Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Σχετικά με τα ταξί 2


Τι λετε ρε, απο την Κω στο αεροδρομιο και πισω 50 ευρω, ολο το νησι εχει 25 χμ μακρος. Καταφερανε να μην υπαρχουν λεοφορεια για να τα οικονομανε πιο χοντρα. Στα τσακιδια.
αναγνώστης

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στα τσακίδια;

Δηλαδή επειδή σου φαίνεται ακριβό το ταξι, προτείνεις να καταστραφούν οικογένειες;
πολύ πατριωτική στάση

πηγενε πάρε στο εξωτερικό ταξι να δεις τιμές. το Ελληνικό ειναι το φθηνότερο της Ευρώπης.

όταν χτυπήσει την δική σου πόρτα το πρόβλημα να δω κάποιον να σου λεει στα τσακίδια και πως θα σου φανεί

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο το γαμω site σας.. Δειξτε ποιοι ειστε! Ειπε ενας βλακας μια μαλακια και την κανατε και αρθρο! Βαλτε το λαο να μαλωνει αναμεταξυ του!
Φερεφωνα του GAP

Ανώνυμος είπε...

sosti paratirisi prei na yparhoun leoforia.

Ανώνυμος είπε...

ρε αναγνωστη μηπως τον περνεις?

Ανώνυμος είπε...

ρε βλάκες ταρίφες ότι και να λέτε κανείς δεν είναι μαζί σας γιατί ειστε τα μεγαλύτερα ΛΑΜΟΓΙΑ...και οι καλοί ένοχοι με την ουδετερότητα

Ανώνυμος είπε...

Για να μην γίνουν εταιρίες καρτέλ στα ταξί θα μπορούσαν κάλλιστα να βάλουν όρο να μην μπορεί κανείς να πάρει πάνω από μία άδεια. Άρα για αυτό υπάρχει λύση. Άλλωστε εταιρίες υπάρχουν και τώρα όπου οι ιδιοκτήτες ταξί απολαμβάνουν όλα τα προνόμια... Ο μόνος λόγος που οι ιδιοκτήτες ταξί δεν θέλουν να απελευθερωθεί το επάγγελμα είναι οτι θα μπορέσουν επιτέλους να πάρουν άδεια και αυτοί οι κακόμοιροι οι οδηγοί - που σημειωτέον απεργούν εκβιαστικά από τα αφεντικά τους και δεν βγάζουν μεροκάματο για τα συμφέροντα των ιδιοκτητών . Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ταξί κληρονόμησαν την άδεια από τους γονείς τους - λες και ήταν κληρονομικό χάρισμα - οι οποίοι την πήραν δωρεάν από το κράτος και τώρα την θεωρούν κτήμα τους και την αποτιμούν και πολλές χιλιάδες ευρώ! Η άδεια θα έπρεπε να δίνεται από το κράτος σε αυτούς που θέλουν να δουλέψουν και να επιστρέφει στο κράτος γιατί είναι δημόσια περιουσία. Αν είναι έτσι να κάνουμε και τη θέση στο δημόσιο κληρονομική! Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες έχουν οδηγούς επάνω γιατί αυτοί συνήθως κάνουν άλλη δουλειά, από τους οποίους παίρνουν αποκοπή 40-50 ευρώ ημερησίως. Σημειωτέον είναι δύο οι βάρδιες στο ταξί. Βγάλτε πόσα παίρνουν τον μήνα οι περισσότεροι ως συμπηρωμάτικό έσοδο. Και οι οδηγοί πληρώνουν καθημερινά ενοίκιο για να μπορούν να δουλέψουν και ενώ θεωρούνται μισθωτοί από το ΙΚΑ πληρώνουν μόνοι τους τις ασφαλιστικές τους εισφορές! Θα ήταν κακό δηλαδή να γίνουν εταιρίες οι οποίες θα πληρώνουν μισθό και ασφαλιστικές εισφορές στους οδηγούς όπως γίνεται σε όλες τις δουλειές; Όσο για αυτούς που καταχρεώθηκαν για να πάρουν μία άδεια - δηλαδή αέρα κοπανιστό - μόνο οίκτο μπορώ να νοιώσω... Γιατί ήξεραν! Απλά πίστεψαν ότι σε αυτό το κράτος μπορούν όπως πάντα κάποιοι να κάνουν ότι θέλουν... Είναι περίπου όπως αυτοί που πήραν δάνειο για να παίξουν στο Χρηματηστήριο... Αυτοί είχαν μυαλό ή τους έδωσε κανείς τα λεφτά που έπαιξαν πίσω; Τέλος θα ήθελα να πω για τους ιδιοκτήτες ταξί στην επαρχία που απεργούν - όσο οι ιδιοκτήτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης τα είχαν κανονίσει με τον Ρέππα δεν έκαναν κιχ! Πίστευετε ότι αν τα βρουν και με τον Ραγκούση και δεν θιγούν τα δικά τους τα συμφέροντα, θα κάνουν απεργία για να υπερασπιστούν και τα δικά σας; Σκεφτείτε το....

Ανώνυμος είπε...

10 19 καλα τα λεσ.εσεισ οι αλοι που βριζετε και μασ λετε για τα ταξι του εξωτερικου ειστε νουμερα.στην ελλαδα ζουμε στα παπαριαμου για το εξωτερικο.χειμωνα στην ροδο ζουσαν απο τησ εξοδουσ τον φανταρων το καλοκαιρι στα παπαριατουσ μασ εγραφαν.στην αθηνα απο κτελ και λημανια διαλεγαν κουρσεσ αν πηγενεσ κοντα και δεν υπηρχε μπατσοσ στην πιατσα εμενεσ εκει σαν τον μαλακα η επερναν 3 και εκανεσ μια αποσταση 15 λεπτων 1ωρα και απο δρομουσ που γουσταραν.να βαλουν μυαλο ρε.