Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Μήνυμα από τον Σημ/ρο Α. Τσακάλη: “Δεν υπάρχει.…ΣΥΣΜΕΔ”


Θεωρώ υποχρέωση μου να ενημερώσω τους συναδέλφους μου ότι ο ΣΥΣΜΕΔ από 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011, έχει παύσει να υπάρχει σαν σωματείο, κατόπιν αποφάσεως του Εφετείου Αθηνών, οπότε η ανακοίνωση του στον ηλεκτρονικό τύπο, θεωρείται άκυρη και εκ του πονηρού. Η διάλυση του ΣΥΣΜΕΔ είναι ξεκάθαρη και στο βιντεάκι που σας επισυνάπτω, όπου οι κύριοι αυτοί δεν το αρνήθηκαν. Εξ άλλου και ότι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία που δεν αντέδρασε σε αυτή την κίνηση είναι τουλάχιστο περίεργο και ανεξήγητο.

Επίσης σας ενημερώνω ότι 27 Οκτωβρίου 2011, θα παρουσιαστώ στο Ναυτοδικείο Πειραιώς ως κατηγορούμενος για τις απόψεις μου και την ιδεολογία μου που αναπτύσσω στο προσωπικό μου λογαριασμό facebook. Και οι κύριοι που με κατηγορούν δεν είναι άλλοι από αυτούς που καλούν το κόσμο σαν ΣΥΣΜΕΔ.
Και σας παρουσιάζω για του λόγου το αληθές το κατηγορητήριο του Εισαγγελέα και σε λίγες μέρες αυτούσια και η προανάκριση, για να κρίνετε μόνοι σας.
 
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ!


Ακόμα σας ενημερώνω ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπέγραψε τη μη προαγωγή μου, για άγνωστο λόγο. μέχρι στιγμής σε μένα , ενώ προήχθησαν 400 συμμαθητές μου, χωρίς να υπάρχει εναντίον μου ουδεμία ποινή ή και χαμηλή αξιολόγηση.

ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ:
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!

ΛΕΥΤΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!!!
ΠΑΤΡΙΔΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!!!

Πηγη 

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενοχλει τους ταγους της εξουσιας.

Α. Τσακάλη, που περιέχει την μήνυση με την οποία ζητά την κατά τον νόμο τιμωρία κάθε υπευθύνου, για αξιόποινα αδικήματα που τελέστηκαν εις βάρος του, από μέλη του ΣΥΣΜΕΔ

http://asimpiestos.blogspot.com/2010/08/blog-post_3251.html

http://asimpiestos.blogspot.com/search/label/%CE%A4%CF%83%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82