Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011
Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Έχει κάποιος 200.000 ευρώ και τα τοποθετεί, κάνοντας μια μικρή επιχείρηση.
Μετά από 5-6 χρόνια κι αφού ευτυχώς έχει αποσβέσει το κεφάλαιό του, δεν υπάρχει δουλειά
και κλείνει το μαγαζί του.
Κανείς δεν έρχεται να του δώσει πίσω το αρχικό του κεφάλαιο.
Ένας άλλος έχει κι αυτός το ίδιο κεφάλαιο, που το έδωσε για να αγοράσει άδεια ενός ταξί.
Μετά από 5-6 χρόνια αφού κι αυτός απόσβεσε το δικό του κεφάλαιο, για διάφορους λόγους...
πουλάει την άδειά του χωρίς να χάσει ούτε ένα ευρώ.
Με ποια λογική ο πρώτος χάνει τα χρήματά του ενώ ο δεύτερος τα παίρνει πίσω ?
Και κάτι άλλο.
Ποιος ελέγχει την παράνομη συναλλαγή αγοραπωλησίας των αδειών ταξί?
Όταν αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο έρχεται η εφορία και του ζητάει να αποδείξει πού βρήκε
τα χρήματα ?
Όταν ο ταρίφας αγοράσει την άδεια ενός ταξί, τον ελέγχει η εφορία πού βρήκε τις 100 ή 200
χιλιάδες ευρώ ?
Το σπουδαιότερο όμως είναι, αν αυτός που εισπράττει τα χρήματα αυτά τα δηλώνει στον έφορο,
ή είναι κατάμαυρα ?
Αν λοιπόν ήμουν Ραγκούσης θα έλεγα στον ταξιτζή που σήμερα διαμαρτύρεται και του χαϊδεύουν τα αυτιά όλοι, πολιτικοί και δημοσιογράφοι :
Πόσα έδωσες για να αγοράσεις την άδεια ?
Πού τα βρήκες ?
Ποιος τα πήρε ?
Κάι το θέμα θα είχε λήξει !!!!!
πηγη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
11 σχόλια:
Το πρόβλημα ειναι το πληθυσμιακό κριτήριο και όχι η τιμή. Η τιμή έχει πέσει απο την αρχή της κρίσης 50%.
Η Αθηνα εχει 13.000 ταξι
Η νεα Υορκη 12.000 ταξι
Δεν γίνεται να μην βάζεις πληθυσμιακό κριτήριο όταν ηδη εχεις περισσότερα ταξι απο την Νεα Υορκη. Έτσι γίνεται σε ολες της χώρες του κόσμου
Το συστημα θελει να προβαλει την τιμη αν ομως λετε οτι ειστε κατα της νεας ταξης μην παπαγαλιζετε οτι προπαγανδιζει.
Ενημερωθείτε
Ποιος ειναι υπευθυνος για αυτη την μαυρη αγορα που περιγράφεις ο ταξιτζης που δεν μπορει να προμυθευτει νόμημα την αδεια απο το κράτος;
Το ιδιο το κράτος με νόμο μετατρέπει την αγορά αυτη σε μαυρη. Θα μπορούσε να δίνει ονομαστικές αδειες. Οταν βγεις στην συνταξη επιστρεφεις την αδειά σου και την παιρνει καποιος άλλος. Ετσι μπορεις να ελέγξεις και τον αριθμό των ταξί και την τιμη της άδειας. Ετσι τα έσοδα από την πωληση της άδειας θα είναι προς το κράτος.
Το να παιρνει κάθε φορά ο εκαστος υπουργος αποφάσεις ερήμην των ενδιαφερόμενων πάντα θα μας οδηγει σε αδιέξοδα.
Πριν κατηγορίσεις μια ομάδα που θηγεται απο αυτο τον οικονομικό πόλεμο σκέψου αυριο που θα είσαι εσυ ο στόχος οτι δεν θα έχεις κανένα να σε στιρήξει.
Αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει πριν 5 χρόνια είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της άδειας. Το πρώτο χρόνο εφαρμογής θα ήταν 100.000 μετά 50.000 μετά 20.000 και στο τέλος θα έπρεπε να έχει καταργηθεί. Τώρα όμως θα το πρόβλημα θα είναι μαζικό για τους νέους που επενδύσαν στα ταξί. Πόσοι είναι αυτοί; 500 1000 άτομα; εκεί είναι όλο το θέμα το κράτος πρέπει να τους επιστρέψει τα μισά εάν θέλουν την απελευθέρωση.
Τι λες ρε απίθανε τύπε??? Πόσοι είναι αυτοί 500 1000 άτομα να τους επιστρέψει τα μισά το κράτος???? Και τι είναι το κράτος ο μπαμπάκας του κάθε μ@λ@κ@ που πήγε και έδωσε μάυρα 200.000 για κάτι που κοστίζει 1500 επίσημα? Και που νομίζεις οτι θα τα βρεί το κράτος???? απο εμένα και εσένα ρε μεγάλε !!! Θα του πληρώσουμε εμείς δηλαδή την μ@λ@κι@!! Το έλυσες το πρόβλημα χαχαχαχα Ε ρε κατι σαν και εσένα έχουμε τόσα χρόνια στην βουλή γι' αυτό φυσάει η Ελλαδάρα. Μια που έλυσες το πρόβλημα του ταρίφα ( ο οποίος ξέρει εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια οτι το επάγγελμα θα απελευθερωθεί οπότε έχει ήδη βγάλει τα λεφτά του ενώ όσοι μπήκαν την τελευταία 5ετία είναι αρχοντο-μακακες) μήπως μπορείς να κόψεις τίποτα ψιλά και σε εμένα 150.000 (μόνο) γιατί είχα μια επιχείρηση και τώρα την κλείνω??? Άντε και στις επόμενες εκλογές ψήφισε ότι ψηφιζες μέχρι τώρα Άρχοντας είσαι!!!!!!!
tipota tipota na ta pari to kratos olla ta taksi na kataskethoun olles oi adies, kai na ta dosi se morfomenous anthropous na ta doulepsoune. kai oxi na ta exoun oi alhtarades tou simera ta komataskila,dite thn parapano foto tou tarifa kopste fatsa kai tha katalabete, mono mi sas mperdepsi to moustaki,einai h paralagi tou pousti
1) Ρε ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ (εσύ που ανέβασες την ανάρτηση) Ελληνικά καταλαβαίνεις; Ο πρώτος που λες: ''κι αφού ευτυχώς έχει αποσβέσει το κεφάλαιό του'' και ο δεύτερος λες: ''αφού κι αυτός απόσβεσε το δικό του κεφάλαιο''! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟΣΒΕΣΑΝΕ ρε άμπαλε! Μόνος σου το λες!
2) Απλά μαθηματικά: αν ΚΑΙ ο πρωτος πουλήσει ΚΑΙ οι δύο είναι ΣΤΑ ΙΔΙΑ! Η αν θες αλλιώς: αν ΔΕΝ πουλήσι ο δεύτερος ειναι στα ΙΔΙΑ...
Τα φιλιά μου ρε ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ...
Υ.Γ. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ Δεν υποστηριζω τα ταξί αλλά η Ελλάδα έχει καμιά 50αριά επαγγέλματα που σχετίζονται με τον Τουρισμό (όλοι αυτό επικαλούνται). Δηλαδή αυτοί δεν θα απεργήσουν ποτέ;
re koufales terifes eseis pou exetai adies,akei pou den eixate ston hlio mira kapote vrethikate me mia periousia xwris na kopiasetai kai twra zeitate kai ta resta???...oust re amorfotoi koproi...etsi ree na idrosei kai ligo to kolaraki sas xaramofaides(milaw gia tous eklektous tarifes pou exoun adies kai oxi gia tous aplous odhgoys pou trone toys dromoys gia na zeisoyn)
mexri simera diabaza kati sxolia pou eixate sto site. telika meta apo auto to ar8ro katalaba pos o ka8e tixaios mporei na grafei oti 8elei... min ksexnas pos apeu8inesai se peripou 1,5 ekatommirio an8ropous kai 8a eprepe na eisai pio prosextikos se auta pou grafeis kai na exeis psaksei prin grapseis kati... KALINIXTA!!!!
Θα σε πω εγω που τα βρηκα παλιομαλακα! Δουλευα σε εργοστασιο στη Γερμανια, εως και 14 ωρες τη μερα επι 12 χρονια!
Οταν ολοι οι φορτηγατζηδες απεργουσαν για τον ιδιο λογο, οι ταξιτζηδες δεν εβγαλαν τσιμουδια ουτε καν συμπαρασταθηκαν στους συναδερφους τους.
Όταν όλοι οι Έλληνες ήταν στις απεργίες, οι ταξιτζήδες ήταν ο ΜΟΝΟΣ κλάδος που όχι μονο δεν απέργησε αλλά έκαναν τριπλοβάρδιες για να τα κονομήσουν, που θα μπορούσαν με την απεργία τους τοτέ να βοηθήσουν πραγματικα.
Αλλά η αλήθεια είναι γνωστή σε όλους μας. ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ.
Μας λέτε να τους συμπαρασταθούμε; ΟΧΙ, αυτοι δεν το εκάναν ποτε, σε κανένα αγωνα, κανενός κλαδου.
Ειναι αυτοι που εξακολουθούν να ρυπαινουν με τα κακοσυντηρημένα και ρυπαρα σαραβαλα, τις ανύπαρκτες αναρτίσεις και τα πειραγμένα ρολογια.
Ειναι αυτοί που εν καιρο καύσωνα δεν έβαζαν κλιματιστικό για να μην κάψουν πετρελαιο.
Ειναι αυτοί που ενω βλέπουν εγκυο γυναίκα συνεχίσουν να φουμάρουν.
Είναι αυτοί για τους οποίους οι ξένοι ταξιδιωτικοί οδηγοί γραφούν "προσοχή στους Ελληνες ταξιτζήδες στα αεροδρομια, λιμάνια" και άλλα τόσα.
ΑΠΕΛΕΥΘΩΣΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΤΩΡΑ...
εγω δεν ειμαι ουτε κατα ουτε υπερ με τους οδηγους ταξι........γιατι υπαρχουν πολλοι παραμετροι στο ζητημα.
ενα προτεινω στους οδηγους:
οσες αδειες εχουν ημερομηνια εκδοσης απο 1967 μεχι 1974 πισω στο κρατος και προστιμο αρκετων χιλιαδων ευρω
γιατι οσοι εφτιαξαν τη ζωη τους απο τη χουντα(τυχαιο?) κ μια ζωη κλεβαν την εφορια και πλουτιζαν δεν αξιζουν τη συμπαθεια του λαου
ας το κανουν αυτο οι οδηγοι ταξι κ ας πεταξουν τα μεγαλα κεφαλια και μετα ο κοσμος θα ειναι μαζι τους!!!
Δημοσίευση σχολίου