1) Δημιουργία συναιτερισμών ΤΑΞΙ, εταιριών στην ουσία, ίσως καμμία 10ρια στην Αθήνα που να ειδικεύεται η κάθε μία σε άλλο προιόν (μία εταιρία πχ στα λιμάνια, μία εταιρία στο αεροδρόμιο, μια εταιρία σε συγκεκριμένες περιοχές)
2) Θα δημιουργούσατε δικά σας συνεργεία (κάνοντας το σέρβις σας στο κόστος) και θα παραγγέλνατε ανταλλακτικά σε χονδρική..
3) Θα δημιουργούσατε 4-5 βενζινάδικα συναιτερικά για να βάζετε φτηνή βενζίνη και να πουλάτε κιόλας
4) Θα παραγγέλνατε ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ αυτοκίνητα. Αν αποφασίζατε π.χ. να πάρετε ΟΛΟΙ σας ΣΚΟΝΤΑ ΟΚΤΑΒΙΑ (παράδειγμα) θα παίρνατε 5-6 χιλιάδες αυτοκίνητα στο κόστος.
5) Θα μπορούσατε να προωθήσετε από μόνοι σας το άνοιγμα του επαγγέματος σας. Σας συμφέρει να είστε ανταγωνιστικοί διότι θα κονομάτε πιο πολλά!
Αντ' αυτού έχετε συνδικαλιστές με 5-6 άδειες που σας δουλεύουν, βάζετε βενζίνη/πετρέλαιο από όπου λάχει με τιμές αγοράς και παραγγέλνετε ταξί ένας-ένας.
ΑΝ είχατε μυαλό και κάνατε το επάγγελμα σας όπως οι Ευρωπαίοι θα κονομούσατε χοντρά αλλά είστε κλάδος που αποτελείτε κυρίως από αγράμματους και κομματόσκυλα οπότε σας πηδάνε στεγνά τώρα και το χαίρομαι
αναγνώστης.
2) Θα δημιουργούσατε δικά σας συνεργεία (κάνοντας το σέρβις σας στο κόστος) και θα παραγγέλνατε ανταλλακτικά σε χονδρική..
3) Θα δημιουργούσατε 4-5 βενζινάδικα συναιτερικά για να βάζετε φτηνή βενζίνη και να πουλάτε κιόλας
4) Θα παραγγέλνατε ΜΑΖΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ αυτοκίνητα. Αν αποφασίζατε π.χ. να πάρετε ΟΛΟΙ σας ΣΚΟΝΤΑ ΟΚΤΑΒΙΑ (παράδειγμα) θα παίρνατε 5-6 χιλιάδες αυτοκίνητα στο κόστος.
5) Θα μπορούσατε να προωθήσετε από μόνοι σας το άνοιγμα του επαγγέματος σας. Σας συμφέρει να είστε ανταγωνιστικοί διότι θα κονομάτε πιο πολλά!
Αντ' αυτού έχετε συνδικαλιστές με 5-6 άδειες που σας δουλεύουν, βάζετε βενζίνη/πετρέλαιο από όπου λάχει με τιμές αγοράς και παραγγέλνετε ταξί ένας-ένας.
ΑΝ είχατε μυαλό και κάνατε το επάγγελμα σας όπως οι Ευρωπαίοι θα κονομούσατε χοντρά αλλά είστε κλάδος που αποτελείτε κυρίως από αγράμματους και κομματόσκυλα οπότε σας πηδάνε στεγνά τώρα και το χαίρομαι
αναγνώστης.
8 σχόλια:
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΡΑ.ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΡΑΤΣΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
πολυ σωστα.
Η λύση είναι μια...ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΔΙΩΝ όλων των ταξί σε όλη την χώρα! Και την επόμενη το πρωί όλη στην ουρά να βγάλουνε νέα άδεια με τα νέα δεδομένα...καποιοι θα χάσουν και κάποιοι θα κερδίσουν! Και να πάνε στο διάολο οι συνδικαλιστές! Ντροπή μας που τα λαμόγια έκλεισαν λεωφορεία με παιδιά τουρίστες κάτω απο 40 βαθμούς για να γίνει αυτό που θέλουν! Άλλωστε απο την 10ετία του 90 έλεγαν για την ελευθέρωση του επαγγέλματος.
Ρε εξαφανίστε τους συνδικαλιστές....που ειναι ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Ευχαριστώ πολύ τους διαχειριστές που δημοσίευσαν το σχόλιο μου ως ανάρτηση στο ιστολόγιο τους.
Την εν λόγω πρόταση την είχα κάνει πρίν από καιρό στην τοπική συνέλευση των Ταξιτζήδων, όταν τους ενημέρωνα κατά την διάρκεια των Δημοτικών εκλογών.
Όταν τους τα έλεγα γελούσαν μαζί μου. Τους εξέθεσα ότι ΑΝ λέω ΑΝ είχαν δημιουργήσει π.χ. ΕΝΑ και μόνο βενζινάδικο το οποίο θα έκανε ΣΤΟΚ πετρελαίου περίπου 200 τόνων όταν οι τιμές θα ήταν χαμηλές, το οποίο βενζινάδικο θα μπορούσε να είχε και ένα σημείο για σέρβις (λάδια-μπουζί-λάστιχα και γενικώς τα απλά αναλώσιμα τους) υπολόγισα ότι θα είχαν μια μείωση του κόστους λειτουργίας έως και 40%!!!!
Όταν τα άκουσαν αυτά είπαν ότι είμαι μάλλον από άλλον πλανήτη διότι το βενζινάδικο/πρατήριο/σταθμός σέρβις των αυτ/κινήτων τους έπρεπε να είχε και προσωπικό.
Το εν λόγω σωματείο στην πόλη μου ήδη απασχολεί 3 άτομα στο τηλ. κέντρο. Θα ήταν πρόβλημα δλδ να απασχολεί άλλους 2 μηχανικούς αυ/των στο εν λόγω πρατήριο; Τόσοι άνεργοι υπάρχουν! Είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαν να βρούνε 2 άτομα με 1000ευρώ/μήνα να τους κάνει το απλό σέρβις. Αν υπολογίσεις ότι το σωματείο τους αποτελείται από 65 άτομα/οδηγούς αυτό σημαίνει 30ευρώ το μήνα/όχημα για τους 2 υπαλλήλους.
Όταν δε τους είπα ότι στο σέρβις της ΜΕρσεντές π.χ. τους χρεώνουν γύρω στα 60ευρώ επί 2 φορές το μήνα για σέρβις πάλι μου είπαν ότι εκεί το σέρβις είναι εγγυημένο κλπ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΛΥΣΗ!
Να πάτε να διαπραγματευτείτε ΟΜΑΔΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ μια στάνταρ χονδρική τιμή για όλους. Τον Επιχειρηματία τον συμφέρει να ξέρει ότι θα έχει ένα σταθερό εισόδημα μηνιαίως!!
ΞΥΠΝΑΤΕ!!! Οι ταξιτζήδες σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ κονομάνε τρελλά λεφτα! Εσείς που έχετε ΤΟΣΟΥΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ τουρίστες θα μπορούσατε να ζήτε σε επαύλεις (αν και πολλοί ήδη ζούνε) και να έχετε και 2 οδηγούς στα ταξί σας.
Υπάρχει τρόπος ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ να επιβιώσετε και να στηρίξετε τους εαυτούς σας ΑΛΛΑ και την εθνική οικονομία. Ανοίχτε τα μυαλά σας! Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ να εδραιώσετε την εμπειρία και το φιλοτιμο σας!
ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΟΥΦΑΛΙΤΣΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙ-ΝΤΠ??????
Για να γνωρίζετε κι εσείς,στο παρελθόν είχανε δημιουργηθεί συνεταιρισμοί καθώς και στοκ ανταλλακτικών για να ψωνίζουν όλοι απο εκεί! Δυστυχώς όμως το ελληνικό ''δαιμόνιο'' διέπρεψε κι εκεί αφού οι οργανωτές ''έφαγαν '' τα λεφτά τνς συνεταιρισμών κοιτάζοντας την τσέπη τους φυσικά παρά το συλλογικό συμφέρον!
O SYGRAFEAS TOU AR8ROU EINAI EKTOS TOPOU KAI XRONOU AS HTAN AUTOS TAKSITZHS NA DOUME TI 8A ELEGE.8A SAS KANOUN ZWA SAN KAI TOUS EUROPAIOUS
Φίλε μου μόνο εκτός τόπου και χρόνου δεν είμαι!
Ο ταξιτζής που αγοράζει μια άδεια για 200.000ευρώ είναι επενδυτής, ανοίγει ένα μαγαζί με ρόδες.
Γιατί πρέπει εγώ ο απλός φορολογούμενος να του επιστρέψω 150.000ευρώ από την επένδυση του;
μη λέμε ότι θέλουμε. το ταξί είναι επένδυση. κάθε επενδυση έχει ρίσκο. πρέπει να το αποδεχτούν οι ταξιτζήδες. όπως το ίδιο είναι και ένας που ανοίγει παπουτσάδικο και κλείνει ή ένα καφέ!
υπάρχει διέξοδος, απλά οι ταξιτζήδες θέλουν και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
σας διαβαιβεώ δε οτι δεν ανήκω στον σοσιαλήστικό χώρο που υπονοείται. Για την ακρίβεια είμαι άνθρωπος των αγορών, οι οποίες δεν είναι απαραίτητο να δουλεύουν για τους λίγους.
Δημοσίευση σχολίου