Το Ελληνικό Ίδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΛΙΑΜΕΠ) διοργάνωσε συζήτηση με θέμα:
Κάνει ο δήμαρχος εξωτερική πολιτική;
Τη συζήτηση συντόνισε ο Καθηγ. Λουκάς Τσούκαλης, Πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ .Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου και ώρα 12.30 στο Αμφιθέατρο «Γ. Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών (Ακαδημίας 1).
Διαβάστε χαρακτηριστικά αποσπάσματα της ομιλίας του κ. Μπουτάρη.
"Υπενθυμίζω επίσης, σχετικά με την πολιτική του Δήμου μας
για την ανάδειξη της Οθωμανικής κληρονομιάς της πόλης, ότι επί σειρά ετών, και σε κυβερνήσεις και των δύο κομμάτων εξουσίας, είναι πολιτική του Υπουργείου Πολιτισμού, που εκτελείται ενσυνείδητα από τις σχετικές Εφορίες Αρχαιοτήτων, η προστασία και η ανάδειξη της Οθωμανικής και μουσουλμανικής αρχιτεκτονικής κληρονομιάς που ενυπάρχει στην Ελληνική επικράτεια.
Η πολιτική του Δήμου Θεσσαλονίκης λοιπόν, για την προσέλκυση του μέγιστου δυνατού αριθμού τουριστών από την Τουρκία στην Θεσσαλονίκη και στην γύρω περιοχή, υποβοηθούμενη από την ανάδειξη του κοινού Οθωμανικού μας παρελθόντος... "
Σχόλιο:
Για να ξέρουμε ποια είναι η επίσημη πολιτική της κεντρικής διοίκησης και τι ρόλο παίζουν τα διάφορα ινστιτούτα !!!
Σε ότι αφορά στο ερώτημα: Κάνει ο δήμαρχος εξωτερική πολιτική;
Απαντάμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΙ
Πατήστε ΕΔΩ για ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας του κ. Μπουτάρη
8 σχόλια:
οι ανθελληνες θελουν σιγα σιγα να καλυψουν καθετι ελληνικο. θα ερθει η στιγμη που θα αμφισβητηθει και η ελληνικη μας καταγωγη.
αφού τον πέρνει με το Οθωμανικό δίκαιο
Ρε μπεκρή γίνε δήμαρχος στην Άγκυρα....εκεί θα εκτιμήσουν το έργο σου!
ELLHNES DEN BRIZOUME APLA SKEFTWMASTE TON PARAPANW PERISTASIAKO DHMARXO THESSALONIKHS TOU KANOUME OLOI ENAN OIKONOMIKO POLEMO KAI TELOS APLA DEN AGORAZOUME TA PROIONTA POU FEROUN THN SFRAGIDA TOU H AINAI ANTIPROSWPOS EPITELOUS ARXISTE NA KRATATE ELLHNES ENA EPIPEDO KAI MHN XANETE THN PSUXREMIA SAS ME ANTHRWPAKIA TOU EIDOUS,EYXARISTW.
ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΠΙΝΕΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΕ Η ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ(ΑΜΠΟΥ ΛΟΥΜΠΟΥΤ ΕΦΕΝΤΗΣ) ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΑΟΥΣΑ,
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ,ΤΟΤΕ ΓΕΝΙΚΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΑ ΚΡΑΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ.........
ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΠΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ...ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ....ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΙΩΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2.ΟΟΟ.ΟΟΟΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ....ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΠΛΑΖΕ ΣΟΥ ΥΦΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΤΟΥΡΚΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ
ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΑΙΛΑΠΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΟΦΑΝΕΡΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ Ο Κ. ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΡΙΧΝΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟΘΑΛΠΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.. ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ??ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΡΑΜΟΛΙΜΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΡΗΖΕΙ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ. ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΣΤΕΡΙ. ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ Κ ΑΥΤΟ!!!
Παιδιά, για να μάθετε τι εστί Μπουτάρης πρέπει να πάτε στο Νυμφαίο στον Αρκτούρο και να σταματήσετε σε κανα δυο χωρια γυρω γυρω να συζητήσετε στα καφενεια. Να σας εξηγήσουν πώς ακριβώς ο φίλοζωος Μπουτάρης κατέσχεσε 5-6 αρκούδες από τους τσιγγάνους με το έτσι θέλω και τις έκλεισε σε 5 στρέμματα που ονόμασε καταφύγιο αρκουδών παίρνοντας χρυσές επιδοτήσεις από την ΕΕ. Ότι και να σας πω δεν μπορώ να σας μεταφέρω την κοροιδια και την απατεωνία της όλης υπόθεσης. Το μόνο που μπορώ να σας διαβεβαιώσω από την επί ετών προσφορά μου σε περισσότερες από 7 περιβαλλοντικές οργανώσεις, είναι πως το υπέρμετρο της αγάπης προς τα ζώα είναι αντιστρόφως ανάλογο του μέτρου της αγάπης προς τον άνθρωπο. Δεν θελω να εκνευριστείτε με αυτό΄ούτε να το δειτε θεωρητικά. Σκεφτείτε συγκεκριμένα παραδείγματα γύρω σας. Ανθρώπους που διατρανούν τα δικαιώματα των ζώων σαν τον κύριο Μπουτάρη. Και αντιπαραβάλλετε το πως συμπεριφέρονται στους συνανθρώπους τους. Γιατί ο σεβασμός στα ζώα απέχει από την αγάπη αυτών των ανθρώπων για αυτά, όσο απέχει η φιλοζωία από την ζωοφιλία.
Δημοσίευση σχολίου