Στην οικοδομή βρήκε το πρωί της Δευτέρας τον 16χρονο μαθητή της Λάρισας, μια κίνηση του οποίου στη διάρκεια της παρέλασης για να τιμηθεί η εθνική επέτειος, έγινε «σύμβολο» αντίδρασης στο πολιτικό σύστημα και αντίστασης στις ασκούμενες πολιτικές, αλλά και αφορμή και αιτία να διχαστούν οι απόψεις της λαρισαϊκής και όχι...
μόνο κοινωνίας. Η χειρονομία απαξίωσης του πολιτικού συστήματος από τον εργαζόμενο μαθητή και παραστάτη, που άλλους ενθουσίασε και άλλους προβλημάτισε Η χειρονομία απαξίωσης του πολιτικού συστήματος από τον εργαζόμενο μαθητή και παραστάτη, που άλλους ενθουσίασε και άλλους προβλημάτισε Μαθητής του 3ου Εσπερινού Λυκείου Λάρισας ο Αχιλλέας Μ. είδε τη φιγούρα του στην πρώτη σελίδα της «Ε», με το υψωμένο χέρι και την ανοιχτή παλάμη, να στέλνει μήνυμα προς την ελληνική πολιτεία-κοινωνία. Ο βυζαντινής καταγωγής τρόπος διαπόμπευσης, η μούντζα, αποτελεί εδώ και δύο χρόνια τον σύγχρονο και ειρηνικό τρόπο αποδοκιμασίας ενός συστήματος που λέει σε ένα παιδί, όπως ο Αχιλλέας, ότι μπορεί και να μην έχει μέλλον στη χώρα του. Ο 16άρης «διαμαρτυρόμενος» δεν είναι όμως ακόμη ένα τυπικό παιδί της γενιάς του, που ίσως δεν ξέρει τι του γίνεται και απλά μιμείται τους μεγαλύτερούς του: γιος πολύτεκνης οικογένειας, με ακόμη 15 αδέρφια, είναι φτιαγμένος από εκείνη την «πάστα» νέων που ανδρώνονται χωρίς να περιμένουν ή να βρίσκουν τίποτα έτοιμο. Ελαιοχρωματιστής ο ίδιος εργάζεται σκληρά μέχρι τις 4 το απόγευμα και μετά παρακολουθεί τα μαθήματα του Λυκείου (είναι στην πρώτη τάξη του Εσπερινού), ώστε αφενός να αποκτήσει τα εφόδια των γνώσεων που -όλοι λένε- χρειάζονται, αφετέρου να μην επιβαρύνει οικονομικά τους γονείς του, υπάλληλοι κι αυτοί στο Δήμο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Η ενέργειά του συνειδητή, όπως τουλάχιστον δείχνει το ευθυτενές παράστημα και η αποφασιστικότητα στην έκταση -αλλά και ένταση- του χεριού του, καθώς και η διάρκειά της. Παραστάτης στην παρέλαση του σχολείου του, κράτησε ανοιχτή την παλάμη του καθ' όλη τη διάρκεια της ...απόδοσης τιμών στους επισήμους και άλλους σπουδαιοφανείς της εξέδρας. Τιμωρία ή νουθεσία; Το ίδιο έπραξαν άλλοι δύο μαθητές σχολείων, ίσως με λιγότερη ένταση, όπως και ολόκληρες τάξεις οι οποίες έστρεψαν το κεφάλι τους προς την αντίθετη, των επισήμων, φορά. Η ενέργεια του Αχιλλέα μονοπωλεί και τα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης των νέων, σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, απασχολεί βεβαίως και τους τοπικούς φορείς της εκπαίδευσης. Οι οποίοι βρίσκονται μεταξύ του συνήθους διλήμματος: να τιμωρήσουν τον νέο ικανοποιώντας το αίσθημα του καθωσπρεπισμού ή να περιοριστούν σε μερικές νουθεσίες; Βλέπετε, πρέπει να λάβουν υπόψη και τις συνέπειες ενός κόσμου και μιας νέας γενιάς που σιγά σιγά φτιάχνει το δικό της Πολυτεχνείο. Η πρώτη αντίδραση της περιφερειακής διευθύντριας εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Κων. Πράντζου, παρέπεμπε το θέμα στην αρμοδιότητα του οικείου συλλόγου διδασκόντων. Χθεσινές πληροφορίες πάντως ήθελαν τον προϊστάμενο της εκπαίδευσης να καλεί τους γονείς του μαθητή για κάποιες συστάσεις (;). Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Λάρισας, Βαγγέλης Καριτσάκης, επισήμανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια από τους καθηγητές, όταν το θέμα συζητηθεί στο συμβούλιο του σχολείου, προκειμένου να μην τιμωρηθεί ο μαθητής. Κι αν ο Αχιλλέας έδειξε αξιοθαύμαστο θάρρος στην παρέλαση, από χθες ένιωθε μάλλον άβολα και φοβισμένος με την αναπάντεχη δημοσιότητα που πήρε η ενέργειά του και τις -εξ αυτού του λόγου- πιέσεις που δεχόταν από κεντρικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης, τα οποία δεν τον άφηναν σε ησυχία. Και σιωπούσε...
Πηγη
μόνο κοινωνίας. Η χειρονομία απαξίωσης του πολιτικού συστήματος από τον εργαζόμενο μαθητή και παραστάτη, που άλλους ενθουσίασε και άλλους προβλημάτισε Η χειρονομία απαξίωσης του πολιτικού συστήματος από τον εργαζόμενο μαθητή και παραστάτη, που άλλους ενθουσίασε και άλλους προβλημάτισε Μαθητής του 3ου Εσπερινού Λυκείου Λάρισας ο Αχιλλέας Μ. είδε τη φιγούρα του στην πρώτη σελίδα της «Ε», με το υψωμένο χέρι και την ανοιχτή παλάμη, να στέλνει μήνυμα προς την ελληνική πολιτεία-κοινωνία. Ο βυζαντινής καταγωγής τρόπος διαπόμπευσης, η μούντζα, αποτελεί εδώ και δύο χρόνια τον σύγχρονο και ειρηνικό τρόπο αποδοκιμασίας ενός συστήματος που λέει σε ένα παιδί, όπως ο Αχιλλέας, ότι μπορεί και να μην έχει μέλλον στη χώρα του. Ο 16άρης «διαμαρτυρόμενος» δεν είναι όμως ακόμη ένα τυπικό παιδί της γενιάς του, που ίσως δεν ξέρει τι του γίνεται και απλά μιμείται τους μεγαλύτερούς του: γιος πολύτεκνης οικογένειας, με ακόμη 15 αδέρφια, είναι φτιαγμένος από εκείνη την «πάστα» νέων που ανδρώνονται χωρίς να περιμένουν ή να βρίσκουν τίποτα έτοιμο. Ελαιοχρωματιστής ο ίδιος εργάζεται σκληρά μέχρι τις 4 το απόγευμα και μετά παρακολουθεί τα μαθήματα του Λυκείου (είναι στην πρώτη τάξη του Εσπερινού), ώστε αφενός να αποκτήσει τα εφόδια των γνώσεων που -όλοι λένε- χρειάζονται, αφετέρου να μην επιβαρύνει οικονομικά τους γονείς του, υπάλληλοι κι αυτοί στο Δήμο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Η ενέργειά του συνειδητή, όπως τουλάχιστον δείχνει το ευθυτενές παράστημα και η αποφασιστικότητα στην έκταση -αλλά και ένταση- του χεριού του, καθώς και η διάρκειά της. Παραστάτης στην παρέλαση του σχολείου του, κράτησε ανοιχτή την παλάμη του καθ' όλη τη διάρκεια της ...απόδοσης τιμών στους επισήμους και άλλους σπουδαιοφανείς της εξέδρας. Τιμωρία ή νουθεσία; Το ίδιο έπραξαν άλλοι δύο μαθητές σχολείων, ίσως με λιγότερη ένταση, όπως και ολόκληρες τάξεις οι οποίες έστρεψαν το κεφάλι τους προς την αντίθετη, των επισήμων, φορά. Η ενέργεια του Αχιλλέα μονοπωλεί και τα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης των νέων, σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, απασχολεί βεβαίως και τους τοπικούς φορείς της εκπαίδευσης. Οι οποίοι βρίσκονται μεταξύ του συνήθους διλήμματος: να τιμωρήσουν τον νέο ικανοποιώντας το αίσθημα του καθωσπρεπισμού ή να περιοριστούν σε μερικές νουθεσίες; Βλέπετε, πρέπει να λάβουν υπόψη και τις συνέπειες ενός κόσμου και μιας νέας γενιάς που σιγά σιγά φτιάχνει το δικό της Πολυτεχνείο. Η πρώτη αντίδραση της περιφερειακής διευθύντριας εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Κων. Πράντζου, παρέπεμπε το θέμα στην αρμοδιότητα του οικείου συλλόγου διδασκόντων. Χθεσινές πληροφορίες πάντως ήθελαν τον προϊστάμενο της εκπαίδευσης να καλεί τους γονείς του μαθητή για κάποιες συστάσεις (;). Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Λάρισας, Βαγγέλης Καριτσάκης, επισήμανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια από τους καθηγητές, όταν το θέμα συζητηθεί στο συμβούλιο του σχολείου, προκειμένου να μην τιμωρηθεί ο μαθητής. Κι αν ο Αχιλλέας έδειξε αξιοθαύμαστο θάρρος στην παρέλαση, από χθες ένιωθε μάλλον άβολα και φοβισμένος με την αναπάντεχη δημοσιότητα που πήρε η ενέργειά του και τις -εξ αυτού του λόγου- πιέσεις που δεχόταν από κεντρικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης, τα οποία δεν τον άφηναν σε ησυχία. Και σιωπούσε...
Πηγη
12 σχόλια:
Κάτω τα χέρια από το παιδί, ρεεεεεεεεεεεε.
Δεν ντρέπεστε... υποκριτές...
Όταν μουτζώνουμε ομαδόν έξω από τη Βουλή, στις συγκεντρώσεις της πλατείας Συντάγματος, το βαφτίζουμε υγιή αντίδραση (και είναι υγιής αντίδραση, από μία άποψη). Όταν το κάνει ένας 16χρονος αγωνιστής της ζωής, ατομικά, τότε συζητάμε για τιμωρίες και νουθεσίες.
Κάποιοι λοιπόν, μας θέλουν "ακίνδυνο όχλο" και όχι συνειδητοποιημένους πολίτες με το θάρρος της άποψής μας.
H κυβερνηση αυτη μας μουτζωνει καθημερινα. Γιατι απαιτει να μη την μουτζωσουμε και μεις;
Οτι και να συμβαινει στο μυαλο του πιτσιρικα εχει σχεση με την κοινωνια που ζει.
Αν αυτοι που ηταν στην εξεδρα του ενεπνεαν σεβασμο να ειστε σιγουροι πως θα το εβλεπε.
Πολύ καλά έκανε ο Αχιλλέας.
Σε τέτοιους επισήμους μόνο μούντζες, φτύσιμο,
και κρεμάλα χρειάζεται.
Μπράβο αγόρι μου. Ο Θέός να σε έχει γερό και σένα και όλη την οικογένειά σου.
αχιλλέα την επόμενη φορά θα γίνεται πιο πολυ...έπρεπε καποιος να κανει την αρχη...η συνέχεια θα είναι πολύ ωραία....:)
ΑΧΙΛΛΕΑΣ === ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ
ΜΗΝ ΑΓΓΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΕΙ!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΜΟΥ!!!
ΑΧΙΛΛΕΑ !!!! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ,ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ !!!!!!
ΑΧΙΛΛΕΑΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!!!ΕΚΑΝΕς ΟΤΙ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑς ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΜΕ!!!!ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
Αυτή την κίνηση θα μπορούσε να την κάνει άνετα και ενας τσογλανάκος. Αλλά όταν την κάνει ο πρώτος μαθητής αλλάζει κατά πολύ το θέμα. Ο άνθρωπος έχει γνώσεις, κρίση ,θάρρος και αξιοπρέπεια.
Φανταστείτε πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας αν είχαμε ανοίξει δρόμο σε αυτούς τους ανθρώπους. Το δημόσιο θα ήταν τελειώς διαφορετικό και δε θα έιχαμε αυτές τις στρατίες απο ρομποτάκια.
Ο μαθητής αυτός δεν είναι ο γνωστός φυτούλιακας, που τις περισσότερες φορές αδιαφορεί κοινωνικά ή γλύφει το σύστημα.
Ο μαθητής αυτός αξίζει μια καλή υποτροφία ώστε να μη δουλεεύει στην οικοδομή και να αποδώσει ακόμα παραπα΄νω στο σχολείο.
Έχουμε ανάγκη αυτούς τους ανθρώπους.
Μακάρι να μη του κλείσουν το μέλλον όπως έκαναν και σε άλλους νέους ανθρώπους που τους χάλασαν τη συνταγή
mpravo AXILLEA .TIPOTA ALLO MONO ENA MEGALO MPRAVO .PREPEI NA PERNEI O KATHENAS OTI TOU AKSIZEI KAI SE AYTOUS AKSIZOUN POLLES MOUTZES OXI MONO MIA
ΜΠΑΡΑΒΟ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ. ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ, ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ. ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΠΡΟΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
tetia palikaria xriazete i ellada mas
Δημοσίευση σχολίου