Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπονται οι καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν εγχώρια προϊόντα, ώστε να μείνουν τα χρήματα στην αγορά και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας στις επιχειρήσεις
Λύση στην οικονομική ύφεση μέσα από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων, των εγχώριων επιχειρήσεων, καθώς και των αγροτών που τα παράγουν προωθεί το “Κίνημα Πολιτών”.
Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν τα ντόπια προϊόντα, στοχεύοντας στο να μείνουν τα χρήματα στην ελληνική αγορά κι έτσι να στηριχτούν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.
Αυτήν την πρωτοβουλία ανέλαβαν να στηρίξουν επτά αλυσίδες σούπερ μάρκετ: οι “ΑΒ Βασιλόπουλος”, “Σκλαβενίτης”, “My Market”, “Βερόπουλος”, “Θανόπουλος”, “Γαλαξίας” και “Χαλκιαδάκης”.
Οπως κάνει γνωστό μιλώντας στο “Εθνος” ο δεύτερος αντιπρόεδρος του κινήματος, Γ. Καββαθάς, “οι επιχειρήσεις αυτές για έναν μήνα θα τυπώσουν αφίσες μας στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα “Ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”. Τις αφίσες αυτές θα τις τοποθετήσουν στα καταστήματά τους σε όλη τη χώρα, ενώ το σύνθημα θα το τυπώσουν και στις πλαστικές σακούλες”.
Το “Κίνημα Πολιτών” ξεκινά ανάλογη πρωτοβουλία και στα είδη ένδυσης και υπόδησης και όπως λέει ο κ. Καββαθάς: “Είμαστε σε επαφές με Ελληνες σχεδιαστές και επιχειρηματίες παραγωγής ειδών ένδυσης και υπόδησης, καλώντάς τους να συμμετάσχουν και να προτρέψουν τους καταναλωτές στην αγορά των εγχωρίως παραγόμενων ρούχων και παπουτσιών”.
Κι επειδή η οικονομική ύφεση και τα δημοσιονομικά μέτρα αναγκάζουν τους καταναλωτές σε φτηνότερες επιλογές προϊόντων, τα οποία δεν είναι ελληνικά, ο δεύτερος αντιπρόεδρος του “Κινήματος Πολιτών” σημειώνει: “Εμείς δεν προτρέπουμε τον κόσμο σε μποϊκοτάζ των ξένων αγαθών. Τους λέμε να στηρίξουν τα ελληνικά. Μέσα από τη σύγκριση ποιοτικών χαρακτηριστικών και σε συνδυασμό, φυσικά, με την τιμή θα διαπιστώσουν, για παράδειγμα, γιατί ένα ελληνικό κεφαλοτύρι είναι καλύτερο σε σχέση με ένα γερμανικό κι ας είναι ακριβότερο”. Ο κ. Καββαθάς φέρνει άλλο ένα παράδειγμα: “Το ελαιόλαδό μας είναι το καλύτερο σε όλο τον κόσμο. Τις περισσότερες ποσότητές του έρχονται οι Ιταλοί και τις αγοράζουν και στη συνέχεια τις αναμειγνύουν με το δικό τους ελαιόλαδο”.
Το “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” δεν αφορά, όμως, μόνο τα ελληνικά προϊόντα και ο δεύτερος αντιπρόεδρος της Κίνησης εξηγεί:
“Επίσης η Κίνησή μας… αγκαλιάζει και τα προϊόντα εκείνα που παράγονται από ξένες εταιρείες στη χώρα μας μέσα από μονάδες παραγωγής όπου εργάζονται Ελληνες”.
Κατά τον κ. Καββαθά, είναι ανάγκη να αλλάξει η καταναλωτική νοοτροπία: “Για παράδειγμα, στην Κόρινθο αγοράζουν τυποποιημένους χυμούς κι ενώ η περιοχή είναι παραγωγός πορτοκαλιών”.
Το “Κίνημα Πολιτών” αρχίζει να έχει απήχηση σε όλο και περισσότερους καταναλωτές. Ηδη όπως αναφέρει ο δεύτερος αντιπρόεδρος “σε όλη τη χώρα έχουν συγκροτηθεί 22 τοπικές επιτροπές, όπου τα μέλη τους προωθούν την Κίνηση προτρέποντας τους καταναλωτές να στηρίξουν τα ελληνικά προϊόντα”.
Προσκλητήριο από 100 προσωπικότητες
Εκατό προσωπικότητες από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα ΑΕΙ, τους Δικηγορικούς, Ιατρικούς και Τεχνικούς Συλλόγους και Επιμελητήρια, τον Επιστημονικό και Καλλιτεχνικό κόσμο και τον Τύπο μαζί με τους προέδρους των ανωτάτων και ανωτέρων Συνδικαλιστικών Οργάνων των εργαζομένων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προέδρους Εμπορικών και Επαγγελματικών Επιμελητηρίων, Ομοσπονδιών, Συλλόγων και Συνδέσμων του Εμπορίου και της Αγοράς κ.λπ. ανέλαβαν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν το “ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε”. Με “Προσκλητήριο” καλούν όλους τους Ελληνες να μετάσχουν ενεργά στον αγώνα, για να προστατευθούν οι θέσεις εργασίας και να μειωθεί η ανεργία, να σταματήσει το κλείσιμο των καταστημάτων, να στηριχθούν ο Τουρισμός, οι Αγρότες μας, οι Παραγωγοί. Σύνθημα του Κινήματος είναι: “ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”.
Το ΔΣ του Κινήματος σε συνεργασία με τις Δημοτικές Αρχές κάθε πρωτεύουσας νομού και τους προέδρους των τοπικών Δικηγορικών Συλλόγων, Εργατικών Κέντρων, Επιμελητηρίων, Εμπορικών Συλλόγων κ.λπ. προχωρεί στη δημιουργία “παραρτημάτων” σε όλες αυτές τις πόλεις.
Toυ Χρήστου Κολώνα από το ΕΘΝΟΣ
Πηγη
Λύση στην οικονομική ύφεση μέσα από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων, των εγχώριων επιχειρήσεων, καθώς και των αγροτών που τα παράγουν προωθεί το “Κίνημα Πολιτών”.
Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν τα ντόπια προϊόντα, στοχεύοντας στο να μείνουν τα χρήματα στην ελληνική αγορά κι έτσι να στηριχτούν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.
Αυτήν την πρωτοβουλία ανέλαβαν να στηρίξουν επτά αλυσίδες σούπερ μάρκετ: οι “ΑΒ Βασιλόπουλος”, “Σκλαβενίτης”, “My Market”, “Βερόπουλος”, “Θανόπουλος”, “Γαλαξίας” και “Χαλκιαδάκης”.
Οπως κάνει γνωστό μιλώντας στο “Εθνος” ο δεύτερος αντιπρόεδρος του κινήματος, Γ. Καββαθάς, “οι επιχειρήσεις αυτές για έναν μήνα θα τυπώσουν αφίσες μας στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα “Ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”. Τις αφίσες αυτές θα τις τοποθετήσουν στα καταστήματά τους σε όλη τη χώρα, ενώ το σύνθημα θα το τυπώσουν και στις πλαστικές σακούλες”.
Το “Κίνημα Πολιτών” ξεκινά ανάλογη πρωτοβουλία και στα είδη ένδυσης και υπόδησης και όπως λέει ο κ. Καββαθάς: “Είμαστε σε επαφές με Ελληνες σχεδιαστές και επιχειρηματίες παραγωγής ειδών ένδυσης και υπόδησης, καλώντάς τους να συμμετάσχουν και να προτρέψουν τους καταναλωτές στην αγορά των εγχωρίως παραγόμενων ρούχων και παπουτσιών”.
Κι επειδή η οικονομική ύφεση και τα δημοσιονομικά μέτρα αναγκάζουν τους καταναλωτές σε φτηνότερες επιλογές προϊόντων, τα οποία δεν είναι ελληνικά, ο δεύτερος αντιπρόεδρος του “Κινήματος Πολιτών” σημειώνει: “Εμείς δεν προτρέπουμε τον κόσμο σε μποϊκοτάζ των ξένων αγαθών. Τους λέμε να στηρίξουν τα ελληνικά. Μέσα από τη σύγκριση ποιοτικών χαρακτηριστικών και σε συνδυασμό, φυσικά, με την τιμή θα διαπιστώσουν, για παράδειγμα, γιατί ένα ελληνικό κεφαλοτύρι είναι καλύτερο σε σχέση με ένα γερμανικό κι ας είναι ακριβότερο”. Ο κ. Καββαθάς φέρνει άλλο ένα παράδειγμα: “Το ελαιόλαδό μας είναι το καλύτερο σε όλο τον κόσμο. Τις περισσότερες ποσότητές του έρχονται οι Ιταλοί και τις αγοράζουν και στη συνέχεια τις αναμειγνύουν με το δικό τους ελαιόλαδο”.
Το “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” δεν αφορά, όμως, μόνο τα ελληνικά προϊόντα και ο δεύτερος αντιπρόεδρος της Κίνησης εξηγεί:
“Επίσης η Κίνησή μας… αγκαλιάζει και τα προϊόντα εκείνα που παράγονται από ξένες εταιρείες στη χώρα μας μέσα από μονάδες παραγωγής όπου εργάζονται Ελληνες”.
Κατά τον κ. Καββαθά, είναι ανάγκη να αλλάξει η καταναλωτική νοοτροπία: “Για παράδειγμα, στην Κόρινθο αγοράζουν τυποποιημένους χυμούς κι ενώ η περιοχή είναι παραγωγός πορτοκαλιών”.
Το “Κίνημα Πολιτών” αρχίζει να έχει απήχηση σε όλο και περισσότερους καταναλωτές. Ηδη όπως αναφέρει ο δεύτερος αντιπρόεδρος “σε όλη τη χώρα έχουν συγκροτηθεί 22 τοπικές επιτροπές, όπου τα μέλη τους προωθούν την Κίνηση προτρέποντας τους καταναλωτές να στηρίξουν τα ελληνικά προϊόντα”.
Προσκλητήριο από 100 προσωπικότητες
Εκατό προσωπικότητες από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα ΑΕΙ, τους Δικηγορικούς, Ιατρικούς και Τεχνικούς Συλλόγους και Επιμελητήρια, τον Επιστημονικό και Καλλιτεχνικό κόσμο και τον Τύπο μαζί με τους προέδρους των ανωτάτων και ανωτέρων Συνδικαλιστικών Οργάνων των εργαζομένων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προέδρους Εμπορικών και Επαγγελματικών Επιμελητηρίων, Ομοσπονδιών, Συλλόγων και Συνδέσμων του Εμπορίου και της Αγοράς κ.λπ. ανέλαβαν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν το “ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε”. Με “Προσκλητήριο” καλούν όλους τους Ελληνες να μετάσχουν ενεργά στον αγώνα, για να προστατευθούν οι θέσεις εργασίας και να μειωθεί η ανεργία, να σταματήσει το κλείσιμο των καταστημάτων, να στηριχθούν ο Τουρισμός, οι Αγρότες μας, οι Παραγωγοί. Σύνθημα του Κινήματος είναι: “ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”.
Το ΔΣ του Κινήματος σε συνεργασία με τις Δημοτικές Αρχές κάθε πρωτεύουσας νομού και τους προέδρους των τοπικών Δικηγορικών Συλλόγων, Εργατικών Κέντρων, Επιμελητηρίων, Εμπορικών Συλλόγων κ.λπ. προχωρεί στη δημιουργία “παραρτημάτων” σε όλες αυτές τις πόλεις.
Toυ Χρήστου Κολώνα από το ΕΘΝΟΣ
Πηγη
7 σχόλια:
Δεν θα πρέπει κύριοι να αναρτηθούν σε κάποιο blog τα προϊόντα που είναι αμιγώς ελληνικά για να ξέρει ο κόσμος τι αγοράζει;
http://thiva-hellas.blogspot.com/2011/05/blog-post_4885.html ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΔΩ.
Η "ΑΒ Βασιλόπουλος" είναι Ελληνική;
Από τον Ιούλιο του 1992 εντάσσεται στον Όμιλο Delhaize (www.delhaize.com). Τι σημαίνει αυτό;
...και με τα φορολογικά τους τι γίνεται; Κάτι ανάλογο με τα LIDL; Γιατί γι αυτούς έχουμε πληροφορηθεί ότι ελάχιστα αποδίδουν στο ελληνικό κράτος.
Αγαπητέ δάσκαλε νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να το δει αυτό στο barcode. Τα ελληνικα προϊόντα αν δεν απατόμαι έχουνε κωδικό που αρχίζει από 520! Πρέπει όμως να μποϋκοτάρουμε τα ξένα προϊόντα και δεν συμφωνω καθόλου με τον κύριο Καβαθα, κανένας ξένος δεν θα αγόραζε ένα ελληνικό προϊόν εις βάρος ενός δικού του εγχώριου! Γιατί δηλαδή εμείς να έχουμε πειστεί ότι τα εισαγόμενα είναι καλύτερα; Γιατι θεωρούμε α ς πουμε τις κρέμες ΓΙΩΤΗΣ κατώτερες από τις DANONE? Δεν είναι μόνο θέμα χαμηλών τιμών αλλά κυρίως νοοτροπίας! Σαφώς ο Έλληνας πρέπει να μάθει επιτέλους ότι τα εγχώρια προϊόντα παράγονται στην Ελλαδα και από Έλληνες που έχουνε ανάγκη την δουλειά τους κι όχι σε τριτοκοσμική χώρα χαμηλόμισθων, κι έτσι η τιμή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι η ίδια με αυτήν του ΛΙΝΤΛ!!! Αν όμως σκεφτεί ότι σε ελληνικες τσέπες θα πάνε τα λεφτά του κι όχι σε Γερμαναράδες που μας κυνηγάνε με το σκατόφτυαρο σαν να είμασταν μιάσματα, δίνει ευχαρίστως την διαφορά!!! Πολύ χάρηκα που βρήκα αυτό το μπλογκ! Νόμιζα ότι μέχρι σήμερα έδινα μόνη μου την μάχη! Δεν ήξερα ότι υπάρχει ευρύτερη κινητοποίηση!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να αγοράζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ! Έφτιαξα στο σπιτικό μου πρόσφατα και δεν δέχτηκα να πάρω παρά μόνον ελληνικό ψυγειο και ελληνική κουζίνα! Οτι μπορούμε να το βρούμε στην Ελληνική Αγορά γιατί να ενισχύουμε την ξένη;;;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ - Ο ΓΡΑΜΜΩΤΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ Δ Ε Ν ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ.
http://gs1greece.org/index.php/prosolbarcodes/prosolbarcodessupport/2010-02-21-22-52-14#s6
http://helpdesk.gs1.org/ArticleDetails.aspx?Bar%20Codes&id=b39c6591-4c6c-4441-b83e-ed69a939da85
Διαβάστε και τα σχόλια της ακόλουθης ανάρτησης. http://anti-ntp.blogspot.com/2011/06/blog-post_4869.html
Kαι τότε τι υποδηλώνει; Και πως μπορούμε να ξέρουμε τι είναι ελληνικό και τι όχι; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια ένδειξη; Που συσκευάστηκε υποδηλώνει μόνον;
Μα, καλή μου Ναταλία Νεφέλη, νομίζω πως ήμουν σαφής. Ας ξαναπροσπαθήσω. Ο γραμμωτός κώδικας δεν υποδηλώνει απολύτως τίποτε συγκεκριμένο, που να ενδιαφέρει εμάς τους καταναλωτές: ούτε την προέλευση των πρώτων υλών ούτε τη χώρα που παρασκευάζονται τα προϊόντα ούτε τη χώρα που συσκευάζονται ούτε την "εθνικότητα" των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στα στάδια της παραγωγής-εμπορίας-τελικής διάθεσης. Διάβασε σε παρακαλώ την ανάρτηση http://koukfamily.blogspot.com/2010/12/520.html και τα σχόλια που ακολουθούν, και θα σου λυθούν όλες οι σχετικές απορίες. Μην παραλείψεις να διαβάσεις, επίσης, και τα σχόλια της ανάρτησης http://anti-ntp.blogspot.com/2011/06/blog-post_4869.html .
Δημοσίευση σχολίου