Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Την ιστορία ενός άνεργου παιδιού που γνώρισε σε συναυλία έκανε τραγούδι ο ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ!



Ένα τραγούδι ΑΛΗΘΙΝΟ, με συγκλονιστικό στίχο για τη χαμένη γενιά, τους νέους ανθρώπους δηλαδή, που είναι πλέον ξεκρέμαστοι, χωρίς δουλειά, έγραψε ο Στάθης Δρογώσης. Την ιστορία του τη διηγήθηκε ένα άνεργο παιδί που γνώρισε σε μια συναυλία.

"Με συγκίνησε και προσπάθησα να τη μεταφέρω. Αυτό το τραγούδι έγραψα απόψε.

Λέγεται "ΧΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ". Είναι....

ντέμο, πιάνο φωνή.

Αδιαμεσολάβητα το δίνω σε σας. Φιλιά", έγραψε στο twitter του πριν λίγο και μας έδωσε το link για να το ακούσουμε:
http://bit.ly/uTMMtY



Πιο κάτω, τα λόγια του τραγουδιού:

ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΞΑΝΑ
ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΟΧΙ ΔΕ ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΚΑΙ ΕΨΑΞΑ ΚΙ ΕΨΑΞΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΜΑ ΠΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΤΑ
ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΙΑ
ΚΙ Ο ΓΕΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΤΩ ΚΟΙΤΑ
ΚΙ ΑΦΗΝΕΙ ΜΙΚΡΟ ΣΤΕΝΑΓΜΟ
ΜΕ ΝΟΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ
Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΩΘΗΚΕ ΠΙΑ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕ ΜΕ ΧΩΡΑ
ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΛΛΑ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΠΙΑ
ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΦΥΛΛΑΔΙΑ
ΤΗΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ
ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΙΑ
ΚΙ ΑΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΚΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΔΩ
ΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΩ
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ
ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ
ΝΙΩΘΩ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ
ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ
Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΣΩΘΗΚΕ ΠΙΑ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕ ΜΕ ΧΩΡΑ
ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΞΑΝΑ
ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΟΧΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ

thousandnews.gr

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο δρογωση μπραβο !!!!!!