Τήν Ἑλλάδα πάντα ἔσωζαν οι ἱππότες τῆς αὐταπαρνήσεως. Μέ τή δική τους θυσία ἔσβηναν τό ἄγος τῆς προδοσίας. Ἔτσι θά γίνει καί τώρα.
Κατά τήν τελευταία ἐπίσκεψή μου στήν Πρέβεζα, εἶχα τήν εὐκαιρία νά συναντηθῶ μέ ἕναν παλαιό γνώριμο πολύ στοχαστικό.
Εἴπαμε πολλά καί γιά τά παλιά καί γιά τά τωρινά. Ὁ συνομιλητής μου δέν εἶχε κανένα δισταγμό νά μέ προειδοποιήσει ὅτι ἐπίκειται καταστροφή σάν αὐτή πού ἔχει μείνει γνωστή στήν ἱστορία μέ τήν ὀνομασία «Χαλασμός τῆς Πρέβεζας». Πρόκειται γιά ἕνα γεγονός πού συνέβη τό 1798. Τήν πόλη τότε κατεῖχαν οἱ Γάλλοι τοῦ Βοναπάρτη. Στό χῶρο τῆς ἀρχαίας Νικοπόλεως (6 χλμ. ἔξω ἀπό τήν Πρέβεζα) εἶχαν φτιάξει ὀχυρώματα. Ὁ Ἀλῆς τούς ἐπιτέθηκε μέ χιλιάδες Ἀλβανούς. Στό πλευρό του εἶχε καί Ἕλληνες ὁπλαρχηγούς. Ἡ ἄμυνα τῆς Νικοπόλεως ἔσπασε καί ὁ Γάλλος στρατηγός Ντέ λά Σαλσέτ γιά νά σώσει τούς ἐπιζήσαντες στρατιῶτες του καί τήν πόλη ἀπό τόν ἀφανισμό, παραδόθηκε κατόπιν συμφωνίας στόν Ἀλῆ. Ἀλλ᾽ ὁ δόλιος Τεπελενλῆς διέταξε τόν σφαγιασμό τῶν τραυματισμένων στρατιωτῶν, ἔβαλε τά κεφάλια τους σέ σακκιά καί ὑποχρέωσε τούς λοιπούς Γάλλους καί τόν Ντέ λά Σαλσέτ μαζί νά τά μεταφέρουν στήν πλάτη ὥς τήν Κωνσταντινούπολη. Έπί δύο ἡμέρες ἡ πόλη λεηλατήθηκε. Ἔντρομοι οἱ Πρεβεζάνοι μέ κάθε πλωτό μέσο, ἀκόμη καί κολυμπώντας, ἔφθασαν στό ἀπέναντι Ἄκτιο. Ὁ Ἀλῆς γιά νά τούς ἐξοντώσει ἔστειλε τόν Δεσπότη Ἄρτας Ἰγνάτιο νά τούς καλέσει πίσω, ὑποσχόμενος ἀσφάλεια μέ ὅρκο. Ἔβαλε μάλιστα τό χέρι του πάνω στό Κοράνι. Ἀλλ᾽ ὁ Ἀλῆς ἦταν «μπεκτασής» καί λίγη σημασία ἔδινε στούς θρησκευτικούς ὅρκους. Ὁ Ἰγνάτιος πῆγε στήν ἀπέναντι ἀκτή κι ἔπεισε τούς Πρεβεζάνους νά ἐπιστρέψουν στήν πόλη τους. Μπῆκαν στά πλεούμενα τοῦ Ἀλῆ, ἀλλά αὐτά μέ μυστική διαταγή ἔπλευσαν πρός τή Σαλαώρα, ὅπου τούς περίμενε ἀλβανικός στρατός. Ὁ δήμιος ἄρχισε τόν ἀποκεφαλισμό τῶν ἀρχηγῶν ὅλων τῶν πρεβεζάνικων οἰκογενειῶν. Ἀπό τήν κούραση πέθανε κι αὐτός! «Κι ὅλα αὐτά εἶναι τό τίμημα τῆς ἁμαρτίας», μοῦ εἶπε ὁ παλαιός γνώριμος στοχαστικά. «Προδώσαμε τόν Πατροκοσμᾶ». Ὑπάρχει κάτι θλιβερό καί στήν περίπτωση αὐτή. Περί τά μέσα τοῦ 18ου αἰ. τό Πατριαρχεῖο, βλέποντας πώς ὁ Χριστιανισμός ὑποχωρεῖ σέ διάφορες περιοχές τῆς Ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας, ἔστειλε σ᾽ αὐτές δυναμικούς ἱεροκήρυκες, τούς λεγόμενους «ἑξαρίθμους» γιά νά στερεώσουν τή χριστιανική πίστη. Ἕνας ἀπό αὐτούς, ὁ Ναούμ στάλθηκε στή Σερβία, ὅπου καί μαρτύρησε. Ἕνας ἄλλος, ὁ Δανιήλ, δίδαξε στήν Ἑρζεγοβίνη, ἐνῶ ὁ μοναχός Κοσμᾶς στάλθηκε στήν κυρίως Ἑλλάδα. Οἱ Βενετοί τόν ἔδιωξαν ἀπό τή Λευκάδα καί ὁ Κοσμᾶς τότε, περί τό 1745-1750, ἔφθασε στήν Πρέβεζα πού ἦταν κι αὐτή βενετική κτίση. Ἄρχισε κι ἐδώ τό ἐμπνευστικό καί ἐμπρηστικό του κήρυγμα. Καταφύγιο καί διδακτήριο εἶχε τήν οἰκία τοῦ εὔπορου ἀλλά εὔφορου σέ πατριωτισμό Χρήστου Μαμμάτη, τόν ὁποῖο εἶχε μυήσει στά σχέδιά του. Ἡ οἰκία Μαμμάτη βρισκόταν στήν πλατεία τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου. Σέ αὐτή, ὡς ἀκροατές, συνέρρεαν καί κάποιοι πληροφοριοδότες τῶν Βενετῶν. Κι αὐτοί μετέφεραν στίς βενετικές ἀρχές τά ὅσα ἐρεθιστικά ἔλεγε γιά τό «μελλούμενο» ὁ «Πατροκοσμᾶς», ὅπως τόν ἔλεγε ὁ λαός. Ὁ Βενετός «πρεβεδοῦρος» (= προβλεπτής) διέταξε τόν Κοσμᾶ νά ἀπέλθει παρευθύς. Ὁ Κοσμᾶς ἐγκατέλειψε τήν Πρέβεζα ἀκολουθούμενος ἀπό πλήθη κόσμου. Στά ἐρείπια τῆς ἀρχαίας Νικοπόλεως ἔκανε τό τελευταῖο του κήρυγμα. Κατά τήν παράδοση, πού διατηρεῖται ἔντονα στήν ψυχή τοῦ λαοῦ, ὁ Κοσμᾶς ἔβγαλε τά σανδάλιά του, τά τίναξε καί καταράστηκε τούς προδότες. Διότι αὐτοί παντοῦ καί πάντα φέρνουν τή συμφορά. Μέχρι σήμερα λέγεται ἡ φράση: «Ἡ κατάρα τοῦ Πατροκοσμᾶ». Οἱ εὐλαβεῖς Πρεβεζάνοι, ὅσους γνώρισα παλιά, εἶχαν τόσο σέβας πρός τόν Πατροκοσμᾶ, πού ἔλεγαν: «Ἔτσι τό εἶπε ὁ Πατροκοσμᾶς». Ἀπό χείλη γερόντων εἶχα πληροφορηθεῖ ὅτι στή διάρκεια τῆς παραμονῆς του στήν Πρέβεζα, οἱ γυναῖκες τοῦ ἔδιναν ροῦχα δικά τους, νά τά φορέσει κι ἔτσι τά ροῦχα νά ἁγιάσουν. Ἕνας τέτοιος ἁγιασμένος χιτώνας φυλασσόταν (δέν ξέρω ἄν διατηρεῖται ἀκόμη) στό ναό τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου. Στίς 25 Αὐγούστου ὅπου ἡ ἐκκλησία μας τιμᾶ τή μνήμη τοῦ Πατροκοσμᾶ, ὁ χιτώνας ἐξετίθετο σέ προσκύνηση. Ὁ συνομιλητής μου, ἀναφερόμενος σέ ὅλα αὐτά, μοῦ εἶπε ὅτι οἱ ἄνθρωποι ἔκαναν παλιά κι αὐτοί λάθη πολλά. Ἤξεραν ὅμως νά μετανοοῦν καί ὅπου χρειαζόταν νά ὁμονοοῦν. Ἐμεῖς κατά τά τελευταῖα χρόνια ἁμαρτήσαμε βαριά εἰς βάρος τῆς χώρας μας, εἰς βάρος τῆς γλώσσας, εἰς βάρος τῆς θρησκείας μας. Εἴμαστε ὅμως ἀμετανόητοι καί γι᾽ αὐτό ἀκατανόητοι. Ὡς Δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω ἀπό τήν κεφαλή μας ἡ κατάρα τοῦ Πατροκοσμᾶ. Προδώσαμε τόν ἑαυτό μας· προδώσαμε ὅσια καί ἱερά. Προσωπικά δέν συμμερίζομαι αὐτήν τήν ἀπαισιοδοξία. Πάντα, ἀπό τήν ἀρχαία ἐποχή, τό φυτό τῆς προδοσίας εἶχε πλούσια καρποφορία. Ἀλλά πάντα τήν Ἑλλάδα ἔσωζαν κάποιοι ἱππότες τῆς αὐταπαρνήσεως. Μέ τή δική τους θυσία ἔσβηναν τό ἄγος τῆς προδοσίας. Ἔτσι θά γίνει καί τώρα.
Πηγη
Εἴπαμε πολλά καί γιά τά παλιά καί γιά τά τωρινά. Ὁ συνομιλητής μου δέν εἶχε κανένα δισταγμό νά μέ προειδοποιήσει ὅτι ἐπίκειται καταστροφή σάν αὐτή πού ἔχει μείνει γνωστή στήν ἱστορία μέ τήν ὀνομασία «Χαλασμός τῆς Πρέβεζας». Πρόκειται γιά ἕνα γεγονός πού συνέβη τό 1798. Τήν πόλη τότε κατεῖχαν οἱ Γάλλοι τοῦ Βοναπάρτη. Στό χῶρο τῆς ἀρχαίας Νικοπόλεως (6 χλμ. ἔξω ἀπό τήν Πρέβεζα) εἶχαν φτιάξει ὀχυρώματα. Ὁ Ἀλῆς τούς ἐπιτέθηκε μέ χιλιάδες Ἀλβανούς. Στό πλευρό του εἶχε καί Ἕλληνες ὁπλαρχηγούς. Ἡ ἄμυνα τῆς Νικοπόλεως ἔσπασε καί ὁ Γάλλος στρατηγός Ντέ λά Σαλσέτ γιά νά σώσει τούς ἐπιζήσαντες στρατιῶτες του καί τήν πόλη ἀπό τόν ἀφανισμό, παραδόθηκε κατόπιν συμφωνίας στόν Ἀλῆ. Ἀλλ᾽ ὁ δόλιος Τεπελενλῆς διέταξε τόν σφαγιασμό τῶν τραυματισμένων στρατιωτῶν, ἔβαλε τά κεφάλια τους σέ σακκιά καί ὑποχρέωσε τούς λοιπούς Γάλλους καί τόν Ντέ λά Σαλσέτ μαζί νά τά μεταφέρουν στήν πλάτη ὥς τήν Κωνσταντινούπολη. Έπί δύο ἡμέρες ἡ πόλη λεηλατήθηκε. Ἔντρομοι οἱ Πρεβεζάνοι μέ κάθε πλωτό μέσο, ἀκόμη καί κολυμπώντας, ἔφθασαν στό ἀπέναντι Ἄκτιο. Ὁ Ἀλῆς γιά νά τούς ἐξοντώσει ἔστειλε τόν Δεσπότη Ἄρτας Ἰγνάτιο νά τούς καλέσει πίσω, ὑποσχόμενος ἀσφάλεια μέ ὅρκο. Ἔβαλε μάλιστα τό χέρι του πάνω στό Κοράνι. Ἀλλ᾽ ὁ Ἀλῆς ἦταν «μπεκτασής» καί λίγη σημασία ἔδινε στούς θρησκευτικούς ὅρκους. Ὁ Ἰγνάτιος πῆγε στήν ἀπέναντι ἀκτή κι ἔπεισε τούς Πρεβεζάνους νά ἐπιστρέψουν στήν πόλη τους. Μπῆκαν στά πλεούμενα τοῦ Ἀλῆ, ἀλλά αὐτά μέ μυστική διαταγή ἔπλευσαν πρός τή Σαλαώρα, ὅπου τούς περίμενε ἀλβανικός στρατός. Ὁ δήμιος ἄρχισε τόν ἀποκεφαλισμό τῶν ἀρχηγῶν ὅλων τῶν πρεβεζάνικων οἰκογενειῶν. Ἀπό τήν κούραση πέθανε κι αὐτός! «Κι ὅλα αὐτά εἶναι τό τίμημα τῆς ἁμαρτίας», μοῦ εἶπε ὁ παλαιός γνώριμος στοχαστικά. «Προδώσαμε τόν Πατροκοσμᾶ». Ὑπάρχει κάτι θλιβερό καί στήν περίπτωση αὐτή. Περί τά μέσα τοῦ 18ου αἰ. τό Πατριαρχεῖο, βλέποντας πώς ὁ Χριστιανισμός ὑποχωρεῖ σέ διάφορες περιοχές τῆς Ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας, ἔστειλε σ᾽ αὐτές δυναμικούς ἱεροκήρυκες, τούς λεγόμενους «ἑξαρίθμους» γιά νά στερεώσουν τή χριστιανική πίστη. Ἕνας ἀπό αὐτούς, ὁ Ναούμ στάλθηκε στή Σερβία, ὅπου καί μαρτύρησε. Ἕνας ἄλλος, ὁ Δανιήλ, δίδαξε στήν Ἑρζεγοβίνη, ἐνῶ ὁ μοναχός Κοσμᾶς στάλθηκε στήν κυρίως Ἑλλάδα. Οἱ Βενετοί τόν ἔδιωξαν ἀπό τή Λευκάδα καί ὁ Κοσμᾶς τότε, περί τό 1745-1750, ἔφθασε στήν Πρέβεζα πού ἦταν κι αὐτή βενετική κτίση. Ἄρχισε κι ἐδώ τό ἐμπνευστικό καί ἐμπρηστικό του κήρυγμα. Καταφύγιο καί διδακτήριο εἶχε τήν οἰκία τοῦ εὔπορου ἀλλά εὔφορου σέ πατριωτισμό Χρήστου Μαμμάτη, τόν ὁποῖο εἶχε μυήσει στά σχέδιά του. Ἡ οἰκία Μαμμάτη βρισκόταν στήν πλατεία τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου. Σέ αὐτή, ὡς ἀκροατές, συνέρρεαν καί κάποιοι πληροφοριοδότες τῶν Βενετῶν. Κι αὐτοί μετέφεραν στίς βενετικές ἀρχές τά ὅσα ἐρεθιστικά ἔλεγε γιά τό «μελλούμενο» ὁ «Πατροκοσμᾶς», ὅπως τόν ἔλεγε ὁ λαός. Ὁ Βενετός «πρεβεδοῦρος» (= προβλεπτής) διέταξε τόν Κοσμᾶ νά ἀπέλθει παρευθύς. Ὁ Κοσμᾶς ἐγκατέλειψε τήν Πρέβεζα ἀκολουθούμενος ἀπό πλήθη κόσμου. Στά ἐρείπια τῆς ἀρχαίας Νικοπόλεως ἔκανε τό τελευταῖο του κήρυγμα. Κατά τήν παράδοση, πού διατηρεῖται ἔντονα στήν ψυχή τοῦ λαοῦ, ὁ Κοσμᾶς ἔβγαλε τά σανδάλιά του, τά τίναξε καί καταράστηκε τούς προδότες. Διότι αὐτοί παντοῦ καί πάντα φέρνουν τή συμφορά. Μέχρι σήμερα λέγεται ἡ φράση: «Ἡ κατάρα τοῦ Πατροκοσμᾶ». Οἱ εὐλαβεῖς Πρεβεζάνοι, ὅσους γνώρισα παλιά, εἶχαν τόσο σέβας πρός τόν Πατροκοσμᾶ, πού ἔλεγαν: «Ἔτσι τό εἶπε ὁ Πατροκοσμᾶς». Ἀπό χείλη γερόντων εἶχα πληροφορηθεῖ ὅτι στή διάρκεια τῆς παραμονῆς του στήν Πρέβεζα, οἱ γυναῖκες τοῦ ἔδιναν ροῦχα δικά τους, νά τά φορέσει κι ἔτσι τά ροῦχα νά ἁγιάσουν. Ἕνας τέτοιος ἁγιασμένος χιτώνας φυλασσόταν (δέν ξέρω ἄν διατηρεῖται ἀκόμη) στό ναό τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου. Στίς 25 Αὐγούστου ὅπου ἡ ἐκκλησία μας τιμᾶ τή μνήμη τοῦ Πατροκοσμᾶ, ὁ χιτώνας ἐξετίθετο σέ προσκύνηση. Ὁ συνομιλητής μου, ἀναφερόμενος σέ ὅλα αὐτά, μοῦ εἶπε ὅτι οἱ ἄνθρωποι ἔκαναν παλιά κι αὐτοί λάθη πολλά. Ἤξεραν ὅμως νά μετανοοῦν καί ὅπου χρειαζόταν νά ὁμονοοῦν. Ἐμεῖς κατά τά τελευταῖα χρόνια ἁμαρτήσαμε βαριά εἰς βάρος τῆς χώρας μας, εἰς βάρος τῆς γλώσσας, εἰς βάρος τῆς θρησκείας μας. Εἴμαστε ὅμως ἀμετανόητοι καί γι᾽ αὐτό ἀκατανόητοι. Ὡς Δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω ἀπό τήν κεφαλή μας ἡ κατάρα τοῦ Πατροκοσμᾶ. Προδώσαμε τόν ἑαυτό μας· προδώσαμε ὅσια καί ἱερά. Προσωπικά δέν συμμερίζομαι αὐτήν τήν ἀπαισιοδοξία. Πάντα, ἀπό τήν ἀρχαία ἐποχή, τό φυτό τῆς προδοσίας εἶχε πλούσια καρποφορία. Ἀλλά πάντα τήν Ἑλλάδα ἔσωζαν κάποιοι ἱππότες τῆς αὐταπαρνήσεως. Μέ τή δική τους θυσία ἔσβηναν τό ἄγος τῆς προδοσίας. Ἔτσι θά γίνει καί τώρα.
Πηγη
17 σχόλια:
Ἀπό χείλη γερόντων εἶχα πληροφορηθεῖ ὅτι στή διάρκεια τῆς παραμονῆς του στήν Πρέβεζα, οἱ γυναῖκες τοῦ ἔδιναν ροῦχα δικά τους, νά τά φορέσει κι ἔτσι τά ροῦχα νά ἁγιάσουν
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΑΓΥΡΤΗ ΚΑΡΓΑΚΟ ΤΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΝΕΙΡΩΞΕΙΣ Ο ΠΟΡΝΟΓΕΡΟΣ?
ΟΥΣΤ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΒΡΩΜΟ(ΜΕΤΑ)ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ,ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός είναι η πληρέστερη και τελειότερη έκφανση του κλασσικού Ελληνικού πολιτισμού.
πορνογερος ειναι ο πατερας σου και ολοι οι αρσενικοι προγονοι σου.
ΡΕ ΑΙΝΤΕ ΑΠΟΔΩ,ΑΙΝΤΕ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΗΛ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΣΑΣ ΠΗΔΑΛΙΟ ΑΓΙΑ ΠΑΛΙΟΡΕΜΑΛΙΑ
ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟ.
Φιμώθητι καί έξελθε εξ αυτών.
Μην τα βαζετε ρε μαγκες με τον Καργακο. τα μισα να ξερατε απο οσα ξερει και ακομα λιγοτερα να τολμουσατε να πειτε καλα θα ηταν.ερχονται ζορικες στιγμες και θα ηταν καλα να αφησουμε στην ακρη (εστω κ για λιγο) τις διαφορες αναμεσα σε ορθοδοξια κ αρχαιοελληνισμο.τα αιωνιο προσον του Ελληνα υπαρχει κ θα υπαρχει παντα...η διχονοια.
η γλωσσα που χρησιμοποιειται προδιδει την παιδεια σας καλα λοιπον σας κανει ο τζεφρη και σας πηδαει αν δεν υπηρχαν πατροκοσμαδες θα ησαστε ακομα γιουσουφακια με τους βρωμοτουρκους.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός είναι η πληρέστερη και τελειότερη έκφανση του κλασσικού Ελληνικού πολιτισμού.
18 Σεπτεμβρίου 2011 12:14 μ.μ.
H mamakia paei synnefo!
πλακα εχετε....
12:06 νομίζω οτι αυτο αφορά και σενα
http://www.youtube.com/watch?v=HYEyZCYYBfM&feature=player_embedded#
"Ως εκλείπει καπνός εκλειπέτωσαν, ως τήκεται κηρός από προσώπου πυρός" αφιερωμένο εξαιρετικά στους υβριστές και αντίχριστους.
18 Σεπτεμβρίου 2011 12:06 μ.μ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!2011 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ-ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ.
ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, Ο ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΚΤΟΙ, ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ...
ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΤΡΟ ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΟΣΚΥΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΆΧ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΕΝΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΜΠΟΥΡΓΚΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΑ Η Κα ΜΠΙΛΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΥΝΕΤΕ ΓΕΡΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ.
Εσύ ο πρώτος ο 12:06 μάζεψε την πουτάνα τη μάνα σου και τη πουτάνα την αδελφή σου που γαμιούνται για ένα ποτό.Θα έλθει η κάθαρση στην Ελλάδα και να είσαι σίγουρος πως κάτι πουστράκια σαν και έσενα θα τους περάσουμε τα άντερα κολάρο.Είστε πιο επικίνδυνοι και από τους Τούρκους εσείς.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΗ ΠΑΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ Ε-ΞΕΡΕΤΕ! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΚΟΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΗ ΠΑΣΑ, ΕΠΕΞΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ!
"Μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι"τυχαίο....
Κοσμάς ο Αιτωλός«Και εγώ αδελφοί μου, όπου αξιώθηκα και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν, δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέταξα πρώτον δια λόγου σας και έμαθα πώς με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού, δεν είσθενε Έλληνες, δεν είσθενε ασεβείς, αιρετικοί, αλλ’ είσθενε ευσεβείς ορθόδοξοι χριστιανοί…».Δείτε εδώ ολοι εσείς που περιμένετε την θεία επιφώτηση για να σωθείτε βάρβαρα ιουδοχριστιανάκια:http://www.pare-dose.net/?p=2945
Εσυ 3:35,απο τη "παιδεία" σου φαίνεται ποσο "ελληνας" είσαι,βάρβαρε κάφρε!!!και εσύ 12:14 τι έχεις να πεις για τα βρισιές και τα αναθέματα που ξεστομίζουν τα παπαδαριά εναντίον του πλάτωνα και των ελλήνων την κυριακή της ορθοδοξίας!!Δεν βρίζουν αλλοεθνής η αλλόθρησκους αλλα τους ελληνες φιλοσόφους!!!Οι μπάσταρδοι και αγράματοι εβραιοχριστιανοί τραγόπαπάδες,που "υπηρετούν" τη θρησκεία τις ΑΓΑΠΗΣ και τον ΧΡΙΣΤΟ(ο οποίος εκθείασε τους έλληνες) βρίζουν γιατι δεν μπορουν να σταθούν μπροστά στο γίγαντα ελληνισμό!!Δες:
http://www.gargalianoi.com/2011/03/13/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%88%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84/
Δείτε και εδώ τους "αγαπημένους" πατέρες της "ένδοξης" εκκλησίας τι λένε για τους έλληνες.
http://alphaomega.pblogs.gr/2010/12/megas-basileios-o-anthellhnas-arhiepiskopos-kaisareias-kai-ohi-m.html
Η αλήθεια να λέγεται!!!!
5:10 πολύ κρα - κρα και ουσία μηδέν. Και εσύ και οι όμοιοι σου, copy - paste τα ίδια και τα ίδια. Που να ξέρεις όμως οτι λέξεις έλληνας και ελληνικότητα έχουν διαμόρφωθει και εξελιχθεί μέσα στους αιώνες. Και αυτό δεν είναι κάτι που αναλύεται σε 2 σειρές. Είστε όχι μόνο ανιστόρητοι αλλά και πρόβατα διότι η ρητορική σας είναι κλαδί του μεγάλου δέντρου της παγκοσμιοποίησης
Δημοσίευση σχολίου