εστάλη από zagalisa.gr
Σε όλους μας είναι γνωστό ότι άνθρωποι με προσωπικότητα και χαρακτήρα αναπτύσσονται και ευδοκιμούν σε φιλελεύθερα καθεστώτα, μέσα σε φιλικό περιβάλλον, χωρίς καταπίεση και αδικίες, σε καθεστώτα όπου βασιλεύει η ισονομία και η ισοπολιτεία. Αυτό ΔΕΝ συμβαίνει σήμερα στους Πομάκους και την ορεινή...
περιοχή της Θράκης. Από τις περιοχές αυτές, δεν αναδείχθηκαν άνθρωποι με προσωπικότητα στις τέχνες, στα γράμματα, στην πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου. Ένας πληθυσμός, όταν δεν διαβιώνει σε ένα πολιτισμένο, ασφαλές και φιλελεύθερο περιβάλλον, δεν συμπεριφέρεται, δεν εκφράζεται όπως νιώθει και αισθάνεται, αλλά όπως του το επιβάλουν οι καταπιεστές του, με άλλα λόγια τα αφεντικά του. Στην προκειμένη περίπτωση, γίνεται ένας αγώνας δρόμου, για το ποιος θα επικρατήσει στην περιοχή, κυρίως από το Τουρκικό κράτος, με την καλά αμειβόμενη μισθοφορική στρατιά που διαθέτει, σε όλα τα Πομακοχώρια της Θράκης. Από την άλλη οι … παράγοντες της πολιτείας, όπως βουλευτές, δήμαρχοι, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι ψήφοι, ενώ κάποιοι διευθυντές νευραλγικών υπηρεσιών, συμπεριφέρονται όχι με γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας τους, αλλά το προσωπικό όφελος, πολιτικό ή οικονομικό. Εξειδικεύοντας τα προβλήματα αυτά πάνω στους Πομάκους και τις Πομακικές περιοχές, θα διαπιστώσουμε ότι από ελληνικής πλευράς γίνεται μια προσπάθεια, όχι να κερδίσουν τους Πομάκους, αλλά να περιορίσουν τις δραστηριότητες του προξενείου, ανεπιτυχώς μέχρι σήμερα. Το προξενείο ως μοχλός της Άγκυρας στην περιοχή και με διπλωματικούς υπαλλήλους που κόπτονται για λαμπρή σταδιοδρομία και καριέρα (είναι χαρακτηριστικό ότι οι τρεις προηγούμενοι πρόξενοι της Κομοτηνής είναι σήμερα πρεσβευτές στην Αίγυπτο, στο Ισραήλ και στο ΝΑΤΟ), αλωνίζουν ανενόχλητοι, ως κατοχικοί Ύπατοι Αρμοστές, ρυθμίζουν ακόμα και τα πολιτικά δρώμενα της περιοχής, ερήμην του Ελληνικού Κράτους, που πολλές φορές είναι απλός θεατής. Αυτό αποβαίνει εις βάρος των Πομάκων αλλά και του ιδίου του Ελληνικού κράτους που φθάνει να αμφισβητείται η κυριαρχία του. Όποιος έχει αντίθετη άποψη ας επισκεφτεί ένα Σαββατοκύριακο τα Πομακοχώρια για να διαπιστώσει με τα ίδια του τα μάτια το τι διαδραματίζεται στην περιοχή, χωρίς καν παρουσία της αστυνομίας τουλάχιστον για να …ρυθμίζει την κυκλοφορία. Στα ιερά τεμένη αντί να υμνείται ο Αλλάχ, υμνείται οΚεμάλ Ατατούρκ και διδάσκονται οι αρχές του κεμαλισμού και οι μεταρρυθμίσεις του. Για έναν ξένο που έρχεται για πρώτη φορά στην περιοχή αποκομίζει την εντύπωση ότι εκπαιδεύεται στρατός ή Ταλιμπάν. Ούτε λόγος για τον ελληνικό πολιτισμό, αρχαίο και σύγχρονο. Από την άλλη το κράτος με την ελλιπή και όχι επιβλητική παρουσία του στην περιοχή, όπως ανύπαρκτες και ανοργάνωτες υπηρεσίες, με ανεπαρκές και όχι κατάλληλο για την περιοχή προσωπικό δημοσίων υπηρεσιών, τοπική αυτοδιοίκηση πολλές φορές με έναν μόνο γραμματέα και αγράμματο κοινοτάρχη, απαρχαιωμένες τηλεπικοινωνίες, συγκοινωνίες και υποδομές. Επίσης, εκπαίδευση με δασκάλους χωρίς βιβλία, παιδεία χωρίς καν επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας, ανύπαρκτη μέχρι πριν λίγα χρόνια προσχολική παιδεία, «επιτυχημένα» προγράμματα της Φραγκο-Δραγώνα που συνεχίζουν να αγνοούν τα Πομακόπουλα, γενικά παιδεία χωρίς προοπτική και παραπέρα εξέλιξη στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας, δημιούργησαν ένα δυσαναπλήρωτο κενό κουλτούρας, που όπως αποδείχθηκε αργότερα ήταν μοιραίο για την περιοχή. Την αδυναμία αυτή, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο η Τουρκία. Προσέθεσε στα Ελληνοτουρκικά προβλήματα και πρόβλημα των μουσουλμάνων της Θράκης. Απλά και επουσιώδη προβλήματα των μουσουλμάνων τα ανήγαγε σε μείζονα θέματα. Έθεσαν θέμα εκλογής μουφτήδων και διαχειριστών των ευαγών ιδρυμάτωντων μουσουλμάνων, κάτι που πρέπει να είναι υπό την εποπτεία της πολιτείας που τα έχει θεσμοθετήσει και φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία τους. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να υπάρχουν γιαλαντζί «εκλεγμένοι μουφτήδες», με το Οθωμανικό σύστημαεκλογών, δηλαδή όσοι συμφωνούν δεξιά και όσοι διαφωνούν από την αριστερή μεριά… Ως απλό παράδειγμα της πολιτικής αυτής, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, την τέλεση του θρησκευτικού γάμου από τον επίσημο διορισμένο μουφτή. Αυτός θεωρείται μη έγκυρος από την μεριά της Τουρκίας και το αντίθετο από την μεριά της Ελλάδος. Στην Τουρκία ο θρησκευτικός γάμος απαγορεύεται δια ροπάλου, ενώ δεν επιθυμεί το ίδιο για την μειονότητα. Ακολουθείται μία μεσοβέζικη πολιτική, κατά περίπτωση οι μειονότητεςθεωρούνται πότε Μουσουλμάνοι και πότε Τούρκοι [π.χ. στην περίοδο εκλογών] και το ανάλογο στην Κων/πολη, ρωμιοί Έλληνες [Σεπτεμβριανά 1955] ή χριστιανοί Τούρκοι πολίτες, προκειμένου να ενταχθεί η Τουρκία στην Ε.Ε. Η κατάσταση αυτή δημιούργησε ένα περιβάλλον ανασφαλές, άδικο, καταπιεστικό που πολλές φορές αγγίζει τα όρια της βαρβαρότητας. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι η συμπεριφορά σημαντικού μέρους της κοινωνίας μας είναι συμπεριφορά ανθρώπων μιας πρωτόγονης πατριαρχικής κοινωνίας, που διάγουν βίο και τρόπους αντίθετους προς τα δεδομένα του ισλαμισμού, των ανθρωπίνων αξιών μιας σύγχρονης κοινωνίας, παραβαίνοντας πολλές φορές τους κανόνες και τους νόμους της ευνομούμενης πολιτείας, συνέχεια διαμαρτυρόμενοι και κατηγορώντας την, παρόλο που απολαμβάνουν πλέον σήμερα πλουσιοπάροχα τα αγαθά της και τα ευεργετήματά της, όπως ο νόμος 0,5% ποσοστού για την εισαγωγή στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας. Ελπίζουμε ότι σύντομα η Πομακική θα τα αλλάξει όλα και θα ξαποστείλει από εκεί που ήρθαν τόσο τους Τούρκους καταπιεστές μας, όσο και τους ανίκανους Έλληνες πολιτικούς, οι οποίοι για λίγους ψήφους ξεπουλάνε τα πάντα.
Πηγη
Σε όλους μας είναι γνωστό ότι άνθρωποι με προσωπικότητα και χαρακτήρα αναπτύσσονται και ευδοκιμούν σε φιλελεύθερα καθεστώτα, μέσα σε φιλικό περιβάλλον, χωρίς καταπίεση και αδικίες, σε καθεστώτα όπου βασιλεύει η ισονομία και η ισοπολιτεία. Αυτό ΔΕΝ συμβαίνει σήμερα στους Πομάκους και την ορεινή...
περιοχή της Θράκης. Από τις περιοχές αυτές, δεν αναδείχθηκαν άνθρωποι με προσωπικότητα στις τέχνες, στα γράμματα, στην πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου. Ένας πληθυσμός, όταν δεν διαβιώνει σε ένα πολιτισμένο, ασφαλές και φιλελεύθερο περιβάλλον, δεν συμπεριφέρεται, δεν εκφράζεται όπως νιώθει και αισθάνεται, αλλά όπως του το επιβάλουν οι καταπιεστές του, με άλλα λόγια τα αφεντικά του. Στην προκειμένη περίπτωση, γίνεται ένας αγώνας δρόμου, για το ποιος θα επικρατήσει στην περιοχή, κυρίως από το Τουρκικό κράτος, με την καλά αμειβόμενη μισθοφορική στρατιά που διαθέτει, σε όλα τα Πομακοχώρια της Θράκης. Από την άλλη οι … παράγοντες της πολιτείας, όπως βουλευτές, δήμαρχοι, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι ψήφοι, ενώ κάποιοι διευθυντές νευραλγικών υπηρεσιών, συμπεριφέρονται όχι με γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας τους, αλλά το προσωπικό όφελος, πολιτικό ή οικονομικό. Εξειδικεύοντας τα προβλήματα αυτά πάνω στους Πομάκους και τις Πομακικές περιοχές, θα διαπιστώσουμε ότι από ελληνικής πλευράς γίνεται μια προσπάθεια, όχι να κερδίσουν τους Πομάκους, αλλά να περιορίσουν τις δραστηριότητες του προξενείου, ανεπιτυχώς μέχρι σήμερα. Το προξενείο ως μοχλός της Άγκυρας στην περιοχή και με διπλωματικούς υπαλλήλους που κόπτονται για λαμπρή σταδιοδρομία και καριέρα (είναι χαρακτηριστικό ότι οι τρεις προηγούμενοι πρόξενοι της Κομοτηνής είναι σήμερα πρεσβευτές στην Αίγυπτο, στο Ισραήλ και στο ΝΑΤΟ), αλωνίζουν ανενόχλητοι, ως κατοχικοί Ύπατοι Αρμοστές, ρυθμίζουν ακόμα και τα πολιτικά δρώμενα της περιοχής, ερήμην του Ελληνικού Κράτους, που πολλές φορές είναι απλός θεατής. Αυτό αποβαίνει εις βάρος των Πομάκων αλλά και του ιδίου του Ελληνικού κράτους που φθάνει να αμφισβητείται η κυριαρχία του. Όποιος έχει αντίθετη άποψη ας επισκεφτεί ένα Σαββατοκύριακο τα Πομακοχώρια για να διαπιστώσει με τα ίδια του τα μάτια το τι διαδραματίζεται στην περιοχή, χωρίς καν παρουσία της αστυνομίας τουλάχιστον για να …ρυθμίζει την κυκλοφορία. Στα ιερά τεμένη αντί να υμνείται ο Αλλάχ, υμνείται οΚεμάλ Ατατούρκ και διδάσκονται οι αρχές του κεμαλισμού και οι μεταρρυθμίσεις του. Για έναν ξένο που έρχεται για πρώτη φορά στην περιοχή αποκομίζει την εντύπωση ότι εκπαιδεύεται στρατός ή Ταλιμπάν. Ούτε λόγος για τον ελληνικό πολιτισμό, αρχαίο και σύγχρονο. Από την άλλη το κράτος με την ελλιπή και όχι επιβλητική παρουσία του στην περιοχή, όπως ανύπαρκτες και ανοργάνωτες υπηρεσίες, με ανεπαρκές και όχι κατάλληλο για την περιοχή προσωπικό δημοσίων υπηρεσιών, τοπική αυτοδιοίκηση πολλές φορές με έναν μόνο γραμματέα και αγράμματο κοινοτάρχη, απαρχαιωμένες τηλεπικοινωνίες, συγκοινωνίες και υποδομές. Επίσης, εκπαίδευση με δασκάλους χωρίς βιβλία, παιδεία χωρίς καν επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας, ανύπαρκτη μέχρι πριν λίγα χρόνια προσχολική παιδεία, «επιτυχημένα» προγράμματα της Φραγκο-Δραγώνα που συνεχίζουν να αγνοούν τα Πομακόπουλα, γενικά παιδεία χωρίς προοπτική και παραπέρα εξέλιξη στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας, δημιούργησαν ένα δυσαναπλήρωτο κενό κουλτούρας, που όπως αποδείχθηκε αργότερα ήταν μοιραίο για την περιοχή. Την αδυναμία αυτή, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο η Τουρκία. Προσέθεσε στα Ελληνοτουρκικά προβλήματα και πρόβλημα των μουσουλμάνων της Θράκης. Απλά και επουσιώδη προβλήματα των μουσουλμάνων τα ανήγαγε σε μείζονα θέματα. Έθεσαν θέμα εκλογής μουφτήδων και διαχειριστών των ευαγών ιδρυμάτωντων μουσουλμάνων, κάτι που πρέπει να είναι υπό την εποπτεία της πολιτείας που τα έχει θεσμοθετήσει και φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία τους. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να υπάρχουν γιαλαντζί «εκλεγμένοι μουφτήδες», με το Οθωμανικό σύστημαεκλογών, δηλαδή όσοι συμφωνούν δεξιά και όσοι διαφωνούν από την αριστερή μεριά… Ως απλό παράδειγμα της πολιτικής αυτής, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, την τέλεση του θρησκευτικού γάμου από τον επίσημο διορισμένο μουφτή. Αυτός θεωρείται μη έγκυρος από την μεριά της Τουρκίας και το αντίθετο από την μεριά της Ελλάδος. Στην Τουρκία ο θρησκευτικός γάμος απαγορεύεται δια ροπάλου, ενώ δεν επιθυμεί το ίδιο για την μειονότητα. Ακολουθείται μία μεσοβέζικη πολιτική, κατά περίπτωση οι μειονότητεςθεωρούνται πότε Μουσουλμάνοι και πότε Τούρκοι [π.χ. στην περίοδο εκλογών] και το ανάλογο στην Κων/πολη, ρωμιοί Έλληνες [Σεπτεμβριανά 1955] ή χριστιανοί Τούρκοι πολίτες, προκειμένου να ενταχθεί η Τουρκία στην Ε.Ε. Η κατάσταση αυτή δημιούργησε ένα περιβάλλον ανασφαλές, άδικο, καταπιεστικό που πολλές φορές αγγίζει τα όρια της βαρβαρότητας. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι η συμπεριφορά σημαντικού μέρους της κοινωνίας μας είναι συμπεριφορά ανθρώπων μιας πρωτόγονης πατριαρχικής κοινωνίας, που διάγουν βίο και τρόπους αντίθετους προς τα δεδομένα του ισλαμισμού, των ανθρωπίνων αξιών μιας σύγχρονης κοινωνίας, παραβαίνοντας πολλές φορές τους κανόνες και τους νόμους της ευνομούμενης πολιτείας, συνέχεια διαμαρτυρόμενοι και κατηγορώντας την, παρόλο που απολαμβάνουν πλέον σήμερα πλουσιοπάροχα τα αγαθά της και τα ευεργετήματά της, όπως ο νόμος 0,5% ποσοστού για την εισαγωγή στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας. Ελπίζουμε ότι σύντομα η Πομακική θα τα αλλάξει όλα και θα ξαποστείλει από εκεί που ήρθαν τόσο τους Τούρκους καταπιεστές μας, όσο και τους ανίκανους Έλληνες πολιτικούς, οι οποίοι για λίγους ψήφους ξεπουλάνε τα πάντα.
Πηγη
3 σχόλια:
Μπράβο στους Πομάκους που αγωνίζονται ακόμη κατά των Τούρκων!!!
Προδότες Έλληνες πολιτικοί θα πληρώσετε για το ότι αφήνετε την 5η φάλαγγα(το Τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής) ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!
ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !
ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠᾹΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
ΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΠΡΩΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ (ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΕΝΟΙ ΘΡΑΚΕΣ, ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ).
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΒΡΙΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ (ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ)
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΕΧΘΡΟ, ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ.
-ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ-
Δημοσίευση σχολίου