Όταν ένα κοινωνικό καθεστώς βρίσκεται σε παρακμή και σηπτική αποσύνθεση δεν μπορεί να παράγει ούτε πνευματικό ούτε καλλιτεχνικό έργο.
Σήμερα έχει ολοκληρωθεί ο θάνατος της αστικής Τέχνης, ακριβώς
γιατί έχει συντελεστεί ο Πνευματικός θάνατος του καπιταλιστικού καθεστώτος: Αυτό παράγει μόνο ανοησία, χυδαιότητα, ψευτιά και πλήθος ακαθαρσιών, καθώς και μηχανισμούς δίωξης των Ιδεών και του Πνεύματος.
Το κεντρικό «εργαλείο» αποσάθρωσης, ισοπέδωσης και αποτέφρωσης του Πνεύματος, συνακόλουθα και κάθε καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η αγοραία «εικόνα», δηλαδή το τηλεοπτικό θέαμα…
Βεβαίως, ανάμεσα στην «τέχνη» που ψυχομαχάει σε επαναλήψεις, σε σιωπές ή σε μιμητικούς, τεχνητούς και κούφιους ακροβατισμούς, δημιουργείται μια Τέχνη Μεταβατική: Η Τέχνη που εμπνέεται από την Αντίσταση και τη Μαχητική διάθεση εναντίον της καθεστωτικής σαπίλας και χυδαιότητας, ιδιαίτερα εναντίον του νεοταξικού εφιάλτη…
Η Τέχνη, ως μία από τις βασικές κοινωνικές λειτουργίες του Ανθρώπου, για να υπάρξει πρέπει να υπάρχουν οι Πηγές έμπνευσής της: Δηλαδή πρέπει να «βελονιαστεί» και να εμπνευστεί, αλλά και να εκφράσει με απαράμιλλο τρόπο όλους τους πόθους και όλα τα όνειρα του ανθρώπου.
Γι αυτό κάθε γνήσια πνευματική και καλλιτεχνική δημιουργία είναι ασυμβίβαστη με το ψέμα, την υποκρισία, τη χυδαιότητα και το πνεύμα του βολέματος…
Γίνεται φανερό, συνεπώς, τούτο: Ό,τι παράγει και αναπαράγει ένα καθεστώς σε αποσύνθεση, ό,τι είναι συνδεδεμένο με αυτό το καθεστώς και κυρίως το σύστημα της κτηνωδίας του και των «ιδεών» του (ιδεολογήματα απάτης) δεν μπορούν να ΕΜΠΝΕΥΣΟΥΝ πνευματικά και καλλιτεχνικά.
Αντίθετα εκπορνεύουν, πολτοποιούν, διαλύουν και αφανίζουν κάθε ιδέα και κάθε δημιουργικό πνεύμα…
Η Τέχνη, σήμερα μπορεί να ανθίσει μόνο ΚΟΝΤΡΑ σε όλα αυτά, πολεμώντας τη Νέα Τάξη και ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ τις ιστορικές κατακτήσεις, τις πολιτισμικές και αισθητικές παραδόσεις, τις μεγάλες ανθρώπινες αξίες, καθώς και τα επαναστατικά οράματα…
Έργο που παρουσιάζεται σαν απαλλαγμένο από κάθε δεσμό με την Ιστορία και την καλλιτεχνική παράδοση, στερείται αισθητικής σημασίας, γιατί αγνοεί τις αιτιώδεις σχέσεις που συνδέουν, ανάμεσά τους, όλα τα καλλιτεχνήματα…
Σήμερα τα ποικίλα «καλλιτεχνικά», μικροσκοπικά μορμολύκεια δεν αμαυρώνουν μόνο κάθε ιδέα καλλιτεχνικής δημιουργίας, αλλά στριφογυρίζουν, σαν πεινασμένες ύαινες, γύρω από το σηπόμενο πτώμα του ιμπεριαλιστικού ολοκληρωτισμού και αναπαράγουν όλες τις πνιγηρές αναθυμιάσεις του: Τη φαιά προπαγάνδα του καθεστώτος και τη χυδαιότητα της σήψης του…
Αυτά τα «καλλιτεχνικά», μικροσκοπικά μορμολύκεια όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση με την Τέχνη, αλλά είναι κυνικοί και υστερικοί προπαγανδιστές των «νέων ιδεών»: των εφιαλτικών ιδεολογημάτων της Νέας Τάξης.
Αυτοί που το παίζουν «καλλιτέχνες», «συνωστίζονται» στις αυλές της Νέας Τάξης και σιτίζονται στο παχνί τους: Είναι το «τάγμα» των σύγχρονων, ακριβοπληρωμένων, ιδεολογικών «μπράβων» του καθεστώτος, μια «εστία» παχύσαρκων επιδοτούμενων, οι οποίοι έχουν αναγάγει σε Τέχνη τη φαιά είδηση (κατά κανόνα κατασκευασμένη) και ιδιαίτερα τη χυδαία σκανδαλοθηρία: Το δηλητηριώδες «όπλο» της φασιστικής νεοταξικής προπαγάνδας…
Σε αυτό το «τάγμα» των «καλλιτεχνικών» Ιησουϊτών της Νέας Τάξης ανήκουν και αυτοί που κατασκεύασαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο: «Κορίτσια με τα μαύρα».
Μια θεατρική παράσταση κατασκευασμένη και «στημένη» πάνω στο πολιτικό σχέδιο και τα ιδεολογήματα της Νέας Τάξης: Στο σχέδιο επίθεσης κατά της Ορθοδοξίας (ιδιαίτερα του μοναχισμού -ο σπόνδυλος της Ορθοδοξίας), και στα νεοταξικά ιδεολογήματα συκοφάντησης της θρησκευτικής Πίστης…
Το «έργο» αναφέρεται σε κάποιο γυναικείο Μοναστήρι της Βορείου Ελλάδος, το οποίο, σύμφωνα με το σενάριο, έχει μετατραπεί σε «άντρο εμπορίου χασίς, πλυντηρίου πορνείας, κοιτίδα Ιερόσυλων και βλασφήμων, κατασκευαστών θαυμάτων».
Διαβάστε λεπτομέρειες εδώ:
http://santo-rinios.blogspot.com/2011/08/blog-post_3064.html
Καταρχήν τα πάντα συνηγορούν ότι το σενάριο είναι ένα σκανδαλοθηρικό κατασκεύασμα στηριγμένο πάνω στη γνωστή καθεστωτική συνταγή των κατασκευασμένων «ειδήσεων» σκανδαλοθηρικής χρήσης και εμπορίας…
Αλλά για τις ανάγκες της ανάλυσης ας δεχτούμε ότι υπάρχει πραγματικό γεγονός.
Μπορεί να αποτελέσει καλλιτεχνική έμπνευση ένα τέτοιο κρούσμα σε κάποιο Μοναστήρι; ΟΧΙ.
Το «σενάριο», συνακόλουθα και η «παράσταση» δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την Τέχνη. Είναι μια θεατρική παράσταση σκανδαλοθηρικής χρήσης και αποτρόπαιης φαιάς προπαγάνδας, μια παράσταση που ερεθίζει τα νοσηρά σεξουαλικά ένστιχτα, τη χυδαία περιέργεια και «ευχαρίστηση», για να μολύνει τη σκέψη και να την κατευθύνει εναντίον του Μοναχισμού γενικά: Δηλαδή εναντίον της Ορθόδοξης παράδοσης, των αξιών της, συνακόλουθα και των ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ των μαχητικών Μοναχών κατά της Νέας Τάξης…
Είναι τουλάχιστον αστείο να προκαλεί ένα τέτοιο κρούσμα (έστω αληθινό) ΠΗΓΗ καλλιτεχνικής έμπνευσης, μέσα σε μια κοινωνία όπου έχουν επιβληθεί ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ η σεξουαλική υστερία και ασέλγεια, η ναρκωτική υστερία (νομιμοποίησαν ακόμα και τα ναρκωτικά), οι ψυχώσεις όλων των ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ και οι «χείμαρροι» όλων των νεοταξικών παραισθησιογόνων και νοσημάτων της καθεστωτικής ασέλγειας…
Εδώ η κοινωνική, πολιτική και σεξουαλική παρτούζα έχει αναχθεί σε κυρίαρχο «κανόνα» της νεοταξικής «ηθικής» και των «αξιών» του καθεστώτος…
Εδώ οι σεξουαλικές διαστροφές και ποικίλες άλλες «ανωμαλίες» κατακλύζουν τα πάντα, σαν νεροποντή, μέσα από τους «άμβωνες» των «νταβάδων» (ΜΜΕ)…
Εδώ τα ναρκωτικά θεσμοθετούνται, το ίδιο και η κοινωνική και πολιτική πορνεία…
Εδώ η Αθήνα και όλη η Ελλάδα βογκά από το πλήθος των εγκλημάτων (λαθρομεταναστευτική λαίλαπα ισοπέδωσης και μόλυνσης των πάντων, πορνείας, ναρκωτικών, βρωμιάς, νοσημάτων και πολλά άλλα)…
Και τα μικροσκοπικά μορμολύκεια «εμπνεύστηκαν» από ένα τάχα κρούσμα «διαστροφών» σε κάποιο Μοναστήρι!!!!
Θα μπορούσε να αποτελέσει πηγή καλλιτεχνικής έμπνευσης ΟΛΟΣ αυτός ο ΟΧΕΤΟΣ του καθεστώτος: Έργο Τέχνης καταδίκης αυτού του καθεστώτος και μαχητικό σάλπισμα ΑΓΩΝΑ εναντίον του.
Μέσα σε ένα τέτοιο έργο Τέχνης θα μπορούσε να «χωρέσει» και ένα κρούσμα «διαφθοράς» κάποιου Μοναστηριού, σαν ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ εναντίον του συνολικού καθεστώτος και των «αξιών» του που ΔΙΑΒΡΩΝΕΙ ακόμα και τα πιο ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ κύτταρα των συλλογικών και ιστορικών ανθρώπινων κατακτήσεων και ηθικών αξιών, όπως είναι οι Ορθόδοξες αξίες και οι μαχητές αυτών των αξιών: Οι Μοναχοί…
Τα «Κορίτσια με τα μαύρα», όμως, είναι ένα χυδαίο κατασκεύασμα αρρωστημένης σκανδαλοθηρίας με ένα και μόνο στόχο: Να συκοφαντήσει την Ορθοδοξία, τις παραδόσεις, τις αξίες της κοινωνικής συνοχής τους, καθώς και τον ιστό της Ορθοδοξίας, το Μοναχισμό.
Ένα εμετικό, διατεταγμένο (ίσως και επιδοτούμενο) προπαγανδιστικό κατασκεύασμα είναι αυτή η χυδαιότητα, μια χυδαιότητα που επιδιώκει άμεσα να πλήξει το θρησκευτικό φρόνημα και την Ορθόδοξη Πίστη του ελληνικού λαού: Κατευθείαν βγαλμένο από το φασιστικό οπλοστάσιο της νεοταξικής κακουργίας…
Με τέτοια «όπλα» επιχειρούν να κτυπήσουν την Ορθοδοξία, αποκαλύπτοντας τον πανικό τους μπροστά στις Αντιστάσεις της, αλλά και τούτο: Ότι οι επιθέσεις εναντίον της Ορθοδοξίας κλιμακώνονται, ενορχηστρώνονται και γίνονται πιο άγριες και πολυεδρικές: Μπαίνουν και τα μικροσκοπικά, έμμισθα «καλλιτεχνικά» μορμολύκεια στον …
Πηγη
Σήμερα έχει ολοκληρωθεί ο θάνατος της αστικής Τέχνης, ακριβώς
γιατί έχει συντελεστεί ο Πνευματικός θάνατος του καπιταλιστικού καθεστώτος: Αυτό παράγει μόνο ανοησία, χυδαιότητα, ψευτιά και πλήθος ακαθαρσιών, καθώς και μηχανισμούς δίωξης των Ιδεών και του Πνεύματος.
Το κεντρικό «εργαλείο» αποσάθρωσης, ισοπέδωσης και αποτέφρωσης του Πνεύματος, συνακόλουθα και κάθε καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η αγοραία «εικόνα», δηλαδή το τηλεοπτικό θέαμα…
Βεβαίως, ανάμεσα στην «τέχνη» που ψυχομαχάει σε επαναλήψεις, σε σιωπές ή σε μιμητικούς, τεχνητούς και κούφιους ακροβατισμούς, δημιουργείται μια Τέχνη Μεταβατική: Η Τέχνη που εμπνέεται από την Αντίσταση και τη Μαχητική διάθεση εναντίον της καθεστωτικής σαπίλας και χυδαιότητας, ιδιαίτερα εναντίον του νεοταξικού εφιάλτη…
Η Τέχνη, ως μία από τις βασικές κοινωνικές λειτουργίες του Ανθρώπου, για να υπάρξει πρέπει να υπάρχουν οι Πηγές έμπνευσής της: Δηλαδή πρέπει να «βελονιαστεί» και να εμπνευστεί, αλλά και να εκφράσει με απαράμιλλο τρόπο όλους τους πόθους και όλα τα όνειρα του ανθρώπου.
Γι αυτό κάθε γνήσια πνευματική και καλλιτεχνική δημιουργία είναι ασυμβίβαστη με το ψέμα, την υποκρισία, τη χυδαιότητα και το πνεύμα του βολέματος…
Γίνεται φανερό, συνεπώς, τούτο: Ό,τι παράγει και αναπαράγει ένα καθεστώς σε αποσύνθεση, ό,τι είναι συνδεδεμένο με αυτό το καθεστώς και κυρίως το σύστημα της κτηνωδίας του και των «ιδεών» του (ιδεολογήματα απάτης) δεν μπορούν να ΕΜΠΝΕΥΣΟΥΝ πνευματικά και καλλιτεχνικά.
Αντίθετα εκπορνεύουν, πολτοποιούν, διαλύουν και αφανίζουν κάθε ιδέα και κάθε δημιουργικό πνεύμα…
Η Τέχνη, σήμερα μπορεί να ανθίσει μόνο ΚΟΝΤΡΑ σε όλα αυτά, πολεμώντας τη Νέα Τάξη και ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ τις ιστορικές κατακτήσεις, τις πολιτισμικές και αισθητικές παραδόσεις, τις μεγάλες ανθρώπινες αξίες, καθώς και τα επαναστατικά οράματα…
Έργο που παρουσιάζεται σαν απαλλαγμένο από κάθε δεσμό με την Ιστορία και την καλλιτεχνική παράδοση, στερείται αισθητικής σημασίας, γιατί αγνοεί τις αιτιώδεις σχέσεις που συνδέουν, ανάμεσά τους, όλα τα καλλιτεχνήματα…
Σήμερα τα ποικίλα «καλλιτεχνικά», μικροσκοπικά μορμολύκεια δεν αμαυρώνουν μόνο κάθε ιδέα καλλιτεχνικής δημιουργίας, αλλά στριφογυρίζουν, σαν πεινασμένες ύαινες, γύρω από το σηπόμενο πτώμα του ιμπεριαλιστικού ολοκληρωτισμού και αναπαράγουν όλες τις πνιγηρές αναθυμιάσεις του: Τη φαιά προπαγάνδα του καθεστώτος και τη χυδαιότητα της σήψης του…
Αυτά τα «καλλιτεχνικά», μικροσκοπικά μορμολύκεια όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση με την Τέχνη, αλλά είναι κυνικοί και υστερικοί προπαγανδιστές των «νέων ιδεών»: των εφιαλτικών ιδεολογημάτων της Νέας Τάξης.
Αυτοί που το παίζουν «καλλιτέχνες», «συνωστίζονται» στις αυλές της Νέας Τάξης και σιτίζονται στο παχνί τους: Είναι το «τάγμα» των σύγχρονων, ακριβοπληρωμένων, ιδεολογικών «μπράβων» του καθεστώτος, μια «εστία» παχύσαρκων επιδοτούμενων, οι οποίοι έχουν αναγάγει σε Τέχνη τη φαιά είδηση (κατά κανόνα κατασκευασμένη) και ιδιαίτερα τη χυδαία σκανδαλοθηρία: Το δηλητηριώδες «όπλο» της φασιστικής νεοταξικής προπαγάνδας…
Σε αυτό το «τάγμα» των «καλλιτεχνικών» Ιησουϊτών της Νέας Τάξης ανήκουν και αυτοί που κατασκεύασαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο: «Κορίτσια με τα μαύρα».
Μια θεατρική παράσταση κατασκευασμένη και «στημένη» πάνω στο πολιτικό σχέδιο και τα ιδεολογήματα της Νέας Τάξης: Στο σχέδιο επίθεσης κατά της Ορθοδοξίας (ιδιαίτερα του μοναχισμού -ο σπόνδυλος της Ορθοδοξίας), και στα νεοταξικά ιδεολογήματα συκοφάντησης της θρησκευτικής Πίστης…
Το «έργο» αναφέρεται σε κάποιο γυναικείο Μοναστήρι της Βορείου Ελλάδος, το οποίο, σύμφωνα με το σενάριο, έχει μετατραπεί σε «άντρο εμπορίου χασίς, πλυντηρίου πορνείας, κοιτίδα Ιερόσυλων και βλασφήμων, κατασκευαστών θαυμάτων».
Διαβάστε λεπτομέρειες εδώ:
http://santo-rinios.blogspot.com/2011/08/blog-post_3064.html
Καταρχήν τα πάντα συνηγορούν ότι το σενάριο είναι ένα σκανδαλοθηρικό κατασκεύασμα στηριγμένο πάνω στη γνωστή καθεστωτική συνταγή των κατασκευασμένων «ειδήσεων» σκανδαλοθηρικής χρήσης και εμπορίας…
Αλλά για τις ανάγκες της ανάλυσης ας δεχτούμε ότι υπάρχει πραγματικό γεγονός.
Μπορεί να αποτελέσει καλλιτεχνική έμπνευση ένα τέτοιο κρούσμα σε κάποιο Μοναστήρι; ΟΧΙ.
Το «σενάριο», συνακόλουθα και η «παράσταση» δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την Τέχνη. Είναι μια θεατρική παράσταση σκανδαλοθηρικής χρήσης και αποτρόπαιης φαιάς προπαγάνδας, μια παράσταση που ερεθίζει τα νοσηρά σεξουαλικά ένστιχτα, τη χυδαία περιέργεια και «ευχαρίστηση», για να μολύνει τη σκέψη και να την κατευθύνει εναντίον του Μοναχισμού γενικά: Δηλαδή εναντίον της Ορθόδοξης παράδοσης, των αξιών της, συνακόλουθα και των ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ των μαχητικών Μοναχών κατά της Νέας Τάξης…
Είναι τουλάχιστον αστείο να προκαλεί ένα τέτοιο κρούσμα (έστω αληθινό) ΠΗΓΗ καλλιτεχνικής έμπνευσης, μέσα σε μια κοινωνία όπου έχουν επιβληθεί ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ η σεξουαλική υστερία και ασέλγεια, η ναρκωτική υστερία (νομιμοποίησαν ακόμα και τα ναρκωτικά), οι ψυχώσεις όλων των ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ και οι «χείμαρροι» όλων των νεοταξικών παραισθησιογόνων και νοσημάτων της καθεστωτικής ασέλγειας…
Εδώ η κοινωνική, πολιτική και σεξουαλική παρτούζα έχει αναχθεί σε κυρίαρχο «κανόνα» της νεοταξικής «ηθικής» και των «αξιών» του καθεστώτος…
Εδώ οι σεξουαλικές διαστροφές και ποικίλες άλλες «ανωμαλίες» κατακλύζουν τα πάντα, σαν νεροποντή, μέσα από τους «άμβωνες» των «νταβάδων» (ΜΜΕ)…
Εδώ τα ναρκωτικά θεσμοθετούνται, το ίδιο και η κοινωνική και πολιτική πορνεία…
Εδώ η Αθήνα και όλη η Ελλάδα βογκά από το πλήθος των εγκλημάτων (λαθρομεταναστευτική λαίλαπα ισοπέδωσης και μόλυνσης των πάντων, πορνείας, ναρκωτικών, βρωμιάς, νοσημάτων και πολλά άλλα)…
Και τα μικροσκοπικά μορμολύκεια «εμπνεύστηκαν» από ένα τάχα κρούσμα «διαστροφών» σε κάποιο Μοναστήρι!!!!
Θα μπορούσε να αποτελέσει πηγή καλλιτεχνικής έμπνευσης ΟΛΟΣ αυτός ο ΟΧΕΤΟΣ του καθεστώτος: Έργο Τέχνης καταδίκης αυτού του καθεστώτος και μαχητικό σάλπισμα ΑΓΩΝΑ εναντίον του.
Μέσα σε ένα τέτοιο έργο Τέχνης θα μπορούσε να «χωρέσει» και ένα κρούσμα «διαφθοράς» κάποιου Μοναστηριού, σαν ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ εναντίον του συνολικού καθεστώτος και των «αξιών» του που ΔΙΑΒΡΩΝΕΙ ακόμα και τα πιο ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ κύτταρα των συλλογικών και ιστορικών ανθρώπινων κατακτήσεων και ηθικών αξιών, όπως είναι οι Ορθόδοξες αξίες και οι μαχητές αυτών των αξιών: Οι Μοναχοί…
Τα «Κορίτσια με τα μαύρα», όμως, είναι ένα χυδαίο κατασκεύασμα αρρωστημένης σκανδαλοθηρίας με ένα και μόνο στόχο: Να συκοφαντήσει την Ορθοδοξία, τις παραδόσεις, τις αξίες της κοινωνικής συνοχής τους, καθώς και τον ιστό της Ορθοδοξίας, το Μοναχισμό.
Ένα εμετικό, διατεταγμένο (ίσως και επιδοτούμενο) προπαγανδιστικό κατασκεύασμα είναι αυτή η χυδαιότητα, μια χυδαιότητα που επιδιώκει άμεσα να πλήξει το θρησκευτικό φρόνημα και την Ορθόδοξη Πίστη του ελληνικού λαού: Κατευθείαν βγαλμένο από το φασιστικό οπλοστάσιο της νεοταξικής κακουργίας…
Με τέτοια «όπλα» επιχειρούν να κτυπήσουν την Ορθοδοξία, αποκαλύπτοντας τον πανικό τους μπροστά στις Αντιστάσεις της, αλλά και τούτο: Ότι οι επιθέσεις εναντίον της Ορθοδοξίας κλιμακώνονται, ενορχηστρώνονται και γίνονται πιο άγριες και πολυεδρικές: Μπαίνουν και τα μικροσκοπικά, έμμισθα «καλλιτεχνικά» μορμολύκεια στον …
Πηγη
10 σχόλια:
ΤΟ ΠΟΥΣΤΡΟΝΙ ΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ?ΟΕΟ!
ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΜΑΣΤΟΥΡΙΑ. ΣΑΣ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΗΘΕΝ ΠΝΕΥΜΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΑΗ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΚΑΤΑ
25 Αυγούστου 2011 11:01 μ.μ. το εργο ειναι αυτου που ειναι στη φωτο..
έχουμε μπερδέψει τη τέχνη σε αυτό το τόπο! νομίζουμε ότι η "πολυκατοικία" του MEGA και "η φόνισσα" του Παπαδιαμάντη είναι περίπου το ίδιο πράγμα!!! Οσο ο Ψάλτης και ο Τζίμης Πανούσης είναι καλλιτέχνες εγώ είμαι υποβρύχιο
Ωπα ρε ψαγμένε περί τέχνης θα μου πεις δεν είναι καλλιτέχνες ο Ψάλτης και ο Πανούσης. Μάλλον είσαι υποβρύχιο! Μάθε λοιπόν άσχετε περί τέχνης, πως η τέχνη είναι τελείως αντικειμενική, γιατί ότι θεωρείς εσύ σκατά ο άλλος το θαυμάζει. Και βάζω στοίχημα πως άμα κάτσω να μηλίσω μαζί σου και με τον καθέ τύπο σαν και σένα, περί τέχνης, δεν έχεις να μου πεις απολύτως τίποτα. Μοναχά αερολογίες που' χεις διαβάσει δεξιά κι αριστερά χωρίς να κρίνεις ούτε στάλα με την δικιά σου προσωπικότητα. Ξέρεις τι δεν θεωρώ εγώ τέχνη; Την Lady Gaga και το κάθε βιομηχανοποιημένο ασυναίσθητο σούργελο.
Μια άλλη συνώνυμη λέξη της τέχνης είναι το συναίσθημα... Και όποιος γνωρίζει από τέχνη ξέρει να αναγνωρίζει και το συναίσθημα.
Τοσα χρονια μας πετανε τα σκουπιδια τους στη μαπα και εμεις τα δεχομαστε με ευχαριστηση.Τωρα εχουμε και το σκουπηδαριο απο την τουρκια.πρεπει να δωθει ενα τελος σ'αυτο το αθλιο και αισχρο παιχνιδι του θεαματος, της δηθεν διασκεδασης και αποχαυνωσης του κοσμου.
Αδέλφια ψυχραιμία, μην βωμολοχείτε! Συμφωνώ με όλους σας εκτός του 10:16 πού τυρβάζει και υπεραμύνεται της Τέχνης!
Ο Στρατηγός Μακρυγιάννης ήταν αγράμματος, αλλά τα εκπονήματα του φέρνουν κρούνους δακρύων αγαπητέ Άνθρωπε της Τέχνης. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥ Η ΕΝΘΥΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Ενώ οι Καλλιτέχνες γενικά ανιδιοτελώς φέρνουν συναισθήματα!!!
ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ!!! ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ & ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ! ΤΙ ΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!
H TEXNH KAT ARXAS DEN EINAI UPOKEIMENIKH...EINAI ANTIKEIMENIKH...EXEI NA KANEI ME THN ANUPSWSH TOU PNEUMATOS,THS PAIDIAS KAI GENIKOTERA THS ANTHRWPIAS.UPOKIMENIKH EINAI H MALAKIA POU KOUVALAEI O KATHENAS STO KEFALI TOU KAI O TROPOS POU ERMHNEUEI TA PRAMATA STH ZWH TOU ANALOGA ME TA KOBLEX TOU.POLLOI EINAI OMOFULOFILOI POU EINAI VEVAIOS PROSWPIKH UPOTHESI TOU KATHENOS KAI BGAZEI TA KOBLEX TOU ENANTION THS EKKLHSIAS EPEIDI DE SUNAINEI SE AUTO.FERNWNTAS P.X. PARADEIGMATA APO DIEFTHARMENOUS PAPADES KAI KALOGRIES VRISKONTAS EUKAIRIA NA BGALEI T APWTHIMENA TOU H' KRAZEI TO THESMO THS EKKLHSIAS DITHEN GIA NA BGALEI ENA KOINWNIKO MUNHMA....OSON AFORA TON PSALTH EINAI ENAS ASTEIOS TUPOS POU GELAME OLOI ME TIS TAINIES TOU ALLA AUTO DEN TON KANEI KALLITEXNI...OPOIOS KLANEI REUETAI KAI LEEI WRAIA ASTEIA D.E.N EINAI KALLITEXNIS...OPWS KI O PANOUSIS DEN EINAI KALLITEXNIS,EXEI TRAGOUDARES KAI EINAI EPANASTATHS ME TON DIKO TOU TROPO.
7:04, σωστές οι απόψεις σου, αλλά γράψε και στα Ελληνικά!!!
Παπαρια αποψεις εχει. Δεν ειναι καλλιτεχνης ο Ψαλτης? τι λες μωρε μαλακα γελειε και γελειοι. Εχει κανει χρονια τηλεοραση και Θεατρο ειναι ταλαντουχος και εσεις δεν ειστε ουτε μια τριχα απο τα αρχιδια του. Φταστε τον εστω στο μικρο δακτυλακι απο αυτα που εχει κανει και υστερα κρινετε παλιομαλακες αγραμματοι!
Δημοσίευση σχολίου