Σε χώρο ελληνικής δικαιοδοσίας μπήκε πριν από 2 ώρες, περίπου, το ιταλικό ωκεανογραφικό ερευνητικό σκάφος "Explora" και αυτή την φορά η Ελληνική πλευρά έχει λάβει τα μέτρα της αφού το σκάφος παρακολουθείται από την φρεγάτα (F465) ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ τύπου «S», η οποία - επιτέλους - έχει λάβει εντολή να.... επέμβει σε περίπτωση που τουρκικό σκάφος ενοχλήσει το "Explora". (Αν δεν αντιδράσουμε τώρα θα χάσουμε τα πάντα )
Αν αυτό είχε συμβεί στις 12 Μαρτίου όλα σήμερα θα ήταν διαφορετικά. Στην ευρύτερη περιοχή πλέει μια τουρκική κορβέτα, η οποία δεν έχει πλησιάσει ακόμα το "Explora". To ιταλικό σκάφος ακολουθεί πορεία από δυτικά προς ανατολικά νότια της Καρπάθου και νοτιοανατολικά της Κρήτης και κινείται προς το Ισραήλ και την κυπριακή ΑΟΖ, οπότε θα περάσει και νότια του Καστελόριζου.
Οι Τούρκοι πιθανότατα δεν πρόκειται να επέμβουν αφού έχουν επιτύχει τον στρατηγικό τους στόχο, την αίτηση έκδοσης άδειας από την Άγκυρα την οποία έλαβαν με την κοινοποίηση σχετικής NAVTEX.
Η ελληνική πλευρά έχει εκδώσει και αυτή NAVTEX (δεύτερο μείζον στρατηγικό σφάλμα μετά την άρνηση υποστήριξης του "Explora" στις΄12 Μαρτίου όταν επί 12 ώρες δεχόταν την τουρκική πειρατεία.
Στον Κέντρο Επιχειρήσεων του ΥΠΕΘΑ παρακολουθούν πολύ προσεκτικά την όλη επιχείρηση, ενώ είναι και σε ανοικτή γραμμή μα το υπουργείο Εξωτερικών.
Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε.
Αν αυτό είχε συμβεί στις 12 Μαρτίου όλα σήμερα θα ήταν διαφορετικά. Στην ευρύτερη περιοχή πλέει μια τουρκική κορβέτα, η οποία δεν έχει πλησιάσει ακόμα το "Explora". To ιταλικό σκάφος ακολουθεί πορεία από δυτικά προς ανατολικά νότια της Καρπάθου και νοτιοανατολικά της Κρήτης και κινείται προς το Ισραήλ και την κυπριακή ΑΟΖ, οπότε θα περάσει και νότια του Καστελόριζου.
Οι Τούρκοι πιθανότατα δεν πρόκειται να επέμβουν αφού έχουν επιτύχει τον στρατηγικό τους στόχο, την αίτηση έκδοσης άδειας από την Άγκυρα την οποία έλαβαν με την κοινοποίηση σχετικής NAVTEX.
Η ελληνική πλευρά έχει εκδώσει και αυτή NAVTEX (δεύτερο μείζον στρατηγικό σφάλμα μετά την άρνηση υποστήριξης του "Explora" στις΄12 Μαρτίου όταν επί 12 ώρες δεχόταν την τουρκική πειρατεία.
Στον Κέντρο Επιχειρήσεων του ΥΠΕΘΑ παρακολουθούν πολύ προσεκτικά την όλη επιχείρηση, ενώ είναι και σε ανοικτή γραμμή μα το υπουργείο Εξωτερικών.
Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε.
Μετά την έκδοση τουρκικής NAVTEX, υπάρχουν δύο σενάρια:
Το πρώτο είναι να λάβουν οι Ιταλοί άδεια από την ελληνική πλευρά και να αντιμετωπίσουν τουρκικά πολεμικά πλοία που θα προσπαθήσουν να σταματήσουν τη δραστηριότητα.
Το δεύτερο είναι η Ιταλία (που διαθέτει σε κάθε περίπτωση εξαιρετικές σχέσεις με την Άγκυρα) να ζητήσει την άδεια από την Άγκυρα και να επιχειρήσει να προβεί στην πόντιση των οπτικών ινών, με την ελληνική πλευρά να πρέπει αν τους σταματήσει.
Αμφότερα τα σενάρια συνεπάγονται σοβαρή εμπλοκή, με πιθανότητα ξεσπάσματος ακόμα και θερμού επεισοδίου. Στη δεύτερη εκδοχή μάλιστα, το «μπαλάκι» θα έχει περάσει στην ελληνική πλευρά.
Και η σημερινή – και η προηγούμενη ασφαλώς – ελληνική κυβέρνηση που έχει να επιδείξει μνημειώδη ολιγωρία όχι για την ενίσχυση, αλλά για τη διατήρηση του αξιόμαχου των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, θα αντιληφθεί τι εννοούσαμε όταν προειδοποιούσαμε ότι οι μελλοντικές εξελίξεις δεν προδιαγράφονται ειρηνικές, για τον απλό λόγο ότι τα συμφέροντα Ελλάδας και Τουρκίας είναι καταφανώς παραπληρωματικά
Διαβάστε περισσότερα: http://trikalagr.blogspot.com/2011/03/o-explora-f465.html#ixzz1HYzx7gLQ
5 σχόλια:
ΚΟΙΝΟΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΝΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
ΚΟΤΕΣ
http://orthodox-watch.blogspot.com/2011/03/o.html
ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ
Μήπως ετοιμάζουν καινούργια Ίμια;;; Πολύ ύποπτα όλα. Και από τους δικούς μας τους προδότες όλα να τα περιμένει κανείς,μέχρι σχεδιασμένα να΄είναι όλα!!!
Επειδή οι Τούρκοι είναι εξυπνότεροι από τα δικά μας πολιτικά ζώα δεν θα συμβεί τίποτα σε αυτή την φάση διότι με την έκδοση NAVTEX στην οποία έχει προβεί και στην άδεια που έχει δώσει στο Ιταλικό πλοίο θεωρεί ότι το πλοίο κινείται πλέον νόμιμα με την άδειά της οπότε δεν έχει λόγο παρενόχλησης. Το παιχνίδι έληξε στις 12/3. Όταν φτάσουμε στην πόντιση της οπτικής βλέπουμε..γιατί άλλο έρευνα και άλλο εργασία πόντισης καλωδίου που έχει να κάνει μόνο με την υφαλοκρηπίδα και όχι με ΑΟΖ (δες καλώδια μεταφοράς ηλεκτρισμού).
Δημοσίευση σχολίου