Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΣΤΡΑΒΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ..Η ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ! Η ΕΙΣΑΙ ΕΥΡΑΙΟΣ, Η ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΑΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ! ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΡΑΙΟΣ,ΠΑΕΙ ΣΤΟ Δ@@@@@Ο. ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ!! ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ''ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ'' ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ, ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΤΙΔΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ!! ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΙΣΑΙ;;; ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ! ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟΥΤΟ...ΕΙΣΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ!!! ΛΟΙΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Eσύ σίγουρα δεν είσαι έλληνας... γιατι δεν ξέρεις να γράφεις ελληνικά σκατο αλβανε

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ; ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821 ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ!! ΑΣΕ ΜΕΓΑΛΕ...ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ; ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΒΛΑΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΒΑΛΟΣ, (ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΟΥ 1821 ΔΩΣΑΝΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ),ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΚΑΤΟ ΕΥΡΑΙΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!! ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΩ...ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.....(ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ Κ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ)
ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ????
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ Η 12ΘΕΟ

ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΤΡΑ (ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ)

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΘΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ
ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ.....

Κ ΡΩΤΩ Κ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ....ΠΟΙΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ???

ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ............

ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ.....
ΑΝ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΑ ((ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ))
ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΗΡΥΚΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ Κ ΕΘΝΙΚΟΥ-ΘΡΚΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΤΠΤ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....ΚΡΙΜΑ

Ανώνυμος είπε...

Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!»

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!! ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2:13 ΠΙΟ ΠΑΝΩ

ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Κ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ Κ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΩ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ...ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Κ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΛΑ ΠΟΛΥ ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ
(ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΟΥΣ)

Ανώνυμος είπε...

Δείτε πώς, η Θρησκεία της "Αγάπης" και οι "Αγιοι" πατέρες της, "αγαπούν" τους διαχρονικά ελεύθερούς έλληνες!!(Η λέξη «ανάθεμα» προέρχεται από εβραϊκή λέξη, η ερ­μηνεία της οποίας σημαίνει αφιέρωμα στον σατανά, βα­ριά κατάρα) Εδώ:http://www.gargalianoi.com/2011/03/13/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CF%88%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84/ και προπάντων εδώ:http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=1477

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΓΕΙΑ.ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Έχω βαρεθεί να γράφω τα ίδια και τα ίδια και σε άλλες αναρτήσεις ή ιστοσελίδες. Μαζέψτε τα μυαλά σας, η πατρίδα βρίσκεται υπό κατοχή και χρειάζεται όλα τα παιδιά της και τα πλανημένα από τον Χριστιανισμό και τα πλανημένα από την πατρώα 'θρησκεία'. Οι πρόγονοί μας πρώτα απ'όλα δεν είχαν θρησκεία με την σημερινή έννοια. Δόγμα, ιερά κείμενα και εξ αποκαλύψεων αλήθειες. Η έρευνα, η επιστήμη, η τέχνη, ο ορθός λόγος ήταν όλα ένα! Δεν μπορείται να το καταλάβετε γιατί άλλαξε η έννοια της θρησκείας. Γιατί λοιπόν φαγώνεστε;; Εξ άλλου η πίστη είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Πίστη είναι αυτό που εξυψώνει την ψυχή μας. Κοιτάξτε να δούμε τι θα κάνουμε με την πατρίδα, γιατί χωρίς ελεύθερη πατρίδα δεν έχουμε τίποτα ούτε πίστη. Ανοίξτε τα μάτια σας και σταματήστε να σκορπίζεται έριδες. ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ