Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Aστυνομία δύο ταχυτήτων


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πρωτον εικει με τη σημαια θελαν να την καψουν οποτε ηταν αστοχο το συγκεκριμενο και ρε παιδια παιζουν ρολο και τα χρηματα εννοειται η πατριδα πανω απ ολα αλλα δεν ειναι ευκολο αν σε απολυσουν (θυμηθειτε την εκδιωξη του αστυνομικου επειδη δεν πηρε τη καρτα του πολιτη) που 8α βρει δουλεια και θυμη8ειτε δεν ειναι τα χερια που φταινε αλλα το κεφαλι και το μυαλο.....οπως ειχε γραφτει σε παλιοτερα βιντεο πρεπει καποια στιγμη να αφησουν τις ασπιδες και να ενω8ουν μαζι μας

Ανώνυμος είπε...

ειμαι αστυνομικος εδω και εικοσι χρονια ...τους εχω φαει στη μαπα που λεει και ο λαος οντως ειναι κατωτεροι ανθρωποι και ολα τα περι αποκαταστασεις και οικογενειας ειναι δικαιολογιες και εγω εχω οικογενεια , εχω παιδακια αλλα ποτε δεν εσκυψα το κεφαλι και να κανω τα θεληματα τους τωρα με διωχνουν βεβαια απο το 'σωμα' αλλα εχει ο ΘΕΟΣ.... ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ , ΜΕ ΧΕΑΡΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝ0ΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ... ΑΛΗΤΗΣ... ΚΑΙ ΨΕΥΤΗΣ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ....