Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ολόκληρο το βίντεο από το γιουχάρισμα του Jefrey στη Σύρο


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στο τελος αυτος που ειναι διπλα στον γερουλανο και βαζει κατι στο στομα γελαει και λεει.τι γινεται εδω περα.μαλλον του φαινεται αστεια η κατασταση.στους αστυνομικους τι να πω.θα ηθελα να ξερω τι θα πουνε στην μανα και στον πατερα τους οταν πανε στο σπιτι.τι κανανε σημερα στη δουλεια τους.οσοσ για τους διαδηλωτες η γνωμη μου ειναι πως τσαμπα παλευουν με τετοιο τροπο.ποιο πολυ καλο κανουν στους αντιπαλους τους που περιμενουν πως και πως να γινουμε λιβυη για να εχουν κινητρο να ξεκινησουν και εδω εμφυλιο.εξαλου στην ελλαδα δεν χρειαζεται να προσπαθησεις και πολυ για κατι τετοιο.κριμα.μονο αυτο εχω εγω να πω.ΚΡΙΜΑ που καταντησαμε ετσι

Ανώνυμος είπε...

τι να κανουν οι ανθρωποι, υποδοχη μετα βαϊων και κλαδων; καθε δραση φερει και μια αντιδραση. θα συμφωνησω οτι αλλη αντιδραση χρειαζεται μα τουλαχιστον δεν εμειναν στον καναπε να απορουν και ενιοτε να σιχτηριζουν χαζευοντας τηλεοραση οπως κανουμε οι περισσοτεροι. κι εγω μεσα. ο κυριουλης διπλα στο γερουλανο που αναρωτιεται τι γινεται εδω περα, μου γεννα μια απορια, εναν προβληματισμο, μια θολη εντυπωση ενδεχομενως και θα ηθελα να του διατυπωσω πολυ διακριτικα και ανθρωπινα,χωρις εμπαθεια ή διαθεση σαρκασμου, ενα απλο ερωτημα... ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ?

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΤΕ ΡΕ ΜΑΠΑ ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΛΑΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

διαιρει και βασιλευε, αρχισαμε...