Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011
Ρωτήσαμε μιὰ μέρα τὸν Γέροντα γιὰ τὸ ἑξῆς πρόβλημα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε: «Γέροντα, μᾶς λέτε συνέχεια νὰ ἔχουμε καλὸ λογισμό, θὰ σᾶς ποῦμε ὅμως, μία περίπτωση, γιὰ νὰ δοῦμε τί μᾶς συμβουλεύετε νὰ ἀπαντοῦμε. Ἔρχονται μερικοὶ ἄνθρωποι καὶ μᾶς λένε:
Ὁ τάδε ἱερέας παίρνει πολλὰ λεφτὰ ἀπὸ... τὰ μυστήρια, ὁ δεῖνα καπνίζει πολλλὰ τσιγάρα καὶ πηγαίνει στὰ καφενεῖα, ὁ ἄλλος λένε πὼς εἶναι ἀνήθικος καί, γενικά, βγάζουν ἕνα δριμὺ κατηγορητήριο ἐναντίον τῶν κληρικῶν καὶ μάλιστα παρουσιάζουν μαζὶ κι ἀποδείξεις τῶν ὅσων λένε. Σ' αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους τί μποροῦμε νὰ λέμε;»
Τότε, ὁ Γέροντας ἄρχισε νὰ μᾶς λέει: «Γνώρισα ἐκ πείρας ὅτι σ' αὐτὴ τὴ ζωὴ οἱ ἄνθρωποι εἶναι χωρισμένοι σὲ δύο κατηγορίες. Τρίτη δὲν ὑπάρχει -ἢ στὴ μία θὰ εἶναι ἢ στὴν ἄλλη. Ἡ μία, λοιπόν, κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Ἡ μύγα ἔχει τὴν ἑξῆς ἰδιότητα: νὰ πηγαίνει πάντα καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι βρώμικο ὑπάρχει. Γιὰ παράδειγμα, ἂν ἕνα περιβόλι εἶναι γεμάτο λουλούδια, ποὺ εὐωδιάζουν, καὶ σὲ μία ἄκρη τοῦ περιβολιοῦ κάποιο ζῶο ἔχει κάνει μία ἀκαθαρσία, τότε μιὰ μύγα, πετώντας μέσα σ' αὐτὸ τὸ πανέμορφο περιβόλι, θὰ πετάξει πάνω ἀπὸ ὅλα τὰ ἄνθη καὶ σὲ κανένα δὲν θὰ καθίσει. Μόνο ὅταν δεῖ τὴν ἀκαθαρσία, τότε ἀμέσως θὰ κατέβει καὶ θὰ καθίσει πάνω σ' αὐτὴν καὶ θὰ ἀρχίσει νὰ τὴν ἀνασκαλεύει, ἀναπαυόμενη στὴ δυσωδία ποὺ προκαλεῖται ἀπὸ τὸ ἀνακάτεμα αὐτὸ καὶ δὲ θὰ ξεκολλᾶ ἀπὸ ἐκεῖ. Ἂν τώρα ἔπιανες μιὰ μύγα, καὶ αὐτὴ μποροῦσε νὰ μιλήσει καὶ τὴ ρωτοῦσες νὰ σοῦ πεῖ μήπως ξέρει ἂν πουθενὰ ὑπάρχουν τριαντάφυλλα, τότε ἐκείνη θὰ ἀπαντοῦσε πὼς δὲ γνωρίζει κἄν τί εἶναι αὐτά. Ἐγώ, θὰ σοῦ πεῖ, ξέρω πὼς ὑπάρχουν σκουπίδια, τουαλέτες, ἀκαθαρσίες ζώων, μαγειρεῖα, βρωμιές. Ἡ μία λοιπὸν μερίδα τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Εἶναι ἡ κατηγορία τῶν ἀνθρώπων ποὺ ἔχει μάθει πάντα νὰ σκέφτεται καὶ νὰ ψάχνει νὰ βρεῖ ὅ,τι κακὸ ὑπάρχει, ἀγνοώντας καὶ μὴ θέλοντας ποτὲ νὰ σταθεῖ στὸ καλό.
Ἡ ἄλλη κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα. Ἡ ἰδιότητα τῆς μέλισσας εἶναι νὰ βρίσκει καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι καλὸ καὶ γλυκὸ ὑπάρχει. Ἂς ποῦμε, γιὰ παράδειγμα, πὼς σὲ μία αἴθουσα, ποὺ εἶναι γεμάτη ἀκαθαρσίες ἔχει κάποιος τοποθετήσει σὲ μία γωνιὰ ἕνα λουκούμι. Ἂν φέρουμε ἐκεῖ μία μέλισσα, ἐκείνη θὰ πετάξει και δὲν θὰ καθήσει πουθενὰ ἕως ὅτου βρεῖ τὸ λουκούμι καὶ μόνον ἐκεῖ θὰ σταθεῖ.
Ἂν πιάσεις τώρα τὴ μέλισσα καὶ τὴ ρωτήσεις ποῦ ὑπάρχουν σκουπίδια, αὐτὴ θὰ σοῦ πεῖ ὅτι δὲ γνωρίζει, θὰ σοῦ πεῖ ἐκεῖ ὑπάρχουν γαρδένιες, ἐκεῖ τριανταφυλλιές, ἐκεῖ θυμάρι, ἐκεῖ μέλι, ἐκεῖ ζάχαρη, ἐκεῖ λουκούμια καὶ γενικὰ θὰ εἶναι γνώστης ὅλων τῶν καλῶν καὶ θὰ ἔχει παντελῆ ἄγνοια ὅλων τῶν κακῶν. Αὐτὴ εἶναι ἡ δεύτερη ὁμάδα, τῶν ἀνθρώπων ἐκείνων ποὺ ἔχουν καλοὺς λογισμοὺς καὶ σκέπτονται καὶ βλέπουν τὰ καλά.
Ὅταν σ' ἕνα δρόμο βρεθοῦν νὰ περπατοῦν δύο ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι ἀνήκουν στὶς δύο αὐτὲς κατηγορίες, τότε φτάνοντας στὸ σημεῖο ἐκεῖνο ὅπου ἕνας τρίτος ἔκανε τὴν «ἀνάγκη» του, ὁ ἄνθρωπος τῆς πρώτης κατηγορίας, θὰ πάρει ἕνα ξύλο καὶ θ' ἀρχίσει νὰ σκαλίζει τὶς ἀκαθαρσίες. Ὅταν, ὅμως περάσει ὁ ἄλλος, τῆς δεύτερης κατηγορίας, ποὺ μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα, προσπαθεῖ νὰ βρεῖ τρόπο νὰ τὶς σκεπάσει μὲ χῶμα καὶ μὲ μία πλάκα, γιὰ νὰ μὴν αἰσθανθοῦν καὶ οἱ ἄλλοι περαστικοὶ τὴ δυσωδία αὐτή, ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὶς βρωμιές». Καὶ κατέληξε ὁ Γέροντας:
«Ἐγὼ σὲ ὅσους ἔρχονται καὶ μοῦ κατηγοροῦν τοὺς ἄλλους -καὶ μὲ δυσκολεύουν- τοὺς λέω αὐτὸ τὸ παράδειγμα καὶ τοὺς ὑποδεικνύω νὰ διαλέξουν σὲ ποιὰ κατηγορία θέλουν νὰ βρίσκονται καὶ ἀναλόγως νὰ ψάξουν νὰ βροῦν καὶ τοὺς ἀνάλογους ἀνθρώπους τῆς κατηγορίας τους».
http://lock-heart.blogspot.com/2011/03/blog-post_30.html
Ὁ τάδε ἱερέας παίρνει πολλὰ λεφτὰ ἀπὸ... τὰ μυστήρια, ὁ δεῖνα καπνίζει πολλλὰ τσιγάρα καὶ πηγαίνει στὰ καφενεῖα, ὁ ἄλλος λένε πὼς εἶναι ἀνήθικος καί, γενικά, βγάζουν ἕνα δριμὺ κατηγορητήριο ἐναντίον τῶν κληρικῶν καὶ μάλιστα παρουσιάζουν μαζὶ κι ἀποδείξεις τῶν ὅσων λένε. Σ' αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους τί μποροῦμε νὰ λέμε;»
Τότε, ὁ Γέροντας ἄρχισε νὰ μᾶς λέει: «Γνώρισα ἐκ πείρας ὅτι σ' αὐτὴ τὴ ζωὴ οἱ ἄνθρωποι εἶναι χωρισμένοι σὲ δύο κατηγορίες. Τρίτη δὲν ὑπάρχει -ἢ στὴ μία θὰ εἶναι ἢ στὴν ἄλλη. Ἡ μία, λοιπόν, κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Ἡ μύγα ἔχει τὴν ἑξῆς ἰδιότητα: νὰ πηγαίνει πάντα καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι βρώμικο ὑπάρχει. Γιὰ παράδειγμα, ἂν ἕνα περιβόλι εἶναι γεμάτο λουλούδια, ποὺ εὐωδιάζουν, καὶ σὲ μία ἄκρη τοῦ περιβολιοῦ κάποιο ζῶο ἔχει κάνει μία ἀκαθαρσία, τότε μιὰ μύγα, πετώντας μέσα σ' αὐτὸ τὸ πανέμορφο περιβόλι, θὰ πετάξει πάνω ἀπὸ ὅλα τὰ ἄνθη καὶ σὲ κανένα δὲν θὰ καθίσει. Μόνο ὅταν δεῖ τὴν ἀκαθαρσία, τότε ἀμέσως θὰ κατέβει καὶ θὰ καθίσει πάνω σ' αὐτὴν καὶ θὰ ἀρχίσει νὰ τὴν ἀνασκαλεύει, ἀναπαυόμενη στὴ δυσωδία ποὺ προκαλεῖται ἀπὸ τὸ ἀνακάτεμα αὐτὸ καὶ δὲ θὰ ξεκολλᾶ ἀπὸ ἐκεῖ. Ἂν τώρα ἔπιανες μιὰ μύγα, καὶ αὐτὴ μποροῦσε νὰ μιλήσει καὶ τὴ ρωτοῦσες νὰ σοῦ πεῖ μήπως ξέρει ἂν πουθενὰ ὑπάρχουν τριαντάφυλλα, τότε ἐκείνη θὰ ἀπαντοῦσε πὼς δὲ γνωρίζει κἄν τί εἶναι αὐτά. Ἐγώ, θὰ σοῦ πεῖ, ξέρω πὼς ὑπάρχουν σκουπίδια, τουαλέτες, ἀκαθαρσίες ζώων, μαγειρεῖα, βρωμιές. Ἡ μία λοιπὸν μερίδα τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μύγα. Εἶναι ἡ κατηγορία τῶν ἀνθρώπων ποὺ ἔχει μάθει πάντα νὰ σκέφτεται καὶ νὰ ψάχνει νὰ βρεῖ ὅ,τι κακὸ ὑπάρχει, ἀγνοώντας καὶ μὴ θέλοντας ποτὲ νὰ σταθεῖ στὸ καλό.
Ἡ ἄλλη κατηγορία τῶν ἀνθρώπων μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα. Ἡ ἰδιότητα τῆς μέλισσας εἶναι νὰ βρίσκει καὶ νὰ κάθεται σὲ ὅ,τι καλὸ καὶ γλυκὸ ὑπάρχει. Ἂς ποῦμε, γιὰ παράδειγμα, πὼς σὲ μία αἴθουσα, ποὺ εἶναι γεμάτη ἀκαθαρσίες ἔχει κάποιος τοποθετήσει σὲ μία γωνιὰ ἕνα λουκούμι. Ἂν φέρουμε ἐκεῖ μία μέλισσα, ἐκείνη θὰ πετάξει και δὲν θὰ καθήσει πουθενὰ ἕως ὅτου βρεῖ τὸ λουκούμι καὶ μόνον ἐκεῖ θὰ σταθεῖ.
Ἂν πιάσεις τώρα τὴ μέλισσα καὶ τὴ ρωτήσεις ποῦ ὑπάρχουν σκουπίδια, αὐτὴ θὰ σοῦ πεῖ ὅτι δὲ γνωρίζει, θὰ σοῦ πεῖ ἐκεῖ ὑπάρχουν γαρδένιες, ἐκεῖ τριανταφυλλιές, ἐκεῖ θυμάρι, ἐκεῖ μέλι, ἐκεῖ ζάχαρη, ἐκεῖ λουκούμια καὶ γενικὰ θὰ εἶναι γνώστης ὅλων τῶν καλῶν καὶ θὰ ἔχει παντελῆ ἄγνοια ὅλων τῶν κακῶν. Αὐτὴ εἶναι ἡ δεύτερη ὁμάδα, τῶν ἀνθρώπων ἐκείνων ποὺ ἔχουν καλοὺς λογισμοὺς καὶ σκέπτονται καὶ βλέπουν τὰ καλά.
Ὅταν σ' ἕνα δρόμο βρεθοῦν νὰ περπατοῦν δύο ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι ἀνήκουν στὶς δύο αὐτὲς κατηγορίες, τότε φτάνοντας στὸ σημεῖο ἐκεῖνο ὅπου ἕνας τρίτος ἔκανε τὴν «ἀνάγκη» του, ὁ ἄνθρωπος τῆς πρώτης κατηγορίας, θὰ πάρει ἕνα ξύλο καὶ θ' ἀρχίσει νὰ σκαλίζει τὶς ἀκαθαρσίες. Ὅταν, ὅμως περάσει ὁ ἄλλος, τῆς δεύτερης κατηγορίας, ποὺ μοιάζει μὲ τὴ μέλισσα, προσπαθεῖ νὰ βρεῖ τρόπο νὰ τὶς σκεπάσει μὲ χῶμα καὶ μὲ μία πλάκα, γιὰ νὰ μὴν αἰσθανθοῦν καὶ οἱ ἄλλοι περαστικοὶ τὴ δυσωδία αὐτή, ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὶς βρωμιές». Καὶ κατέληξε ὁ Γέροντας:
«Ἐγὼ σὲ ὅσους ἔρχονται καὶ μοῦ κατηγοροῦν τοὺς ἄλλους -καὶ μὲ δυσκολεύουν- τοὺς λέω αὐτὸ τὸ παράδειγμα καὶ τοὺς ὑποδεικνύω νὰ διαλέξουν σὲ ποιὰ κατηγορία θέλουν νὰ βρίσκονται καὶ ἀναλόγως νὰ ψάξουν νὰ βροῦν καὶ τοὺς ἀνάλογους ἀνθρώπους τῆς κατηγορίας τους».
http://lock-heart.blogspot.com/2011/03/blog-post_30.html
29 σχόλια:
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΜΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ.
Ο Παίσιος χρειαζόταν ψυχίατρο, όχι ψυχολόγο... Αλλά η Χριστιανική παράνοια, μόνο με Παίσιους μπορεί να σταθεί...
1:13-1:17...mallon gia myges sas kovw....
τι να πεις, εδω μιλαμε για αξιες οπως η δημοκρατια που ελευθερα λες τη γνωμη σου εστω κι αν ειναι αντιθετη με τη δικη μου. δε θα κρινω για να μην κριθω. θα πω απλα, γενηθητω το θελημα Σου. η νεα ταξη θα αναγκαστει να αναλαβει της ευθυνες της συντομα
Άνώνυμοι για εμάς, επώνυμοι για το Θεό, σας εύχομαι να μην βρεθεί κάποια στιγμή,
που θα χρειαστεί να μετανοιώσετε για τα λόγια σας,
γιατί τότε θα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ...
αν υπάρχει μία πιθανότητα να υπάρχει "κάτι" "μετά"...
Οσο για τον ψυχίατρο του Παίσιου, μην ανυσηχείς, αυτός είχε τον ΤΕΛΕΙΟ...
Την Ευλογία σας Γέροντα και παρακαλώ το θεό να μην ακούει τα σχόλια όσων δεν τον γνωρίζουν.
oi ritorikes apanthseis den mas vohthoun h toulaxiston den eimaste etoimoi na tis dexthoume, theloume xekathara pragmata kai h ekklisia prepei prwth na xekinisei apo to spiti ths gia dixei to kalo paradhgma!!
Την ευχησ ου να εχουμε Αγιε γεροντα Παίσιε.
MALLON ESU FILE MOU 1:17 DEN TO PIASES TO NOHMA TI THELEI NA PEI...GIA KSANADIAVASETO MIA KAI MH MILAS POLU... KAI APORW AFOU DEN PISTEVEIS STHN THRHSKEIA GIATI BHKES STON KOPO NA TO DIAVASEIS...EGW DEN EXW PERIERGEIA NA DIAVAZW GIA ALLES THRHSKEIES....
oi 2 prwtoi travhkste gia kolumbi me tis muges....
re paidia giati thn leei o enas ston allon? eleos!!! o kathenas exei diafiretikh apopsh mhn krinete gia na mhn kritheite!!
τα σκατα σε οτιδοιποτε ιουδαικο τα λουλουδια στην πατρωα ελλαδα την αρχαια....
Λοιπον γεροντα ωραιο αυτο που ειπες αλλα δεν εφαρμοζεται στην συγκεκριμενη περιπτωση,δηλ. την την ακραια και σχεδον δαιμονικη ανηθικοτητα των κληρικων (οχι ολων αλλα των περισσοτέρων ομως). Επρεπε να στο θεσουν καπως ετσι το ερωτημα : Γεροντα, εχει αποδειχθει πια οτι η ομοφυλοφιλια και η παιδεραστια ειναι κανονας στους κολπους της χρ. εκκλησιας ( ορθοδοξης και καθολικης και σια). Τι να κανουμε...μας αρεσουν τα αγορακια....τι να λεμε λοιπον σε οσους μας λενε ανηθικούς ?
ΡΕ ΦΙΛΕ 3.40 ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ .ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΡΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ. ΑΙΑΝΤΑΣ.
ΠΡΟΣ 3 13/ 1 13/ 1 17
ΡΕ ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΕ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΜΕ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΤΟΕΣ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΣΟΥ ΓΗ ΕΙΧΕ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΤΟ 227 π.Χ
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΣΤΡΑΤΕΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΟ ΚΟΥΙΝΤΟ ΤΟΝ ΡΩΜΑΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΦΑΞΕ...
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΗΝ, ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ???? ΠΕΤΩΝΤΑΣ Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΝ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΡΑΓΙΑ Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ???
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙΣ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ.
ΤΟΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ, ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΙ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΕΝΔΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΤΟ '21.
(ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ)
ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 'ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ' ΜΕ ΜΙΑ ΡΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ...
...ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ...
...ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ...
.............ΕΥΖΩΝ............
μονο εμεισ κατεχουμε την αληθεια ....ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΜΩΝ !!!
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΙ Ο ΖΥΓΟΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ...ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΟΥ
ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ...ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ
LUPAMAI POU AKOUW OTI UPARXOUN ANTHRWPOI POU EINAI ENANTIWN TOU GERONTA TI NA KANOUME H KAKIA BLEPETE DE TOUS AFINEI TOUS TRIPAEI K TOUS POTIZEI K AFTOI ANENOXLITOI THN PINOUN!!!...http://www.youtube.com/watch?v=cq1ln7ui-nA&feature=more_related
KALA TA LEME GIA THN ORTHODOKSIA!!! ALLA EKSOMOLOGOUMASTE??? KOINWNAME??? BOHTHAME TON ANAPHRO STO DROMO??? Η ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Κ ΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΕΜΕ???? ΑΙΝΤΕ ΧΑΜΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!
Ο καθένας θα κριθεί για αυτό που επέλεξε ΕΛΕΥΘΕΡΑ να κάνει...
Εγινες μοναχός, έγινες παπάς, παντρεύτηκες, δεν παντρεύτηκες κλπ.
Πόσο σωστός ήσουν σε αυτό που ΕΛΕΥΘΕΡΑ αποφάσισες?
Δεν είπε να γίνουν όλοι πχ μοναχοί. Σε αυτό που επέλεξες όμως, πόσο σωστός ήσουν???
<>.
Παιδία...,δενγνωρίζετε,ούτε τι λέτε,ούτε τι κάνετε.
Επιτέλους,μην γίνεστε τα ανυποψίαστα θύματα της ισοπεδωτικής και απάνθρωπης τυραννικής παγκοσμιοποίησης του αντιχρίστου-Νέας Τάξης.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΣ: ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΝΙΟΣ
''ΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΝΟΥΝ ΟΞΟΣ ΚΑΙ ΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗ''
ΚΥΡΙΕ ΗΜΑΡΤΟΝ.ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ!
Ευχαριστώ, Γέροντα!!!...
ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΟΔΙΑ!!!!!
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ!!!
....αν ρωτησεις την μελισσα που καβατζωνουνε το μελι??....θα σου πει τι ειναι το μελι??...και θα πεις εσυ αυτο το ωραιο που φτιαχνετε.εκει η μελισσα θα χεστει στο γελιο και θα σου πει οτι εμεις το λεμε ΣΚΑΤΟ.
Η αλήθεια θα λάμψει σύντομα κι αυτοί που ξερίζωσαν το Βυζάντιο (το Βατικανό δηλαδή) θα εξαφανηστούν μια για πάντα.
Προσευχή να μας προσέχει ο καλός Θεός μας..
Egw an 3erw! Aytos o gerwntas einai o pio sofos an8rwpos p eixa akousei pote mou!!! Aplos,Tapeinos (opos o I.X) k panta me t xamogelo sta xeilh k tn filodo3ia! Voh8ise poly kosmo episeis me ta 8aymata tou! As anapausei o kurios tn psuxoula tou k mn lete vlakeis k pragmata p dn gnwrizete gt 8 trizoun ta kokala tou! dikaiwma sas na mn pisteyete stn 8eo!!!
ΡΕ 10.58 ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΔΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ Τ Ρ Ο Φ Η . ΣΚΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΤΟ ΦΑΣ . ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ. ΑΙΑΝΤΑΣ.
αυτα που λετε δεν τεργιαζουν με την πνευματικοτητα ο θεοσ ειναι αγαπη και το συμπαν εχει μια περιεργη σιωπη
Δημοσίευση σχολίου