Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Πάνος Καμμένος στο anti-ntp.net Υποβάλετε τις ερωτήσεις σας εδώ


Τις επόμενες 2 μέρες θα μας παραχωρήσει συνέντευξη ο Π.Καμμένος, για όλους και για όλα.Είναι ευκαιρία λοιπόν να υποβάλετε τις ερωτήσεις σας εδώ, ώστε να του τις μεταφέρουμε.

336 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 336   Νεότερο›   Νεότερο»
kourtina είπε...

Και ποια ειναι η λυση για σενα ρε???

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα να μας εξηγησει οταν λεει πως μερος του δανειου ειναι απεχθες...Γιατι οχι ολο το δανειο αφου ηδη εχουμε εξοφλησει το μεγαλυτερο μερος?..και αν δεν δεχτουν οι δηθεν εταιροι ,θα σκηψουμε παλι το κεφαλι απλα για να παραμεινουμε στην ευροζωνη?..Να γινει ΚΑΘΑΡΟΣ στο θεμα αυτο, που ειναι και το πιο βασικο...

Ανώνυμος είπε...

Αν βγει πρώτος στις εκλογές με αυτοδυναμία και ακυρώσει τη δανιακη σύμβαση, τι θα κάνει στη συνέχεια ? Θα σταματήσει να πληρώνει τους δανειστές?

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΥΤΟ

Ανώνυμος είπε...

Πανο τι θα γινει με το γηπεδο της ΑΕΚΑΡΑΣ?Να ελπιζουμε σε κατι τωρα που θα γινεις πρωθυπουργος?

giorgosnisiotis είπε...

;

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΥΤΟ

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΤΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αν πείτε όχι στους δανειστές μας ποιο ειναι το σχέδιο για την αναπτυξη της χώρας μας και τι θα γίνει σε περίπτωση που πτωχευσουμε λόγο άρνησης πληρωμής των δανείων?

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΟ ΤΟΥΙΤΕΡ?

Ανώνυμος είπε...

Να τοποθετηθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ,οχι με αοριστολογίες, πως θα γίνει η διαγραφή χρέους εντός της ΕΕ δεδομένου οτι ουτε η Συνθηκη της Λισσαβώνας ουτε οι κανονισμοί της ΕΕ αναγνωρίζουν απεχθές χρέος! Επιπλέον μιλώντας για διαγραφή του χρέους στην ουσία το αναγνωρίζει...γιατί δεν κάνει λόγο για μή αναγνωριση του χρέους?Σε συνεντεύξεις του εχει πει οτι το χρέος είναι παράνομο...αρα γιατι δεν μιλάει για μή αναγνωρισή του?Με ποια μέσα θα ασκήσει πιεση δεδομένου οτι η ΕΚΤ εχει ασυλία,δεν ελεγχεται και μπορει να περιορίσει ή να κόψει την ρευστότητα της Ελληνικης οικονομίας.

Ανώνυμος είπε...

"Anexartitoi Ellines". Kalo akougetai alla an doume ligo to simataki fernei polu apo Nea Dimokratia. Kai na rotiso to eksis aplo.
Pos einai dunaton na theleis na eisai anexartitos, na exeis ethniki kuriarxia kai na eisai mesa sto Euro? San pontiako anekdoto akougetai. Apo tin stigmi pou den tuponeis xrima ti skata anexartitos theleis na eisai?
Yparxei sinthiki pou na provlepei tin eksodo mias xoras apo to Euro? Yparxei sinthiki pou na provlepei tin xreokopia mias xoras mesa sto Euro?
Auta pou lene Tsipras, Kammenos kai merikoi alloi peri stasis pliromon entos Eurozonis den yparxoun. Eite vgainoume kai kanoume douleia, eite malakizomaste (opos kanoume diladi) kai leme filosofies gia na apasxoloume ton kosmo kai na pernane ta metra pio eukola.

Ανώνυμος είπε...

1. Ας υποθέσουμε οτι κηρύσσουμε επαχθές ενα κομματι του χρέους, ποιό είναι το πλάνο από εκεί και πέρα και δεδομένου οτι δεν βγαίνουμε από το ευρώ;
2. Ας πάρουμε την υπόθεση οτι τα πράγματα δεν πάνε όπως τα σχεδιάζει όσον αφορά τη διαγραφή του χρέους και την παραμονή μας στην ευροζώνη, ποιό είναι το plan B;
3. Γίνονται οι εκλογές και κερδίζει με αυτοδυναμία... με ποιόν κυβερνάει; Στελέχη από πού θα αντλήσει;
4. Γίνονται εκλογές και είναι μέσα στους 3 πρώτους (ρεαλιστικό σενάριο) θα συνεργαστεί για να μπεί στην κυβέρνηση;
5. Ποιο είναι το όραμα του για την Ελλάδα;

Ανώνυμος είπε...

reis?ti pineis re?tha se theoriso anenimeroto kai oxi blaka...den psifise kanena mnhmonio...ante stin tripa sou pali...kai skepasou to bradu na vlepeis kala oneira...

Κωνσταντίνος Κ. είπε...

Από ψευτοεπαναστάτες χορτάσαμε,όπως επίσης και από δειλούς.Reis και Ανώνυμος ή βρείτε μια γυναίκα να περνάτε τα βράδια σας ή βγάλτε τα πούπουλα σας και δημοσιεύστε με τα αληθινά σας ονόματα, όλα τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν τις, προς το παρών, συκοφαντίες σας.

Ανώνυμος είπε...

λοιπον πειτε στον καμμενο...τι εκανε οταν ηταν στην νδ τοσα χρονια πριν.....δεν τα εβλεπε...δεν εβλεπε την μπακογιαννη...ρε μας κοροιδευει....πειτε του γτ οταν περνουμε τηλ στο πολιτικο του γραφειο δεν μας περνει να μηλησουμε απο την στογμη που εχουμε αφησει τηλεφωνε...μηπως ειναι υπερανω ολων...αυτη ειναι η δημοκρατια σας....δηλ τι θελει καμια ειδηκη προσκληση για να μηλησουμε....εγω λεω να μην το κανει στο αντη νεα ταξη πραγματων και να το κανει καπου πουνα παει ο κοσμος ...εαν βεβαι δεν φοβαται....μεσολογγιτης

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω το κύριο Καμένο 3 ζητήματα
1)Σε πρόσφατη συνέντευξη ο κύριος Καζάκης είπε ότι τον Οκτώβριο έστειλε
γράμμα σε όλες τις αντι-μνημονιακες δυνάμεις ,με σκοπό να δει τις απόψεις τους,ανάμεσα σε αυτές
και σε εσάς και να προχωρήσετε με μια κοινή πορεία σε αυτά που συμφωνείτε!.Ισχυρίζεται πως όπως και
κάποιες άλλες δυνάμεις έτσι και εσείς δεν του απαντήσατε καν.Κάτι τέτοιο αληθεύει και γιατί αρνηθήκατε;
2)Θα πάρετε μαζί σας και τον κύριο Καζάκη έχετε μιλήσει;
3)Μας λέτε ότι θα μείνουμε στο euro και στην ευρώπη που συμφωνήσαμε και όχι σε αυτήν την ευρώπη που είναι άρμα των τοκογλύφων!Τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν αλλάξει στάση η ευρώπη θα αποχωρήσουμε;

Ανώνυμος είπε...

1. Στα βαφτισια ακούγεται το "αποτάσσω" με τα βαφτίσια του κομματός σας, θάθελα ν'ακούσω τι αποτάσσετε και τι απορίπτεται απ'το πολιτικό σας (όχι κομματικό)παρελθόν.
2.Πιστεύετε ότι το πρόβλημα της χώρας θα λυθεί ειρηνικά μόνο με διαπραγματεύσεις;Αν πιστεύετε ότι θα διαπραγματευθούμε χωρίς να τιμωρηθούν οι πολιτικοί απατεώνες και χωρίς διεθνή εντάλματα για τους τζογαδόρους , πλάνη οικτρα σας κατέχει.
3.Με ποιά κομματα ενδέχεται να συνεργαστείτε(κατα Αβραμόπουλο).
3.

Ανώνυμος είπε...

Κομματοκρατία και δυναστικό κράτος.

Στο πλαίσιο της εκπομπής "Καλημέρα ΣΚΑΪ", στις 3.3.2012, ο Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και πρώην πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Κοντογιώργης μίλησε για το ελληνικό πρόβλημα, με αφορμή το νέο του βιβλίο "Κομματοκρατία και δυναστικό κράτος", Εκδόσεις Πατάκη, 2012.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=39URtch3uz4



Πηγή: http://contogeorgis.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Ανώνυμος είπε...

@REIS:
Πόσα πέρνεις για κάθε σχόλιο; Ακριβοπληρωμένα θα΄ναι γιατί βλέπω έχεις τρελαθεί...

Α ναι και ένα τελευταίο: ο Καμμένος ΔΕΝ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.

TA ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΛΛΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

sas diavazo tosh ora kai oloi gavgizete san lisasmena skilia ! alla mono afto kanete !!! xere h8os ellhniko !xere apogone tou dia ellina !oute mia protash or8h den mporis na ar8rosis..............

Ανώνυμος είπε...

Κρεμάλα σε όλους τους πολιτικούς και στα τσιράκια τους!

Ανώνυμος είπε...

Υποστηρίζει την παραμονή της χώρας στο ευρώ ή την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα;Υποστηρίζει την τιμωρία όσων μας φτάσανε έως εδώ;
Έχει μιλήσει ποτέ με το ΕΠΑΜ;

Ανώνυμος είπε...

EGW EXW MIA APLI ERWTISI PERAN TOU OTI SIMFONO ME OLES TIS PARAPANO ERWTISEIS , TI THA KOUS ERGAZOMENOUS ME TIS DEKO GIATI MPOREI POLLOI NA LENE GIA TA RETIRE ALLA RETIRE EINAI STA AYTOI STA GRAFEIA K PERNOUN 2 K 3 XILIARIKA ENAS POU DOULEYEI 12 WRO STIN DEI ME MEION 15 KAI MEION 20 STIN PERIOXI TIS PTOLEMAIDAS FLORINAS K KOZANIS DEN EINAI RETIRE GIATI ME TOSO MEION AYTOS KATHETE KAI DOULEYEI XWRIS EYXARISTES ERGASIAKES SINTHIKES KAI ME MIDENIKA PROSTATEYTIKA APENANTI STO KRIO KAI SIN TOU OTI TI THA GINEI ME TO THEMA TIS DEH THA AFISEI NA POULITHEI SE IDIOTES GT I GERMANIA KSEKINISE NA KLEINEI PIRINIKA ERGOSTASIA KAI ARXISE NA LIGOUREYETE TON LIGNITI POU EDW PANW THA IPARXEI TOULAXISTON GIA TA EPOMENA 150 XRONIA ME TON SIMERINO ARITHMO APOTHEMATON KAI TAYTOXRONA PARAGOGIS....

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζει ο Πάνος Καμμένος για αυτά που έρχονται;
Γνωρίζει ότι έρχεται το τέλος του σάπιου πολιτικού συστήματος;
Γνωρίζει ότι έρχεται ο βασιλεύς Ιωάννης;

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.ΕΧΕΤΕ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ρωτήστε τον αν έχει διάθεση να συνεργαστεί με τον Καζάκη.

Επίσης, πώς γίνεται να μείνουμε στο ευρώ και παράλληλα να αρνηθούμε το χρέος.
Και τέλος πάντων, γιατί όχι δραχμή;

Τέλος, τα άτομα που πρόκειται να κάνει επαφές για να βάλει στο ψηφοδέλτιο του.

Ανώνυμος είπε...

ΙΣΩΣ ΑΦΕΛΗΣ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ...
ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ Ο κ. ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΑ ΤΗΣ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ-ΣΑΜΑΡΑ ???

joannita είπε...

Άξεστε τύπε reis, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, το θέμα εδώ είναι για ερωτήσεις προς τον Καμμένο... Αλλά δεν άντεξα πλέον..Διαβάζω τόση ώρα τις βλακείες που λες κι αναρωτιέμαι... Πραγματικά, δεν σε πείραξε που τόσοι άλλοι έχουν βιάσει ασύστολα αυτή την ένδοξη κατά τα άλλα χώρα και την έχουν φέρει στην απελπιστική αυτή κατάσταση και σε πειράζει ο Καμμένος τόσο πολύ;;; Κι εδώ υπάρχουν δύο ενδεχόμενα.. Η είσαι βολεμένος απ΄το κόμμα που εξυπηρετείς, ή είσαι σαν τα σκυλιά που τους πετάνε ένα κομμάτι ψωμί για να κάνεις προπαγάνδα... Κι άσε τις δικαιολογίες "θέλω να ξυπνήσω τους Έλληνες" και τα συναφή.. Αν θες να τους ξυπνήσεις, κάνε κάτι πιο αποτελεσματικό, απ΄το να κατηγορείς ανθρώπους.. Κάνε την επανάσταση σου με άλλο τρόπο...

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;;;;;;

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΠΟ ΣΑΣ;;;;

ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙ;;;ΟΣΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΤΕ Η ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ
ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΔΗΛ.ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΥΑΛΟ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ Κ ΤΡΕΞΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ;ΛΥΣΑΞΑΤΕ ΜΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ
ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΗΤΕ!!!!

ΗΓΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Η βαθύτερη και πραγματική ΡΙΖΑ του Ελληνικού προβλήματος (και ΟΧΙ μόνο του Ελληνικού), είναι ΗΘΙΚΗ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.

Συνεπώς ΠΡΕΠΕΙ άμεσα να ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ με το ΝΟΜΟ, τα επόμενα τρία:

1) Οι δολοφονικές εκτρώσεις των αθώων και απροστάτευτων αγέννητων βρεφών.
Αυτές οι εκτρώσεις είναι αποτρόπαιες και προμελετημένες φρικτές δολοφονίες, που κάνουν οι ίδιοι οι γονείς των βρεφών.

2) Οι αφύσικοι και διεστραμμένοι δήθεν «γάμοι» των ομοφυλόφιλων.

3) Η οποιαδήποτε απελευθέρωση των λεγόμενων «ελαφρών» ναρκωτικών.
Αυτή η απελευθέρωση, θα έχει σαν σίγουρη συνέπεια, την αποβλάκωση και τον αποπροσανατολισμό ενός μέρους του Ελληνικού λαού.

Ανώνυμος είπε...

@reis:

Έτσι για να μην λές ότι δεν ξέρεις:
http://www.youtube.com/watch?v=KWJv6hfBfzI
http://www.youtube.com/watch?v=yN-Gb7uaOcI

OXI ΣΕ ΟΛΑ: και στο ΠΡΩΤΟ και στο ΔΕΥΤΕΡΟ

Πρίν ξανακάνεις σχόλιο-προπαγάνδα σκέψου κάτι έξυπνο τουλάχιστον.

Joannita συμφωνώ με όσα λές...

Ανώνυμος είπε...

δειξτε αυτο το βιντεο στον Καμμένο:

http://www.youtube.com/watch?v=QyAq5lei_0Y&feature=related

Ανώνυμος είπε...

aima timh xrysh aygh.
mono patriwtes xwrane edw.

Ανώνυμος είπε...

....ΠΡΕΠΕΙ να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ (νομιζω) ΚΑΖΑΚΗΣ-ΚΑΜΕΝΟΣ αν θελουμε αποτελεσμα!!Εξαλλου ειναι καλος συνδιασμος "πολιτικου-οικονομολογου" στις μερες μας!!! ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΕΝΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ......
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑς ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ .....

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι για τη πολυτεκνη οικογένεια

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΓΙΑΤ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠ΄ΟΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ?ΚΑΙ 300 Ε ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙς ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ( ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΤΙΜΑΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ) ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ είπε...

ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ;ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ;

Ανέστης Παν. είπε...

ΑΝΤΙ-ΝΤΠ,
θα ήθελα σας παρακαλώ να του υποβάλετε οπωσδήποτε την παρακάτω ερώτηση, την οποία θα ήθελα φυσικά να απαντήσει ευθέως χωρίς υπεκφυγές, διότι απο τη στάση ως προς το θέμα αυτό θα κριθεί κυρίως το άν θα τον ψηφίσω εγώ και η οικογένεια μου.
Η ερώτηση είναι η εξής:

Aγαπητέ μου κ. Παναγιώτη Καμμένο θα δεχθείτε για την Ελλάδα το ΠΡΟΦΗΤΕΥΜΈΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ σφράγισμα των ανθρώπων με το χάραγμα του αντίχριστου θηρίου 666 που προωθούν με κάθε μέσο οι νεοταξικές δυνάμεις;
π.χ. την κάρτα του πολίτη;

ΝΑΙ Η ΟΧΙ;

Σας παρακαλώ να απαντήσετε καθαρά ΝΑΙ Η ΟΧΙ.


ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ;

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.


ένας ανεξάρτητος Έλληνας

Ανώνυμος είπε...

σε ποια βαση θα διαπραγματευθει στη ΕΕ θα τους πει εμεις θεωρουμε το χρεο απεχθες δεν το αναγνωριζουμε αλλα τι καλα που ειμαστε στην ευρωπαικη ενωση να μην φυγουμε και μεινουμε μονοι μας κρατηστε μας? αλλα το χρεος ειναι απεχθες. και μετα οι ευρωπαιοι θα πουν καλα αυτο περιμεναμε και μεις και θα επανελθουμε στην παλια μας ζωη οοοκ. μετα μπορουμε να ξυπνησουμε και να πιουμε ενα καφε (της παρηγοριας) στον καναπε καληνυχτα ελλαδα

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΟΟΟ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ 'ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ' ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΛΑΘΟΙ Σ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ Σ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ-ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ,ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!!ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ ΜΗ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ..ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΩΡΑ!!ΜΕΙΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ...ΕΚΤΙΜΩ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

αν χρειαστεί να βγούμε σαν έλληνες απο το ευρώ ( επειδη το θέλουμε και γιατι απο την αρχή δεν επρεπε να το εχουμε) υπάρχει καποιο σχέδιο απο μέρους του;
Οταν λέει για γουδί και τιμωρίες πως σκοπεύει να βρεί λύση στην τιμωρία του Σαμαρα (του κατα τα δικά του λόγια φίλου του) ;;;

reis σε πήραν χαμπαρι και κανένας δεν ασχολήται μαζί σου... μην γράφεις αλλες παπαριες γιατι εκανα πολύ scroll down και διαβασα αρκετές μπουρδες σου...και αν θέλεις επανάσταση μην μου κάθεσαι 2:05 το πρωι και γράφεις αηδίες το λές οτι δεν γίνεται επανάσταση ετσι αλλα ο καναπες σε εφαγε!!!

Ανώνυμος είπε...

prosopika thelo na do freska prosopa mesa stin bouli...
exo barethei na blepo tous idious sinexos pou to mono pou kanoun einai na fouskonoun tis koilies tous...

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν μακάρι το κίνημα του Π.Καμμένου να είναι ένα Πατριωτικό και Απελευθερωτικό κίνημα το οποίο θα σπάσει τις οικονομικές αλυσίδες που δεκαετίες τώρα κρατάνε δεμένη την Ελλάδα και τον λαό της. Μία πραγματικά ανεξάρτητη Ελλάδα με ανεξάρτητη οικονομία! Είμαι Βορειοηπειρώτης και κατάγομαι απο την Δρόπολη Αργυροκάστρου σαν ομογενής απο την σκλαβωμένη Β.Ηπειρο, πολλά αδέρφια μας στην σκλαβωμένη Ήπειρο βιώνουν το μίσος και τον ρατσισμό των Αλβανών επειδή μιλούν Ελληνικά, θα ήθελα την στάση που θα κρατήσει ο Πάνος Καμμένος σε σχέση με το Β.Ηπειρωτικό και αν θα κάνει κάποια ενέργεια στο να επαναφέρει το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας. Ευχαριστω.

joannita είπε...

Ανώνυμε 3:03 είσαι φανερά υποστηρικτής του reis...Δεν σε αδικώ, αν διαβάζεις κι εσύ τα τοοοσα post του λογικό είναι ο εγκέφαλος σου να επηρεάζεται.. Δεν τάχθηκα υπέρ κανενός Καμμένου, κανενός Πασόκου και γενικά είμαι κατά πάντων..Δεν είμαι καθόλου βολεμένη και δεν θα υπάρξω ποτέ...Το σκυλί, και όχι κοπρόσκυλο, ήταν παρομοίωση αλλά είστε τόσο αμόρφωτοι εσείς οι "επαναστάτες του πληκτρολογίου" , που δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε ούτε αυτό.. Δυστυχώς για εσένα δεν είμαι ζώο, αλλά άνθρωπος, έχω ορθό λόγο, νοημοσύνη και τρόπους... Κάτι που δεν θα αποκτήσεις ποτέ ούτε εσύ ούτε ο πολεμοχαρής φίλος σου.. Αφήστε λοιπόν, τον κόσμο που ενδιαφέρεται, να κάνει ερωτήσεις...Δεν χρειάζονται όλα αυτά... Και καληνύχτα σας!!!

περήφανο αλβανό είπε...

θα ήθελα να ρωτησω το κυριο Καμένο ποια ειναι η αποψη του για εμας τους αλβανους που γεννηθηκαμε στην Ελλαδα. θα μας θεωρη λαθρεους ή ελληνοαλβανους με ιδια δικεωματα;

joannita είπε...

reis δεν ασχολούμαι πλέον μαζί σου.. ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΩΣΤΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lrbjd6N9Lu1qjyiv0o1_500.gif

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει συμφωνώ με πολλούς από εδώ..
΄΄σχεδόν΄΄ όλοι οι πολιτικοί μας είναι λαμόγια κακά τα ψέμματα..όμως ας δώσουμε σημασία ποιοι είναι αυτοί που ξεσηκωθήκανε και είπαν όχι στο ξεπούλημα της χώρας.. ποιοι είναι αυτοί που είπαν πως μπορεί να τρώγαμε αλλά δε θα πουλήσαμε την πατρίδα.. δεν είναι ελαφρυντικά αλλα είναι κ ένα μέρος της αλήθειας..ο Καμμένος θυμάμαι τον είχα πετύχει να περνάει στο αεροδρόμιο παλιά και να ξεφτύλιζε τους υπαλλήλους που δουλεύανε με 700 ευρώ με τουπέ όπως ο κάθε βουλευτής που θα πέρναγε από κει πιστεύω θα το έπεζε υπεράνω.. όμως κοιτάτω το τώρα.. σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις απαιτούντε δύσκολες αποφάσεις.. ή θα πας εναντίον τους ή με το μέρος τους..

Ανώνυμος είπε...

Θα πληρωσουν με κατασχεση των περιουσιων,ειτε με καποιον αλλο τροπο οι βουλευτες και οι εφοπλιστες που υπεξερεσαν λεφτα απο το δημοσιο κι επισης αυτοι που ξεπουλησαν την Ελλαδα??κι αν απαντησετε ναι,ποιοα ειναι η θεση σας στο αν θα πρεπει να κατεβουν οι Μασωνοι απο τις θεσεις του Αριου Παγου,ωστε να εχουμε τις απαιτουμενες ποινες για ολους τους υπαιτιους..θα υπογραφατε σχετικο εγγραφο για να τηρησετε τα παραπανω,ή οποιαδηποτε αλλη σκεψη θα θελατε να υλοποιησετε για το καλο της πατριδας?κι αν ναι,εισαστε σε θεση να υποστειτε κατα γραμμα του νομου και χωρις τη βοηθεια των μασςνων(δικαστικων) τις οποιες ποινες σε περιπτωση που δεν εφαρμοσετε αυτα που θα υποσχεθειτε??Αρκετα μας κοροιδεψαν οι πολιτικοι...ασ υπαρξει επιτελους καποια ποινη για τους ψευτες,ανθελληνες και κουτοπονηρους πολιτικους που το μονο που σκεφτονται ειναι το πως θα υλοποιησουν τα πιστευω και τις κουβεντες των αφεντικων,με αντιτιμο καποια βουλευτικη θεση..Ειστε ετοιμος να σηκωσετε τετοιο βαρος?

Ανώνυμος είπε...

όσο για σένα φίλε μου αλβανέ αν και δεν είναι ο καμμένος... όλοι απο την ελλάδα ζητάτε τα πάντα.. ο καθένας τα διακαιωματά του (λογικό) ο καθένας τη θρησκεία του.. εγώ μεγάλωσα με αλβανούς και ξέρω πολλές δυσκολίες.. όμως ο ρατσιδμός που υπαρχει στην αλβανία εδώ δεν υπάρχει όπως και η φιλοξενία μας..φιλοξενούμε εβραίους μας γαμάνε φιλοξενούμε ξένους οι περισότεροι μας γαμάνε.. και τα ξένα μμε μας λένε κ φασίστες που τιμάμε με παρελάσεις την ιστορία μας.. εμείσ να σεβόμαστε τα πάντα εμάς κανείς..

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι αυτά ρε παιδιά; κάνετε σαν τους επαναστάτες του διαδικτύου και μάλιστα κακής κοπής.. Αγαπητέ reis από τα γραφόμενα σου φαίνεσαι ότι είσαι πολύ θυμωμένος αν και δεν συνφονω σε όλα που γράφεις το θεωρώ υγεία..

Οι πολιτικοί στην χώρα μας είναι σχεδόν όλοι επιχειρηματίες η έχουν συνάψει συνεταιρισμούς με ΞΈΝΑ κεφάλαια αυτά συγκρουόντε σήμερα, δυστυχώς
όλοι αυτοί είναι μια κάστα που συναλλάσσονται ανοιχτά πια μεταξύ τους το ποιος θα αρπάξει τα πιο πολλά ... Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ όσο μένουμε στα λόγια , σε ανάλυσις , οι παππούδες μας ήταν πιο Ελληνες από εμάς και θα σας πω το γιατί, με όλα αυτά τα καταστοφηκα μέτρα για εμάς για τα παιδιά μας δεν έχει υπάρξει ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, αλλά 2.100 αυτοκτονίες , κύριοι μας έχουν αποδιοργάνωση, οι οινικού και οι αλλοδαποί είναι οι υπερασπιστές των πολιτικών-επιχειρηματιών μας...

Οι Παλαιότεροι είχαν το πλεονέκτημα ότι δεν είχαν να κάνουν με αλλοδαπούς ρουφιάνους, αν ακούσει ένας αλλοδαπός (την ρωμιοσύνη μην την κλαις) πέστε μου τι θα καταλάβει; ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ..

Αυτό συμβαίνει και στους πολιτικούς μας , ερχοντε εδώ έτυμοι από έξω ως ξένοι οι πιο πολλοί με αρχηγικούς θώκους συνεργάζονται και με της 20 οικογένειες που τρώνε την Ελλάδα χρόνια τώρα και που τα συνεισφέροντα τους είναι κοινά εκτός Ελλάδος ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΎΝ!!!!

Ο Ζυγός που μας έβαλαν θα είναι για 80 η 100 χρόνια θα φύγει μόνο με ΑΙΜΑ.. Προσωπικά είμαι υπέρ του ενόπλου αγώνα, ΒΛΈΠΩ ΠΟΛΛΆ ΚΌΜΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ..

Μπούτζουκας Θ.Τ

Ανώνυμος είπε...

reis εισαι μεγαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααλος καραγιοζης!!! και μονο η εμμονη σου με ενα και συγκεκριμενο προσωπο ειναι ποοοοοοοοοοοοολυ υποπτη.....

Ανώνυμος είπε...

παναη τι θα κανεις με τον αδικο υποβιβασμο της μεγαλυτερης ελληνικης ομαδας που εδρευει στην θεσσαλονικη καΙ πως θα εξασφαλιστουν τα οικοπεδα στην περιοχη της μικρας και στους χορτατζηδες για να αξιοποιηθουν για ιδιωκτητες αθλητικες εγκαταστασης? αυτα ειναι που μας καινε,τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε.....ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση.Μιας και ο κύριος Καμμένος αναφέρετε ότι στο κόμμα του είναι έλληνες χριστιανοί θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα.
1)Τι έχει να πει για τον ανθελληνισμό στην βίβλο?
Για παράδειγμα όταν αποκρίνεται ο ιησούς σε μια ελληνίδα στο κατα κατά Ματθαίον» ιε΄26 και «κατά Μάρκο» ζ΄27-2
«Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά»
Υπάρχουν άπειρες φράσεις οπότε δεν θα προσθέσω παραπάνω
2)Σας έχω ακούσει να θεωρείτε τον χριστιανισμό ως βοηθό μας στην επανάσταση.
Τι έχετε να πείτε για τον αφορισμό του Διονύσιου Τρίκκη το 1611 και την προδωσία του από τον Τιμόθεο?Συνελλήφθει και γδάρθηκε ζωντανός από τους τούρκους.
3)Για τον αφορισμό του Καλλίνικου προς τους κλέφτες που έγινε το 1805 όπου κατεσφθάχθηκαν αρκετοί,τι έχετε να πείτε?
4)Για τον πατριάρχη Γρηγόριο Ε που αφόρισε την επανάσταση του 1821 και και καταριέται τον Υψηλάντη και τους επαναστάτες να μην λιώσουν μετά θάνατον?Σε αυτούς που θέλαν την ελλάδα ελεύθερη δηλαδή
5)Για τον Πατριάρχη Γρηγόριο Ε που το 1819 αφόρισε τα μαθηματικά ως έργα του σατανά τι έχετε να πείτε?
5)Για τον θεόφιλο καίρη που πρότινε να γυρίσουμε στην ελληνική θρησκεία και τον σκοτώσαν και που διαλύσαν το ορφανοτρωφείο που ίδρυσε?
6)Διαφωνείτε κύριε καμμένε με τον Αδαμάντιο Κοραή όταν γράφει"Ταλαίπωρη ελλάδα,δε σηκώθηκες από τον τάφο σου.Απλώς άλλαξες τάφο.Από τον τουρικό στο χριστιανικό"?
Ευχαριστώ

Αντώνης Κυριαζής είπε...

Κ. Καμμένο, ποια είναι η άποψη σας για το υπουργείο δικαιοσύνης;

Σας ρωτώ διότι το ελληνικό σύνταγμα ορίζει ρητά, ότι νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική εξουσία πρέπει να είναι ανεξάρτητες.

Οπότε πως είναι δυνατόν η δικαστική εξουσία να είναι ανεξάρτητη, όταν υπάρχει υπουργός δικαιοσύνης. Είστε γνώστης της νομικής και δεν δικαιολογείται η απραξία και η μη τοποθέτησης σας στο θέμα.

Επίσης, σας άκουσα να λέτε ότι συμφωνείτε με την μείωση των βουλευτών και σας ρωτώ. Αν σε μια συμμορία μειώσουν τα μέλη του συμβουλίου αυτό σημαίνει ότι θα ελαττωθούν τα εγκλήματα που πράττει η μήπως θα αυξήσει την ΄πίτα του κέρδους;

Παρομοίως στο παραπάνω, αυτή την δημοκρατία που υπηρετείτε είναι όμοια με την δημοκρατία που δημιούργησαν οι Έλληνες; γιατί είναι γνωστό στους γνωρίζοντες ότι οι βουλευτές ήταν κληρωτοί πολίτες (δίχως επανάληψης θητείας) για τους λόγους που περιγράφοντε επαρκώς εδώ;

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/03/vs-democracy.html

Ένα άλλο που με απασχολεί τα μάλα και θα ήθελα να μου το διευκρινίσετε είναι, τι στάση κρατήσατε, επί της ουσίας δηλαδή τι ψηφίσατε - αν ψηφίσατε και δεν απουσιάζατε - στα νομοσχέδια περί ευθύνης υπουργών, στο νόμο περί βασικού μετόχου και στο φανταστικό σχέδιο καλλικράτης; Αν θυμάμαι καλά αυτά τα νομοσχέδια και με ΝΔ και με ΠΑΣΟΚ μια χαρά έχουν δουλέψει, δεν είδαμε καμιά κατάργηση με μια αντίστοιχη πλειοψηφία. Σας υπενθυμίζω ότι ως βουλευτής της ΝΔ εκτός από τις προσωπικές ευθύνες που χαρακτηρίζουν τον κάθε βουλευτή είναι και οι συλλογικές, λόγω μεροληψίας, λόγω ανοχής και συμμετοχής σε κόμμα που έδινε και δίνει λόγο σε τραπεζίτες και τοκογλύφους.

Και ένα τελευταίο κ.Καμμένε, πως είναι δυνατόν να μην ξέρουμε τις απόψεις των Ελλήνων βουλευτών για φλέγοντα ζητήματα και να γνωρίζουμε για όλα τα θέματα τις απόψεις του Παναγιώτη Τραϊανού;

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΤΟΝ ΟΑΕΕ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 40-55 ΕΤΩΝ. ΤΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ...ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ; ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;ΝΑ ΠΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΟΡΙΣΤΕΙΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

ρωτηστε τον σας παρακαλω αν θα συνεργαστει με το δημητρη καζακη,πιστευω οτι ολοι οι αντιμνημονιακοι πρεπει να ενωθουν γιατι αλλιως θα εχουμε μια απο τα ιδια παλι στην βουλη και αυτην τη φορα!

Ανώνυμος είπε...

θα είναι αμεση προτεραιοτητα του ο καθορισμος της ΑΟz;

Als είπε...

Θα ήθελα ει δυνατόν απαντήσεις στα κάτωθι:
------------------------------------------
1) Πως σκέπτεται να λύσει το θέμα των λαθρομεταναστών και πως να αποκαταστήσει την δημόσια τάξη;
2) Γιατί δεν κάνει καμιά αναφορά στην ιδρυτική του διακήρυξη για τους λαθραίους, το θεωρεί δευτερεύον;
3) Είναι διατεθειμένος να επιβάλει σεισάχθεια όσον αφορά το εσωτερικό χρέος;
4) Πως εξηγεί την προβολή του απ'τα συστημικά κανάλια;

nikolas είπε...

Reis Πρόσεχε τι λες, γιατί θα αναλάβει η δικαιοσύνη.
ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Καμμένε.
Σε περίπτωση που αυτοδυναμίας σας, θα γίνει έρευνα και άρση της βουλευτικής ασυλίας, ώστε αυτοί που έκλεψαν, και καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα, να πάνε φυλακή;;;;

Ανώνυμος είπε...

Εάν είστε Μασόνος;
Πόσοι από τα στελέχη σας είναι Μασόνοι;

Ανώνυμος είπε...

Πάνο Καμμένε έχουν τόσο λυσάξει με την απήχηση που έχειτο κόμμα που ίδρυσες που έχουν βάλει εργολάβους να σε συκοφαντούν και να κάνουν παράσιτα στην προσπάθεια επικοινωνίας μας με σένα.
Αν μέσα σε όλα αυτά τα παράσιτα μπορέσεις να διαβάσεις αυτό μου το σχόλιο θα ήθελα να τοποθετηθείς στα θέματα της φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, της υπεξαίρεσης ΦΠΑ, του λαθρεμπορίου, της διαφθοράς και των άλλων που έχουν σωρευτικά δημιουργήσει το τεράστιο πρόβλημα χρέους της χώρας. Ιχνη αυτών των οικονομικών εγκλημάτων υπάρχουν στις καταθέσεις στις τράπεζες του εξωτερικού και στην κατοχή ακίνητης περιουσίας εδώ και στο εξωτερικό ελλήνων που δεν μπορούν να τις δικαιολογήσουν με τα δηλούμενα εισοδήματά τους. Με πρόχειρους υπολογισμούς βασισμένους σε κατά καιρούς δηλώσεις αρμοδίων προκείπτει έυκολα οτι η διαφυγή των σχετικών εσόδων απο το κράτος είναι περισσότερη από το ποσό των 1,5 τρις ευρώ κατά την τελευταία τριακονταετία δηλαδή περίπου 50 δις ετησίως. Θα μπορούσε μία κυβέρνηση αποτελούμενη από ακέραιους ανθρώπους να εισπράξει έστω μέρος του ποσού αυτού (όσο είναι ακόμη εμφανές σε ακίνητα και καταθέσεις).
Να είσαι γερός - δυνατός.

Ανώνυμος είπε...

Πάνο είμαστε μαζί σου... Φρόντισε όμως να μην κάνεις πίσω και μην μας απογοητεύσεις! Μην φοβηθείς τους τραπεζίτες και τα θερμά επεισόδια που έρχονται

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Καμμένε σας είχα βάλει ένα αρθρο του Γιώργου Αδηλή από την εφημερίδα aegeantimes σε ότι αφορά τη δολοφονία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου το 2004 επί κυβερνήσεως Καραμανλή τότε που ψάχνατε να βρείτε το ελικόπτερο στην κυβέρνση Καραμανλή επί 24 ώρες.Με διαγράψατε από το facebbok και τους φίλους σας και σβήσατε το σχόλιό μου.Και σας ρωτάω γνωρίζατε ότι ο Πατριάρχης μιλούσε και εκείνος για την ΑΟΖ και την οριοθετησή της?Γιατί καλύπτετε όλοι τον μπούλη Καραμανλή και τα σκάνδαλά του που μας έφεραν ως εδώ?Έτσι πιστεύεις ότι θα κυβερνήσεις και εσύ με δικτατορία?

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα να ρωτησω τον κ.Καμμένο και θα απαιτουσα ξεκαθαρη απαντηση σε αυτο και οχι πολιτικαντικη. Εστω οτι είναι ο νικητής των εκλογών ή εστω ό ρυθμιστής των πραγμάτων. Εαν οι εταίροι στην ε.ε. δεν αποδεχτουν τις προτάσεις του για επιτόκιο euribor και για το χαρακτηρισμο του χρεους ως απεχθες, Τι βούλετε να κάνει; θα παραμεινουμε στην ευρωζώνη; Αν όχι θα αποχωρήσουμε και απο την ε.ε.; (υπαρχει μια μεριδα οικονομολογων που θεωρει το σεναριο εκτος ευρώ και εντος ε.ε. καταστροφικότερο λόγω συμφωνιών ελευθερης διακίνησης κεφαλαιων και αγαθων..) .Ακόμη τι γνώμη έχει για την παρούσα δομή της Ε.Ε. διακρίνει ελειμα δημοκρατίας ή όχι και αν ναι γιατί θα πρέπει να παραμείνουμε σε αυτο το σχήμα;

boskizas είπε...

@reis
Ο Καμμένος ψήφισε και το πρώτο και το δεύτερο μνημόνιο. Επιπλέον στηχιμάτισε στη χρωκοπια της Ελλαδας αγοράζοντας CDS και βγάζοντας 26 δις ευρώ εγινε ζαμπλουτος. Αν θες να ξέρεις αυτός έφαγε τα αποθεματικά των ταμείων, αυτός πτώχεψε το χρηματιστήριο το 1999, αυτός είπε "Λεφτά Υπάρχουν", αυτός μας έβαλε στο ΔΝΤ πειράζοντας το έλλειμα του 2009. Ακόμα, πιο παλιά, αυτός άνοιξε την Κερκόπορτα της Πόλης το 1453. Πριν από αυτό είχε προηγηθεί το φιλί που είχε δώσει στο Χριστό πριν τον συλλάβουν οι Ρωμαίαοι, και στα αρχαιότερα χρόνια είχε δείξει το δρόμο σε 1 εκατομμύριο Πέρσες πως να πιάσουν τους 300 του Λεωνίδα. Πιο παλιά δε θυμάμαι τι άλλο είχε κάνει, καθώς γεννήθηκα πριν 3000 χρόνια μόνο...

Michail.V είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Κυριαζή.
Αν θέλουμε τις 3 εξουσίες ανεξάρτητες, θα πρέπει να μην διοικούνται από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα.
Βέβαια θα έπρεπε να υπάρχει και μια δικλείδα για να μη γίνεται κατάχρηση. Π.χ. η νομοθετική εξουσία (βουλευτές) να μην ψηφίζουν νόμους που ευνοούν τους ίδιους και το περιβάλλον τους (ο νοών, νοείτω).
Επίσης, θα έπρεπε να υπάρχει μια σχετική ανεξαρτησία (με επίβλεψη βέβαια) των ενόπλων δυνάμεων. Να μην ορίζει ο κάθε υπουργός από που και τι θα προμηθευτούν (με τη σχετική μίζα) αλλά να αποφασίζουν οι ίδιες, κάνοντας προτάσεις οι οποίες θα αξιολογούνται και θα αποφασίζεται η καλύτερη δυνατή. Το ίδιο να γίνεται και με τα θέματα θητείας, στρατοπέδων, κτλ. Κανείς εκτός από τις ίδιες τις ένοπλές δυνάμεις δεν ξέρει τις αδυναμίες και τις ελλείψεις σε έμψυχο προσωπικό.
Θα πρέπει επίσης να καταργηθούν οι νόμοι (ή/και άρθρα)-αποβράσματα για τη βουλευτική ασυλία (ή να υιοθετηθεί το "πάγωμα" της παραγραφής εως το τέλος της βουλευτικής θητείας των βουλευτών), για τις προσθήκες του κύριου(?) Βενιζέλου (και άλλων) σε νόμους που δε βόλευαν κάποιους, και πολλών άλλων.
Οι λαθρομετανάστες, εφόσον ξέρουμε από που έρχονται (Τουρκία) γιατί δεν τους διαολοστέλνουμε πίσω απ' όπου ήρθαν; Γιατί δεν διερευνάται το ενδεχόμενο να γίνεται εισροή λαθρομεταναστών με τις ευλογίες και τη διευκόλυνση της Τουρκίας και να απαιτηθούν οι αρμόδιες κυρώσεις από τη διεθνή κοινότητα;
Γιατί θα πρέπει να καταργήσουμε εμείς την εθνική-θρησκευτική μας ταυτότητα για χάρην των μεταναστών; Γιατί οι μετανάστες παίρνουν σύνταξη με 5 ή 6 χρόνια εργασίας ενώ οι Έλληνες πρέεπι να δουλεύουν μια ζωή; Αυτές οι αδικίες θα διορθωθούν;
Η αγροτική παραγωγή είναι μια από τις διεξόδους της χώρας μας από την κρίση. Δε θα πρεπει να βοηθήθουν οι νέοι αγρότες; Επίσης, ένα σωρό επιδοτήσεις που παίρνουν αγρότες είναι βάσει ψευδών δηλώσεων. Θα αναζητηθούν οι ένοχοι και θα παρθούν πίσω τα χρήματα;
Τι θα γίνει με την Τράπεζα της Ελλάδος(?); Ως γνωστόν, δεν είναι κρατική από ιδρύσεώς της. Θα έπρεπε λοιπόν να καθορίζει το τραπεζικό σύστημά μας;
Συμφωνώ με κάποιους σχολιαστές περί του ότι είσασταν μέρος του συστήματος που μας έφερε ως εδώ. Τι έγγυήσεις έχουμε πως αν εκλεγείτε δεν θα συνεχίσετε τα ίδια;
Η φράση "Είμαστε πολλοί, είμαστε ανεξάρτητοι, είμαστε Έλληνες" είναι ωραία αλλά όταν επαναλαμβάνεται συνεχώς θυμίζει προεκλογικά συνθήματα. Μήπως θα έπρεπε να κάνετε λίγο κράτει;
Σχετικά με την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ: Υποθέτω πως δεν υπάρχει σχέδιο που να προβλέπει την έξοδο μιας χώρας από τη ζώνη του ευρώ, παρά μόνο αν το θέλει η ίδια; Υποθέτω πως πολλές χώρες θα ήθελαν να μας δουν εκτός ευρώ. Δε θα μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε την έξοδο μας με όρο τη μείωση του χρέους κατά ένα μεγάλο ποσοστό;

Αυτές είναι μερικές μόνο ερωτήσεις και προβληματισμοί που θα ήθελα να απαντήσετε κύριε Καμμένε.

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για τις αδόμητες σε ειρμό ερωτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΟ ΚΑΛΕΣΕ Ε.Π.Α.Μ, ΓΑΡΟΥΦΑΚΗ ,ΚΑΖΑΚΟ ΑΡΗ ,ΚΟΤΖΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ .

ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗΣ είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΜΕΝΟ:
Α] ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΑΜΕΣΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Β] ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΡΕΜΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΥ ΑΠ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ REIS ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ

Ανώνυμος είπε...

1)Ποιό ελιναι το πρόγραμμά σας για την Υγεία
2)τι θα κάνετε με τις οφειλές σε ιδιώτες 6 δις
3)τι θα κάνετε με τον υπέρμετρο αριθμό ιατρών στην Ελλάδα λόγω υπερβοίκής εισαγωγής τους με αναξιόπιστο τρόπο μέσω ΔΙΚΑΤΣΑ από πανεπιστήμια αμφιβόλου ποιότητας
4)θα αλλάξετε τον νόμο περί ευθύνης υπουργών ώστε να τιμωτηθούν οι ένοχοι της σημερινής κατάστασηε της χώρας μας

Ανώνυμος είπε...

Αν βγει θα μειώσει τους μισθούς των βουλευτών κατά 50% όπως έγινε και σε εμάς τους απλούς πολίτες ?
θα μειώσει τις συντάξεις των βουλευτών ,υπουργών στα 350 ευρώ όπως είναι οι συντάξεις των γονέων μας όπου δουλεύουν 35 χρόνια και όχι 4 χρόνια όπως αυτοί ?
θα γίνει κούρεμα των δανείων κατά 50% όπως έγινε μείωση μισθών ?
θα μπούνε φυλακή όλοι οι απατεώνες που βρίσκονται στην βουλή ?
επίσης ρωτήστε τον τι σημαίνει η λέξη υπουργός ?
εγώ πάντως δεν θα τον ψηφίσω γιατί όταν ήταν υπουργός ναυτιλίας έβαλε στον ο.λ.π. ουκ ολίγους που δεν είχαν μόρια και πέταξε έξω εμάς που είχαμε τα μόρια και εάν θέλετε πάρτε τις λίστες και θα καταλάβετε την αξιοκρατία που επικαλούνται.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣ ΚΟΜΜΑ?

Ανώνυμος είπε...

4 ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ???
ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ???
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΟΠΩΣ ΡΩΤΗΣΕ ΚΙ'ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΧ. ΧΑΡΑΓΜΑ ΚΤΛ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ????ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΣ ΜΕΛΗ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ
ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ + ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ + ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ..
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

με έχει καλύψει μεχρι τώρα αλλά έχω
ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΑ:
1) Λαθρομετανάστευση, τι θα κάνει;

2) και σπουδαιότερο...για όλα φταίει η παιδεία! την παιδεία την έκαναν εκπαίδευση και τα παιδιά μας έγιναν επιθετικά, απρόσιτα, εκδικητικά, ανιστόρητα και χαζοχαρούμενα. Θα επαναφέρει τα βιβλία στην προηγούμενη κατάσταση με τους μεγάλους εθνικούς ποιητές αντί των συνταγών μαγειρικής και της διδαχής του ορθόδοξου δόγματος αντί της συγκριτικής μελέτης των θρησκειών; Θα επαναφέρει την ιστορία μας σε πρώτο πλάνο ώστε να μάθουν οι νέοι το πως αυτή επαναλαμβάνεται και να μην ξαναπέσουμε αδιάβαστοι στα νύχια των εβραιομασώνων;

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Ανώνυμος είπε...

ο παπανδρεου ειπε δελουμε παγκοσμια δικυβερνηση και την θελουμε γρηγορα.Αυτο σημαινει παγκοσμια κριση-γ παγκοσμιος πολεμος και εμφανιση αντιχριστου?Οι προφητιες και ο παισιος αυτα λενε.Δυστυχως οδευουμε στο χαραγμα του αντιχριστου και στην δευτερα παρουσια.Θα δεχτεις πανο καμενο τις ηλεκτρονικες ταυτοτητες και το χαραγμα verichip?

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον παραπάνω.το Νο1 είναι η παιδεία, να ξαναγαπήσουμε το τόπο και την ιστορία μας και να μην κοιτάζουμε μόνο τους αριθμούς. Τόσοι δοσίλογοι και τους ανεχόμαστε! Τόσοι επίδοξοι κατακτητές και εμείς το καφεδάκι μας! Τον ικανοποιεί η παιδεία που λαμβάνουν τα 5 παιδιά του; Αν δεν γνωρίζει τι συμβαίνει ας δει εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=LnM59YJW6uI

Θα έχουμε ξανά ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να μας πει αν θεωρεί λογική την ύπαρξη των "διορισμένων" βουλευτών επικρατείας (τύπου Πάγκαλου), που επαγγέλονται βουλευτές επειδή το κόμμα βγαίνει πάντοτε στη Βουλή. Πολιτικοί που δεν τους επέλεξε ο λαός με την ψήφο του αλλά τα συμφέροντα του κόμματος. Και αν θεωρεί ότι ο θεσμός των συγκεκριμένων βουλευτών έρχεται σε αντίφαση με τη φύση του πολιτεύματος της Ελλάδας, όπως αυτό περιγράφεται στο Σύνταγμα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ............ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΔΡΑΧΜΗ , ΝΑ ΕΞΟΡΥΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΣΕ ΔΡΑΧΜΗ , ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΧΩΡΑ ( ΑΓΡΟΤΙΚΑ , ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ , ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ) , ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ....! ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΘΕΙ ΤΟ ΟΧΙ.....! ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ...... ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΑΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΙΣΧΎΟΥΝ....!http://www.youtube.com/watch?v=Dwbweo_f6w8

Patras4you είπε...

Proton signomi gia ta greeklish alla eimai sto eksoteriko. Ego tha ithela na rotisete ton k.Kammeno poia einai ta sxedia tou se periptosi pou mas vgaloune apo to euro i vgoume ethelontika an exei skopo na kratikopoiisei tin Trapeza tis Ellados i tha tin afisei opos exei ''idiotiki=Oikogeneia Rothchild'' ???

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ..... ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ , ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ...? Ή ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

ερχεται το τελος του κοσμου.

Jim P είπε...

ό,τι και να προκύψει από τις εκλογές, ότι ποσοστό και να πάρει, έχει σκοπό να αποτινάξει τους τέκτονες μασόνους από την Ελλάδα; Μασόνους μέσα και έξω από το κοινοβούλιο!

Ανώνυμος είπε...

θα διώξει τους λαθρομετανάστες από την χώρα?

Θα κανονίσει τα θέματα με την Θράκη και τους Τούρκους πράκτορες της Άγκυρας?

Θα καθορίσει την ελληνική ΑΟΖ ώστε να αρχίσουμε να βγάζουμε πετρέλαιο?

Θα βοηθήσει να ενεργοποιηθεί η αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή?

Θα αφανίσει αυτή την αρρώστια που λέγεται μεσάζοντες ώστε να μειωθούν οι τιμές βασικών ελληνικών προιόντων πρώτης ανάγκης?

Θα βγάλει τα ανθελληνικά βιβλία από τα σχολεία μας?

Θα περάσει το μύνημα ότι είμαστε Έλληνες ορθόδοξοι και σε όποιον δεν αρέσουμε να ξεκουμπιστεί από εδώ?

Δώστε στους Έλληνες την Ελλάδα του φιλότιμου και της χαράς!Μην καταστρέψετε τον θεσμό της οικογένειας!Διώξτε τους ανθέλληνες που μας περικυκλώνουν!

Πάνο προχώρα είμαστε μαζί σου αλλά πρόσεχε γιατί ο λαός δεν ξεχνά...

Ανώνυμος είπε...

SOS...23 μαρτιου οι οικοι αξιολογησης θα μας χρεοκοποισουν.Παρτε τροφιμα -κονσερβες και οπλο.

Ανώνυμος είπε...

Υποστηρίζει την παραμονή της χώρας στο ευρώ ή την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα;Υποστηρίζει την τιμωρία όσων μας φτάσανε έως εδώ;
Έχει μιλήσει ποτέ με το ΕΠΑΜ;

Ανώνυμος είπε...

Τόσα χρονιά που ήταν στη ΝΔ δεν έκανε τίποτα. Ήταν μέρος του βρώμικου πολιτικού συστήματος. Ποιος μας λέει ότι όλα αυτά που ισχυρίζεται δεν είναι ψέματα?

Ανώνυμος είπε...

θΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟΝ κ ΚΑΜΕΝΟ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΩ.ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΟΠΟΥ Η ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ(ΦΟΒΑΜΑΙ)ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΑ ΗΔΗ ΚΟΜΜΑΤΑ,ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ κ ΚΑΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΦΩΝΑΖΕ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕΣΩ ΤΙΣ ΑΡΣΗΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ!ΑΥΤΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΤΣΟΓΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΠΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΝΤΕΡΝΤΙΛΗ Κ. ΚΑΜΜΕΝΕ..? ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ..??

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. Ο Κ. ΚΑΜΕΝΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ. ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Θ' ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ;ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΑΨΟΓΑ; ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΜΠΤΟ;ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ,ΝΑ ΑΝΕΞΑΡΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣ;ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΜΕΛΙ;ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΛΛΑ ΠΕΙΣΕ ΜΕ.33 ΕΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ!

Ανώνυμος είπε...

Κ Καμμενο σε περίπτωση εκλογή σας είστε σε θέση να συνεργαστείτε με τις αντιμνημονιακές δυνάμεις και κυρίως με την αριστερά και τον κ.Καζάκη?
Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω αν φοβάστε την νοθεία στις επικείμενες εκλογές

Ανώνυμος είπε...

Σπύρος Καρ.

Μας έχουν υποσχεθεί βοήθεια η Ρωσία και η Κίνα,
το να φύγουμε απο τον έλεγχο των ΗΠΑ είναι κάπως δύσκολο για το ειρηνικό μέλλον της χώρας μας

σε αυτή τη περίπτωση θα κάνατε δημοψήφισμα ;

(άσχετο αλλα, αν ήταν στο χέρι μου θα εκτελούσα κανα δυό και πρώτα πρώτα το φίδι το κολοβό τη Διαμαντοπούλου)

Ανώνυμος είπε...

Tι θα κάνεις με τις ομάδες που χρωστάνε 222 μύρια ευρώ,με το θέμα ΑΟΖ,λαθρομετανάστες;

Ανώνυμος είπε...

Εύλογα κάποιος θα αναρωτηθεί , ότι ο κύριος ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ είναι στην βουλή σχεδόν 2 δεκαετίες!Έχει περάσει στην εξουσία επί Καραμανλή!Έχει ψηφίσει νόμους όπως, το ευρωσύνταγμα, που παραχωρεί εθνική κυριαρχία!Ήμασταν ένα κράτος που δανιζόμασταν και επί ΝΔ υπέρογκα ποσά!Γιατί τότε δεν έβγαινε να φωνάξει?Τότε δεν ήξερε που θα οδηγούμασταν?Αφού απο τον Ιούνιο-Ιούλιο μας είχαν για το ΔΝΤ!!!!!ΛΟΙΠΟΝ , Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!!!!!!Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΟΧΙ ΤΗΣ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ!!!!!ΚΑΙ ΗΡΩΕΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

1)Με τον κύριο Σταμάτη θα υπάρξει συνεργασία;

2)Πως θα πείσω τον νεοδημοκράτη πατέρα μου να ψηφήσει κάτι διαφορετικό. Τι διαφορετικό έχει να δώσει αυτό ο χώρος που θα αποτρέψει γενικά τους σκληροπυρηνικούς νεοδημοκράτες να έρθουν στον Πάνο Καμένο;

Ανώνυμος είπε...

ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ.....ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΤΕ ΜΑ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ......ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΥΞΟΚΛΑΙΤΕ......ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ......

Ανώνυμος είπε...

τι θα κανει με τους μεταναστες. θα τους στειλει ολους απο κει που 'ρθανε ή οχι.

Ανώνυμος είπε...

Κανένας που να παιτεί πράγματα από τους πολιτικούς δεν υπάρχει; Όλοι ζητάτε με την ελπίδα να μην είναι άλλος ένας που δουλεύει τον λαό. Λοιπόν αξιαγάπητε κ Καμμένε.

Απαιτούμε την εφαρμογή του άρθρου 120.

Απαιτούμε, άρση της ασυλίας και παραπομπή όσων υπέγραψαν έστω και ένα άρθρο που να σχετίζεται με τις δανειακές συμβάσεις σε ειδικό δικαστήριο, με την κατηγορία της εσχατης προδοσίας. Δ¨ημευση της περιουσίας τους, αφαίρεση της Ελληνικής ιθαγένειας και εξοστρακισμό κατά τα πατροπαράδωτα οιωθότα.

Απαιτούμε, διαγραφή του συνόλου του χρέους γιατί σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο είναι ολόκληρο παράνομο ώς προϊόν τοκογλυφίας.

Απαιτούμε, αποδέσμευση από την Ο.Ν.Ε γιατί το ευρώ είναι μηχανισμός χρέους και όχι νόμισμα. Γιατί όλες οι νομισματικές ενώσεις έχουν αποτύχει παταγωδώς με μόνιμα θύματα τις αδύνατες χώρες και μόνιμα ωφελημένες τις ισχυρές.

Απαιτούμε εθνικό νόμισμα για να ελέγχουμε τα σύνορα μας στην κίνηση κεφαλάιων και εθνικοποιημένη τράπεζα της Ελλάδος ώστε να πάψει να είναι κράτος εν κράτει.

Απαιτούμε, καταγγελία της συνθήκης του Δουβλίνου ώστε να πάψουμε να είμαστε χωματερή λαθρομεταναστών.

Απαιτούμε ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, το οποίο δεν θα επιτρέπει σε καμία κυβέρνηση να καταχραστεί την ψήφο των Ελλήνων. Δεσμευτική ψήφο, ανακλητότητα, περιορισμένη θητεία, στα πρότυπα του συντάγματος του Ρήγα.

Απαιτούμε να κλείσουν οι τεκτονικές στοές και να φορολογηθούν οι εβραίοι, όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες.

Ανώνυμος είπε...

Η περιπτωση του Πανου Καμμενου εχει αρκετα κοινα με τον Ραφαελ Κορεα σημερινο πρωθυπουργο του Εκουαδορ που δοκιμαστηκε οπως δοκιμαζεται και η χωρα μας.Υπηρξε εμπνευση για τους πολιτες του Εκουαδορ εγινε ΗΓΕΤΗΣ ενας παλαβος μπροσταρης που πηρε την χωρα στα χερια του και την εβγαλε απο το αδιεξοδο.Διατηρω χαμηλα της προσδοκιες μου γιατι ετσι με εμαθε αυτη η χωρα.Απαντηση σε υποθετικο σεναριο δεν ζητω,ενα ξεκαθαρο πλαισιο του κινηματος με τις θεσεις του απεναντι σε ολα τα ζητηματα και την δεσμευση οτι θα τα τηρησει με πιστη και τιμη .

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.
Απ όσα παρακολούθησα να λέει μέχρι σήμερα ο κ. Καμμένος, δηλώνει οτι δεν είναι αρχηγός κόμματος αλλά ένας από τους συμμετέχοντες και πρωτεργάτης βέβαια της οργάνωσης του κόμματος αυτού.ΑΡΑ ποιός ο λόγος να του απευθύνονται ερωτήσεις περί των θέσεων του κόμματος, θέσεις που πιστεύω ότι θα οριστούν σε κάποια συνέλευση όλων όσων επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτό το Κόμμα και από όλους, όχι απο τον ίδιο προσωπικά?
Αν μιλάμε για τις προσωπικές του θέσεις σε διάφορα ερωτήματα, που βλέπω σωρηδόν να υποβάλλονται πιο πάνω, δεν θα είναι πιο φρόνιμο τέτοιες ερωτήσεις να υποβληθούν σε κάποιο χώρο συγκέντρωσης όλων των ενδιαφερομένων να συμμετάσχουν σε αυτό το νέο Κόμμα (συνέδριο) ?
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ. Απομένει λίγος χρόνος μέχρι τις εκλογές, (τέλος Απρίλη ή αρχές Μάη). Μήπως πρέπει να βιαστούμε ?
ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. Όσοι είμαστε στην επαρχία, πως μπορούμε να έχουμε αμεσότερη επικοινωνία και ενημέρωση για την πορεία του κόμματος καθώς επίσης, πώς μπορούμε να προσφέρουμε τη βοήθεια και στήριξή μας αμεσότερα ?

georger είπε...

Η πιο πάνω ερωτήσεις με έχουν καλύψει, δηλώνω όμως ότι πισωγυρίσματα κώλο τούμπες και τάσης προδοσίας ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ!! ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ στο αίμα που κυλάει μέσα μου ότι αν αλλάξεις στάση απέναντι μας να είσαι ο πρώτος που θα τραβήξει τα πάθει του χριστού Υ.Γ. ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ Πανο μην με προδώσεις

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΕΤΕ.Η ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝ ΟΧΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΣΤΩ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ? , ΕΝΩ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΑΚΟΥΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

Πότε επιτέλους θα πάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα;

Ανώνυμος είπε...

Επειδή όλα είναι οικονομία και χωρίς αυτή δεν μπορεί να υπάρξει ευημερία, θα ήθελα να ρωτήσω τον κύριο Καμμένο τα εξής:
α)Τί πιστεύει για την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα (που θα τυπώνεται από το κράτος και όχι από τους Rothchilds) με παράπλευρες πολιτικές προστασίας του; Θα βοηθούσε στην αναπτυξιακή πολιτική ή όχι; Πιστεύει ότι μπορεί να υφίσταται ανεξάρτητο κράτος (με όλη τη σημασία της λέξεως) χωρίς τη δυνατότητα να τυπώνει το ίδιο το δικό του νόμισμα;
β)Πιστεύει ότι πρέπει να διαγράψουμε ολόκληρο ή μέρος του χρέους και γιατί; Μέσα στο ευρώ πιστεύει ότι μπορούμε να απαλλαγούμε από το βραχνά των δανειστών ή όχι και γιατί;
γ)Μιας και είναι βουλευτής (μέρος του συστήματος) είναι διατεθειμένος να προβεί σε αναθεώρηση μεγάλου μέρους του Συντάγματος και ειδικότερα όσο αφορά την ασυλία των βουλευτών, την λογοδοσία των κλεφτών και την δήμευση των περιουσιών τους;
δ Όσο αφορά τον πλούτο της Ελλάδας (ορυκτό, γεωγραφικό, γεωστρατηγικό, τουριστικό, αρχαιολογικό, γεωργικό κλπ) είναι διατεθειμένος να τον αξιοποιήσει προς όφελος του Ελληνικού λαού και όχι των πολυεθνικών πετρελαίου, Γερμανών "επενδυτών" και κινέζων ληστοσυμμοριτών;
ε)Προτίθεται να προβεί σε ανοίγματα προς Ρωσία (αφορά την ασφάλεια της χώρας από τα κοράκια του χρηματοπιστωτικού συστήματος που κυβερνούν τον πλανήτη και έχουν όργανα εφαρμογής των αποφάσεών τους τον ΟΗΕ ,ΝΑΤΟ κτλ) και γενικότερα προς κάθε κατεύθυνση, που θεωρείται κατά περίπτωση, επωφελής προς τα συμφέροντα της χώρας;
στ) Πιστεύει τέλος ότι μπορείς με τα ίδια υλικά (βουλευτές που έχουν ήδη εκλεγεί και έχουν αποδείξει την ανικανότητά τους) να έχεις διαφορετικά αποτελέσματα; Γιατί κατά τη γνώμη μου η πολιτική που δεν συμβαδίζει με την πρακτική εφαρμογή προς όφελος των πολιτών, αλλά περιορίζεται μόνο στα λόγια, ΔΕΝ είναι πολιτική.Τί έχει σκοπό να κάνει με τον τρόπο εκλογής των βουλευτών; Γιατί πρακτικά σήμερα, αν δεν είσαι μέλος κομματικοποιημένο δεν μπορείς να βάλεις υποψηφιότητα.Θα κινηθεί προς την κατεύθυνση διαφοροποίησης του συστήματος εκλογής;Συμφωνεί με την μείωση του αριθμού των βουλευτών καθώς και με την ανακλητότητά τους σε περίπτωση που "παρεκκλίνουν" από την εντολή του εκλογικού σώματος (όπως σήμερα);
Αυτά προς το παρόν.
Κώστας Τ.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ ΠΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ.
ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ. ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ.
ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ/ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ.

1. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;

2. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ;

3. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ;

4. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΝΤΕ: ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ (ΔΡΟΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ) ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΝΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ. ΙΔΙΩΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΑΥΦΑΝΤΗ.

ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ WWW.PAMET.GR.

ΤΕΛΟΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ 1, 2, ΚΑΙ 3 ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ.

ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΩΝ ΣΑΣ ΣΥΣΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΣΤΟ GOOGLE KAI YOUTUBE ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΦΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΑΔΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΔΡΟΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΓΝΑ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ, ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Φημολογείται έντονα η αλλοίωση των εκλογικών αποτελεσμάτων. Με πιο μηχανισμό θα διασφαλιστεί και θα θωρακιστεί το ακριβές και πραγματικό αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας.
MB

Ανώνυμος είπε...

Μια πολύ σοβαρή ερώτηση.

Εάν κάνουμε στάση πληρωμών όπως θέλει ο κ.Καμμένος και οι Ευρωπαίοι μας εκβιάσουνε ότι θα μας απομονώσουνε και δεν θα μας ξαναδώσουνε ούτε ένα ευρώ με συνέπεια να μην μπορούμε να πληρώσουμε ούτε τις συντάξεις, ποια θα είναι η στάση της Ελλάδας?

The Bet Machine είπε...

Ερώτηση προς τον κ. Π.Καμμένο:
Ο κ.Καμμένος δεν έχει επιλέξει τον δρόμο της ενημέρωσης του κόσμου, της άμεσης επαφής με τον προβληματισμό μας, των πολλών δημοσίων εμφανίσεων και ομιλιών. Γιατί; Προτιμά να ομιλεί μόνο στη Βουλή και να γράφει σχόλια στο Internet. Επίσης να συναντιέται με κάποιους "επωνύμους" αφήνοντας να εννοηθεί πως συζητά σε ένα τέτοιο επίπεδο. Είναι συνειδητή αυτή η στάση; Μήπως επιθυμεί τη δημιουργία ενός ακόμα κόμματος που δήθεν θα κατέχει την "αλήθεια" αλλά θα ζητά μόνο χειροκροτητές; Θα αφορά τον πολύ κόσμο ένα τέτοιο κόμμα; Πώς θα αναδειχθούν τα στελέχη του και από ποιές διαδικασίες; Θα τα επιλέξει εκείνος;
Ο κ.Καμμένος εκφράζει έναν πατριωτικό λόγο που είναι συμπαθής και αγγίζει το συναίσθημα του Έλληνα. Μένει όμως να αναλύσει και να επικοινωνήσει τις θέσεις του με μεγαλύτερη ακρίβεια, μπαίνοντας και στα πιο καυτά θέματα και αντιμετωπίζοντας τις δύσκολες ερωτήσεις. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει αν ο ίδιος δεν επιλέξει να έρθει πιο κοντά στον κόσμο και αν δεν διευκρινήσει ποιό ρόλο προτείνει να παίξει εκείνος (ο λαός δηλαδή)

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Καμμένε, σύμφωνα με την συνθήκη της Βιέννης του 1966, ο οικονομικός εξαναγκασμός από μια χώρα σε μια άλλη, λογίζεται ώς ευθεία απειλή ή κύρηξη πολέμου. Η απαίτηση των δανειστών μας οι οποίοι εκτός από ιδιώτες είναι και ευρωπαϊκά κράτη, να απεμπολήσουμε την εθνική μας κυριαρχία, συνιστά ή όχι απειλή ή κύρηξη πολέμου;

Θα επιμείνετε στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας, την στιγμή που εταίροι και σύμμαχοι έχουν αμφησβητήσει την αυθυπαρξία του έθνους μας;

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι θα ήθελα να μας πει ο κ.Καμμένος τις θέσεις του για:

α) Τη λαθρομετανάστευση, τις άμεσες συνέπειές της στη χώρα μας(οικονομικές, πληθυσμιακές, θρησκευτικές κλπ) σε συνδυασμό με την μεγάλη τάση φυγής Ελλήνων στο εξωτερικό(μία άμεση συνέπεια είναι μειωμένες γεννήσεις Ελλήνων στην χώρα μας)

β) Τη βουλευτική ασυλία και παραγραφή των όποιων αδικημάτων βουλευτών μετά από τις εκλογές. Υπάρχει σχέδιο να αλλάξει κάτι;

γ) Την αποχαύνωση της νεολαίας, ηλικίας 8-18. Είναι λυπηρό να αφήνουμε αυτή τη γενιά ξεκρέμαστη, που αποτελεί το μέλλον της χώρας μας, να μην έχει τη στοιχειώδη καθοδήγηση τουλάχιστον από το σχολείο(δεν βγάζω συγχωροχάρτι στους γονείς εννοείται), και την ίδια στιγμή αυτά τα παιδιά να αποβλακώνονται στην τηλεόραση και τους Η/Υ.

δ) Εξωτερική πολιτική(πάμε στα βαθιά). Υπάρχει θέληση να ορθώσει η χώρα μας το ανάστημά της; Θα κυρήξουμε επιτέλους ΑΟΖ; Με την κατοχική αποζημίωση θα γίνει τίποτα; Μπορεί να γίνει κάτι ή οι προηγούμενες κυβερνήσεις τα κατάφεραν τόσο καλά που μία τέτοια προοπτική είναι όνειρο θερινής νυκτός;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΑΚΗΣ είπε...

ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΗΣ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΑΨΑΝ ΤΑ SWAPS ΜΕ ΤΗΝ GS (ΣΗΜΙΤΗΣ-ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ) ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ? ΓΑΠ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΤΛ?

Ανώνυμος είπε...

Εάν οι "Ανεξάρτητοι Έλληνες" γίνει κυβέρνηση, να ξεκαθαρίσει εάν η Ελλάδα θα αποχωρήσει από το Ευρώ, σε περίπτωση που δεν αλλάζει κάτι προς το καλύτερο με το να μένουμε μέσα στην ευροζώνη. Το λέω γιάτι απ'ότι ακούω μέχρι τώρα ο κ. Καμμένος είναι υπέρ της παραμονής στο Ευρώ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΕΧΩ ΝΑ ΕΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ

1)ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ Α' ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ! Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΣΕΛΗ ΟΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΗΣ.

2)ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΣΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.

3) ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΨΕΤΕ ΤIΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΟΜΑΔΕΣ(ΧΑΜΗΛΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ-ΑΝΕΡΓΟΥΣ-ΑΣΤΕΓΟΥΣ-ΑΠΟΡΟΥΣ-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ)! ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ.

4)ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ! ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ...

5) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ-ΚΡΗΤΗΣ- ΗΠΕΙΡΟΥ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ!( ΒΑΣΗ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)...

6) ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ!(ΑΣΥΛΙΑ-ΔΙΑΦΘΟΡΑ κλπ).

7)ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΡΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!

8)ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΩΝ ΟΡΥΚΤΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ!

9) ΕΥΡΩ Η ΔΡΑΧΜΗ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ..ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ.

10) ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΓΙ' ΑΥΤΑ... ΚΑΙ ΑΠΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!

11) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ!!!

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ κ.ΚΑΜΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ ΕΨΗΦΙΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΑΘΟΣ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΣΩΠΑ...

ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΣΟ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟΜΕΙΝΕ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ.. ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ..

ΓΙΩΡΓΟΣ. θ.

Ελληνική Ψυχή είπε...

μάλιστα,ο καμμένος ξαφνικά βγαίνει ότι είναι ο Έλληνας που θα μας σώσει.
Καμμένε θέλω να σε ρωτήσω κάτι παρα πολύ απλό αν και δεν νομίζω ποτε να απάντησης.

ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΝΔ ΜΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΓΙ ΑΥΤΑ?ΜΕ 54ΑΡΑ ΛΙΣΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ.!!!http://olikiantistasi.blogspot.com/2012/03/2004.html
ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ?


δεύτερη
ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ

ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ EURO? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΤΕ?Θα επιστραφούν τα χρήματα από το χαράτσι στους πολίτες?ναι η όχι ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ MAX ΣΕ 1-2 ΜΗΝΕΣ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΡΩΣΙΑ ΓΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗΣ(ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ) ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΛΟΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΠΛΑΦΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΗΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ( ΤΡΟΦΙΜΑ - ΦΑΡΜΑΚΑ -ΒΕΝΖΙΝΗ/ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ K.A) ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΦΠΑ ΑΠΟ 23% MAX 17-18% ?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΖΗΤΗΣΗΣ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΝ ΧΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΠΑΝΩ ΕΝΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΗΜΙΑ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΛΥΣΗΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΕ 1 ΒΡΑΔΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ,ΧΩΡΙΑ,ΝΗΣΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΛΗΣ ΑΜΕΣΑ ΠΙΣΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΩ ΕΓΩ ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΕΣ, ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ,ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΚΤΛ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ,Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΝΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΝΘΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ?
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ NA ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΜΕΣΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ.ellhnikhpsixh@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Ποια είναι η άποψη σας για την επιστροφή στη δραχμή? Θεωρείτε την προοπτική της δραχμής ένα εγκληματικό λάθος και αν ναι γιατι? Ποια η άποψη σας για την σχετικη οικονομική ανάλυση του κυρίου Καζάκη?

Ανώνυμος είπε...

Πως θα κυβερνησεις οταν προσχωρουν σην παραταξη βουλευτες των δυο κομματων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ οι οποιοι ηδη εχουν υποστηριξει και ψηφισει το μνημονιο και επειδη δεν ξαναβγαινουν μπαινουν στο κομμα μηπως κατω απο την αντιμνημονιακη ομπρελλα ξαναβγουν

Ανώνυμος είπε...

Μπορεισ να αντιμετοπισεισ ΠΑΝΟ τα πανγκοσμια ΛΑΜΟΓΙΑ?Γιατι αυτοι τα κανουνε ολα και κοινουν τα νιματα......τσιπακια......θρησκια........αεροψεκασμουσ......δουλια.......λαθρομεταναστευση.......ελληνικο πλουτο.....δημοσιουσ υπαληλουσ.......μεγαλοεφοπλιστεσ........???????????????????????????????/εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.ΜΠΟΡΕΙΣ??????????????????????????????

Ανώνυμος είπε...

SOS προσθέτω όπως και ο 8:34 την εξής ερώτηση:
Φίλε Πάνο πως απαντάς στις "τιμές" που σου απόδωσε ο ΣΑΡΚΟΖΙ και συνήθως αποδίδει η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ σε μέλη της όπως: "Έχει τιμηθεί με το Μεγαλόσταυρο της Τιμής από το Πατριαρχείο Τσεχίας, με το Παράσημο της Τιμής από το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων και με το παράσημο του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Αξίας από τον πρόεδρο της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί."(πηγή wikipedia). Τα παράσημα από τα Πατριαρχεία είναι και αυτά άξια προβληματισμού γιατί πολλοί Πατριάρχες με πρωτοστάση τον Αθηναγόρα ήταν ή είναι κατα κόρον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ και έχουν συλλειτουργήσει με άλλους θρησκευτικούς ηγέτες και έχουν προσυπογράψει κείμενα που οδηγούν στην ίδρυση μίας παγκόσμιας θρησκείας....

Ανώνυμος είπε...

Καμμέμος-Καζάκης και Βαρουφακης υπουργος οικονομικών.Το μόνο πράγμα που θα ήθελα απο την νεα κυβέρνηση να κλείσει φυλακή και να δεσμευση όλη την περιουσία των πουλημένων εθνοπροδοτών βουλευτών-υπουργών.

Ανώνυμος είπε...

Κε Καμμενο παρακολουθω ολη την πολιτικη σας συμπεριφορα ολο το διαστημα απο την στιγμη που μπηκαμε στο μνημονιο 1 και επειτα.Συμφωνω απολυτως για τις θεσεις που εκφραζετε και την σταση σας απεναντι σε ολα αυτα τα μετρα και τα κακως κειμενα που συμβαινουν στην πατριδα μας.Εκεινο που θελω να σας ρωτησω ειναι το πως θα ξεκινησετε κατι το καινουριο εχοντας μαζι σας στο κομμα βουλευτες που ολα αυτα τα χρονια ψηφιζαν οτιδηποτε τους εβαζαν μπροστα χωρις να το διαβαζουν καν (παραδειγμα τα μνημονια 1&2) και ακολουθωντας οπως ολα τα προβατακια την κομματικη πειθαρχια.Μηπως τωρα που διεγραφησαν απο τη Ν.Δ. και βλεπουν οτι εχετε μεγαλο ρευμα θεωρουν οτι εξασφαλιζουν παλι τη θεσουλα τους?
Μηπως θα επρεπε να εχετε διπλα σας ατομα που δεν ειναι μεσα στο κοινοβουλιο γιατι ο καθε ψηφοφορος ειναι πολυ δυσπιστος πια.
Περιμενω μια απαντηση σας.

Ανώνυμος είπε...

Κε Καμμένε, λέτε να παραμείνουμε, στο ΕΥΡΩ, παρόλο που θέλετε εθνική ανεξαρτησία. Το να μείνουμε στην Ευρωζώνη, όπου κυριάρχη θέση έχει η φράου Μέρκελ και όλοι ακολουθούν τις εντολές της επειδή είναι ηγεμόνας στην ζώνη του Ευρώ, σαν πιστά σκυλάκια ακολουθούν τις εντολές της, δεν καταλαβαίνετε ότι αν θέλουμε πραγματική ανεξαρτησία, πρέπει να'μαστε οικονομικά ανεξάρτητα. Για να σας το δώσω σχηματικά, για να το καταλάβουν και οι υπόλοιποι, σε μιά οικογένεια ποιός κάνει κουμάντο;;; Αυτός που κρατάει το πορτοφόλι, μεσα στην οικογένεια, αυτή είναι απάντηση... Και στην τελική, δεν είναι οικονομικο το πρόβλημα, είναι πρόβλημα ηγεσίας στην Ευρωζώνη, αν ήθελε την Ευρώπη, ανεξάρτητη δεν θα χωνε της Η.Π.Α. μέσα στην Ευρώπη μέσω του Δ.Ν.Τ. και θα έκοβε χρήμα, αλλά θα 'χε κάνει και το ομόλογο του Ευρώ...
Υ.Γ. Μην μπούνε πολιτικοί απο την Ν.Δ., με τον σωρό, γιατί θα σας κατηγορήσουν για ανακολουθία της θέσης σας ότι δεν έχετε πολιτική ιδεολογία της δεξιάς...
Νίκος ο κανένας...(Κανένας απο τον Οδησσέα κ τον γίγαντα)

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ,,ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΡΩΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ( Ελληνική Ψυχή )ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΗΠΤΕΙ ΑΠΟΛΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,,ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ...
ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΙ ΤΩΡΙΝΟΙ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 74 ΚΑΙ ΜΕΤΑ,, ΠΟΥ ΦΕΡΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΑΛΙΑ... ΝΑΙ Η ΟΧΙ???
ΝΕΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ!!!

ntagias είπε...

K. ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΗΣ?

salonikios είπε...

afou den eisai san tous allous giati den koitas na eno8eis me atoma ta opoia exoun to idio skeptiko me esena px (KAZAKIS)..

Ανώνυμος είπε...

1) Mporei na einai kaneis anti-mnhmoniakos kai uper Europaikhs Enwshs tin idia stigmi?

2) Ti tha kanei an ta apotelesmata twn eklogwn mageireutoun? (Edw oi idiotikes etairies vgalane ton G.W.Bush proedro, stin ellada tha kollisoun na to kanoun?) Yparxei kanena sxedio?

salonikios είπε...

poia einai i gnwmi sas gia to politiko asylo??

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ Κ ΚΑΜΜΕΝΕ....
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.
ΠΛΕΟΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑ.ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΟΥ.ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΕΜΠΟΡΙΟ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΣΤΡΑΤΟ,ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,ΜΜΕ,
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
ΣΕ ΕΡΩΤΩ ΕΥΘΕΩΣ ...ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ?
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ?
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΧΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΗΔΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ.
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ,ΤΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.
ΗΔΗ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ,ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ(?).
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ...
ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ,ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΟΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΘΩ ΩΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ,ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΔΟΥΛΟ.ΣΤΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ.
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ (ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ)Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ.
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΚΟΜΜΑ,ΑΛΛΑ ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ti apanta sthn prosklhsh tou EPAM gia sunergasia?

Ανώνυμος είπε...

Αυτή τη στιγμή η χώρα μας έχει γίνει ο παράδεισος του μετανάστη και δεν αναφέρομαι μόνο σε παράνομους αλλά και νόμιμους.Και δε θα ήταν τόσο έντονο πρόβλημα αν δεχόμασταν μετανάστες παρόμοιου κοινωνιολογικού υπόβαθρου (π.χ. δυτικοευρωπαϊκού ή του δυτικού κόσμου). Κυριαρχουν κατ' αποκλειστικότητα δυστυχώς τριτοκοσμικοί αλλοθνείς με ιδιαίτερα αποκλίνουσα ήθη και συμπεριφορές, εκ των οποίων ένας τεράστιος αριθμός είναι υπεύθυνος για την τεράστια πλειοψηφία όλων των μορφών και ιδιαίτερα των βιαιότερων εγκλημάτων που γίνονται σε καθημερινή βάση εναντίον των Ελλήνων.
Ως γνωστό σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές χώρες έχουμε ιδιαίτερα ψηλό ποσοστό ξένων.

Αν συμμετείχες στην κυβέρνηση, κ. Καμμένε, θα συνέχιζες την υπάρχουσα πολιτική για την μετανάστευση ή θα επιδίωκεις τον περιορισμό τους, και αν ισχύει το 2ο, θα προωθούσες τον άμεσο επαναπατρισμό τους με κάθε μέσο για την μείωση τους σε ποσοστά ακόμα χαμηλότερα του μέσου ευρωπαϊκού όρου;

Επίσης,κατά πόσο ταυτίζεται το κόμμα σου με τον αρχαιοελληνικό τρόπο σκέψης (και συγκεκριμένα τον Ισοκράτη) που δέχονταν ότι η υπεροχή των Ελλήνων από τους βάρβαρους οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό στη απόρριψη της πολυπολιτισμικότητας από τους Έλληνες.
Ευχαριστώ.

ΥΓ
Τελικά με τη συνέντευξη του Άδωνη τι γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2011.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΔΕΡΦΙΑ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΚΩΣΤΑ ΛΑΠΑΒΙΤΣΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

"Πάνος Καμμένος στο anti-ntp.net Υποβάλετε τις ερωτήσεις σας εδώ"

Χα! Ας γελάσω!
Ενοείται ποιές είναι οι απαιτήσεις των λευκών, αυτόχθονων, ιδιοκτητών της χώρας!

Σιγά μην σηκώσουμε το δαχτυλάκι και φωνάξουμε στην τάξη ¨κύριε, κύριε!!" στον κύριο τίποτα , το παιδί του μπαμπά του ...

Άσε μας ρε μεγάλε ...

Πογκρόμ κατα κύριο λόγο εναντίων των εισβολέων του ισλάμ και των αφρικανικών δυνάμεων κατοχής - και ακύρωση όλων των Ελληνοποιήσεων απο 30ετίας (εξαιρούντε οι Έλληνες της διασποράς, Β. Ήπειρος κλπ).

Απο εκεί να ξεκινήσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι μας μην τους πάρει κανένας γεροδιάολος!

Ανώνυμος είπε...

thelo na mas pei o kyrios kamenos an tha prospathisei na ferei piso ton elliniko stolo poy antistoixei sto 20% toy pagosmioy stoloy gia ameso ofelos apo thn forologia kai an tha prospathisei na dwsei kinitra gia na proslamvanontai perisoteroi ellhnes sta pliromata

GREGORY 76 είπε...

θελω να ξερω αν εχει καμια σχεση με λεσχες μασονους και κλπ.και αν θα εχει στο μελλον???????????

Ανώνυμος είπε...

Την κομματική λειτουργία του δημοσίου θα την καθαρίσεις, θα βγεις δηλαδή ανοιχτά να πεις θα καθαρίσω το δημόσιο και τέρμα τα ρουσφέτια ή θα 'φοβηθείς και εσύ το πολιτικό κόστος'; Για να δούμε.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΚΑΘΕΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΓΝΟΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ 100% ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΜΗΠΩΣ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΒΛΕΠΟ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΛΟΝ ΚΟΜΑΤΟΝ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΓΙΑ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ Η ΟΧΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕΒΛΕΨΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΟ

Ανώνυμος είπε...

Να μας πεί τι θα κάνει με το θέμα της λαθρομετανάστευσης, με το κατλάπτυστο νόμο περί ιθαγένειας και πως σκοπεύει να λύσει το θέμα της ελληνικής υπογεννητικότητας. Και θα παρακαλέσω να είναι ξεκάθαρος πάνω σε αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Εγω ζηταω 3 μόνο πραγματα, αλλα τα θέλω ακεραια,

Δικαιοσυνη, Πατριωτισμο, Αληθεια... μπορείς τι λές;

Ανώνυμος είπε...

Απαιτήστε μην ζητάτε!

Τί είμαστε εγύφτιοι απομηνάρια του ιμπραήμ να παρακαλάμε, να ζητιανεύουμε και να αναπαραγώμέθα ώς κτήνη απο τα 12 μας ???

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ γελοίοι κτηνοβάτες!!!

Τον ιμπραήμ και τους αράπηδες τους διώξαμε τότε.
Τίποτα δεν άλαξε, ούτε τώρα τους θέλουμε!

Στα τσακίδια!

Ανώνυμος είπε...

Να μας ξεκαθαρίσει ποια είναι η θέση του για τη κάρτα του πολίτη και όλες τις παρελκόμενες κάρτες, φοροκάρτες κτλ..

Ανώνυμος είπε...

απαιτω κυριε καμμενε να διωξετε ολους τους λαθρομεταναστες,απαιτω να δειξετε στους παιδοφυλους την πιο σκληρη τιμωρια.απαιτω να τιμωρουνται και οι βουλευτες σε καθε παραπτωμα.απαιτω να μειωθει ο μισθος ολων σας.απαιτω να μην υπαρχει γραφειοκρατια.απαιτω η συνταξη του ογα να ανεβει.απαιτω να διορθωσετε ολο το συστημα υγειας.απαιτω να διωξετε τους κλεφτες.απαιτω να μην κοψετε σε κανεναν το ρευμα,απαιτω να διορθωσετε γρηγορα την παιδια,να αλλαξετε τα βιβλια οπως ηταν πρωτα να γνωρησουν τα παιδια την αληθινη ιστορια μας και οχι με παραλλαγες.απαιτω να παλαψετε για το ονομα της μακεδονιας.πειτε μου μπορειτε να τα διορθωσετε ολα αυτα και πως;πειστε με ωστε να σας ψηφισω.......ΣΑΛΩΜΗ

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να ρωτήσετε τον Πάνο Καμμένο, ποιά είναι η άποψη του για το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης;
Ανοχή; Υποδοχή; Απέλαση; Καλύτερη φύλαξη των συνόρων;
Και καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να πάρετε μια ξεκάθαρη απάντηση, καθώς το θέμα αυτό δεν περιλαμβάνονταν μέσα στην ιδεολογική διακήρυξη που εξέδωσε.
Αυτά από εμένα.
Πάντα φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

O κ.Καμμένος έχει πολλαπλώς εγγυηθεί την αναγνώριση των δανείων που έχει συνάψει το ελληνικό κράτος.
Το μόνο που αμφισβητεί είναι η νομιμότητα του ύψους του επιτοκίου (6~12% αντί για 1% του Euribor, κλπ)

Κ.Καμμένε, αναγνωρίζετε τα δάνεια που συνάφθηκαν με την μορφή του "κατεπείγοντος" την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων;

Θα ξεκινήσετε έρευνα για την ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ των δανείων εκείνης της εποχής;

Θα αναζητήσετε ευθύνες απιστίας έναντι του Δημοσίου του τότε υπουργού Πολιτισμού κου Ευάγγελου Βενιζέλου;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Νίκος είπε...

Αν πραγματοποιηθεί η άρση της βουλευτικής ασυλίας θα γίνει και άρση της παραγραφής αδικημάτων;
Η άρση θα έχει και αναδρομική ισχύ;
Θα μάθουμε επιτέλους ποιοι πήρανε τα δάνεια με τι όρους και προς τι, με τι επιτόκια;
τι ακριβώς χρωστάμε και σε ποιούς.

Ανώνυμος είπε...

Τις θεσεις του για τη λαθρομετανάστευσηηηηηη!!!

Ανώνυμος είπε...

Για κάποιο λόγο οι ερωτήσεις μου εξαφανίστηκαν γι' αυτό τις ξανακάνω.
1)Ο κύριος Καμμένος για 5 χρόνια στήριξε ως βουλευτής και υπηρέτησε ως υπουργός την κυβέρνηση Καραμανλή, μια κυβέρνηση η οποία δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ ώστε να γίνει η χώρα παραγωγική και ανεξάρτητη όπως υποσχέθηκε, δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ για το οικονομικό πρόβλημα της χώρας (δημόσιο χρέος, έλλειμα)παρόλο που ήταν γνωστό και μπλέχτηκε σε πολλά σκάνδαλα. Επιπλέον για 19 χρόνια ήταν μέλος του σάπιου πολιτικού συστήματος με τις μαύρες σακούλες όπως ο ίδιος λέει όμως γενικότερα σιωπούσε πέραν κάποιων σκανδάλων που αφορούν το ΠΑΣΟΚ. Τι έχει αλλάξει από τότε και γιατί να τον πιστέψουμε;
2)Με το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων της κυβέρνησης Καραμανλή τη διετία 2005-2007 σφαγιάστηκαν τα ασφαλιστικά ταμεία ενώ οι γνωστοί-άγνωστοι (JP Morgan κ.λ.π.)είχαν μεγάλα οικονομικά οφέλη και καλύφθηκαν μαύρες τρύπες στους προϋπολογισμούς που κάποιοι λόγω ανικανότητας (το λιγότερο) δημιούργησαν. Πού ήταν ο κύριος Καμμένος τότε;Γιατί δε φώναζε και δεν ερεύνησε την υπόθεση όπως κάνει τώρα;Γιατί δεν παραιτήθηκε;Η αλήθεια είναι ότι στην αμέσως επόμενη κυβέρνηση υπουργοποιήθηκε.
3)Όταν οι τράπεζες είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και άρα έχουν σκοπό το κέρδος, το λογικό είναι όση χρηματοδότηση και αν λάβουν να μη δίνουν ρευστότητα σε μια αγορά όσο αυτή είναι σε ύφεση και υπό πτώχευση. 'Εχει σκοπό και τη δυνατότητα ο κύριος Καμμένος αν εκλεγεί να κάνει το μεγάλο βήμα να κρατικοποιήσει όλες τις τράπεζες και να δώσει ο ίδιος ρευστότητα στην αγορά μέσω δανείων με πολύ χαμηλά επιτόκια καθώς και να διαγράψει όλα τα χρέη των νοικοκυριών ώστε να επανεκκινηθεί η οικονομία;Μπορεί να γίνει αυτό στα πλαίσια της ΕΕ και της ΕΚΤ;
4)Αναγνωρίζει ο κύριος Καμμένος τα δάνεια που σηνήφθησαν και δεν έφτασαν ποτέ στο σκοπό τους ή τα δάνεια μέσω των οποίων ζημιώθηκε το ελληνικό δημόσιο λόγω γνωστών και άγνωστων ακόμα οικονομικών σκανδάλων;

Ανώνυμος είπε...

καμμενος απο χερι

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/11/blog-post_1140.html

Ελληνική Ψυχή είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με την ερώτηση του ανωνυμου ο οποιος μίλησε για μένα παραπάνω.και θα αναφέρω και εγώ και θα προσθέσω τα εξής.

ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΟΝ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΥΛΑΚΗ,ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΘΟΥΝ ΚΙΝΗΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ,ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,(ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΧ). ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ , ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ,ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,ΣΑΜΑΡΑΣ,"ΠΑΠΑΠΑΔΗΜΟΣ",ΛΟΒΕΡΔΟΣ,ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,ΣΗΜΙΤΗΣ,ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ,ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ,ΤΣΙΠΡΑΣ (ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ)ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ. ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 74?ΝΑΙ Η ΟΧΙ
ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥ 74 ΩΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ Η ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΑ ΣΑΦΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ


και μην ξεχνάς εγώ στα λέω όπως είναι εσύ μπορείς να απάντησης καθαρά χωρίς να κανεις τον γύρο τις λαμιας ?αν απάντησης βεβαια ...γράψε μου ellhnikhpsixh@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Το πιο βασικο ειναι να μην ξανακυβερνησουν πασοκ-νδ ,αυτο πως σκεφτεται οτι μπορει να γινει ,θα καλεσει ολους τους αντιμνημονιακους να κατεβουν μαζι στις εκλογες?ποιες δυναμεις δεχονται αυτη την προοπτικη?η εν πασει περιπτωσει πως μπορει να αποτραπει το ενδεχομενο να ξανακυβερνησουν οι μνημονιακοι?

Ανώνυμος είπε...

κ. Καμμένε, περιμένω από εσάς να δεσμευτείτε επίσημα πως μετά τις εκλογές, δεν θα συνεργαστείτε με κανέναν απ' αυτούς που ψήφισαν το μνημόνιο, ή το καταψήφισαν μόνο για να γλυτώσουν από την οργή του λαού. Ο λαός δεν αντέχει άλλους πολιτικούς να τον "σώζουν"... "για το καλό του".

Και μια ερώτηση πολύ σημαντική:

Με δεδομένο πως θα συγκρουστείτε ουσιαστικά με τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, αν ακολουθήσετε αυτά που λέτε, είστε αποφασισμένος να προχωρήσετε, ακόμη κι αν απειληθεί η ζωή σας και η ζωή της οικογένειάς σας;
Ρωτώ, γιατί όλα αυτά τα ερπετά που θέλουν τους λαούς δούλους τους, δεν κωλώνουν πουθενά, προκειμένου να πετύχουν τους σκοπούς τους. Δεν έχουν ούτε αισθήματα, ούτε αναστολές.

Ευχαριστώ...

Ανώνυμος είπε...

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΩΡΑ. ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΩ, ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟΣΟΙ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα να ρωτησετε τον κ Καμενο τις θεσεις του περι χρεους (μονομερη διαγραφη) περι ευρω (εξοδος) περι τραπεζων (εθνικοποιηση) και ευρωπαικης ενωσης (νεες συνθηκες δημοσιονομικου ελεγχου) και τελος περι βουλευτικης ασυλιας και τιμωριας των υπευθηνων.

Σιγαλας Μακαριος είπε...

1) Η κρίση, στοιχείο εγγενές στον καπιταλισμό, δεν είναι πρώτιστα οικονομική. Είναι κυρίως κρίση συστημική και κρίση αξιών. Πως θα καταφέρετε να το αλλάξετε αυτό γνωρίζοντας ότι αυτά που είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνα για την κατάντια και την αποχαύνωση μας στο σήμερα είναι τα φερέφωνα και τα «τσοντοκάναλα», αυτού του ιδίου συστήματος, που απέκρυβαν και ακόμα αποκρύπτουν την αλήθεια… Θα συγκρουστετε ευθέως με αυτά τα συμφέροντα?

2) Όσο ήσασταν στη ΝΔ δεν είχατε αντιληφθεί τις μασονικές καταβολές και τις εξαρτήσεις από τα λεγόμενα think tanks, των ελιτίστικο ρόλο των αποφοίτων γνωστών Κολλεγίων και πως μπορούσατε να συναγελάζεσθε με ανεπάγγελτους ανθρώπους που είχαν τοποθετηθεί σε θέσεις που προϋπήρχαν για αυτούς?

3) Τα κυριαρχικά πολυεθνικά συμφέροντα διαφθοράς και πλουτισμού που ελέγχουν την πολιτική ζωή και στην Ελλάδα (και κατά σύμπτωση εν μέσω κρίσης παρουσιάζουν τεράστια κέρδη), διέβλεψαν έναν υπαρκτό κίνδυνο: αυτόν της σύγκρουσης και ενδεχόμενα μιας βίαιης ανατροπής, μα κυρίως της απαξίωσης του οργάνου ελέγχου της μάζας , δηλαδή των κομμάτων εξουσίας. Εμπρός στην πλήρη απαξίωση της, η πολιτική της οικογενειοκρατίας έρχεται στρατευμένη να περισώσει τον εαυτό της, επιστρατεύοντας όλα τα μέσα, από εκβιαστικά διλλήματα και την παπαγαλίζουσα tv έως και το ίδιο το κίνημα των "αγανακτισμένων" (προβάλουμε την ειρηνική διαμαρτυρία που όμως την διαλύουμε οποτεδήποτε θελήσουμε με τους γνωστούς αγνώστους), ως βαλβίδα αποσυμπίεσης και εκτόνωσης, ως απόπειρα κατευνασμού ακραίων αντιδράσεων και εντάσεων, ορίζοντας παράλληλα το νέο-ίδιο «σοσιαλοδημοκρατικό» πλαίσιο μέσα στο οποίο θα απορροφηθούν οι κοινωνικές εντάσεις. Το κράτος/σύστημα, τα αφεντικά και όλος αυτός ο συφερτός που έχει κάθε συμφέρον να μην αλλάξει ποτέ τίποτα (εκτός αν το ίδιο το αποφασίσει, εν εφαρμογή του παγκοσμιοποιημένου μοντέλου διαχείρισης που σταδιακά επιχειρείτε με πράσινη ανάπτυξη/ καπιταλιστική οικολογία κλπ), επιστράτευσε και θα επιστρατεύει πάντα όλα του τα μέσα για να επιτύχει την μακροημέρευση του. Πως θα το αντιμετωπίσετε αυτό και μέσα από ποιο μοντέλο ανάπτυξης της οικονομίας?

4) Τι οφείλει ένας πολίτης να πράξει για να μην νιώθει πως έχει υποστεί λοβοτομή, γιατί κάπως έτσι θεωρώ πως σκέπτεται το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου, που ενδεχομένως να αναρωτιέται: μα για πόσο ηλίθιο με περνάνε; Αυτά τα «μέτρα» πάρθηκαν για να ράψουν το κουστούμι του ξεπουλήματος της Ελλάδας και εμείς να παρακολουθούμε live την σεμνή τελετή. Η κυβέρνηση έχει συναινέσει ουσιαστικά με το μνημόνιο στο να αρπάξουν οι διεθνείς τοκογλύφοι αεροδρόμια, λιμάνια, τουριστικά φιλέτα, ΟΤΕ, ΔΕΗ, Δίκτυα ύδρευσης, Δίκτυα αποχέτευσης, Οδικό Δίκτυο, ΧΥΤΑ κλπ.

5) Εφόσον το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα που ελέγχει τις οικονομίες (η Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδας είναι ιδιωτική σε ποσοστό τουλάχιστον 92% με μη δυνατότητα κρατικού ελέγχου ) δημιουργεί και τις «κρίσεις» και τα «χρέη», αφού όλα αυτά τα «παράγωγα» χαρτιά στοιχηματισμού είναι το κυρίως πλαίσιο μες στο οποίο ενεργούν οι , κάθε απόχρωσης, «οικονομικοί δολοφόνοι» πιστεύει ότι η παραμονή μας στο ευρώ μπορεί να συνεχιστεί με αυτά τα δεδομένα και να μας αφήσει ποτέ το διεθνές κεφάλαιο να ορθοποδήσουμε ως χώρα και να εκμεταλλευτούμε τον πλούτο μας?

6) Γνωρίζουμε για ποιον λόγο μπήκαμε αναγκαστικά στον «μηχανισμό στήριξης». Υποτίθεται εξαιτίας της αδυναμίας δανεισμού μας. Αυτή η αδυναμία όμως ήταν «τεχνητή και επιδιωκόμενη» εφόσον η κατάσταση της Ελλάδας δεν ήταν πολύ χειρότερη από χώρες, οι οποίες εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να δανείζονται με 1% και 2% και να δανείζουν εμάς με 6%. Ποιος έβαλε έναν τέτοιο μηχανισμό μέσα στη χώρα και την οδήγησε σε αυτήν την "αυτοκτονική" συμπεριφορά για να δώσει τα "κέρδη" στους «επενδυτές» γνωρίζουμε. Ποιοι συνηγόρησαν και συνηγορούν σε αυτή την πολιτική ξέρουμε. Θα οδηγηθούν στο εδώλιο της δικαιοσύνης οι ένοχοι?

Σιγαλας Μακαριος είπε...

7) Οι διεθνείς «επενδυτές» και οι ντόπιοι μεγαλοκεφαλαιούχοι επιθυμούσαν να μπει ένας εισπρακτικός μηχανισμός στην Ελλάδα, για να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους. Θα τους αναγνωρίσετε ως συνομιλητές ή θα επιδιώξετε διεθνείς συνεργασίες με χώρες που ακόμα αντιστέκονται στη Σιωνιστική επεκτατική πολιτική?

8) Θέλουμε να ανοίξουν επιτέλους ύποπτοι τραπεζικοί λογαριασμοί, να ελεγχτούν μαγειρέματα τραπεζών και σκάνδαλα. Τι θα κάνετε με αυτό?

9) Υπάρχει φυσικός πλούτος, άσχετα αν αμελούν ως προς την αξιοποίηση του εδώ και δεκαετίες, που θα έλυνε το οικονομικό πρόβλημα της πατρίδας μας καθιστώντας την μεγάλη οικονομική δύναμη. Θα αναγνωρίσετε τις όποιες συμφωνίες θα επιτευχθούν από αυτή τη δοσιλογική κυβέρνηση για την αξιοποίηση του ή θα επανεξετάσετε το ζήτημα από την αρχή?

10) Εχω την αίσθηση ότι εφόσον αναγραφεί στους κωδικούς του προϋπολογισμού μας το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα (όπου δεν το διεκδικούν οι διοικούντες βουλευτάδες μας) ο προϋπολογισμός μας γίνεται αυτόματα πλεονασματικός και της Γερμανίας ελλειμματικός. Εμείς θα δανειζόμαστε δηλαδή με 1% και θα δανείζουμε τους Γερμανούς με 6% όπως κάνουν αυτοί, ως καλοί κερδοσκόποι, σήμερα σε εμάς... Εάν λοιπόν λειτουργήσουν οι πολιτικοί με γνώμονα το πατριωτικό μας συμφέρον και όχι ως «πράκτορες ξένων συμφερόντων» μπορούμε να φέρουμε σε πολύ δύσκολη θέση τους «αρχιλήσταρχους» των ξένων funds της Ευρώπης και των εν Ελλάδι συνεργών τους, απαιτώντας τις οφειλές από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Ποια η άποψη σας στο ζήτημα αυτό?

11) Η συμμετοχική δημοκρατία δεν εξαντλείτε στην «κομματικοποίηση της πολιτικοποίησης», ούτε στις εκλογές και την ψήφο όπως θέλουν τόσα χρόνια να μας εντυπώσουν προς ίδιον όφελος οι υποτελείς εντολοδόχοι των ξένων συμφερόντων. Υπάρχουν ήδη διευρυμένα κοινωνικά κομμάτια που αναπτύσσουν συνεχώς λόγο και δράσεις, μέσα σε συμμαχίες της ευρύτερης πατριωτικής «αριστεράς» και μέσα σε συνιστώσες της υγιούς «δεξιάς». Τα αυτοοργανωμένα εγχειρήματα συγχέονται, κοινωνικοποιούνται, αναδεικνύονται ως τρόποι αναδιαμόρφωσης της καθημερινότητας και επίθεσης στις σημερινές «καπιταλιστικές σχέσεις» χειρίστου τύπου, ως συστατικά μέρη μιας συνολικότερης διαδικασίας αντίδρασης στο σάπιο κατεστημένο της ολιγαρχικής δημοκρατίας. Θα συνεργαστείτε με άλλες υγιείς δυνάμεις προς το σκοπό αυτό και ποιους θεωρείτε ως υποψηφίους για αυτή την συνεργασία(ΕΠΑΜ, ΣΥΡΙΖΑ ΚΛΠ)?

12) Ποιες οι θέσεις σας στο θέμα της λαθρομετανάστευσης? Το αναφέρω αυτό γιατί απαιτείται διαρκής αγώνας ενάντια σε κάθε μορφή κοινωνικοοικονομικοπολιτικής ιερ-αρχίας που ταυτίζεται με την ανισότητα, ενάντια σε κάθε τύπου αποκλεισμό , κοινωνικό διαχωρισμό και ρατσισμό εφόσον πρώτιστα διασφαλιστεί η κοινωνική υγεία και συνοχή, φυλάττοντας ως κόρη οφθαλμού τις πανανθρώπινες αξίες, τις ευγενείς έννοιες, τα μεγάλα ιδανικά μα κυρίως τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά των κοινωνιών που, σχεδιασμένα και με ψυχολογική, ένοπλη , κρατική φασιστικού τύπου βία, αποδομούνται στο σήμερα από την παγκοσμιοποιημένη πλουτοκρατία των «think tanks» και αυτούς που την υπηρετούν…

13) Τέλος, η δικαστική εξουσία είναι αυτή που «ελέγχει» την εκτελεστική και φαίνεται πως δεν κάνει σωστά τη δουλειά της. Γιατί φυσιολογικά έχει και είχε εξαρχής δικαίωμα να επέμβει η δικαιοσύνη εάν υπάρχουν "αποχρώσες ενδείξεις" μεγάλης οικονομικής παρανομίας, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν μηνυτήριες αναφορές και στοιχεία που εφόσον εξακριβωθούν είναι κακουργηματικές πράξεις, ακόμα και σε βαθμό Εθνικής Προδοσίας. Η λαϊκή "εντολή" δεν έχει εισακουσθεί από τους δικαστικούς λειτουργούς , εδώ και χρόνια υπάρχει η αίσθηση για το δίκιο του ισχυρού και ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια κατανοούμε το άσχημο παιχνίδι εναντίον της πατρίδας μας από όλους. Τι θα κάνετε προς την κατεύθυνση η δικαστική εξουσία να ανακτήσει την αξιοπρέπεια της (και δεν μιλάω για την αξιοπιστία της)?

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ Κ ΚΑΜΜΕΝΕ
ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΦΙΣΤΑΤΕ ΑΠΟ ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΕ .
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ
http://www.anti-ntp.blogspot.com
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙΤΕ.
ΕΚΤΙΜΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΤ bLOGS ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ (ΑΦΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ )ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ Κ ΚΑΜΕΝΝΕ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΑΠΑΡΝΕΙΘΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ Η ΜΠΑΛΑ......ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ OI ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ.........
ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΛΕΟΝ .
ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΛΕΟΝ .

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΦΙΞΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ.ΧΑΡΙΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΘΕΛΩ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ

ΗΛΙΑΣ 39 ΕΤΩΝ ΞΑΝΘΗ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

OLA AYTA TA XRONIA EXOYME MIA KOMATOKRATIA H OPIA EVALE STO OYLOYKI TIS DIAFTHORAS TON ASTO KAI TON MIKROASTO TORA THELOUME KATHAROUS POLITIKOYS,POY THA ALAKSOUN TO PALIO KATESTIMENO.ARSI TIS VOYLEFTIKIS ASILIA.KAI PINIKIES DIOKSIS.AYTO GIA NA GINI PREPI H DIKEOSINI NA EINAI AKSIA KAI KATHARI XORIS POLITIKA SIMFERODA.TO EROTIMA EINAI????MPORI ENAS KOYKOS NA FERI TIN ANOIKSH.H THA TON FANE TA MME KAI KATI ALLOI ALIGATORES.[TAKSIARXIS]

Ανώνυμος είπε...

Στην Πάτρα ολοι οι πολιτευτες της ΝΔ, ολα τα αρχιλαμογια της παραταξης, οπου ετρωγαν με χρυσα κουταλια την εποχη που κυβερνουσε η ΝΔ, παρουσιαζονται ως σιγουροι για τα ψηφοδελτια των 'Ανεξαρτητων Ελλήνων'! κ.Καμμένο, καταλαβαινω οτι θελετε ψηφους, αλλα πως θα παρετε τις 'αριστερες' και 'κεντρώες' ψηφους οταν αυτοι ηδη σαν εχουν βαλει πρωτιστως την ταμπελα του ΔΕΞΙΟΥ κομματος και οχι του ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ. Σκοπευω να σας ψηφισω, αλλά αν εισχωρησουν στο κομμα σας τα ιδια λαμογια που ονειρευονται εξουσια... ξεχαστε τα ποσοστα των δημοσκοπησεων.

Ανώνυμος είπε...

2 μόνο σύντομες ερωτήσεις !

1) Τι ακριβώς έκανε εναντίον της διεθνής τρομοκρατίας και τιμήθηκε από τον Σαρκοζί με το παράσημο του Ιππότη του Εθνικού Τάγματος της Αξίας από τον πρόεδρο της Γαλλίας ;;;;;;;;

2) Ποια είναι η θέση του για φοροκάρτες ταυτότητες microchips, Ενεργειακούς επιθεωρητές, παγκόσμιο νόμισμα (Global), Acta, Codex Alumintarious κτλ κτλ κτλ

Anti-ntp: Τέτοιες ερωτήσεις θέλουμε να του κάνετε αν φυσικά τολμάτε ;)

Ανώνυμος είπε...

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΟ ΚΩΜΜΑ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

anti-ntphttp://30.media.tumblr.com/tumblr_lyany0xlJg1qhc9dno1_500.gif

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ζω στον Έβρο και βλέπω κάθε μέρα να εισέρχονται εκατοντάδες λαθρομετανάστες, παρακαλώ να τον ρωτήσετε τι σκέφτεται να πράξει για αυτό το μεγάλο πρόβλημα;

hulk 13 είπε...

ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΤΛ;;ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Ειστε ετοιμος κυριε καμενε να δωσετε και τι ζωη σας για την ΕΛΑΔΔΑ μας.....

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας εχω ηδη γραφτει στο κομα του Παναγιωτη Καμμενου.......
Μονο τρεις μικρες ερωτησεις θα ηθελα να κανω για να μην κουραζω....
1) Οι Μυσθοι και οι Συνταξεις και γενικοτερα το βιοτικο επιπεδο του Ελληνα, εαν ο κυριος Καμμενος καλεστει να κυβερνησει ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ πρωτη δανειακη συμβαση ;
2) Θα εχει το θαρρος να ορισει την Ελληνικη ΑΟΖ και θα προχωρησει στη εκμεταλευση των πλουτοπαραγωγικων κοιτασματων της χωρας ;
3) Αυτοι οι οποιοι ευθυνονται για το καταντημα της χωρας (ΑΞΙΟΜΑΤΟΥΧΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΗς ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ιδιαιτερα η κυρια ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ για την εσκεμενη διαλυση της παιδιας) θα διωχθουν ποινικα με το αδικημα της ΑΙΣΧΑΤΗΣ ΠΡΠΟΔΟΣΙΑΣ ;
Σας ευχαριστω κυριοι...να ξερεται οτι το ΑΝΤΙΝΕΑ ΤΑΞΗ....αποτελει μια ΟΑΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ στην ΓΕΡΜΑΝΟΣΙΟΝΙΣΤΙΚΟΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ που τοσο αδικα δεχομαστε......

Ανώνυμος είπε...

Ο Χατζηνικολάου σήμερα 5/3 στην εκπομπή του ανέφερε ότι είσθε ακροδεξιό κόμμα είπε οτι έχει μετακομίσει η σκληρή δεξιά αλλά και πολλά μπλογκς αναφέρουν ότι μεγάλο τμήμα της Χρυσής Αυγής μετακομίζουν στους Ανεξάρτητους πολίτες.Συνοψίζοντας λοιπόν το κόμμα σας ιδεολογικά βρίσκεται μεταξύ ακρας Δεξιάς και Χρυσής Αυγής

Ανώνυμος είπε...

ολα αυτα τα κοροιδα που γλυφουν τον καμμενο μου θυμιζουν αυτους που εγλυφαν τον παπανδρεου το 2009. deja vu. μηπως ειναι και 100 χρονια μπροστα? χαχαχαχα ελεινοι ολοι σας

Ανώνυμος είπε...

τι θα κανετε με τους λαθρομεταναστες κ την ξενοφερτη εγγληματικοτητα στην Ελλαδα?

Ανώνυμος είπε...

Επειδή κανένας δεν είναι ο θεός. Και κανείς δε μπορεί να διορθώσει τα πάντα.

Κύριε Καμμένε, εγώ θέλω να μου πείτε την πρώτη σας προτεραιότητα. Το πρώτο θέμα με το οποίο θα ασχολειθείτε σοβαρά.

Εγώ δε περιμένω θαύματα, αλλά περιμένω 2~3 θετικές κινήσεις ως προς το λαό μας. Αν μας τις επιτρέπουν οι από πάνω.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΜΕΝΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ
ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
ΘΑ ΤΑ ΠΑΓΩΣΕΙ Η ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Να μας πει ολα αυτα που λεει πως θα γινουν πραξη μεσα στο ευρω με ξεκαθαρες κουβεντες

Σιγαλας Μακαριος είπε...

reis και λοιπά παπαγαλάκια που γνωρίζουμε τις καταβολές σας και τι επιδιώκεται άντε να σχολιάσετε στα media και τα μπλοκ του κολοτουμπα ηγέτη σας... διαβασε τις αιχμηρές ερωτησεις αναγνωστών παραπάνω που δεν λογοκριθηκαν διοτι ειναι σοβαρες και ευλογες... Μολις διατυπωσεις λοιπόν σοβαρή και όχι προκατειλημμένη/παρωπιδιασμένη ερωτηση πληρωμένε σχολιαστή θα σε αντιμετωπισουν και με τον απαιτουμενο σεβασμο... Αντε απο δω τρωκτικά...

Προς τον ανωνυμο 2:17 παραπανω που αναδιατυπώνει την άποψη του μεγαλοδημοσιογράφου Χατζηνικολαου να του πω οτι ειναι άξιος της μοίρας του αν στηριζει την άποψη του πάνω σε αποψεις των επι σειράς ετων μουγγων διαμορφωτών της κοινής γνώμης...περαστικά...

Ανώνυμος είπε...

KΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΄"ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΤΟ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΙ? ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Ποιες είναι οι θέσεις του νέου κόμματος στην εξωτερική πολιτική & άμυνα της Χώρας?
Δεδομένου ότι οι πολιτικές:
1) Καλής γειτονίας με Τουρκία, ΠΓΔΜ, Βουλγαρία
2) Δουλοπρέπειας με τις ΗΠΑ
3) Ανεξήγητης ψυχρότητας με Ρωσία,
μόνο προβλήματα και σε οικτρή κατάσταση μας έχουν φέρει.
Η Ρωσία επανειλλημένως έχει τείνει χείρα βοηθείας. Το κόμμα σας θα παραμείνει προσκολημμένο στις επιταγές ΗΠΑ και ΝΑΤΟ (ένα και το αυτό!), όπως οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις?

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΜΕΝΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΞΕΘΟΡΙΑΖΜΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΝΤΠ ΕΙΝΑΙ.ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΥΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΟΧΙ ΠΡΩΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΚΙΝΗΜΑ Κ. ΚΑΜΜΕΝΕ.ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ?ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!*

Ανώνυμος είπε...

καθημερινα οι καταγαλανοι ουρανοι της χωρας μας ψεκαζονται συστηματικα με τα "γνωστα-αγνωστα"αεροπλανα.Ποια ειναι η θεση σας κ.Καμμενο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ είπε...

Θα συνεχίσει το έργο Καραμανλή με τις επενδύσεις της Ρωσίας και δεύτερον οί λαθρομετανάστες θα πάνε σπίτια τους;
Συγνώμη ξέχασα το κυριότερο Θα πάνε Φυλακή αυτοί πού πρόδωσαν την πατρίδα;;

reis είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ WISH MASTER AN TOΛΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΟΣΑ ΠΡΟΕΙΠΑ !


ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΕ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΕΙΣ ! ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ !

Σιγαλας Μακαριος είπε...

"reis" προς απάντηση σου σου παραθέτω την νο2 ερωτηση μου που δεν λογοκρίθηκε...
" Όσο ήσασταν στη ΝΔ δεν είχατε αντιληφθεί τις μασονικές καταβολές και τις εξαρτήσεις από τα λεγόμενα think tanks, των ελιτίστικο ρόλο των αποφοίτων γνωστών Κολλεγίων και πως μπορούσατε να συναγελάζεσθε με ανεπάγγελτους ανθρώπους που είχαν τοποθετηθεί σε θέσεις που προϋπήρχαν για αυτούς?"

Καταψηφισε από την αρχή το μνημόνιο και συνταχθηκε στο πλευρο του Ελληνα πολίτη οταν αντιληφθηκε το μεγεθος της αρπαχτης εναντιον της πατριδας μας. Ειναι προδότης? Πες μας εσυ λοιπόν ποιος δεν ειναι και αν στην παρουσα κατασταση περισσεουν οι συμμαχοι ενάντια στη σιωνιστική απειλή... Αν αποδειχτει φελλός και ψευτης να κρεμαστει με τους υπολοιπους δοσιλόγους...

Ανώνυμος είπε...

Den pistevo oti einai san tous allous, alla tha ginei an vgei nikitis.Prosekste ti ginetai me olous tous prothypourgous pou den einai san tous allous.Otan nikisoun stis ekloges,tous episkeptetai sta mystika, kapoios stalmenos apo kapoies trapezes tou eksoterikou kai tous leei: Sti mia tsepi, exo ena pistoli me sfaires, kai stin alli exo xrimata.Dialegeis kai perneis.Anparoun ta xrimata, ginontai san yous allous.An den ta paroun, tous dolofonoun se peripou 3 mines, kai to provalloun ston kosmo san dystixima.Oti kai na ginei, den ta exei eklogi, ektous kai an paraitithei apo tin eksousia, opote glytonei ti zoi tou.

Σιγαλας Μακαριος είπε...

το λάθος σου reis ειναι οτι τα βάζεις με έναν από τους λίγους ενδοσυστημικούς συμμαχους που απέμειναν στον κοσμάκη... Αν καταλαβαίνεις έχει καλώς, αν όχι εγώ σε ανούσιες αντιπαραθέσεις να σπαταλώ φαιά ουσία δεν μπαινω... Και παρεπιπτόντως δεν είμαι υποστηρικτής κανενός...

Ανώνυμος είπε...

καθαρες κουβεντες. θα βαλεις φυλακη οσους φταινε για το καταντιμα της ελλαδας προθυπουργους, υπουργους,κλπ με κατασχεσεις περιουσιων? θα βγαλεις ολοκληρο τον ορυκτο πλουτο της ελλαδος προς το συμφερον των ελληνων πολιτων? θα κανεις κατι ετσι ωστε να ερθουν στην ελλαδα τα γραφεια ολων τον εφοπλυστων ωστε να ειναι τα πλοια με ελληνικη σημαια κ οσο το δυνατον γινετε στελεχομενα με ελληνες ναυτικους? θα διαγραφει το χρεος απετοντας απο την γερμανια να μας δωσει αυτα που μας χρωσταει? θα τα βαλεις με τις τραπεζες? θα προχωρεισουν επιτελους τα ραντερ που βγαλανε ελληνες κ τοσα αλλα συστηματα για την αμυνα της χωρας που ειναι κληδομενα στα συρταρια τοσα χρονια κ μαλιστα ειναι ολα ελληνικα. θα προσπαθισεις να γυρισεις στην πατριδα τοσα κ τοσα φωτισμενα μυαλα που φυγανε στο εξωτερικο για να προχωρισουν στην ελλαδα οι πασης φυσεος επιστημες?κ κατι ακομα αφου γνωριζες πολυ καλα ρε πανο τι κουμασι ειναι ο σαμαρας κ ποσοι αλλοι στη ΝΔ γιατι τους υποστηριζες τοσα χρονια????? ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

Να βάλεις στα ψηφοδέλτια ανθρώπους του μόχθου χορτάσαμε από Δικηγόρους Γιατρούς Μεγαλοεργολαβους και τα λοιπά μασονικά λαμογια.Δεν χρειάζονται πολύ μόρφωση για να καταλάβουν τους φτωχούς και τους μεροκαματιάρηδες. Τέλος στους ανέργους και αδούλευτους πολιτικάντηδες.Ο ΚΟΛΟΚΩΤΡΟΝΗΣ και αφτοι που πολέμησαν για την πατρίδα πραγματικά δεν ήταν αποφοιτούσα πανεπιστημίου.Και τέλος κάποια στιγμή πρέπει να αρχίζουν να μιλάνε και οι διοριζόμενοι αρχηγοί των Σωμάτων Ασφαλείας και του Στρατού πότε περιμένουν να μιλήσουν όταν θα μας τα πάρουν όλα και αμάχητοι να μην κοιτάνε μονό τα αστέρια στον ώμο τους. ΜΟΝΌ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΟΤΕΣ ΧΡΗΣΤΙΑΝΟΥΣ ΨΗΦΊΖΟΥΜΕ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΚΩΝ είπε...

1 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η" ΑΠΟ ΔΙΠΛΟ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ Κ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ?

2 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ?ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΧΡΗΜΑ ?

3 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ?

4 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ?

5 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ?

6 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ ?

7 ΕΡΩΤΗΣΗ

ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ? Η ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ? ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ? ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ?

8 ΕΡΩΤΗΣΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ Κ. ΚΑΜΜΕΝΕ Κ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ...ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΥΠΑΡΞΕΙ...

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δημητρης είπε...

Με ποιον τροπο αναμενει να επαναπατρισει τους πτυχιουχους νεους που εχουν εγκαταληψει την Ελλαδα τα τελευταια 5 χρονια ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΝΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ:

http://www.pamet.gr/pdf%20files/pograma.pdf

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑΙ ΑΓΝΟΙΑ Ή ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ.

ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΤΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ.

ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ. ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ.
ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ. ΟΧΙ ΣΕ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.

ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Η ΔΥΣΗ ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΠΑΤΟΥΣΕ ...ΕΞΑΠΑΤΑ...ΘΑ ΕΞΑΠΑΤΕΙ._
SOMEONE MUST STOP THIS NOW ...

Ανώνυμος είπε...

http://www.pamet.gr/pdf%20files/pograma.pdf

Ανώνυμος είπε...

Όταν ξεκίνησε ο... κος Καρατζαφέρης πριν από μερικά χρόνια, έκανε «σχεδόν» το ίδιο πράγμα με εσάς. Έκανε καταγγελίες και φώναζε για την ΝΤΠ.
Υπάρχει δηλαδή μια σχετική…ομοιότητα με εσάς τώρα.
Θέλω να σας πιστέψω αλλά πείτε μου, γιατί να σας εμπιστευτώ εγώ τώρα και τι με εξασφαλίζει, στο μέτρο του δυνατού, ότι δεν θα αλλάξετε;

Ανώνυμος είπε...

Τα κουφά που διάβασα μεχρις εδώ είναι το κάτι άλλο.Επίπεδο 1ης Δημοτικού σχολείου.Θου Κύριε.
Σε στέλνουν λοιπόν να διαπραγματευθείς με την την Γερμανική αγελάδα για το χρέος.Και όπως γνωρίζεις παρα πολύ καλά αλλά με αυτό το λεφούσι δεξιούς-ακροδεξιούς που έχουν μαζευτεί εδώ το αποκρύπτεις ότι θα σου πεί και αυτή και ο ανάπηρος Ναζί όχι σε όλα η σου κόβει πενταροδεκάρες.Τι κάνεις τότε κ.Καμένε; Γιατί το γνωρίζερις ότι θα σου πουν όχι σε όλα γιατί θέλουν βασικά το οικόπεδο χωρίς τους Ελληνες.Να μας πεις όμως γιατί είσαι υποχρεωμένος. Γιατί αλλοιώς θα είσαι ένας ακόμη λαγός.

Modestus είπε...

Τι έγινε με το θέμα του Κόκαλη που ως γνωστόν είναι διαπλεκόμενος επιχειρηματίας και κρατικοδίαιτος, που διεκύρηττε ότι θα τον κυνηγήσει όταν θα έβγαινε κυβέρνηση η ΝΔ, και όταν βγήκε αυτός (Καμμένος) πήρε υπουργείο και δεν μάθαμε ποτέ τι έγινε. Περίμενε πρώτα να εκδιωχθεί από την ΝΔ από το να σηκωθεί να φύγει από μόνος του; Τι σόι νέο κόμμα είναι αυτό όταν έχει μέσα παλαιά υλικά και τύπους σαν τον συνδικαλησταρά Μανώλη; Τους βαρεθήκαμε όλους αυτούς τους παλαιούς κομματάρχες, νέο ξεκίνημα με νέους ανθρώπους όχι περίεργους τύπους με παρελθόν. Συμπόρευση με την πολιτική αλητεία είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΙΑ ΞΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΄Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΟΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΣΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
ΗΛΘΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 336   Νεότερο› Νεότερο»