Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ανακοίνωση - επιστολή παραίτησης του κ. Σπύρου Τρίψα


Tην παραίτησή του υπέβαλε ο διευθυντής του περιοδικού "Επίκαιρα" κ. Σπύρος Τρίψας. Ανακοίνωση - επιστολή παραίτησης του κ. Σπύρου Τρίψα Η επιστολή παραίτησης του κ. Σπύρου Τρίψα. "Προς τον εκδότη του περιοδικού «Επίκαιρα» κ. Ηλία Λιβάνη Αγαπητέ...
Ηλία, Θέλω να σου υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή του περιοδικού που μαζί «στήσαμε» για προσωπικούς και μόνο λόγους. Θέλω να σε ευχαριστήσω για την μέχρι τώρα μακροχρόνια συνεργασία μας και την εμπιστοσύνη που μου είχες δείξει όλο αυτό το διάστημα, όπως και την απόλυτη ελευθερία που μου είχες δώσει στο δύσκολο έργο της επιλογής θεμάτων και συνεργατών. Η παραίτησή μου, επιμένω, είναι για προσωπικούς λόγους και η επιθυμία προς όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες του περιοδικού είναι να κρατήσουν άσβεστη τη φλόγα που τους έχουμε μεταλαμπαδεύσει πρώτα εσύ, μετά εγώ. Πιστεύω πως τα «Επίκαιρα» έχουν και τους ανθρώπους που το γράφουν, αλλά και τους χιλιάδες αναγνώστες που στηρίζουν αυτή την προσπάθεια, και εύχομαι με όλη μου την ψυχή, τα «Επίκαιρα» να κατακτήσουν την μεγαλύτερη θέση στον Τύπο, αφού το αξίζουν. Θέλω να γνωρίζεις πως όποτε ζητήσεις την βοήθειά μου, εσύ ή συνεργάτης, θα είμαι παρών και εύχομαι κάθε επιτυχία.
Με σεβασμό και τιμή Σπύρος Τρίψας."
Πηγη

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι συνέβη στο καλό περιοδικό ; Μακάρι να μην είναι θέμα διχόνοιας ή οικονομικής δυσπραγίας.

maria είπε...

Η ΘΕΜΑ ΑΠΕΙΛΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ