Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ενόχληση από τράπεζα Citibank για 15 ευρώ


Εδώ και μία εβδομάδα έχω ένα ανεξόφλητο λογαριασμό της τάξεως των 15 ευρώ από την εν λόγω τράπεζα. Με παίρνουν κάθε μέρα 5-6 φορές τηλέφωνο συνήθως μεσημέρι 3:26 η ώρα ακριβώς! Προχθές μίλησα με κάποια κοπέλα από την εισπρακτική και της είπα ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να το πληρώσω μόνο και μόνο επειδή μου έχουν σπάσει τα νεύρα στο τηλέφωνο. Αφού μου είπε τα δικά της για επιπλέον τόκους,μπλοκάρισμα κάρτας(δεν ξέρω άμα έχει αυτή την αρμοδιότητα και τη γνώση να το κάνει αφού ο σκοπός της είναι να ενημερώσει) η συζήτηση έκλεισε εκεί ομαλά.
Σήμερα με ξαναπαίρνει μία άλλη κοπέλα πάλι από εισπρακτική και μου λέει ακριβώς τα ίδια. Αφού της είπα ότι μίλησα χθες και δεν είμαι διατεθειμένος να το πληρώσω έτσι από μαγκιά, μου λέει η εν λόγω κυρία ότι θα με καλούν κάθε μέρα για αυτά τα 15 ευρώ. Αφού σημείωσα το τηλ και βρήκα την εταιρία της εισπρακτικής ήδη έχω ασκήσει μήνυση στο άτομο της κυρίας Ι. για ενόχληση-απειλή μέσω τηλεφώνου και από το αστυνομικό τμήμα με ενημέρωσαν ότι σε αυτή την περίπτώση ασκείτε αυτόφορη διαδικασία!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
πηγη

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μην απαντάτε στις εισπρακτικές, ειδικότερα αν σας ζητούν πατρώνυμο, ή άλλα προσωπικά στοιχεία από τηλεφώνου. Εκτός του ότι έχουν υπάρξει κρούσματα υποκλοπών των στοιχείων αυτών από τρίτους, δεν έχουν τις καλύπτει ο νόμος για οχλήσεις πέραν της μιάς ανά δύο ημέρες, εφόσον έχει επιτευχθεί η ενημέρωση προς τον οφειλέτη.

Δεύτερο και σημαντικότερο. Μη πληρώνετε τις τράπεζες, ειδικά όσοι έχετε επί χρόνια πιστωτικές και δάνεια. Υπάρχουν δύο δικηγόροι στην Αθήνα (ίσως να υπάρχουν κι αλλού, δεν ξέρω), που έχουν ακυρώσει ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ τις οφειλές δανειοληπτών. Προσέξτε καλά αυτό που σας λέω. Εκατοντάδες συμπολίτες μας που χρωστούσαν λόγω πιστωτικών , ή δανείων, σταμάτησαν να πληρώνουν και όταν τους πήγαν στα δικαστήρια οι τράπεζες, αυτοί οι δύο δικηγόροι, κατάφεραν και ακύρωσαν όλα τα χρέη, μέχρι τελευταίου ευρώ. Δεν έχουν χάσει ούτε μιά υπόθεση. Είναι αλήθεια αυτό που σας λέω, πιστέψτε με. Δεν μπορώ να δώσω τα ονόματά τους από εδώ, αλλά αν ψάξετε θα τους βρείτε εύκολα.
Τώρα, όσοι φοβάστε να κάνετε το πρώτο βήμα (κι εγώ το φοβήθηκα στην αρχή, αλλά τόλμησα), τουλάχιστον διαβάστε τα δικαιώματά σας εδώ: http://daneiakartes.zedo.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF
Θα εκπλαγείτε από το πόσα δεν ξέρατε.

Ανώνυμος είπε...

Εάν δεν έχετε τίποτα στο όνομά σας απλά διασκεδάστο το!!!

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση: ...διασκεδάστε το!!!

Ανώνυμος είπε...

μην πληρώνει κανένας.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ