Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Σοκ: 22χρονη τενίστρια ανακοίνωσε ότι πάσχει από καρκίνο!


Σοκ: 22χρονη τενίστρια ανακοίνωσε ότι πάσχει από καρκίνο!Μεγάλο σοκ και συγκίνηση έχει προκαλέσει το μήνυμα της 22χρονης Ρωσίδας τενίστριας, Αλίσα Κλεϊμπάνοβα στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας γυναικείου τένις, ανήμερα των γενεθλίων της, με το οποίο γνωστοποίησε ότι πάσχει από καρκίνο...


Η Κλεϊμπάνοβα έχει να πάρει μέρος σε τουρνουά από τον Μαϊο, αλλά σήμερα έκανε γνωστό τον λόγο… Όπως ενημέρωσε η Ρωσίδα τενίστρια υποβάλλεται σε ειδική θεραπεία σε νοσοκομείο της Περούτζια.

Σημερα είναι τα γενεθλιά μου (15/7) και θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις υπέροχες ευχές σας. Δεν έχω γράψει τόσο καιρό γιατί είμαι εκτός τουρνουά και θέλω να το κάνω σήμερα.

Δεν είναι εύκολη στιγμή για μένα αυτή τη στιγμή. Έχω Hodgkin's lymphoma, μια μορφή καρκίνου. Κάνω θεραπείες στην Ιταλία και πάνε καλά όμως χρειάζεται χρόνος και υπομονή και πρέπει να παραμείνω πολύ δυνατή και αισιόδοξη. Έχω ακόμα κάποιους μήνες θεραπείας», γράφει στο μήνυμά της και συνεχίζει:

«Τα καλά νέα είναι ότι αν αισθάνομαι καλά μετά όλη αυτή την περιπέτεια, υπάρχει μια ελπίδα να παίξω τένις ξανά. Τίποτα δεν είναι σίγουρο όμως η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη ελπίδα για μένα και με βοηθάει να παραμένω αισιόδοξη και να συγκεντρώνομαι στην θεραπεία μου.
Πραγματικά μου έχει λείψει το τένις. Μου έχει λείψει να βλέπω τους φιλάθλους και τους φίλους μου σε ολόκληρο τον κόσμο. Μου έλειψε η προπόνηση... μου λείπουν όλα. Το τένις είναι η ζωή μου τα τελευταία 15 χρόνια...

Υπάρχουν κάποιοι λόγοι που κάνω τη θεραπεία στην Ιταλία. Καταρχήν έχω μια προπονητική βάση εδώ και πολλούς κοντινούς φίλους οπότε είναι κάτι σαν δεύτερο σπίτι μου. Επίσης, το νοσοκομείο της Περούτζια είναι ένα από τα καλύτερα στην Ιταλία που ειδικεύεται σε αυτές τις περιπτώσεις και οι γιατροί κάνουν ότι περνάει απ'το χέρι τους. Είναι το τέλειο μέρος για μένα και όλοι με κάνουν να αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου.

Είμαι δυνατό άτομο. Το έχω δείξει και στο παρελθόν. Σίγουρα αυτό που περνάω είναι κάτι διαφορετικό όμως είμαι βέβαιη ότι όταν τελειώσει, η ζωή μου θα είναι ακόμα καλύτερη από πριν.
Είναι ένα από τα πιο δύσκολα σημεία της ζωής μου μέχρι τώρα και ελπίζω να παραμείνει η πιο δύσκολη στιγμή. Είμαι βέβαιη ότι θα το προσπεράσω. Είναι θέμα υπομονής και χρόνου και πιστεύω ότι έχω αρκετό από αυτά!

Παρόλο που βρίσκομαι σε θεραπεία, θα γιορτάσω τα γενεθλιά μου σήμερα. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την οικογενειά μου και τους κοντινούς μου φίλους εδώ σήμερα. Είναι εδώ κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα και με βοηθάνε πολύ.

Απλά ήθελα να σας γράψω γιατί πραγματικά πέρασε πολύς καιρός και μου λείψατε όλοι σας. Θα βρίσκομαι εκτός τουρνουά για λίγο ακόμη διάστημα όμως ελπίζω να σας δω όλους ξανά σύντομα», κατέληξε.



Πηγή:

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προφανως ετρωγε πολλά μεταλλαγμένα και υφίστατο εξετασεις γιά τις οποιες χρησιμοποιουντο ραδιοισότοπα. Επιπλέον επειδη οι αθλητες παίρνουν πρωτεϊνες με βάση την σογια, η μοσάντο εχει φροντίσει με το roundap να ξεκληρίσει πολυ πληθυσμο. Προσεξτε στα συστατικα των συμπληρωμάτων διατροφής, αν δειτε σόγια, απορριψτε τα κατ'ευθείαν.
Η κοπελιά για να γιατρευτει πρεπει να αλλάξει ολη την διατροφή της και να σταματησει τυχον χημειοθεραπειες που θα την πεθανουν.

Ανώνυμος είπε...

Παντου υπάρχουν δηλητήρια, στον αέρα, νερό, φαγητό, κινητά, ασύρματα. Κανείς όμως δεν πάει φυλακή. Και οι γιατροι που κάνουν χημειοθεραπείες πρέπει να πάνε φυλακή. Μα πώς το επιτρέπουν;