Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

«Το ψήφισες ρε Νάντια, κατάντια, κατάντια!»


Το ΠΑΣΟΚ πίστεψε ότι αρχίζει να την γλιτώνει από τις γιούχες πολιτών.Ο κόσμος όμως το έχει ξεκαθαρίσει: δεν θα τους αφήσει σε χλωρό κλαρί όλο το καλοκαίρι! Ακόμα και στις παραλίες.
Αφήστε που πλέον, οι βουλευτές θα πρέπει να γυρίσουν στις εκλογικές τους περιφέρειες για να πιάσουν ..πόρτα για τον χειμώνα!


Χθες, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου βρέθηκε στο αμφιθέατρο του Κάστρου Καλαμάτας, όπου πραγματοποιείται το 17ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού, αλλά έφυγε κακήν κακώς…

Οι έντονες αποδοκιμασίες αγανακτισμένων πολιτών εναντίον της (πληροφορίες μιλάνε γύρω στα 200 άτομα) την ανάγκασαν να εξαφανιστεί!

Όταν η νεαρή βουλευτής του ΠαΣοΚ έφθασε στην έξοδο και την αντιλήφθηκαν οι διαδηλωτές άρχισαν να της πετάνε μπουκάλια νερού, ενώ φώναζαν δυνατά: «Το ψήφισες ρε Νάντια, κατάντια, κατάντια!»
πηγη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

KRIMA TIN OMORFADA SOU KOPELIA....MEA KOPELA ELLINIDA PRODOTRIA KAMAROSTE LOUIVITON MOUTRA PRODOTRIAS....

Ανώνυμος είπε...

Η ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ... ΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.. ΑΦΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ... Η ΚΑΥΜΕΝΗ ΣΟΣΙΑΛΙ(Η)ΣΤΡΙΑ?

ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ? ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ "ΕΛΛΗΝΕΣ'' ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΒΟΛΕΥΤΙΚΑ.. ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...


ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ , ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΗΣΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ? ΜΟΝΟ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ Η Ο ΘΕΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΟΛΕΥΑΝ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΟΥΛΑ ΜΕ 800 ΕΥΡΩ!!

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ .. ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ...

ΝΕΜΕΣΙΣ ΟΥΚ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

.ειμαι μεγαλη σε ηλικια , η ψυχη μου ομως το λεει.ηκαρδια μου πονα για την πατριδα μου που την καταστρεφουν, την διαμελιζουν και εγω δεν μπορω να κανω κατι.που ειστε νιατα της ελλαδας , τι παραπανω περιμενετε να γινει για να ξεσηκωθειτε,το δικο σας αιμα πινουν,εμεις καναμε τεραστια λαθη,μη σας βαλουν και σας στο ιδιο τρυπακι.ενεργοποιηθειτε και αφηστε τα σχολια.