Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Αυτή η "εντολή" ανανέωσης συνδρομής στάλθηκε στον παππού μου, έναν άνθρωπο 75 χρονών που τον μαστίζει η επάρετος νόσος...


Αυτή η "εντολή" ανανέωσης συνδρομής στάλθηκε στον παππού μου,
έναν άνθρωπο 75 χρονών που τον μαστίζει η επάρετος νόσος, που
πλήρωσε τόσα για τη θεραπεία του, που ακόμη πληρώνει τόσα για τα
φάρμακά του και που με δυσκολία καλύβει με την πενιχρή του σύνταξη.
Και όμως ξέρετε τι μου απάντησε όταν έλαβε αυτό το βδέλυγμα; "Εγώ
παιδί μου θα τα στείλω τα 12?. Θες να γίνει τίποτα και να μου κόψουν
τη σύνταξη;". Τέτοια πλύση εγκεφάλου...




7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tsirakia tis cia twra thelete na sas poume pia trapeza einai h kaliteri. ti galop einai afto kai pou aposkopi.ta lefta to blog ti ta theli???
15 Ιουλίου 2011 2:15 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Να την βάλεις στον πάτο αυτού που σας την έστειλε.

Ανώνυμος είπε...

δεν πληρώσατε ακόμα, ντροπή σας, τι δηλαδή δεν θέλετε να δωσετε λίγα λεφτα να σωθεί η Ελλάδα.
Αφού ο πρωθυπουργός γιαυτό ο καημένος τρέχει νύχτα μέρα. Τι νομίζεται δηλαδή, ότι είναι υπάλληλος ξένων κέντρων και συμφερόντων.
Γρήγορα στο ταμείο.

Ανώνυμος είπε...

αρα ητανε καλο κομματοσκυλο τα παιδια του τα βολεψε τουλαχιστον;

Ανώνυμος είπε...

ρε πατε καλα???το οτι καποιος καποτε ανηκε καπου δεν σημαινει οτι ισχιει κ τωρα...δλδ πρεπει να κραζεται??? μαγκια του που το ανεβασε το παιδι καλα εκανε γιατι ολοι εχουν καποιο που εδωσε λεφτα στο κομμα που υποστηριζαι...δλδ πρεπει να τον λιθοβολησουμε???ουδις αναμαρτητος παιδες...τωρα τη γιναιτε..??πως θα μαζευτουμε να τους διξουμε ειναι το θεμα...!!οχι πως θα κραζουμαι....ελεος...!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο παππούς με την επάρατο μήπως πήγε το 2009 και ψήφισε ως πιστός φίλος του κόμματος τον jeffre ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ!!! Ξεγραφτείτε ΟΛΟΙ από τα ΚΟΜΜΑΤΑ! Δώστε τους έτσι ένα γερό μάθημα