Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για Alpha Bank


Θα σας πω μια τρελή ιστορία. Τον Ιούλιο του 2005 πήρα ένα καταναλωτικό δάνειο 9.188 ευρώ από την Alpha Bank, από το οποίο πήρα στα χέρια μου 9.000 ευρώ με επιτόκιο 9,73%.
Κάθε μήνα πλήρωνα δόση 150 ευρώ σταθερά για την αποπληρωμή του που λήγει τον Ιούνιο του 2012. Μέχρι τον Ιούνιο του 2011 είχα πληρώσει στην τράπεζα για 70 δόσεις (τόκους και κεφάλαιο) 10.500 ευρώ. Να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα δεν είχα καθυστερήσει ούτε μια δόση και επομένως δεν πλήρωσα ποτέ τόκους υπερημερίας.
Τα έφερε έτσι όμως ο καιρός και έμεινα άνεργη από τον Σεπτέμβριο του 2010. Είπα, δεν πειράζει με το επίδομα ανεργίας θα τα κουτσοβολέψω, θα με βοηθήσει και η οικογένεια να μην αφήσω απλήρωτη την τράπεζα που μου στάθηκε στα δύσκολα. Έλα όμως που από την οικογένεια των τριών ...
εργαζόμενων μείναμε άνεργοι οι δύο και δεν μπορούμε ούτε τη ΔΕΗ να πληρώσουμε, ούτε να φάμε με τα 630 ευρώ που παίρνει ο ένας που εργάζεται. Αποζημιώσεις από τις δουλειές μας λόγω απόλυσης ούτε λόγος να γίνεται, γιατί κανείς δεν έχει λεφτά να δώσει κι εμείς δεν έχουμε να τρέχουμε στους δικηγόρους... Περιμένουμε να μας δώσουν σε δόσεις ό,τι κάθε φορά αποφασίσουν πως τους περισσεύει.
Τέλος πάντων, πήγα στην τράπεζα να την ενημερώσω για την αδυναμία μου να πληρώσω το υπόλοιπο του δανείου, το οποίο είναι 1.970 ευρώ. Να σημειώσετε ότι δεν υπάρχει καθυστέρηση και πρότεινα στην τράπεζα να της πληρώσω το μισό του υπολοίπου, όταν πληρωθώ ένα κομμάτι της αποζημίωσής μου και να σταματήσει να μετράει τόκους από τον επόμενο μήνα, διότι δεν θα μπορέσω να τους πληρώσω και να διαγράψει το υπόλοιπο χρέος. Δηλαδή μιλάμε να τους δώσω 850 ευρώ και να μου ΧΑΡΙΣΟΥΝ 1.120 ευρώ.
Θέλετε να μάθετε τώρα τι μου απάντησε η τράπεζα; Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μου δώσει νέο δάνειο με διάρκεια 180 μήνες (δηλαδή 15 χρόνια), με επιτόκιο 15,43% και να πληρώνω μηνιαία δόση 33,43 ευρώ. Το δε ποσό της νέας σύμβασης είναι -άκουσον, άκουσον- 5.616,87 ευρώ. Δηλαδή βρε αθεόφοβοι αν δεν μπορώ να πληρώσω 1.970 ευρώ, γιατί είμαι άνεργη και 55 χρονών, θα πληρώσω 5.616 μετά από 15 χρόνια στην ηλικία των 70 χρονών!!!! Αίσχος!!! Για 9.000 ευρώ που έχω ήδη πληρώσει 10.500 σε διάστημα 6 χρόνων, θα πληρώσω άλλα 5.616 για 15 χρόνια ακόμα; Αυτό δεν είναι δάνειο. Να μου ρουφ! ήξετε το αίμα θέλετε. Βρυκόλακες!!! Περιουσία δεν υπάρχει για να πάρετε, δεν έχω ούτε κεραμίδι. Μόνο μου εισόδημα ήταν ο μισθός μου από τη δουλειά μου. Σας είπα να πάρετε ένα αυτοκίνητο του 1999 που έχω και δεν το θέλετε. Τι θέλετε λοιπόν; Δεν θα σας δώσω τίποτα. Από το αίμα μου δεν θα πιείτε άλλο. Έλεος! Σε λίγο εκτός από άνεργη θα είμαι και άστεγη και θέλετε να μου δώσετε κι άλλο δάνειο; Καθάρματα!
Αυτές είναι οι τράπεζες, αυτοί και οι τραπεζίτες... Κάπως έτσι έγινε και με την Ελλάδα και τώρα θέλουν να της δανείσουν κι άλλα για να της πιουν το αίμα, γιατί η Ελλάδα έχει περιουσία και θέλουν να την πάρουν. Δύστηχη Ελλαδίτσα! Δύστυχοι Έλληνες!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ξέρεις και εγώ έτυχε περίοδος και μου λέγαν πήγαινε πάρε δάνειο να κάνεις το μάγκα αλλά βολευόμουν να την βγάζω ελληνικά ,ταπεινά και τίμια , όσο μου επέτρεπαν τα λεφτά μου.
Οι Γνωστοί και οι φίλοι? μου λέγαν , έχω την κάρτα και αν μου κάτσει και κανα γκομενάκι θα τα χώσω τα φράγκα (της κάρτας) χοντρά να περνάμε όμορφα. Μετά λόγω υπερβολών έπαιρναν δάνειο με καλύτερους όρους για να ξεπληρώνουν την κάρτα. Πλέον είχα σταματήσει να βγαίνω ακόμα και για καφέ μαζί τους γιατί η κουβέντα όλο γύρναγε στα επιτόκια και στις κάρτες τους. Εγώ λούσα περίσσια δεν είχα ,ούτε μου άρεσε η ψευτομαγκιά , προτιμούσα τον ελληνικό τρόπο ζωής και όχι την ξεφτίλα. Με κάρτα νέο αμάξι,με κάρτα ρούχα ακριβά,με κάρτα μούρη και να σου λένε "ρεεεε παίξε μπάλα ρε , που ζείς? "
Τέτοιες ιστορίες είχα βαρεθεί να ακούω. Απλά ξόδευα ότι έβγαζα.

Ετεός

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει λύση κυρία μου! Να πας σε εξειδικευμένο δικηγόρο να ρωτήσεις, υπάρχει νόμος που λέει οτι οταν αλλάζουν οι τα αρχικά δεδομένα σύναψης συμβολαίου μεταξύ τράπεζας και δανειζομένου,
(πχ. αδυναμία πληρωμής λόγω απόλυσης) γίνετε αναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου.Δικαιώνεσαι 100%! προσφατα διάβασα μια είδηση για εναν κύριο που έκανε το ίδιο και μείωσε την δώση του στα επίπεδα που μπορούσε να πληρώσει. Ψάξου!

Ανώνυμος είπε...

KAPSE TO AFTOKINITO TOU DIEFTHINTI

XAXAAXXAXAX

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Μια Βδομαδα τρως αγγουρι και το Σαββατο εισαι μουρη