Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Δ. ΚΑΖΑΚΗΣ : "ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΝΟΜΙΑΣ" (ΑΝΤ1)




2 σχόλια:

ΜΙΛΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ είπε...

ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ.

tatoo you είπε...

ειμαι 35 χρονια ελευθερος επαγγελματιας.....αν και παντα προσπαθεισα να ειμαι σωστος και με το κρατος και με τους πελατες μου....το 12 ερχεται με κλεισημο της εταιρειας μου...δεν υπαρχει βοηθεια απο πουθενα...βγαινω στην ανεργια στα 55 μου....και ενω θα εβγαινα με συνταξη στα 57 μου , τωρα πρεπει να παω στα 60....και βλεπουμε....το μεγαλυτερο δραμα που παιζεται στην ελλαδα αυτη την στιγμη ειναι στουσ μικροεπιχειρηματιες...μας βλεπω στα σησιτια και στα σλουπιδια......ας ειναι καλα ο παπανδρεου και το πασοκ του......ας ειναι καλα......αυτος και ο καμματικος του στρατος....