Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΑΔ: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ:μένω έκπληκτος από το επίπεδο των επιχειρημάτων του κ. Καζάκη


Μένω έκπληκτος από το επίπεδο των επιχειρημάτων του κ. Καζάκη. Εγώ τον απεκάλεσα κομμουνιστή, λόγω της δικής του δηλώσεως περί του ότι αγωνίζεται για το νέο ΕΑΜ. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν έκανα καμμία άλλου ειδους προσωπική αναφορά. Αυτός είναι που ακολουθείτε και τον οποίον πιστεύετε;....εγώ αγαπητοί μου έχω κατέβει τρεις φορές σε βουλευτικές εκλογές, εξελέγην τις δύο και την πρώτη ήμουν πρώτος σε ψήφους. Εξελέγην Περιφερειακός Σύμβουλος. Για ό,τι λέω κρίνομαι διαρκώς από τους πολίτες στις εκλογές.
Και τώρα για όσα λέω, θα κριθώ στις επόμενες όποτε και αν γίνουν. Λυπούμαι εάν το επίπεδό σας τελικά ήταν αυτό. Άλλο πράγμα η πολιτική διαφωνία και άλλο η προσωπική επίθεση και μάλιστα με τέτοια εμπάθεια. Κρίμα!
Άδωνις Α. Γεωργιάδη

9 σχόλια:

Gregoire είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Gregoire είπε...

Μην ασχολεισε ρε γεωργιαδη με τον μπολσεβικο κατελη της οικονομολογιας Καζακη,ελεος

yosemite_gr είπε...

Εσύ πρώτος Γεωργιάδη δεν είπες τον Καζάκη απατεώνα λόγω της ιδεολογίας του; Μετά πως περιμένεις να αντιδράσει;

Ρε παιδιά ξεκολλήστε με τον Εφιάλτη, άντε στείλτε τον να ξεκουμπιστεί, αν θέλει ας μιλάει στη δική του σελίδα. Εδώ το blog λέγεται αντι νέα τάξη πραγμάτων, έως πότε θα μας πετάτε στα μούτρα την προπαγάνδα τους. Έλεος.

manos2626 είπε...

εχω ψηφισει δεκαδες φορες στη ζωη μου.η μονη ψηφος που εχω μετανιωσει και μετανιωνω καθε μερα ηταν η ψηφος που εδωσα στο ΛΑΟΣ εγω και αλλα 5 μελη της οικογενειας μου στις τελευταιες εκλογες.μας προδωσατε κυριοι.και μην κοιτατε τις φτιαχτες δημοσκοπησεις.βουλη με κυαλια θα ξαναδειτε.οι μαλακιες πληρωνονται.οταν ψηφιζατε το μνημονιο καταδικασατε μια χωρα εν γνωση σας.

ΘΕΡΙΣΤΗΣ είπε...

ουστ Γεωργιάδη

Andrew είπε...

ΚΚΕ Ζαχαριάδη και "ΚΚΕ" Μανιαδάκη

Οι μύθοι της Αντίστασης ΕΑΜ- ΕΛΑΣ-ΚΚΕ

Συμφωνίες ΚΚΕ - Γερμανών

Γιατί είναι Συμμοριτοπόλεμος και όχι Εμφύλιος

Το Ημερολόγιο του Άρη Βελουχιώτη

Σλαβομακεδόνες και ΚΚΕ

Η Εθνική Αντίσταση στη Μακεδονία 1941-1944

http://sfoulidis.landofheroes.org/

Great είπε...

Εάν υποθέσουμε ότι έχουμε Δημοκρατία τότε ο καθένας μας έχει το δικαίωμα της γνώμης του. Αυτό δεν σημαίνει ότι, ότι λέτε εσείς κυρ. Γεωργιάδη είναι σωστά και ότι λέει ο κυρ. Καζάκης είναι λάθος ή το αντίστροφο. Όλοι μας κρινόμαστε με την ζωή που κάνουμε και αυτά που λέμε. Ακούμε την δική σας γνώμη, αλλά ακούμε και την γνώμη των άλλων, τις αξιολογούμε και αναλόγως πράττουμε. Κάνεις δεν είναι αλάνθαστος πόσο μάλλον εσείς.. Καλό είναι να ακούτε και τον διπλανό σας ακόμη και εάν κάνει λάθος, στο τέλος ο κόσμος όπως σας επέλεξε έτσι θα επιλέξει την ανάλογη άποψη, αυτή που τον εκφράζει..

ΘΕΡΙΣΤΗΣ είπε...

Ο κάθε ένας έχει την γνώμη του αλλά εγώ δεν έχω το μέσον σαν τον μαλάκα να ακούγομαι.

e-ego είπε...

yosemite_gr
Αυτόν που δεν πληρώνει στο χωριό μου τον λένε απατεώνα. Στο δικό σου πως τον λένε, γκαζάκη;

manos2626
Δηλαδή μας λες στα ίσια ότι ΔΕΝ μετανοιώνεις για τις επιλογές σου Πασόκ ή ΝΔ ή ΚΚΕ ή Σύριζα ή ο,τιδήποτε άλλο,
αλλά για την επιλογή ΛΑΟΣ.
Οποία λογική ..!
Το ΛΑΟΣ σε πρόδωσε οι άλλοι όχι (;)
Αυτά τα "βουλή ..κυάλια..πληρώνονται..εν γνώση σας.." τα έχεις γράψει πολλάκις κι αλλού ε;
Ή σ'άρεσαν και τα αναπαράγεις;

Great
Έχεις δίκιο αλλά προσωπικά θα απορρίψω εκ προοιμίου έναν κομμουνιστή που ζητά το ΕΑΜ Β.