Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Σκέψεις ενός 25χρονου


Σκέψεις ενός 25χρονου

Την κατάσταση στη χώρα μας πλέον όλοι τη γνωρίζουμε και πάει από το κακό στο χειρότερο... Ανεργία, φόβος για το αύριο, απαισιοδοξία, αδικία, κοροϊδία και πάνω απ'όλα μια αηδία προς τους πάντες και τα πάντα που ευθύνονται γι'αυτή την κατάντια....Ακούω τους πιο παλιούς και μεγαλύτερους μου να λένε ''θα γυρίσει ο τροχός...
.Δεν ξερώ για εσάς αλλά εγώ προσωπικά είμαι πεπεισμένος πλέον και κάθε μέρα πιο πολύ ότι δεν πρόκειται να γυρίσει ο τροχός αλλά τα πράγματα θα πηγαίνουν από το κακό στο χειροτερό.....Εσείς οι υπόλοιποι συνομηλικοί μου και μη, τι πιστεύετε για όλα αυτά;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

25 σχόλια:

Unknown είπε...

Φίλε μου,
αυτοί που κυβερνάνε τον κόσμο και ελέγχουν εν μέρη τις ζωές μας, θέλουν να σε κάνουν να πιστέψεις οτι δεν πρόκειται να γυρίσει ποτέ ο τροχός.
Αυτό το επιδιώκουν, διότι αν εσύ πειστείς πως οτι και να κάνεις δεν πρόκειται να γυρίσει ο τροχός, τότε αυτομάτως έχεις παραιτηθεί από κάθε είδος αντίστασης, αφού θα σου φαντάζει ανούσιο.
Δεν προσπαθώ να σε πείσω πως η κατάσταση είναι "καλή" και πως απλά εσύ την βλέπεις "άσχημη".
Προσπαθώ μόνο να σου πω οτι πρέπει να πολεμήσουμε αυτά τα καθάρματα ακόμα και αν ξέρουμε πως δεν έχουμε καμία ελπίδα, διότι αυτή είναι πραγματική "μαγκιά".
Πρέπει να συνεχίζεις να μάχεσαι ακόμα και αν τα βλέπεις όλα απαισιόδοξα, ακόμα και αν ξέρεις οτι θα χάσεις την μάχη, διότι έχεις να παλέψεις για την αξιοπρέπεια σου, την ζωή σου, την τιμή σου.
Βέβαια θα μου πεις οτι ήδη στα έχουν χτυπήσει όλα αυτά, αλλά αν δεν συνεχίσεις να μάχεσαι θα στα τσακίσουν.
Και να θυμάσαι οτι μερικές φορές, η πλευρά που δεν είχε καμία πιθανότητα να νικήσει έναν πόλεμο, τελικά ως εκ θαύματος τον νικάει.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε ολες οι γενιες εχουν περασει δυσκολα χρονια.Δες αυτη που περασανε 1 και 2 παγκοσμιο πολεμο η και μετα απο τους πολεμους που ηταν ολα καταστρεμενα.Δυστυχως η ζωη ειναι ενας αγωνας.Πολυ σπανιο να την βγαλει καποιος απο τοτε που θα γεννηθει μεχρι τα 90 αν παει καθαρη και ροδινα.ολο και κατι μεγαλο σκαει καθε 30- 40 χρονια.
Τωρα μας κληρωσε ο οικονομικος πολεμος.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ 22 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΜΙΑ 40ΑΡΑ ΚΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΩΗΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ 600 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ.ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ?
ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΚΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

12:40 ωραιος. αμα δεν χρωστάς τα 600 φτανουν

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΙ ΣΕΞ ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΕΣ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΞ.ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΘΕΟΣ ΚΙ ΒΛΕΠΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ.
;-)

Ανώνυμος είπε...

Ζήσε για το τίποτα,ή πέθανε για κάτι.
Νυν υπέρ πάντων αγών.
Είναι κρίμα βέβαια για την νέα γενιά,να της λάχει αυτός ο κλήρος αλλά και στο παρελθόν όσους έδωσαν την ζωή τους για τα ιδανικά είναι αυτοί που δεν έπρεπε ποτέ να ξεχάσουμε όπως ηθελημένα μας οδήγησαν και ήταν νέοι.
Αν είναι λοιπόν να πεθάνουμε ας το κάνουμε με το κεφάλι ψηλά και όχι γονυπετείς.

Ανώνυμος είπε...

12¨42 ΔΕΝ ΤΡΙΓΥΡΝΑΓΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΚΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΩ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΚΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙ ΔΕ ΧΡΩΣΤΩ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
:-)

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ μην ξεχνάς τι είσαι : Άνθρωπος,καλέ μου φίλε,βγαίνει από τις λέξεις "άνω" "θρώσκω" και σημαίνει "κοιτάω ψηλά"...Μην τους κάνεις το χατήρι και σκύβεις το κεφάλι..

Ανώνυμος είπε...

Σκηνικό έντασης και κλίμα προβοκάτσιας στήνει η Άγκυρα στο Αιγαίο εν όψει και της 1ης Οκτωβρίου οπότε το θερμόμετρο στις σχέσεις των δύο χωρών αναμένεται να εκτιναχθεί λόγω των γεωτρήσεων στην κυπριακή ΑΟΖ (όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Άμυνας στο defencenet.gr για μετά τις 15 Σεπτεμβρίου, έχουν προγραμματιστεί μεγάλες αεροναυτικές ασκήσεις στο Αιγαίο και στην Α.Μεσόγειο): Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το τουρκικό ΓΕΕΘΑ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τα ελληνικά μαχητικά παρενόχλησαν 116 φορές τα τουρκικά μαχητικά.

Σύμφωνα με την Άγκυρα μεταξύ 2 Ιουνίου και 11 Αυγούστου, τα ελληνικά μαχητικά παρενόχλησαν 63 φορές τα τουρκικά μαχητικά στην περιοχή της Χίου, 35 φορές στη Μυτιλήνη.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι "τα ελληνιά μαχητικά παραβίασαν τον τουρκικό εναέριο χώρο Αιγαίο και Μεσογείου σε 20 περιπτώσεις στην περιοχή της Χίου και 14 φορές στην περιοχή της Λέσβου"!

Τι σημαίνουν όλα αυτά τα πρωτοφανή ψεύδη (το defencenet.gr γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν υπάρχουν ούτε για αστείο τέτοιες παραβιάσεις. Οι "παρενοχλήσεις" είναι οι αναχαιτίσεις των τουρκικών μαχητικών από ελληνικά) και γιατί τώρα χρησιμοποιούνται από την Τουρκία; Σημαίνουν ότι δημιουργείται κλίμα. Κλίμα σύγκρουσης. Ψυχολογική προετοιμασία για προβοκάτσια τύπου "Βαριοπούλας".

Είναι η κλασική συνταγή που έχει επαναληφθεί τότσες φορές ανά τους αιώνες. Ακόμα και ο Χίτλερ για να επιτεθεί στην Πολωνία σκηνοθέτησε συνοριακό επεισόδιιο για να του δώσει τη νομιμοποίηση εισβολής.

Και πλέον στην ατζέντα, για πρώτη φορά η Άγκυρα περιλαμβάνει και "παρενοχλήσεις μαχητικών της τουρκικής Αεροπορίας στην Μεσόγειο"!

Οι επόμενοι μήνες θα είναι εξαιρετικά δύσκολοι...
PIGI DEFENCENET.GR

Ανώνυμος είπε...

kairos γαρ εγγυς πουστοτουρκοι.Ερχετε η ωρα της μεγαλης και τελικης αναμετρησης.

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ είπε...

Αδερφε μου κανεις δεν μπορει να σε καταλαβει, εισαι μονος, και δεν 8α σε καταλαβει κανεις γιατι η δυναμη της προσπα8ειας για κατανωησης ειναι πολυ δυσκολη αρετη, γι αυτο ολοι σου λενε για "εμενα"
Εγω 8α προσπα8ησω να σε καταλαβω και να δοσω μια χρηστικη αποψη "γιατι οι φιλοσοφιες βοη8ουν ως 1 σημειο" . Μην κα8εσαι στην πολη 8α σαπισεις κ πνευματικα κ σωματικα. υποχωρησε στην πατρωα γη " ο Βενιζελος εκανε αναδασμο γης για να εχουν ολοι, με την υποχρεωση να την παραδιδουν στους επομενους για να ζουν κ αυτοι" διεκδικησε αυτην την γη απο οποιον "ξεχασε να την παραδωσει" ειναι η σειρα σου να την αφεντεψεις, σου ανηκει, στο κατω κατω τι σοι Ελληνας μπορεισ να εισαι αν δεν σου ανηκει 1 κομματι Ελλαδος. Η γη ειναι δυσκολη να την μεταχειρηστεις "αλλα απο αυτην ζησαν πολοι πριν απο εμας" εγω 8α σου πω κατι που μου ηρ8ε στο μυαλο μολις τωρα, χ8ες υπηρχε 1 δημοσιευμα που 1 συνεταιρισμος μοιραζει δωρεαν σπορους. Παρε αυτους τους πολυτιμους σπορους κανε μια παρα πολυ μικρη καλιεργεια και πουλα αυτους τους σπορους στο e-bay ωστε να μπορουν οι Αμερικανοι να σε βρουν, χρησιμοποιησε και 1 μεταφραστικο προγραμμα για να πουλας και σε ευρωπη, μην κανεις σελιδα γιατι δεν 8α βρησκει κανενας, χρησιμοποιησε amazon και e-bay , 8α κανεις δουλεια.

Εν το μεταξυ να γυμναζεις την ψυχη σου και ακου οσο ποιο πολυ μπορεις Τουλατο και κυρηγμα "απο λιγους, σαν τον Πορφυρειο" Εγω δεν πιστευω στον Χριστο και φαντασου οτι τους πρωτεινω αφοβα, τους αλους να τους ακους αλλα να προσεχεις, ειναι στρατολογημενοι "οχι οτι 8ελουν να κανουν κακο αλλα προσεχε"

Φροντισε ο χρονος του καλεσματος να βρει την ψυχη σου ετοιμη

Ανώνυμος είπε...

Καιρός να στραφείς προς το Δημιουργό σου και Πατέρα Θεό σου και να αρχίσεις μια πραγματικά Χριστιανική ζωή....Τότε δε θα φοβάσαι τίποτε, γιατι η Ευτυχία δε θα κρέμεται από τό τί θα ψηφίσουν οι αξιολύπητοι ΄"κοσμικοί" κυβερνήτες, αλλά θα βρίσκεται ήδη μέσα στην καρδιά σου, στην ψυχή σου, με τη Χάρη του Χριστού μας...Ότι και να σου πώ δε θα το καταλάβεις όμως, αν δεν ξεκινήσεις την προσπάθεια...λυπάμαι γι αυτό...Ξεκίνα και θα δεις...

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ! ! !

Ανώνυμος είπε...

μην περιμενεις φιλε να γυρισει ο τροχος εμεις πρεπει να τον γυρισουμε !οι μεγαλοι που λενε θα γυρισει ο τροχος ενοουν θα γυρισει ο φτωχος να γ... και παλι ο φτωχος!αυτοι οι μεγαλοι μας επνειξαν στα σκατα με τα ρουσφετια τους και τις σημαιες τους για να χωσουν τα παιδια τους σε δουλιτσες να γινουν τεμπεληδες κονομημενοι σαν και τους ιδιους!

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

ΑΔΕΡΦΕ ΤΟ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...
ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΥΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...
ΟΜΩΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΩ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΜΟΥ, Ο ΤΡΟΧΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΣΙΜΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

12.49 το ανω θρωσκω εναι λαθος δες λιγο λιαντινη και θα το καταλαβεις... φιλικα

Ανώνυμος είπε...

τωρα τρομοκρατιτε η δεν τρομοκρατιτε τους νεους εσεις εκει στην ΑΝΤ ΝΤ Π ,ενα αισιοδοκσο θεμα για τους νεους δεν ειδα να αναρτισετε ,τους βαζετε ταφοπλακα στα ονειρα τους ναι η οχι ;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

δεν σχολιαζω την φωτογραφια που επιλεξατε και ειναι απο φυλακοβιο,.. λιγο ντροπη δεν βλεπει απεναντιας ειναι αρετη που σας λειπει

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ είπε...

2.50 και 2.58 φιλικα παντα. Αν εχεις ζησει μονο Ελλαδα δεν γινετε να καταλαβεις τι 8α πει φτωχια και μιλαμε για την φτωχεια που ερχεται, οχι για την ακραια της Αφρικης, εκεινες τις μερες 8α δεις ολους να κανουν φουντα γιατι δεν 8α αντεχουν την κα8ημερινοτητα " αν ολα πανε γραμμη και η κοινωνια παραμενει απονεβρωμενη" η φωτογραφια ειναι επιτυχης , αν μπορουσες μονο να δεις και να ζησεις για λιγο αυτην την εξα8λιωση στις χωρες τις βαλτικης και της ανατολικης Ευρωπης 8α σοκαριζοσουν γιατι 8α εβλεπες το μελλον

Ανώνυμος είπε...

προς 3.17στρατηγε μου τα σεβη μου σε ευχαριστω που απαντησες στα σχολιαμου
σαν λαος ειμασται ο καλυτερος και στο λεω εκ πειρας, δεν μας αξιζε τετοιο μελλον εμας τους ελληνες, προσπαθω ματαια βεβαια να δοσο σε καποιους να καταλαβουν, οτι με τετοιες αναρτισεις φοβου και τρομοκρατιας δεν θα υπαρξει μελλον.
και δες μονοσου και βγαλε σιμπερασμα απ το τελεφτεο σχολιο της ΑΝΤ ΝΤ Π. καθιστε στα αυγα σας κοροιδα ελληνες και αφηστε το μελονσας γιατι θα φατε ξηλο, και με φοντο τα ΜΑΤ
για πες μου τωρα στρατιγε μου με το χερι στην καρδια, σου αρεσουν τα θεματα και ο τροπος που τα λανσαρει το ΑΝΤ Ν Π, σου αρεσι διλαδι αυτη η τρομοκρατια και ο φοβος που προπαγανδίζει τελος. να εισαι παντα καλα

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι λιγο πιο μεγαλος απο εσενα καλε μου φιλε που εγραψες προφανως το κειμενο αλλα υποκειμενικα παντα τα πραγματα για μενα δεν προκειται να καλλυτερεψουν και επειδη πολλα ακουγονται και πολλα καταλαβαινουμε αν ειναι να λαχει στην δικη μας γενια ο κληρος να ζησουμε αυτα που εχουν γραφτει και διαισθανομαστε τοτε επιλεγω να παω ηρωικα σαν τους προγονους μου!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα καλε μου φιλε 4.39 δεν βλεπεις δεν υπαρχη κανης, εχουν εξαφανιστει ολοι, που ειναιη ηγεσια τησ εκκλησιας, η ηγεσια του στρατου που ειναι, τα τρακτερ τα φορτιγα, που ειναι η κρητη να ανεβη στο συνταγμα. τα παιδιαμας φιλε τα παιδια μας τιποτα αλλο που τα προοριζουν σκλαβους .αλιμονο σε αυτους που καταρακονουν τις ψυχες τον ελληνον σε αφτες της δισκολες ωρες,

Ανώνυμος είπε...

ειμαι 25 και τα ονειρα μου τα πειραν εφτυχως ζω στην επαρχια και μπορω να πο οτι τιν βολευω μια χαρα γτ εχω ενα κομματι γης δικο μου οποτε το θεμα επιβιωσης οσο αφορα το διατροφολογικο το ελυσα.αφτο που δεν μπορουν με τπτ να μου πααρουν ειναι η ψυχη μου και τα πυστευω μου.πυστευω στον ελληνισμο και με τπτ δεν θα αφησω να λασποσουν τα παλικαρα που πεθαναν για να ζω εγω σημερα (ελευθερος) θα παλευσω οσο μπορω με οση δυναμη εχω και θα βοηθησω οποιον μπορω.αφτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι πος ειμαι ετοιμο να πεθανω για τα πυστευω μου και την πατριδα μου οπωσ εκανα και αλλοι ελληνες παληκαρια!!!!μπορει ολα να μου τα παρουν αλλα οχι την ψυχη μου,ανοικω σε μενα και σε κανενα αλλο!συνελληνες ολα θα πανε καλα αρκει να εχουμε ολοι εναν κοινο στοχο.ο τροχος φιλε μου οχι μονο θα γυρισει αλλα θα τουσ παρει μαζι του στην κατρακιλα που ερχετε και η ελλαδα θα ξαναγινει οπωσ ηταν με την σοφια και τις αρετες που εχοπυμε ωσ ελλην!ενασ μικρος αλλα οχι ασημαντος πολιτης

Ανώνυμος είπε...

Απαντω στον 22χρονο φιλο με το τυπου ανεκδοτο που ειναι στην επικαιροτητα.Βγηκαν στους δρομους οι αστυνομικοι και συλαμβαναν λαθρομεταναστες, δεν ειμαι εγω και εττσι δεν αντεδρασα,μετα συνελαμβαναν αναρχικους και αφου δεν ειμαι παλι δεν αντεδρασα επειτα βγηκαν και.........! Καποια στιγμη κτυπησαν τη δικη μου πορτα αλλα ημουν στους τελευταιους και ετσι δεν υπηρχε καποιος να αντιδρασει.ΚΡΙΜΑ!!!

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ είπε...

Αδερφε 4.22 δεν εχεις αδικο, ομολογω οτι δεν το ειχα προσεγκισει ετσι. Γι αυτο χρειαζωνται να ακουγωνται αποψεις
Ορ8α παρατηρεις, αλλωστε αφτο δεν ηταν το νοημα που επρεπε να περασουν σακατεβωντας αν8ρωπους που πολυ απλα δεν 8α χτυπουσαν πισω, ολοι οσοι ηταν μαζεμενοι στο συνταγμα ηταν πολλυ φιλυσηχοι. ουτε 1/1000 απο αφτους δεν ειναι οι χουλυγκαν που παιρνουν στο κυνηγι τα ματ που οι τελευταιαοι βρηκαν ευκαιρια για τζαμπα μαγκια.