Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

"ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ"...



Καταπέλτης ο Καμμένος εναντίον του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος. Είπε: "αφού δεν τολμούν να μου κάνουν αυτοί μήνυση, θα τους κάνω εγώ"! Ιδιαίτερα εναντίον του αδελφού του Πρωθυπουργού ότι εμπλέκεται με εταιρεία που θίγει τα εθνικά συμφέροντα. Ο Καμμένος θεωρεί ότι είναι δικαιωμένος ιδιαίτερα τώρα που και η Ελευθεροτυπία έβγαλε ...


τα θέματα με τις "πράσινες μπίζνες". Οι ρουκέτες συνεχίζουν να πέφτουν ασταμάτητα...
πηγη

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσεχε γιατι θα σε φανε, ειδικα τωρα που κανεις απο τους ελληνες δεν ασχολειται με την ελλαδα

Ανώνυμος είπε...

μπραβο λεβεντη μου.τραβα μπροστα. ο θεοσ κ η παναγια μαζι σου. πωσ να βοηθησω κ εγω. κανε ενα σινιαλο.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ .

Ανώνυμος είπε...

Καί αμα θελήσεις μάζεψε υπογραφες θά ειναι εκατομμυρια!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω μόνο μην "κατά τύχη" του επιτεθεί η ΣΕΧΤΑ Επαναστατών...Να έφευγε όμως και από τη Νέα Δημοκρατία (ή αλλιώς επερχόμενη Νέα Δικτατορία) θα ήταν καλύτερος....

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΠΑΝΟ.ΑΔΕΡΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΣΟΥ ΚΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

εύγε. προχώρα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑΒΟ ΡΕ ΠΑΝΟ!!!
ΤΡΑΒΑ ΜΠΡΟΣΤΑ...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...
ΚΟΨΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΓΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΝΟΥΔΟΥΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΕΤΡΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

Γάμα τους τσολιά μου όλους. Αλλά γάμα και αυτό τον φλώρρο τον Αντώνη πουλημένος ξεφτίλας είναι και αυτος

Ανώνυμος είπε...

γιατι ρε λεβεντες ειστε ολοι ανωνυμη?

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΟ...
ΠΑΝΟ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ίσως επειδή αυτοί που κυβερνούν είναι χειρότεροι από τη χούντα που φακέλωναν

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

2:19 ΕΣΥ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ;;;
ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΤΙ ΤΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;