Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ: Μαθητής ΑΜΕΑ στρέφει το κεφάλι αριστερά…


ΒΙΝΤΕΟ: Μαθητής ΑΜΕΑ στρέφει το κεφάλι αριστερά…Η πιο συγκινητική στιγμή της παρέλασης στην Ελλάδα διαδραματίστηκε στην Κοζάνη.
Εν μέσω συνθημάτων ενάντια στην κυβέρνηση από όλους τους θεατές της παρέλασης, μαθητής ΑμΕΑ του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης στρέφει το κεφάλι του ....
αριστερά μπροστά από την εξέδρα των επισήμων, απαξιώνοντας με την κίνησή του την κυβερνητική πολιτική και τους εκπροσώπους της και εισπράττοντας το χειροκρότημα του κόσμου.
Δείτε το βίντεο που κατέγραψε η κάμερα του kozan.gr:

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

etsi re maga!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε αντίθεση με πολλούς ο μαθητής είναι ΑΜΕΑ ΣΤΟ ΣΏΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΕ

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ!!!!Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

παληκαρι!!!

Anestis Zioulis είπε...

Ρε παιδιά, είναι του σύριζα γι' αυτό.
Μπράβο Έλληνα αδερφέ μου!

Ανώνυμος είπε...

Με συγκίνησες μπαγάσα!!!!
Πρότι όλη μέρα είμαι μέσα στα νεύρα απ' τις δηλώσεις των προδοτών που έχουν το θράσος να ζητάνε και τα ρέστα...
Για να μην τους τρώει πάντος η αγωνία ας μάθουν από τώρα οτι τα ρέστα θα τους τα δώσουμε... στο γουδί

JORDAN είπε...

ΑΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ

Ανώνυμος είπε...

άρε αδερφούλη μου είσαι μεγάλος ΠΑΛΙΚΑΡΟΣ!! σήμερα χάρικα όσο πότε!!επιτέλους ξυπνήσαμε!!και είναι μόνο η αρχή!!

Ανώνυμος είπε...

Να σε προστατεύει ο ΘΕΟΣ παλικάρι μου!Σαν κι εσένα έχει ανάγκη ο τόπος και όχι προδότες!Μπράβο σου!

Ανώνυμος είπε...

αυτος ο ΚΥΡΙΟΣ μου απεδιξε ποσο βλακας ειμαι που πιστευα οτι ξερω ιστορια.ιστορια εγραψε μονος του μονο με μια κινηση του κεφαλιου .ζηλευω τους γονεις τους που εχουν ενα τετοιο ΠΑΛΙΚΑΡΙ ενα τετοιο ΗΡΩΑ.ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΑΠΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ .ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΙΩΣΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ.ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ.ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ . . .

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΗΚΑΡΗ ΜΟΥ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙΜΗΣΕ
ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΞΟΥΣ (ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥΣ) ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1940. ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

μπράβο παλικάρι μου!
ΓΙΓΑΝΤΑΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητική εικόνα, μπράβο στο παληκάρι και στους γονείς του.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ