Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΠΡΟΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 21 ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ...


ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Το παρόν ιστολόγιο θα συνεχίσει μονότονα να διακκηρύσσει σε όλους τους τόνους ότι εάν δεν υπάρξει φρόνημα θυσίας στον Ελληνικό λαό, δεν θα μπορέσει να ενωθεί και να διώξει τους θανάσιμους για την πατρίδα προδότες!!! Και φρόνημα τέτοιο πηγάζει μόνο από τη Σταυρική θυσία του Χριστού και επομένως το διαθέτουν μόνον όσοι έχουν αληθινή και βαθειά...
πίστη στό Χριστό, όπως ακριβώς οι αγωνιστές του 21. Και επειδή κάποιοι αμφισβητούν ότι οι αγωνιστές του 21 επρότασσαν την πίστη του Χριστού στον αγώνα για την ελευθερία της Πατρίδας, χρησιμοποίησαν δε ώς επιχειρήματα και κάποιες γραφικές ταχυδακτυλουργίες του μπαρμπα Γιάννη του Σκαρίμπα, ότι ο Γέρος του Μωριά εμψύχωνε τάχα τους Έλληνες με τα κατορθώματα των αρχαίων κι όχι με την πίστη στο Χριστό, σήμερα θα δώσουμε ένα μικρό δείγμα γραφής από τα Άπαντα του ίδιου του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη που έχουν εκδοθεί το 1977 από τις ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 1821 με εισαγωγή της Έλλης Αλεξίου και παρουσίαση από τους Γ. Τερτσέτη και Α. Πολυζωΐδη. "Ο Θεός, έλεγε, έδωσε την υπογραφή Του δια την ελευθερίαν της Ελλάδος, δεν την παίρνει πίσω". Ανέκδοτα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ. 171 "Αφού παρέλαβε τ΄Ανάπλι, τράβηξε πρώτα στον Άι-Γιώργη, που ήτανε τζαμί και μόλις του είχανε κάμη τα εγκαίνια οι χριστιανοί κι ενώ κλήρος και λαός έλεγε το "Δόξα εν υψίστοις", ο στρατηγός έστησε την πιό καλή τουρκική σημαία στο μέσον της εκκλησιάς, μαζί με άλλα λάφυρα προσφορά στην εκκλησιά, γονάτισε και δόξασε μαζί με τους άλλους τον Θεό, που λευτέρωσε τ΄Ανάπλι". Ανέκδοτα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ.182 Όταν εις το Βουλευτικόν (δικαστήριον) του ανεγνώσθη η απόφασις θανάτου είπε: -Μνήσθητί μου Κύριε, όταν έλθεις εν τη βασιλεία σου. Το είπε με φωνήν άτρεμην, έκαμε τον σταυρόν του και επήρε μια πρέζα ταμπάκο. Ανέκδοτα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ.196
"Το ψαλτήρι το κτωήχι, ο μηναίος, άλλαι προφητείαι, ήσαν τα βιβλία οπού ανέγνωσα." Απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ. 275 Επ ευκαιρία να δώσει ο γέρος του Μωριά μιαν απάντηση και στα κνώδαλα του ΣΚΑΪ περί του "μύθου" της 25ης Μαρτίου: "...και τους έλεγα, ότι την ημέρα του Ευαγγελισμού να είναι έτοιμοι, και κάθε επαρχία να κινηθεί εναντίον των Τούρκων των τοπικών, και να τους πολιορκήσουν εις τα διάφορα φρούρια..." Απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ. 277 "Την αυγήν εξημέρωσε εις ταις 25, Ευαγγελισμού...έρηξα καμμιά χιλιάδα τουφέκια, τρείς μπαταριαίς δια να τ΄ακούσει ο κόσμος να σηκωθεί κατά παραγγελίαν. Ακούοντες οι Γαρατζαίοι τα τουφέκια, εσκότωσαν τους κεχαγιάδες -αυτοί ήθελαν να φύγουν-και έγινε αρχή του σκοτωμού." Απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 1ος σελ. 279 Αυτά τα ολίγα από τον Στρατηγό του Αγώνα και διάλεξα αυτόν γιατί ο Μακρυγιάννης είναι γνωστός και χαρακτηρισμένος ως θρησκόληπτος από τον άθεο Βλαχογιάννη και στα γραφτά του η Πίστη είναι πιό πολλές φορές γραμμένη από την Πατρίδα. Σήμερα η λαλέουσα παγανοτηλεόραση έχει κάνει τη δουλειά της κι οι δούλοι του ευδαιμονισμού, είναι πολύ δύσκολο να αφήσουν τα δεσμά τους και να εξεγερθούν, διότι δεν εμπνέονται από το φρόνημα του Σταυρού δηλαδή φρόνημα της θυσίας. Και για να καταλάβετε τί εννοώ θα κλείσω με τις διηγήσεις του Νικηταρά και ενός Οθωμανού οπλαρχηγού από το υπόμνημά του, διηγήσεις που σώζονται στο φυλλάδιο με τίτλο "ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ" το οποίο τυπώθηκε το 1852 και αναγνώσθηκε επίσημα την 23η Μαρτίου 1858 εορτή των Βαΐων στην Βιβλιοθήκη της Βουλής: (Η διήγηση του Νικηταρά για το πώς σκότωσαν οι Τούρκοι τον πατέρα του και τον αδελφό του μαζί με κάποιον Αναγνώστη) "Σκοτώνουν τον Αναγνώστη υβρίζοντάς τον διά τον πατέρα του, εις τον αδελφό μου προβάλλουν να αλλάξει την πίστη του, δέν το στέργει. Του δείχνουν τον πατέρα του σκοτωμένο, ούτε. Θέλω να πάω εκεί που πάει ο πατέρας μου. Έκαμε το σταυρό του, κι απ΄το αίμα του έγινε σταυρός" Και συνεχίζει ο συγγραφέας του φυλλαδίου: -Εδώ κύριοι που ηύραμε το σημείον της σωτηρίας μας, ας δεσομε τα χέρια προσευχόμενοι. Όχι ακόμη. Και άλλο ακούσετε: Ένας οπλαρχηγός Οθωμανός εδιηγήθη εις έναν εκ των σεβαστών ακροατών μου, Ιωάννην Παπαρηγόπουλον, ότι εις μιαν μάχην οι δικοί μας ετσακίσθηκαν: "Ο σημαιοφόρος σας έμεινε κατακαμπίς γονατισμένος εις το γόνα του, λαβωμένο το άλλο, και εφώναζε εις τους συντρόφους του που έφευγαν: Ελάτε να πάρετε την σημαία, το σταυρό' τα βόλια έπεφταν βροχή απάνω του κι αυτός εφώναζε, τον σταυρό, τον σταυρό. Τρείς, οι πλέον γεναίοι, ξέκοψαν από τους άλλους και άρπαξαν από το χέρι του τη σημαία τους, τότε αυτός φωνάζει εις τους εδικούς μου: ελάτε τώρα να με σκοτώσετε. Εχύθηκα να τον γλυτώσω, επειδή με θάμπωσε η ανδρεία του, αλλά τον ηύρα κομματιασμένο από τους εδικούς μου, η σημαία ορθή εις το καταράχι" ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Τόμος 2ος σελ. 137,138 ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΥΡΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ
Πηγη 

48 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821 ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ! ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ!!! ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

Α, καλά.... Ακόμα να καταλάβετε εσείς οι χριστιανοί οτι το να λατρεύεις κάποιο θεό δεν σημαίνει άμεσα οτι είσαι χριστιανός...
Πόσο κομπλεξικοί μπορεί να είστε? Αν θεωρείτε οτι είστε παιδιά του αβραάμ εντάξει, εμείς που προτιμάμε να είμαστε παιδιά του Δευκαλίωνα σε τί φταίμε?

Σε λίγο θα μας πείτε οτι ο Κολοκοτρώνης ήταν τόσο αγαθός χριστιανός που δεν μπορούσε να βρίσει κάν, ξεχνώντας την αθυροστομία του!

Ένα έχω να πω: «Είσαστε Έλληνες;Τι προσκυνάτε; Οι Έλληνες ακόμα και στους θεούς όρθιοι μιλάνε»

Ανώνυμος είπε...

7:17 ΑΜΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΟΝΙΑ ΠΕΤΟΥΝ ΚΑΝΤΥΛΕΣ !!!

Ανώνυμος είπε...

Αν μου απαντήσουν ποιοι?

Ανώνυμος είπε...

7:27 να αφανταστώ ότι στο στενό μυαλουδάκι σου μόνο δύο κατηγορίες ανθρώπων υπάρχουν έ?
Οι ορθόδοξοι από την μια και οι εβραιομασόνοι από την άλλη...

Εεεερε αμορφωσιά!

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΚΩ ΓΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ..

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 7:31
ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΟΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ, ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΦΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ "ΚΥΝΗΓΑΕΙ" ΣΤΑ SITE ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ;;;
ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ, ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΟΝΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΤΕ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΤΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.
ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ, ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ.

Ανώνυμος είπε...

Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

Ανώνυμος είπε...

7:42 ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΩΜΟΣΕΣ ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

@7:40 οι ορθοδοξοι ας αφησουν τους αρχαιους κι να κατσουν να ερμηνευσουν ματθαιο και λουκα

Ανώνυμος είπε...

@ 7:28
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΟΡΘΙΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

@ 7:48 ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΟΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΘΑΙΟ ΚΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ

Ανώνυμος είπε...

@7:48 ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ωρε εχει πολλα τουρκοσπορα δωμεσα.

Ανώνυμος είπε...

Την φράση «Είσαστε Έλληνες;Τι προσκυνάτε; Οι Έλληνες ακόμα και στους θεούς όρθιοι μιλάνε» την είπε ο κατά τα άλλα χριστιανός Κολοκοτρώνης ανόητε! Ρωτα αυτόν αν του απαντάνε.
Όσο για τον άλλον που λέει οτι διαβάζει αρχαίους Έλληνες συγγραφείς δύο ενδεχόμενα υπάρχουν. Ή λέει ψέμματα ή δεν καταλαβάινει γρή απο αυτα που διαβάζει... Διαφορετικά θα είχε πάψει να είναι χριστιανός.
Και στην τελική αν δεν κάνω λάθος ο Χριστός δίδαξε ειρήνη και ανθρωπιά, πως γίνεται λοιπόν να αγωνιάτε τόσο πολύ για να αποδείξετε οτι ήρωες όπως ο Κολοκοτρώνεις ήταν χριστιανός! Αν ήταν χριστιανός θα έπρεπε να γυρίσει και το άλλο μάγουλο στους τούρκους! Μαλλον δεν ξέρετε τί σας γίνεται! Δεν ξέρετε τι πιστεύετε γιατί το πιστεύετε και από κρίση ΜΗΔΕΝ! Και όχι μόνο αυτό, φανατίζεστε και από πάνω! Η αμορφωσιά στο μεγαλείο της!

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν αρχαιολάγνοι!Απλώς ανιστόρητοι και ημιμαθείς!Οι Πατέρες της Εκκλησίας ομιλούν περί Ελληνορθόδοξου και αυτό δίνει απαντήσεις σε όσους έχουν τον Νου να το κατανοήσουν!Όποιος διαβάσει τις Αρχαίες Σίβυλλες και τις Προφητείες περί Σωτήρος Χριστού προ της ενανθρωπήσεως του θα καταλάβει πολλά!!!ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ......ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αφου ο νεοελληνας εχει παψει να διαβαζει κ παρολαταυτα εκφερει κ αποψη κ νομιζει πως εχει κ κριση για τα παντα.Αυτο ειναι π λενε οτι η ημιμαθεια ειναι πολυ χειροτερη απο την αμαθεια...Προτεινω λοιπον σε ολους τους δηθεν αρχαιολατρεις κ ψευτικους πατριωτες να κατσουν να διαβασουν για το παρελθον της Ελλαδας μας το πραγματικο κ οχι αυτο π μας μαθαινουν οι εβραιοτουρκοι στα σχολεια μας...Ετσι μας καταντησαν καποιοι προσφατα μαλιστα σε καποιο αλλο ψομμεντ ειχε γραψσει κ ενας εβραιος στα εβραικα κιολας στο αντιντπ κ μας κοροιδευε για την παιδεια μας κ την συγκρινε με την δικια τους μαγκες...Καθηστε διαβαστε αρχαιοελληνικη φιλοσοφια λοιπον κ εκει θα δειτε οτι ολοι οι μεγαλοι φιλοσοφοι μιλαγανε για τον μοναδικο θεο,επισης αναζητηστε το χειρογραφο με τον χρησμο του Απολλωνα π ειχε δωσει στο μαντειο των Δελφων κ μιλουσε για τον ερχομο του Χριστου κ προετοιμαζε τους Ελληνες για αυτο.Οι αποδειξεις μιλανε απο μονες τους απλα θελει πολυ χρονο.Κ οσοι συνεχιζουν να πιστευουν οτι ο χριστιανισμος ειναι εβραικη θρησκεια ακομα τοτε ειμαστε καταδικασμενοι.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ δηλαδή κατάλαβες ε? Για δώσε μου και εμένα να καταλάβω τότε γιατί Χριστιανοί έσφαζαν άπιστους χριστινούς? Η μήπως πάλι έγραψε κανένας πατέρας της Εκκλησίας καμία μπουρδα που το διαψέυδει και αυτό?

Ανώνυμος είπε...

Ε αφού τα εξηγούσαν όλα οι αρχαίοι Έλληνες για τον ερχομό του χριστού τότε γιατί οι πατέρες σας εκαψαν τόσα αρχαία Ελληικά βιβλία...Και στην τελική εσείς γιατί θεωρτείτε ιερό βιβλίο την ΕΒΡΑΙΚΗ βίβλο και δεν θεωρείτε τα Ελληνικά συγγράμματα.

Ανώνυμος είπε...

Κ σου ξανα λεω η ημιμαθεια ειναι χειροτερη μην μιλας...ψαξε κ δες οτι στον μεχρι σημερα κοσμο απο τους λαους π εχουν βασανιστει περισσοτερο ειναι κ οι χριστιανοι.δες σερβους αρμενιους ελληνες κλπ.Ακομα κ ο νερωνας εκαψε τη ρωμη κ μεχρι να παραδεχτει οτι το κανε αυτος ειχε σφαξει ποσσους χιλ χριστιανους.Επισης σκεψου γτ η γαμω μασωνεια κυνηγουσε/γαει τους χριστιανους.Λες απλα να χετε τουλαχιστον κατι κοινο ?Διαβαστε

Ανώνυμος είπε...

@8:44 ΑΠΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΕΡΙ ΜΟΝΟΘΕΪΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε οι αρχαιοι ελληνες ηταν τοσο ηλιθιοι δλδ μ λες π πιστευανε σε 12 θεους?.θεω σημαινει τρεχω γρηγορα στα αρχαια ελληνικα.κ ναι το λεω εσυ εισαι αυτος π πρεπει να πιστει εσυ να κατσεις να διαβασεις.Επισης σ ξεφευγει κατι σημαντικο κατι ανακαλυψεις π εγιναν στην νοτιο ιταλια κ μαντεψε βρεθηκαν 3.000 αρχαιοελληνικοι παπυροι του Επικουρου.Εμαθες τπτ στο παν πουθενα ? Αυτη τη στιγμοι τα χουν παρει οι φιλοι σου οι αμερικανοι ρε οι αθεοι υπο την προστασια τους...να ξερεις λενε πολλα.αθεε

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ (ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΟΝΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΕΥΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ)...

"ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ"

Ανώνυμος είπε...

Ναι, και οι εβραίοι βασανισμένος λαός ειναι... Τι πάει μα πει αυτό... Εσύ κάτσε και σκέψου για ποιο λόγο ειναι βασανισμένοι αυτοί οι λαοι...
Να σου πω εγω? Ειναι βασανισμένοι γιατι υπήρξαν βαθειά θρησκόληπτοι και φανατισμένοι με της θρησκείες τους τις οποίες ήθελαν να επιβάλουν. Για αυτό τον λόγο εμπλεξαν και σε τόσους πολέμους.
Ετσι είναι... που να φτάσει η μιζέρια και ο τυφλός φανατισμός των χριστιανών το Ελέυθερο και αδογμάτιστο πνέυμα των αρχαίων Ελλήνων. Μην τρελαθούμε κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

Οι εβραιοι ειναι αποπροσανατολισμενος του χουν βαλει κατι Tora απο δω κατι καμπαλ απο κει κ εχουν χασει το μπουσουλα εξαρχης.Εσυ κατσε κ σκεψου.

Ανώνυμος είπε...

Χεστικα ρε μεγάλε τι ήταν ο Κολοκοτρώνης! Αυτό που μου την δινει είναι το οτι φαγωθήκατε αν τον κάνετε χριστιανό ντε και καλά. Πόσο κομπλεξικοί είσαστε επιτέλους! Γελίοι! Μου θυμίζετε τους σκοπιανούς, οτι ακριβως κάνουν αυτοί με την Μακεδονία το κάνετε εσείς με τον Ελληνισμό.
Θύματα των Εραίων! Ε, θύματα!

Ανώνυμος είπε...

Αντε ρε αναρχοκου"μουνι"

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΑΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΙΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΆΔΑ=ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΕΜΕΤΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑΣ.....ΖΩΑ, ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ...ΖΗΤΩ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ...ΖΗΤΩ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ...ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!!
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟ ...ΟΥΣΤ...ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!

ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ....
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ .
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΕΝΑ ΚΟΝΤΟ, ΑΣΧΗΜΟ, ΚΑΡΑΦΛΟ ΨΑΡΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΕΤΡΟΣ;;;;
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΣΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ;;;

IC+XC+NIKA

GZofSparta είπε...

είσαστε για τα πανηγύρια πραγματικά εδώ μέσα...Βέβαια ομιλούν περί θρησκείας άτομα που ούτε την Αγία γραφή δεν έχουν διαβάσει...άτομα που έχουν δηλαδή τίποτε άλλο παρά ΓΝΩΜΗ και όχι γνώση...στοιχηματίζω το κεφάλι μου πως οι περισσότεροι που τσακώνονται παραπάνω δεν ξέρουν ΚΑΝ τι ακριβώς γράφει η Αγία σας γραφή μέσα...άρα απλά λέτε μπαρούφες,έτσι για να δείξετε ότι κάτι είσαστε...Αλλά βέβαια,όταν το 81,5 τοις εκατό της χριστιανικής θρησκείας βασίζεται στην ιουδαϊκή αντίληψη(παλαιά διαθήκη),και το υπόλοιπο 18,5 τοις εκατό βασίζεται σε παραμυθάκια(καινή διαθήκη)...τι να περιμένει κανείς από τους ακολούθους αυτού του "βιβλίου"...τι άλλο παρά μπαρούφες,ανακρίβειες και ύβρεις...έτσι θέλετε ρε γελοίοι να μπείτε και στην Πόλη;χα!ξέχασα θα σας βοηθήσει το..."ξανθό" γένος,οι ομόθρησκοι,οι σωτήρες...αχ αχ τι άλλο να γράψω για αυτά που γίνονται στην Ελλάδα...αντί να ψάξετε την αλήθεια,πράττετε όπως και οι γείτονές μας,δηλαδή δίχως γνώσεις παρά μόνο με προπαγάνδα,με διαφθορά και φανατισμό...είναι όλα στοιχεία του χριστιανισμού που πρέπει να βγάλομε από πάνω μας ώς έθνος.Μόνο έτσι,πραγματικά και με ειλικρίνεια σας γράφω,μόνο έτσι θα μπορέσομε να πάμε μπροστά...αντιγράφοντας τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ μας προγόνους που είχαν αξίες,πρότυπα,ήθη κι έθιμα,και πάνω απ'όλα...πίστη στο συμπολίτη και στην πατρίδα...ΜΟΝΟΝ έτσι θα πάμε μπροστά λοιπόν...Φιλικά.

GZofSparta είπε...

θέλω να προσθέσω και το εξής,όμως:ότι δηλαδή,για την επανάσταση του 1821 και μετά,δε πρέπει να ξεχνούμε πως οι κληρικοί στάθηκαν ΠΑΡΑ πολλές φορές υπέρ των κατακτητών μας Τούρκων,αφορίζοντας τους αγωνιστές,στήνοντας ενέδρες στους Έλληνες σε συνεργασία με τους Τουρκαλβανούς και πάνω απ'όλα,χαρακτήρισαν "κακιά και παράδοξη" τον αγώνα των Ελλήνων...αυτή την εκκλησία θέλετε να ακολουθείτε λοιπόν;Αυτά ασπάζεστε που έλεγε και έπραττε;Εάν ναι,τότε συγγνώμη αλλά δεν είσαστε Έλληνες παρά μόνο ιουδαιοχριστιανοί και τίποτε παραπάνω...

Ανώνυμος είπε...

Εαν ο Χρστιανισμός αγιάζει τον άνθρωπο και τον ανεβάζει πνευματικά,μπορείτε να μου πείτε πώς καταντήσαμε ένα έθνος δειλών,κλεφτών,εγωκεντρικών,λαμογιών,τεμπέληδων,χωρίς αγάπη για τον συνάνθρωπο και κυρίως αν χρειαστεί να βάλει το χέρι στην τσέπη και τέλος πώς φτάσαμε σε αυτήν την κατάντια,να έχουμε κυβερνήσεις ,πατριάρχες,δικαστικούς,ανώτατους αξιωματικούς ,όλους υπό τις ευλογίες των σατανιστικών στοών καθοδηγούμενους και πάντα με στόχο τον αφανισμό των αδυνάτων?
Η ιστορία μας ξεκινάει μετά χριστόν?Με τον χριστιανισμό αφήσαμε την σφραγίδα μας στα πέρατα της οικουμένης?
Το κοινό του χριστιανισμού με τους αρχαιοέλληνες είναι η αγάπη,η αναζήτηση της αλήθειας ,το φώς,η χαρά.
Αυτά που διαχωρίζουν είναι το πίστευε και μη ερεύνα,η άνευ όρων υποταγή σε κανόνες και η τιμωρία.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2s7Th0k7yAg&feature=related

Ξεστραβωθείτε!

spartakos33 είπε...

εδω η πατριδα μας χανεται και εσεις μαλωνετε για την θρησκεια.... ας ενωθουμε ολοι και να σωσουμε την ελλαδα και μετα ας παραδειγματιστουμε απο τους αρχαιους ελληνες προγονους μας και να σεβαστουμε ο ενας τα πιστευω του αλλου

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...

είναι σίγουρα μικρο το δείγμα άρα σίγουρα αναξιόπιστο
είναι γεγονός όμως ότι τα καθεστωτικά μέσα και εταιρείες
δημοσκοπήσεων αφήνουν εκτός εσκεμμένα την ΧΑ.
τα ποσοστά είναι πιθανό να είναι κοντά στο 2-3%.

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίστε έτσι να δημιουργείται διχόνοια μεταξύ των ελλήνων και να παίζετε το παιχνίδι τους.Μπραβο Έλληνες!Θα πάμε μπροστά.Αντί να βλέπετε αυτά που μας ενώνουν,πέφτετε στην παγίδα και βλέπετε αυτά που δήθεν μας χωρίζουν.Δεν πρέπει να μας νοιάζει στο τι πιστεύει ο άλλος,αλλά να είναι σωστός άνθρωπος και στην περίπτωση μας σωστός για την πατρίδα του.Προδότες υπάρχουν παντού,είτε είναι "Χριστιανοί" ή δωδεκαθειστές ή οτιδήποτε άλλο.

Αμα μας έβλεπε ο Κολοκοτρώνης και ο Λεωνίδας θα γελάγανε με την κατάντια μας.

Υ.Γ. Ανοίξτε κανα βιβλίο και ψάξτε και θα δείτε οτι τα 2/3 που νομίζετε οτι μας χωρίζουν ,είναι ψεύτικα.

Ανώνυμος είπε...

E ΡΕ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΙΝΑ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΤΕ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ..
ΑΥΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ..ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΙΕΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΤΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΦΡΙΖΕΙ ..ΣΑΣ ΑΕΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..ΤΩΡΑ ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΑΣΩΝΟΙ ΑΡΧΑΙ ΛΑΤΡΕΣ ΑΘΕΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ..ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΣΟΥΖΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..???

Ανώνυμος είπε...

Οι Ελληνες ως ανωτερα φυλη παντα πιστευε και πιστευη σε ΕΝΑ ΘΕΟ.(Βλεπε ΔΙ-ΑΣ).
Αν διαβαζαν μερικοι τους Ελληνες φιλοσοφους και οχι τα εβραίκα Δαυλος και τα λοιπα σαβουροπεριοδικα θα το ηξεραν.
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ.
Εσεις που αγανακτητε με τους Χριστιανους δεν εχετε ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση με τα πιστευω των Ελληνων,διοτι το μονο που βλεπω ειναι ενα περιεργο μισος για τους Ελληνες Χριστιανους!Τυχαιο;Δεν νομιζω.
Πεσατε στο λακο με τα φιδια που σας ετοιμασαν οι δηδεν Ελληνολατρεις.
Μπορειτε να βγειτε ΜΟΝΟ οταν καταλαβετε οτι ο καθενας εχει δικαιωμα να πιστευη οτι νομιζη ορθο.
Αλλα ενω η Πατριδα μας ειναι υπο κατοχη και σκλαβια, εσεις το τυρι κουμπαρε!
Ο Θ.Κ,αλλα και ΟΛΟΙ οι αλλοι, ελευθερωσαν την Πατριδα με την βοηθεια του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Γιατι σας ποναει;Γιατι τοσο μισος;
Το '40 ποιον εβλεπαν οι στρατιωτες μας να τους οδηγη;Οι Ιταλοι και Γερμανοι γιατι λενε οτι μπροστα εβλεπαν τον Αγιο Γεωργιο;Αλλα και την Παναγια;Η ψεματα λενε και αυτοι;

Ανώνυμος είπε...

@1:32 εχεις δικιο φιλε.ετσι εγιναν τα πραγματα, αλλα το αποκρυπτουν οι μασωνοι χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

εσεις οι χριστιανοπουστες ειστε που διερειτε τον ΕΛΛΗΝΑ σε βασιλεια....εβραιοπουστες του κερατα!ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Προς 10:07 Ξεστραβωσου με τον λιαντινη
http://www.omada-epsilon.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=94

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ,ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΕ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΑΦΡΙΖΑΝ..........
ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΡΙΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ ΥΠΟ ΠΟΙΟΥ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΈΝΟΙ ;;;;
ΑΠΛΩΣ ΞΟΡΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, Ο ΓΛΥΚΥΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΜΑ ΝΗ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ....ΤΙ ΝΑ ΠΩ..ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..ΙΣΩΣ.......

Ανώνυμος είπε...

@11:01 χτύπα το κεφάλι σου στον τοίχο