Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Χάνει το παιδί το επίθετο του πατέρα!



Καταργείται η διάταξη που δίνει τη δυνατότητα στους δύο συζύγους να έχουν το ίδιο επώνυμο.
Σύμφωνα με τη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί ειδική προπαρασκευαστική επιτροπή του Υπουργείου Δικαιοσύνης, ο κάθε σύζυγος, έπειτα από συμφωνία, θα διατηρεί το επίθετο του και μετά το γάμο, σε όλες τις έννομες σχέσεις του ζευγαριού.
Να σημειωθεί ότι πριν από ένα ....χρόνο, ήταν συνταγματικά επιβεβλημένη η κατοχύρωση της δυνατότητας της συζύγου μετά τον γάμο της να μπορεί, μέσω της Νομαρχίας, να αποκτά το επώνυμο του άνδρα της. Στην περίπτωση αυτή, το Συμβούλιο της Επικρατείας, έκρίνε απαραίτητη τη συμπλήρωση του επωνύμου της συζύγου με το επώνυμο του συζύγου της, καθώς μετά το γάμο πρόεκυπταν προβλήματα ταυτοπροσωπίας από τις ευρωπαϊκές αρχές, ενώ εμπόδια δημιουργούνταν και στην επαγγελματική δραστηριότητά της.
Παράλληλα, όπως αναφέρει η "Ελευθεροτυπία", τα παιδιά της οικογένειας, σε περίπτωση που δεν συμφωνούν οι γονείς, θα παίρνουν σύνθετο επίθετο και όχι το επώνυμο του πατέρα τους, όπως ισχύει σήμερα. Το επώνυμο του γονιού που αρχίζει με γράμμα, το οποίο προηγείται στο αλφάβητο, θα μπαίνει πρώτο στο σύνθετο επίθετο!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όσο καθόμαστε άπρακτοι και κοιτάμε απαθείς τα ΠΑΣΟΚομουνόπανα και τους φασιστοεΝοΔημοκράτες που θα τους διαδεχθούν να μας κλέβουν και να μας εξαθλιώνουν θα έρχονται χειρότερα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό ισχύειεδώ και 7 χρόνια που παντρεύτηκα. Μας ρώτησαν το παιδί ποιανού το επίθετο θα πάρει.Αν οι 'προοδευτικές' και μοντέρνες Ελληνίδες δεν πάρουν σύντομα χαμπάρι τί πάνε να κάνουν οι νεοταξίτες τα αποτελέσματα θα τα βιώσουμε σύντομα.Τηρείτε τα ήθη, έθιμα και τις παραδοσεις της πατρίδας μας αλλοιώς χανόμαστε!

Ανώνυμος είπε...

Τρομολαγνεία και τρομολάγνοι μαζεμένοι

Ανώνυμος είπε...

Ρε 4:52 κάτι τέτοιοι σαν και σένα που κοιμούνται με τα τσαρούχια έχουν πατώσει τη χώρα. Ξύπνα επιτέλους και κατάλαβε που βρίσκονται τα όρια και γιατί πρέπει να υπάρχουν.
Πιπιλάς και εσύ την ΤΡΟΜΟκαραμέλα με το όπιο.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία επιχειρήματα...σαν να σου λέω είσαι μαλάκας και να μου λες όχι εσύ είσαι :P

Ανώνυμος είπε...

4.52, εισαι μαλλον ενας αριστερος χανος...
Ξερεις το ψαρι τον χανο....
Οτι σου πουλαει η αριστερα σου, το ενα κλαδι του σιωνισμου, πας και μας το πασαρεις...
Ημαρτον...

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο ρε ψαγμενε ζωε 5:28...καλα που εισαι και εσυ εδω και μας ανοιγεις τα ματια...μιας και κανεις την μαντεψια και λες οτι ειμαι αριστερος ν α κανω και εγω μια και να πω οτι εισαι ενας συνομοσιολογος του κωλου?

Ανώνυμος είπε...

ο 5.28 ειμαι.
Οχι ρε αδελφε 5.33..
Δεν ειμαι συνομοσιολογος.
Ενας κοψοχερης πρωην πασοκος ειμαι που αρνιεμαι την στιγμη που τους ψηφισα και εθαψα κι εγω οσο μπορουσα την χωρα μου.
Ομως τωρα καταλαβα πολλα...
Δηλαδη,πανω απ' ολα, ΠΑΤΡΙΔΑ , ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, εγώ δε καταλαβαίνω τα σχόλια τύπου "Ξυπνήστε". Τι δηλαδή θέλετε να κάνουμε να βάψουμε τα χέρια μας με αίμα; Δεν γουστάρω!

Εγώ δεν είμαι αγανακτισμένος γιατί όταν ο κόσμος ψήφιζε ΠΑΣΟΚ, εγώ ήξερα τι μας περιμένει και τότε ήταν που είχα αγανακτήσει.

Αν ο κόσμος ψηφίζει τους ίδιους και τους ίδιους εγώ τι θέλετε να κάνω. Αυτό σημαίνει ότι τους θέλει και τους ψηφίζει. Όταν πραγματικά θέλεις την αλλαγή δεν ψηφίζει τους ίδιους.

Άρα, εφόσον οι περισσότεροι θέλουν κάτι (έστω το παράλογο σε λογικά πλαίσια), εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Δεν θα επιβάλω την άποψή μου. Αν κάνω λάθος, τότε διαφωτίστε με αν γίνεται χωρίς βρισιές... :-)

Ανώνυμος είπε...

και χωρίς να το καταλάβουμε, μπήκαμε και στο τρυπάκι που ήθελαν. Ήδη αρχίσαμε να αποδεχόμαστε ο ένας τον άλλον σαν αριθμούς.δεν είμαι ο 6.26 Αχιλλέας λέγομαι:)

Ανώνυμος είπε...

κοιτα που δεν το ειχα σκεφθει Αχιλλεα...
Το υιοθετω.
Ειμαι ο Θανασης λοιπον, πρωην 5,28.
ευχαριστω

ΕΥΡΟ-ΠΑΙΟΣ είπε...

Ρε Παιδια στην Γερμανια ειναι Στανταρτ οταν παντρεβεσαι να παιρνει η γυναικα το ονομα του αντρος και ετωρα μηλαμε για το 2011 τι θελουν αφτοι που τα αλλαζουν στην Ελλαδα καθε φορα;

Μηπως θελουν να δινουν Δανεια οι Τραπεζες σε 2 Διαφορετικα ονοματα για να χροστανε ποιο πολλα οι Οικογενειες; Πολυ παρακσενα συνβενουν στην Ελλαδα τα τελεφταια 2-3 Χρονια.

Στειλτε τους ολους απο εκει που ηρθαν και μην τους αφηνεται να σας κανουν οτι θελουν διοτι αφτο ακριβος κανουν οπως φαινεται!

Δημιουργουν αλλα και πολλα προβληματα για να μπορουν να προοθησουν αφτα που τους συμφαιρει Προσεξτετο αφτο ειναι Παγκοσμια Πατεντα οταν θελει να αλλαξει ενα κρατος κατι μονο ετσι πετυχαινει τουλαχιστων τα μισα απο αφτα που προβλεπει να δημιουργησει η να προοθησει!!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη συγνωμη κι αυτο κακο το βρισκετε? το μονο που εχω να πω ειναι οτι αυτο εδω το σαιυ πρεπει να κλεισει κανετε κακο στους ελληνες βρωμιαρηδες ολοι σας ΟΥΣΤ

Ανώνυμος είπε...

726 προσεξε την ορθογραφια σου.

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΟΝΕΩΝ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΘΕΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΟΝΕΩΝ ΗΤΟΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ , ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΣΤΑΝΙΔΟΥ- ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕ ΣΥΝΘΕΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ-ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΠΑΡΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.. ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ....

Ανώνυμος είπε...

επειδη οι μπασταρδοι που μοας φορτωνουν κατα χιλιαδες καθε χρονο ειναι αγνωστου πατρος πανε να μας κανουν και μας ετσι σαν τα μουτρα τους ακληρους και χωρις πατριδα,μην νιωθει ασχημα και ο καθε Χασαν...

Ανώνυμος είπε...

ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΝΟΥΜΕΡΑΚΙ ΜΑΣ ......ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΣ ΛΕΓΟΜΑΤΕ ΜΗΤΣΑΡΕΣ Η ....ΚΟΤΣΟΙ !!!!!
ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ...ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΑΛΛΟΥ!!!