Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Περί ΣΥΣΜΕΔ..


Λάβαμε mail,με μήνυμα έγγραφα και βίντεο απο τον σημαιοφόρο Αθανασιο Τσακάλη,τα οποία αφορούν το ΣΥΣΜΕΔ,και τα οποία σας παρουσιάζουμε όπως τα παραλάβαμε.

Μήνυμα
Θεωρώ υποχρέωση μου να ενημερώσω  τους συναδέλφους μου οτι ο ΣΥΣΜΕΔ   απο  16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011,εχει πάψει να υπαρχει σαν σωματειο, κατόπιν αποφάσεως του Εφετείου Αθηνών, οπότε η ανακοινωση του στον ηλεκτρονικο τυπο ,θεωρειται ακυρη  και εκ του πονηρού. Η διάλυση του ΣΥΣΜΕΔ  ειναι ξεκάθαρη και στο βιντεακι που σας  επισυναπτω, που οι κυριοι αυτοι δεν το αρνήθηκαν. Εξ άλλου και ότι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία που δεν αντεδρασε σε αυτη την κινηση είναι τουλάχιστο περίεργο και ανεξήγητο. Επισης  σας ενημερωνω οτι 27 Οκτωβρίου  2011,θα παρουσιαστώ στο Ναυτοδικειο Πειραιως ως κατηγορουμενος για τις  αποψεις μου και την ιδεολογια μου που   αναπτύσσω στο προσωπικο μου λογαριασμό  facebook. Και  οι κυριοι που με κατηγορουν δεν είναι αλλοι απο αυτους που καλουν το κοσμο σαν  ΣΥΣΜΕΔ   και σας παρουσιαζω για του λογου το αληθες το κατηγορητήριο του Εισαγγελεα   και σε λιγες μερες αυτουσια και η  προανακριση ,για να κρινετε μονοι σας, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ.  Ακομα σας ενημερωνω οτι ο Προεδρος της Δημοκρατιας υπεγραψε τη  μη προαγωγη μου, για αγνωστο λογο. μεχρι στιγμης σε  μενα , ενώ προήχθησαν 400 συμμαθητες μου, χωρις να υπάρχει εναντίον μου ουδεμία ποινή η και   χαμηλή αξιολόγηση. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ                     

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

ΛΕΥΤΕΡΙΑ    Ή  ΘΑΝΑΤΟΣ   1821
                          ΠΑΤΡΙΔΑ    Ή  ΘΑΝΑΤΟΣ 




ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το 2006 με αποστρατεψαν για ιδεολογικους λογους εμεσα παντα

EVAGGELOS SIACHALOS είπε...

αδερφε τα διαβασα και ειδα και το βιντεο...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΟΛΑ...
ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο γελοίος πότε θα το βουλώσει γιατί μας τα έχει ζαλίσει; Δεν κατάλαβε ακόμα οτι μόνο γραφικός γίνεται; Κατάντησε σαν την Λουκά των ΕΔ!!!