Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Για να το ξαναδουμε...


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως τα ήξερε αυτά η κυρία Μπενάκη;Μιλάει σαν να ήταν μπροστά σε όλα αυτά τα σχέδια.Γιατί μέχρι τώρα βγαίνουν τόσο αληθινά στο χειρότερο σενάριο που ανέφερε και προπάντων για τους Έλληνες.
Το κακό είναι ότι όταν λέγονται τέτοια πράγματα οι άνθρωποι του τύπου και της ενημέρωσης τα αφήνουν να παιρνούν στο ντούκου αντί να ζητούν εξήγηση και πόσο μάλλον όταν αυτά λέγονται από την πρόεδρο της μέχρι τότε βουλής. Γιαυτό πάμε κατά διαόλου. Με τις υγείες μας.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα..... κλαίω....
Σήμερα.....πονώ.....
Βλέπω την Σημαία μας.... και ματώνω!!
Σήμερα θα γιόρταζε.....
Θα κυμάτιζε αγέρωχη!!!
...Όμως..., Σήμερα.... έχουμε ΠΕΝΘΟΣ!
Έχουμε Κατοχική επάνοδο και πάλι στην καρδιά μας...
Έχουμε ακίδες στους ελικοειδής διαδρόμους του μυαλού μας....
Έχουμε τραχειά θηλιά στους χτύπους του λαιμού μας...
...και δεν μπορώ να καταπιώ....
...και δεν μπορώ να ανασάνω...
...και δεν μπορώ να νιώσω τα λόγια των παιδιών μου...,
γιατί κλαίω...!!!!
Κλαίω ασταμάτητα.....
Πονάω από τα χτυπήματα που γδέρνουν τα μάτια μου...,
Πονάω από τους κρότους που ξηλώνουν τ' αφτιά μου...,
Πονάω που Βλέπω την Ελλάδα, να σέρνετε με τον λερωμένο από πριν λευκό χιτώνα της...
με τις ξεσκισμένες σάρκες της... από τ'αγκίστρια των διαμόνων...
από τα ανελέητα μαστιγώματα των πατριών της...
που την μισούν....
που την απεχθάνονται...
που σιχαίνονται ακόμη και την ανάσα της....
...Κι Αυτή...
η Ελλάδα..., βασανισμένη..., βιασμένη...., δαρμένη... κι έτοιμη γονατιστή με τα χέρια δεμένα πίσω της... τα ματωμένα χέρια...
από τους πυρωμένους τεράστιους κρίκους, της αλυσσίδας που της φόρεσαν για την γιορτή της..,
αναρωτιέται....δακρύζοντας....
καθώς τοποθετούν με βαναυσότητα το κεφάλι της στην λαιμητόμο...
...κοιτάζει τα παιδιά της.....
με βλέμα σπαραχτικό....
ακριβώς απέναντί της....
δεμένα κι αυτά....
βιασμένα... κι αυτά....
ματωμένα ....κι αυτά...
.............................
.... - συγχωρέστε με....ψελλίζει....
- Προσπάθησα να σας δώσω το Φως!!!...
- Προσπάθησα να σας χαρίσω την Ελευθερία!!!...
- Προσπάθησα να σας γαλουχίσω με την Δημοκρατία!!!...
-....Σας χάρισα δώρα.... τους Ήρωες...., την Ιστορία..., τον Πολιτισμό..., τον Ήλιο..., την Θάλασσα..., τον Αέρα....,
- Σας αγαπώ.... Δυνατά.....και Τρυφερά....
....Παιδιά μου.....
....ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!
....ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ..... ΚΑΙ ΤΩΡΑ....
....Φεύγω.... Δίχως να ξέρω τι άσχημο έπραξα...
....Φεύγω... Δίχως να προλάβω να σας νιώσω στην αγκαλιά μου.... Δίχως να μπορώ να σας προστατέψω... Συγχωρήστε με ...ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...."
-"ΣΩΘΕΙΤΕ... ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ!!..."
-"ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ..."
-...."ΤΟΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ...."
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΤΟ:
Ότι και να γίνει..... ότι και να μου κάνουν.....
"Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!"
Ακόμη και Νεκρή.... Θα Ζω μέσα στις Καρδιές σας....
μέσα στην Ψυχή σας.... μέσα στο Πνεύμα σας....
- Παιδιά μου..... Είστε τα Σπλάχνα μου....
.....Οι Άγγελοί μου.....
ΜΗΝ ΥΠΟΚΕΙΨΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!!......

...... γέρνοντας τώρα το κεφάλι της ....
...προς τους δήμιους δαίμονές της.....
...παίρνει την μεγαλύτερη ανάσα που θα μπορούσε κανείς να πάρει από τον αέρα που απέμεινε...., και φωνάζει:
- "ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ;;;;;;
- "ΔΕΝ ΞΕΔΙΨΑΣΑΤΕ ΑΚΟΜΗ;;;;;;
....ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ;;;;;
- "ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΗΣΥΧΑ!!!!!"
- "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΥ!!!!!".....
..........................
....Βλέπω.... και κλαίω....
...Πονώ.... και θυμώνω....
...Σφίγγω τα δόντια μου... και αγριεύω....
...Κοιτώ τα παιδιά μου.....
...Σκέφτομαι το μέλλον τους...
ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΙΡΟΜΑΙ!!!!
ΚΟΙΤΩ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.....
ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΟΡΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...:
"ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!! ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!
ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ!!!!


ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ:

- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!"
- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!"
- "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΥΤΑ ΧΩΜΑΤΑ!!!!"
- "ΧΡΕΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΑΔΑΣ!!!!
- ΓΙ ΑΥΤΟ, ΚΑΝΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!!!!
- ΣΗΜΕΡΑ!!!!
- ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ!!!!
- ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!..... ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ!!!


ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ
ΠΑΤΣΙΔΟΥ ΘΕΟΠΙΣΤΗ
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο Π.ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ,ΔΗΛ.ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΛΕΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ,ΤΟΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΑΡΑ Η ΕΛΠΙΣ ΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Στον εισαγγελεα την κ....λα,γρηγορα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΣΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Anna Psarouda Cholem Benouda Benaki..

Ανώνυμος είπε...

Η Μπενάκη εννοούσε ότι θα εφαρμοστούν όλα όσα οι προδότες πολιτικοί μας υπέγραφαν στις διάφορες ευρωπαικές συνθήκες χάριν της Ευρωπαικής Ένωσεως. Δεν ξυπνήσαμε εγκαίρως, δυστυχώς!!!! Αυτή η ΕΕ είναι ΤΟ ΤΕΡΑΣ. Η καταστροφή μας! Οχι οτι τα υπόλοιπα κράτη (Γαλλία, Ιταλία κλπ θα την γλυτώσουν...

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΙΧΝΟΣ ΟΙΚΤΟΥ. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΤΕΣ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ....ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ...

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει κανένας να μας προσκαλέσει σε ένοπλο αγώνα εναντίων των πρακτόρων και τσιρακιών της νέας τάξης;Είμαι μέσα παίδες!

Ανώνυμος είπε...

Οταν τάλεγε το ΚΚΕ εμεις σκεφτόμαστε οτι κινδυνολογεί...