Μάλλον ορισμένοι δεν θέλουν να καταλάβουν. Δεν με νοιάζει εάν θα μας διώξουν από την Σένγκεν, αλλά μόλις μας διώξουν, δηλ το πρώτο 24ωρο που θα αφήσουμε τους πρώτους να φύγουν, τα σύνορα θα κλείσουν και πάλι δεν θα μπορούν να φύγουν! Δεν μπορώ να το εξηγήσω απλούστερα. Επίσης όσους συλλαμβάνουν στις Χώρες τους, οι οποίοι αποδεικνύεται ότι ήρθαν μέσω Ελλάδος, μας τους στέλνουν πίσω και είμαστε υποχρεωμένοι να τους δεχθούμε. Δηλ άνθρακες ο θησαυρός, δεν μπορούμε να τους στείλουμε στις άλλες χώρες διότι δεν τους θέλουν.
Το ότι το ΚΚΕ μισεί τον κ. Καζάκη τί θα πει ότι ο κ. Καζάκης δεν είναι Μπολσεβίκος; μά το είπε ο ίδιος δημοσίως στην ομιλία του στην Μύκονο. Ρωτήθηκε και είπε "ναι είμαι κομμουνιστής". Τί άλλο να πει ο άνθρωπος δεν το κρύβει και αυτό είναι προς τιμήν του. Φυσικά Κομμουνιστής (δηλ Διεθνιστής) και Πατριώτης, εξ ορισμού δεν γίνεται. Ο Πατριώτης πιστεύει στην πατρίδα, ο κομμουνιστής στο προλεταριάτο (Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε). Το ΚΚΕ μισούσε και οδήγησε στην Αυτοκτονία π.χ. τον Άρη Βελουχιώτη, πώς θα τον ονομάζατε εσείς τον Βελουχιώτη, δεξιό επειδή τον μισούσε το ΚΚΕ; το ΚΚΕ μισεί όποιον αριστερό δεν ελέγχει. Ο κ. Καζάκης είναι κομμουνιστής, όχι ΚΚΕ.
Ακούσατε την κ. Αυγερινοπούλου (βουλευτή της Ν.Δ. η οποία δεν εψήφισε το "επάρατο" Μνημόνιο), είπε η γυναίκα: "¨ο ίδιος ο Κινέζος Πρωθυπουργός μας είπε ότι για να δανείσει η Κίνα, θέλει εμπράγματες εγγυήσεις!". Μά καλά πιστεύετε ότι οι Κινέζοι ή κάποιοι άλλοι θέλουν να μας χαρίσουν τα λεφτά τους;;; μά πού ζείτε;
Όλοι θέλουν ανταλλάγματα για να δώσουν τα λεφτά τους!
Τέλος τώρα που θα μας κουρέψουν το 50-60% του χρέους και θα μας δανείζουν με 3.5% δηλ το χαμηλότερο στον κόσμο, πάλι τοκογλύφους θα τους λέτε; έτσι μία απορία διατυπώνω...
Άδωνις Α. Γεωργιάδης
Υ.Γ. Ρε παιδιά να διαφωνείτε οι βρισιές και τα "μπουμπούκος" τί νομίζετε; ότι σας προσθέτουν σε επιχειρήματα ή σε γελοιότητα και αυτό το απευθύνω και στους διαχειριστές
Το ότι το ΚΚΕ μισεί τον κ. Καζάκη τί θα πει ότι ο κ. Καζάκης δεν είναι Μπολσεβίκος; μά το είπε ο ίδιος δημοσίως στην ομιλία του στην Μύκονο. Ρωτήθηκε και είπε "ναι είμαι κομμουνιστής". Τί άλλο να πει ο άνθρωπος δεν το κρύβει και αυτό είναι προς τιμήν του. Φυσικά Κομμουνιστής (δηλ Διεθνιστής) και Πατριώτης, εξ ορισμού δεν γίνεται. Ο Πατριώτης πιστεύει στην πατρίδα, ο κομμουνιστής στο προλεταριάτο (Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε). Το ΚΚΕ μισούσε και οδήγησε στην Αυτοκτονία π.χ. τον Άρη Βελουχιώτη, πώς θα τον ονομάζατε εσείς τον Βελουχιώτη, δεξιό επειδή τον μισούσε το ΚΚΕ; το ΚΚΕ μισεί όποιον αριστερό δεν ελέγχει. Ο κ. Καζάκης είναι κομμουνιστής, όχι ΚΚΕ.
Ακούσατε την κ. Αυγερινοπούλου (βουλευτή της Ν.Δ. η οποία δεν εψήφισε το "επάρατο" Μνημόνιο), είπε η γυναίκα: "¨ο ίδιος ο Κινέζος Πρωθυπουργός μας είπε ότι για να δανείσει η Κίνα, θέλει εμπράγματες εγγυήσεις!". Μά καλά πιστεύετε ότι οι Κινέζοι ή κάποιοι άλλοι θέλουν να μας χαρίσουν τα λεφτά τους;;; μά πού ζείτε;
Όλοι θέλουν ανταλλάγματα για να δώσουν τα λεφτά τους!
Τέλος τώρα που θα μας κουρέψουν το 50-60% του χρέους και θα μας δανείζουν με 3.5% δηλ το χαμηλότερο στον κόσμο, πάλι τοκογλύφους θα τους λέτε; έτσι μία απορία διατυπώνω...
Άδωνις Α. Γεωργιάδης
Υ.Γ. Ρε παιδιά να διαφωνείτε οι βρισιές και τα "μπουμπούκος" τί νομίζετε; ότι σας προσθέτουν σε επιχειρήματα ή σε γελοιότητα και αυτό το απευθύνω και στους διαχειριστές
56 σχόλια:
Γεωργιάδη είσαι πατριδοκάπηλος και αυτό σε κάνει χειρότερο και από τους εθνομηδενιστές διεθνιστές που δήθεν μάχεσαι.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ
Καλησπέρα!
Δεν γνωρίζω αρκετά για να κρίνω τον πατριωτισμό του κ. Καζάκη ή του κ.Γεωργιάδη. Αυτό που πιστεύω είναι ότι το συγκεκριμένο Blog( anti-ntp.blogspot) κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο να μας ενημερώνει και πρέπει εμείς οι αναγνώστες του να το προστατεύσουμε με το να είμαστε προσεχτικοί στα σχόλια μας. Δεν πρέπει να δίνουμε δικαίωμα σε κανέα Καζάκη ή Γεωργιάδη να αποφεύγουν να απαντήσουν λόγω των ύβρεων στα σχόλια από εμάς.
Σας παραπέμπω στην ανταλλαγή επιστολών του sir Μαρκεζίνη και του αρθρογράφου του blog "Εν-κρυπτώ" για το θέμα των BMP-3 (http://www.enkripto.com/2011/09/blog-post_6524.html) . "Ελληνοπρεπής" διάλογος απίστευτης χρησιμότητας και ήθους. Στο anti-ntp.blogspot μπορούν να γίνουν ακόμα καλύτεροι δημόσιοι διάλογοι.
Τέλος θα επιθυμούσα να διαβάσω μια κριτική των θέσεων του κ.Καζάκη για το μεταναστευτικό από τον Κυριάκο Βελόπουλο ή του Γιάννη Κολοβού( ο οποίος είναι ειδήμων στο θέμα δείτε το 10λεπτο video http://www.youtube.com/watch?v=qEBvWjnLqcw&feature=related).
Φιλικά.
Αλέκος.
δεν σε χρειαζόμαστε. Πάρτο χαμπάρι.
Μπορείς να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.
ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΡΟΣ. ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΑΠΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ. ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ
Eίναι προφανές οτι υπάρχει χάσμα μεγάλο ανάμεσα στις απόψεις καζάκη και Γεωργιάδη. Εγώ θα χρησιμοποιούσα τις γνώσεις και τον πατριωτισμό στα εθνικά θέματα του Γεωργιάδη, και τοις οικονομικές γνώσεις του καζάκη που έχουν κοινωνική πολιτική.
Φιλε Αδωνι για αυτα που λες για την κομμουνιστικοτητα και την πατριωσυνη του καθενος ειναι σχετικα,ο καθενας εχει την γνωμη του οποτε δεν θα τα σχολιασω.Αυτο ομως που ειπες για το κουρεμα θα ειναι η ταφοπλακα της χωραςκαι του εθνους.Γιατι δεν λες οτι μαζι με το κουρεμα θα ερθουν και οι εργασιακες ζωνες των Γερμανων;Δηλαδη τα γκουλαγκ,και οι Ελληνες θα μετατραπουν σε δουλοπαροικους.
Για το σχεδιο Ευρηκα τι λες; Ποια ειναι η θεση σου; Εισαι υπερ ολα τα περιουσιακα στοιχεια της χωρας να πανε σε ξενους; Συγγνωμη οποιος αποδεχεται αυτο,δεν καβαλαει τον δοσιλογισμο;
Aς είμαστε ρεαλιστές, το Πασοκ κάνει ό,τι μπορεί για να σώσει την Ελλάδα. Τώρα αν κάποιοι θέλουν να πτωχεύσει η Ελλάδα να μας το πουν. Πως θα πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις.
6 Οκτωβρίου 2011 11:14 π.μ.,παιδικη χαρα εισαι..Αυτα με τους μισθους και τις συνταξεις τα εχουμε αναλυσει μηνες τωρα.
Kαι που θα βρίσκαμε λεφτά ρε μεγάλε για πες; Θες να γίνουμε αλβανία του Χότζα;
Φιλε μου Αδωνι δε μας νοαζει πιο κοινωνικοπολιτικο συστημα ειναι καλυτερο.Δε μας νοιαζει αν εισαι κομμουνιστης η αναρχικος η οτι αλλο σκατα θες.Βαλτε ολοι στην ακρη την υπερηφανεια και συνταχθειτε με γνωμονα την ευημερια του λαου.αρκετα με τον χωρισμο του λαου σε κοκκινους μπλε και πρασινους.Δε μας ενδιαφερει ο τροπος θεωρησης των πραγματων αλλα το επιθυμητο αποτελεσμα που θα φερει η οποια πολιτικη που θα εφαρμοσουμε εξυμνα και δημιουργηκα περα απο προκαταληψις και εριδες του παρελθοντος
ΑΛΩΝΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΕΛΟΙΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΒΟΝ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΕΝΑ,ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΑΝΤΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ...ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΙΓΩΝΗ.ΣΥΝΕΠΩΣ.
Εισαι πολιτικός απατεών.
Επιδαψιλευσες εαυτώ μεγιστον ψόγον....
ΑΖ
Πουστρακι είσαι απλά ένας βρωμιαρης ένας προδότης ένα σιχαμα της κοινωνίας και ζητάω συγνώμη απο τους έλληνες που κάποια στιγμη εκανα το λάθος και ψηφεισα το προδοτικο κομα σου και εσάς τις κρυφές....
ΠΡΟΣ...Αλέκος>>
http://www.epam-hellas.gr/,
http://seisaxthia.blogspot.com/
ΓIATI MONO ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ...
http://www.youtube.com/watch?v=r0SrFscvu_I
http://www.youtube.com/watch?v=0PGwzj1yiXo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cUfcC2GQHVc&feature=related
Συγκέντρωση του ΕΠΑΜ (στο ΚΥΒΕ Περιστερίου - 3/10/2011)
[quote]Δεν με νοιάζει εάν θα μας διώξουν από την Σένγκεν, αλλά μόλις μας διώξουν, δηλ το πρώτο 24ωρο που θα αφήσουμε τους πρώτους να φύγουν, τα σύνορα θα κλείσουν και πάλι δεν θα μπορούν να φύγουν![/quote]
Μα βρε τενεκε ξεγανωτε,ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ,απο τη στιγμή που εχεις κλείσει τα συνορα και εχεις πει αντίο στη σεγκεν,ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΟΥ,εσυ να τους αφησεις να φύγουν πρέπει,απο κει και περα ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΟΥ.
Αλλο που δεν εχεις..
Ρε παιδια αλήθεια,γιατι ασχολείστε,προχθες βγηκε στο καναλι τους εκεινος που κέρδισε το κινο,λιγες μερες πριν το μνημόνιο κι ελεγε γιατι να μας κόψουν τους μισθούς; εμεις ασκούμε λειτούργημα κι αλλες τετοιες πιπες....Βέβαια είχε προηγηθεί η επίθεση εναντίων των αποστράτων,λίγες μέρες πριν.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ!!!!
Γελοίος πολιτικός σαν όλους τους άλλους είσαι κ. Γεωργιάδη.
Υποστηρίζεις τα φοβερά και τρομερά λάθη που έχεις κάνει, γιατί φοβάσαι να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος. Δεν ξέρεις τίποτα για τους δυνάστες μας τις τράπεζες δηλαδή και αυτούς που είναι από πίσω.
Δεν ξέρεις πως λειτουργούν το νόμισμα και το χρήμα και πως ελέγχουν τα κράτη με αυτά.
Δεν αξίζεις ούτε εσύ, ούτε και κανένας άλλος Πολιτικός, να είσαι λειτουργός μας, όταν ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ιδέα το πως λειτουργεί το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα. ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, να είσαι ενημερωμένος ΑΚΟΥΣ;;;;;;;
Το να μιλάς μόνο και να εκφράζεις την παντελή άγνοιά σου, είναι γελοίο, όταν το κάνεις με το ύφος 100.000 καρδιναλίων. Αν σου αρέσει να κάνεις τον έξυπνο, να πας σε άλλους, σε ανθρώπους πρόβατα να το κάνεις! εδώ δεν πιάνουν τα κόλπα του νηπιαγωγείου που ανήκεις, και δεν μιλάω για το κόμμα σου απλά, αλλά ολόκληρο το πολιτικό σύστημα.
Αποφεύγεις να παραδεχτείς το τρομακτικό λάθος που έχεις κάνει, και αυτό σε κάνει όμοιο με όλους τους άλλους πολιτικούς που είναι ψεύτες και θεατρίνοι.
Ο εύστροφος, γρήγορος και δυνατός σε ένταση λόγος σου, είναι κύμβαλον αλαλάζον. Δεν μας λέει τίποτα, γιατί οι πράξεις σου μας έχουν δείξει πολύ καλά τι χαρακτήρας είσαι.
Θα έπρεπε να ντρέπεσαι για τα όσα λες, να κοιτάς τον εαυτό σου και να μετανοήσεις από τις σαχλαμάρες που έχει κάνει στην ζωή σου...
Δεν έχει σημασία τι ιδεολογίας είσαι πια, αυτά είναι για τους ηλίθιους. Δεν έχουν καμία σημασία η Δεξιά και η Αριστερά, τώρα μας βιάζουν οι δυνάστες μας.
Είναι ώρα συναγερμού και όχι στείρας σαχλαμαρολογίας νηπιακού βαθμού. Αυτό κάνεις και μόνο. Ο λίγος κόσμος που ξύπνησε, το βλέπει αυτό σε σένα και σε πολλούς άλλους, και δεν υπάρχει επιστροφή.
Γίνε Έλλην Άνδρας με τιμή για μία φορά στην ζωή σου, αν μπορείς και δεν έχει πουλήσει την ψυχή σου στην σιχαμένη πολιτική, και ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ το λάθος σου και άρχισε να ΜΑΧΕΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τους δυνάστες μας. Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΣΤΑΜΑΤΑ να αερολογείς, και μείνε σιωπηλός για λίγο χρόνο, όσο διαβάζεις και μελετήσεις λίγο για να καταλάβεις πραγματικά τι γίνεται και πως καταστρέφουν την Ελλάδα.
Ντροπή σου, που μιλάς κιόλας. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι για την άγνοιά σου, φίλε μου, το βουλευτικό σου αξίωμα, είναι μόνο αξίωμα κατά λέξη, και όχι στην πραγματικότητα...
Η αξία σου, κρίνεται από τον λαό και την ιστορία, με βάση τις ΠΡΑΞΕΙΣ σου. Θυμήσου, ότι όποτε και όταν ελευθερωθούμε, ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟΝ τότε η πραγματική αξία σου θα καταγραφεί. Και αν δεν αλλάξεις τρόπο, θα καταγραφεί στις λίστες των προδοτών ή/και αχρήστων πολιτικών, πού όταν είχαν την ευκαιρία, άφησαν την Ελλάδα να καταστραφεί...
Και αυτό ισχύει για τους περισσότερους άλλους πολιτικούς εκτός και εντός της Βουλής...
Ντροπή σου, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ υποκριτή, που δεν καταλαβαίνεις, που δεν συνειδητοποιείς ότι τα λόγια σου, ότι λόγια και αν είναι αυτά, δεν ακούγονται, γιατί η βρώμα που αναδύεται από τον ΣΙΧΑΜΕΡΟ πολιτικό και κομματικοποιημένο λόγο σου και τις υποκριτικές σου εκφράσεις, αποσβένουν τον λόγο σου, όσο και να φωνάζεις...
Ντροπή σου, που αγνοείς την ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΒΡΟΜΑ και ΔΥΣΟΔΙΑ, που παράγει ο πολιτικός ΒΩΡΘΡΟΣ στον οποίο κολυμπάς, μαζί με τους 295 άλλους φίλους σου στην βουλή...
Δεν το καταλαβαίνεις ότι αν μας φωνάζεις κολυμπώντας μέσα στα σκ*τά, τότε ΔΕΝ είναι δυνατόν να σε ακούσουμε και να σε πάρουμε σοβαρά;;;;
Ντροπή σου, πήγαινε σπίτι σου, και συλλογίσου τα τρομερά λάθη που έχεις κάνει, και άσε μας εμάς, σιγά σιγά να λύσουμε το πρόβλημα, που και εσύ έχεις συνεισφέρει να δημιουργηθεί...
Είχες την ευκαιρία, και ακόμα την έχεις, να κάνεις το σωστό. ΚΑΝΕ λοιπόν το σωστό, και μετά μπορεί και να σε ακούσουμε!
ΑΔΩΝΙ ΠΑΛΙ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΟΥ?ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ.ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΠΑΡΩΔΙΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.ΟΙ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΕΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ.
Φίλε Γεωργιάδη
Τα περι ζώνης Σένγκεν ποσώς με απασχολούν, το ίδιο και τον περισσότερο κόσμο σήμερα. Στην τελική αν βγεί η Ελλάδα απο τη ζώνη Σένγκεν, να δεις για πότε θα αδειάσει απο τους λαθροεποίκους... Τον Έβρο ανάποδα θα πάρουν αλλά θα φύγουν. Άλλωστε ο σκοπός των περισσοτέρων είναι η Ευρώπη και όχι η Ελλάδα πλεον.
Αλλά όπως είπα οι περισσότεροι κυριολεκτικά χεστήκανε για τη ζώνη Σένγκεν, όταν η χρεοκοπία της χώρας πλησιάζει, και κινδυνεύουν χιλιάδες κόσμου να πεινάσουν στην κυριολεξία. Και μπροστά σ'αυτό έρχεσαι και λες πως είναι "ευτυχία" το κούρεμα του χρέους, την στιγμή που συνεπάγεται κατάρρευση των ασφαλιστικών ταμείων και πιθανότατα ορισμένων τραπεζών? Μπορεί να νιώθεις την υποχρέωση να υπεραμυνθείς της πρώτης υπερψήφισης του Μνημονίου απο πλευράς του κόμματός σου, αλλά η εμμονή σου στην κυβερνητική πολιτική, που ο ίδιος παραδέχεσαι οτι είναι καταστροφική, είναι ακατανόητη...
Και για να το θέσω απλά και κατανοητά. Έχουν βγεί στη δημοσιότητα οι παρασκηνιακές διαβουλεύσεις του ΓΑΠ για το ΔΝΤ, το μαγείρεμα των στοιχείων απο την ΕΛΣΤΑΤ, η καταγγελία Καμμένου για εμπλοκή της οικογένειας του Πρωθυπουργού στα CDS, η απόρριψη του ΓΑΠ συμφέροντος χαμηλότοκου δανείου απο τη Ρωσία το 2010 (χωρίς εμπράγματες εγγυήσεις) το οποίο ο ΓΑΠ απέρριψε (δηλώσεις Ιβάν Σαββίδη).
Απο ΟΛΑ αυτά εσύ τι καταλαβαίνεις?? Οτι το Μνημόνιο ήτανε μονόδρομος? Ή μήπως οτι συμβαίνει κάτι άλλο....?? Η στάση η δική σου και του κόμματός σου το 2010 μου θυμίζει τους διαμαρτυρόμενους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που σκίζουν τα ρούχα τους πριν τις ψηφοφορίες, αλλά μετα ψηφίζουν υπερ για να μην χρεοκοπήσει η χώρα...
Για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ τις θέσεις σας γενικότερα τις σωστότερες μέσα στη Βουλή, αλλά πολλές αποφάσεις σας μου ξενίζουν πολύ άσχημα και δεν ξέρω που να τις αποδώσω...
Φιλικά
Πρίαπος
Κε ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΔΩΝΗ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΘΑΙ, Ο ΛΑΌΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ.
ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 14 παρ.5 ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ.
ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΜΕ.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ.
ΥΓ1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΣ) ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΗΝΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΥΓ2. ΤΟ ΝΑ ΓΚΑΡΙΖΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟ ΓΑΪΔΑΡΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΣΑΣ ΑΝΤΙΤΕΙΘΕΤΑΙ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ.
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ.
Άδωνη ,πατριδοκάπηλε γερμανοτσολιά,
δωσίλογος είσαι όπως οι πρόγονοί σου στην κατοχή που αντί να σκοτώνουν γερμανούς κυνηγούσαν και σκότωναν τους αριστερούς, και όχι μόνο, ΕΛΛΗΝΕΣ αντάρτες
Και επειδή είσαι πολύ λίγος μπροστά στον ιδεολογικό σου αντίπαλο τον κύριο Καζάκη το μόνο που λες είναι ότι είναι κομμουνιστής,ποιος ; εσυ που εισαι προδοτης
Φάνηκε το αληθινό σου πρόσωπο στα δύσκολα χρόνια που ήρθαν για την πατρίδα μας
ΟΥΣΤ ρε ταγματασφαλίτη από την χώρα μας ,ξεφτιλίζεις τον πατριωτισμό και αυτό ίσως είναι το χειρότερο
Επίσης να συμπληρώσω και το εξης.
Βγαίνεις και λες μέσα στη Βουλή οτι η κυβέρνηση δεν έχει νομιμοποίηση, και έτσι είναι. Εσείς τι κάνετε γι αυτό? Γιατί δεν παραιτείται κανείς??? Μια πρόταση μομφής, κάτι!!
Έχετε καταλάβει σε τι σημείο έχει φτάσει ο κόσμος??
Όταν πέσουν οι πρώτες απολύσεις και δεν έχει ο άλλος να θρέψει το παιδί του, δε θα αρκεστεί στις μούτζες έξω απ τη Βουλή. Θα προχωρήσει σε άλλες λατρευτικές εκδηλώσεις όπως είπε και ο πρόεδρός σας...
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ!
Όπως είπε και άλλος παραπάνω, πλεον κανείς δεν ενδιαφέρεται για μπλε και κόκκινους πατριώτες (οι πράσινοι, ούτε για πλάκα...) Ο κόσμος θέλει να δει αποτελέσματα, και με βάση αυτά κρίνει τους πατριώτες, τους προδότες και τους άχρηστους...
Πρίαπος
ΠΡΙΑΠΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
12.56 Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΕΥΓΕ.ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.ΕΥΓΕ.
ΑΔΩΝΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΚΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟ....ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΑΛΛΑ.....
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΑΛΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ.
ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ Η ΟΧΙ,ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ.
ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ,ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΟΥ...ΚΛΩΤΣΑΣ ΚΑΡΦΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...
ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ...ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΤΕ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ
ΑΝ ΔΕ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ,ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ,ΜΗ ΓΙΝΕΣΕ ΠΙΟΝΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΑΝ ΗΔΗ ΔΕ ΣΕ ΚΑΝΑΝΕ.
ΠΥΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,ΟΜΩΣ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΚΟΤΟΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ.
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΦΙΛΕ ΑΔΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΤΣΟΜΠΑΝΗ ΣΤΟ ΚΟΠΑΔΙ-ΛΑΟ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙς ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ...
ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ.
Κύριε Γεωργιάδη
ο πατριωτισμός κάποιου εκδηλώνεται μόνο μέσω των πράξεών του και της δράσης του.Εσείς παρόλο που διαλαλείτε τα περί πατριωτισμού και πατριδογνωσίας και πλάθετε ένα ένδυμα εθνικοφροσύνης γύρω από το πολιτικό σας πρόσωπο,η ψήφος σας στο μνημόνιο καθώς και η γενικότερη στάση σας τα τελευταία 2 χρόνια απέδειξε ότι απέχετε πολύ από κατι τέτοιο .Ένας αγωνιστής υπέρ της πατρίδος θα έδινε μάχη ουσιαστική κατά του ξεπουλήματος,του ΔΝΤ,της νέας κατοχής, του απολυταρχικού καθεστώτος και της εξαθλίωσης του Έλληνα και δεν θα προσπαθούσε να δικαιολογήσει το ναι στο μνημόνιο, στις ιδιωτικοποιήσεις και στην καταστολή των διαμαρτυρομένων Ελλήνων που διεκδικούν τη ζωή τους, με φτηνά επιχειρήματα που βασίζονται στην άγνοια του απλού πολίτη .
Μάλιστα ή δεν έχετε τις επαρκείς γνώσεις και την ικανότητα για να προωθήσετε την οικονομική πολιτική που θα σώσει την χώρα μας ή στηρίζετε την κατοχή όπως άλλοτε έκαναν και πριν 70 χρόνια κάποιοι που έλεγαν ότι ήταν πατριωτες.
Πλέον όσο και να φωνάζετε με το γνωστό σας ύφος δεν πείθετε ούτε καν ένα μέρος ψηφοφόρων σας .Τα περί λαθρομετανάστευσης,εθνικών θεμάτων μόνο ψηφοθηρία δείχνουν πια.
Δυστυχώς λασπολογώντας και κατηγορώντας αντίπαλούς σας (σε ιδεολογικό επίπεδο) σας καταντούν φαιδρό και φοβισμένο.
Ναι, φοβισμένο που υπάρχουν άνθρωποι σαν τον κύριο Καζάκη οι οποίοι θυμίζουν στον λαό
τι σημαίνει πραγματικός αγώνας για την πατρίδα, διαρκής, μέχρι τέλους
τι σημαίνει υψώνω ανάστημα στον κατακτητή που σήμερα δεν έρχεται με όπλα αλλά με οικονομικά εργαλεία με όποιο κόστος
τι σημαίνει ήθος ,αξιοπρέπεια και ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ κύριε Άδωνη ,κάτι άγνωστο για εσάς
τι σημαίνει αλληλεγγύη,όλοι οι Έλληνες ενωμένοι(αριστεροί,δεξιοί κτλ.)χωρίς να βάζω ετικέτες πατρτιωτισμού ή όχι σε παρατάξεις
τι σημαίνει ξεσηκώνω τους Έλληνες
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΟΡΑΜΑ για την πατρίδα μου και όχι οικονομικά προγράμματα
Ευτυχώς ο κόσμος ξυπνά και θα δει την αλήθεια,οι συνθήκες ευνοούν να φανερωθεί ο πατριδοκάπηλος,ο συνθηκολόγος , ο πατριώτης,ο αγωνιστής
Γ.Σ
Κ. Γεωργιάδη δεν με ενδιαφέρει τι πολιτικό χρώμα έχεις εσύ, ο κ. Καζάκης ή οποιοσδήποτε άλλος. Αυτή την στιγμή τα αφήνουμε αυτά κατά μέρος και λέμε υπέρ πάντων η πατρίς. Φυσικά όταν το λέμε αυτό το εννοούμε. Γνώμονας όλων μας είναι το συμφέρον της πατρίδος πλέον ουσιαστικά και όχι εκφράζοντας μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Βγάζουμε τα κομματικά γυαλιά που έχει ο καθένας μας. Απλά πράγματα, μας συμφέρει να έχουμε τόσους λαθρομετανάστες εδώ; Όχι, έξω όλοι τότε αδιαφορώντας πλήρως για το τι θα κάνουν οι ξένοι. Κλείνουν τα σύνορα ρε αδερφέ και δεν αποδέχομαι καμμία συμφωνία περί τούτου, διότι είναι ενάντιον στα συμφέροντα της πατρίδος μου. Το χρέος που μας τα έχουν κάνει μπαλόνια, λογιστικός έλεγχος (αν θυμάμαι καλά το κόμμα τον καταψήφισε) απόδοση ευθυνών, φυλακή στους κλέφτες (πολιτικά πρόσωπα ή μη) και αν τα ζητούν οι ξένοι τοκογλύφοι να πάνε να τα πάρουν από τους φυλακισθέντες. Φυσικά εφόσον δεν μπορούν ας αποδεχθούν τις ζημιές μιας και με αυτούς συνδιαλέχθηκαν. Τα πράγματα είναι απλά εσείς τα κάνετε δύσκολα με μπουρδολογίες και συμφωνίες και δεν ξέρω γω. Κοινώς είτε παίζετε κάποιο παιχνίδι (το πιο πιθανόν) είτε είστε αφελής.
Πρίαπε εσύ δεν ήσουν στην Εκκλησία του δήμου του Γεωργιάδη τι έγινε και δεν ξαναπάτησες να του τα πεις αυτά εκεί?
10.49 (πρώτο σχόλιο)
ο διεθνισμός προυποθέτει την ύπαρξη εθνών και προωθεί την ειρηνική συνύπαρξη και την συνεργασία τους όσο το δυνατόν μπορεί να γίνει αυτό.
Ο εθνομηδενισμός εξυπηρετεί την παγκοσμιοποίηση,την ομογενοποίηση των λαών,δεν βασίζεται στην ύπαρξη εθνών και την πολεμά
Υπάρχει μεγάλη διαφορά,δεν έχουν σχέση, ούτε ταυτίζονται
Μην συγχέεις τον εκφυλισμένο διεθνισμό που επικρατεί σήμερα από παρατάξεις όπως ΣΥΡΙΖΑ με τον γνήσιο
@ 11.05, 11.11, 11.34 και 12.20
μαλλον εισαστε ο εξης ενας: O MΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ!
Αντε γεια, κεχαριτωμενε, ο Καρατζαφυρερ μετά 'σου.
Εψαχνες για μεγαλα κορόιδα και δεν σου βγηκε η συνταγη. Τωρα παριστανεις τον ψυχοπονιαρη που τον ενδιαφερει η χώρα. Το μονο που σε ενδιαφερει ειναι να πεφτει η βολευτικη σου αμοιβη.
Εισαι αναξιοπρεπης, θρασυδειλος και εμπαθης.
τα αρχιδια σας παπαρες...χρεωσαν το ν.δ και το πασοκ...μας εφεραν ενα χειλος πριν την πτωχευση με τα ρουσφετια σας και τωρα σας φταιει το λαος΄΄΄χρονια ελεγε για ποσοστοση ..για εργα αναπτυξιακα και ειχε προγραμα και οραμα...τωρα φατε σκατα μελατα και να πηγαινετε στα ματ μπροστα να τις τρωτε...βρωμοελληνες λεγεστε και χριστιανοι και κοιταγατε το συμφερον της κοιλιας σας ολοι κλεφτες και τους ξαναψηφιζατε...φατε σκατα.. ..ο αδωνης σας φταιει λες και κυβερνησε....να χατε μυαλο να τον ψηφιζατε απο το 2000 και τωρα να τον βριζετε παπαρες...οπως και τον καραμανλη το βριζετε λες και αφτος το φωναξε το δντ...χρεωσε ναι ομως ο γιωργακης τα ειχε κανονισμενα...ο καραμανλης αν ηταν πανω η θα καιγομασταν θα μαςε γαμαγε ο αμερικανος αν τον ψηφιζατε αλλα θα ειχαμε εθνικη περηφανια η θα τρωγαμε με χρυσα κουταλια...τωρα φατε μιζερια....
4.08 τιμητη του ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΥ, εισαι πολυ πεζοδρομιο γι'αυτο μόνο ροχάλες αξιζεις να βλεπεις στο πλακοστρωτο σου.
εχω την αισθηση πωε η επιθεση που δεχεται ο αδωνις δεν αντιστοιχει μπροστα σε αυτα πουχαν κανει αλλοι βουλευτες των 2 μεγαλων κοματων-ληστων !!!
Τωρα αν εφταιξε στη ψηφιση του μνημονιου ,σαφως κι αδιαμφισβητητα εφταιξε ,οσο κι αν εκβιαζονται απο τους ''τριγυρω''!!!
Αυτο ομως δε δικιολογει τη τοσο μεγαλη επιθεση που δεχεται ....ποσο μαλλον οταν εχει θιξει παμπολα θεματα στη βουλη που βρωμανε κι ενω αλλοι βουλευτες ειναι στη μουγγα και χιλιαδες φορες πιο απεχθης !!!
Νομιζω πως καποιοι απ εδω ειναι εντεταλμενοι μονο και μονο για τον βριζουν κι αυτο με κανει να θελω να τον υπερασπιστω ,ασχετα αν αξιζει η οχι .....μη ξεχνατε πως ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΤΕ !!!
Η πορεια θα τους φανερωσει ολους τι ρολο εχουν η δεν εχουν στη προδοσια που υπομενουμε τωρα στο τοπο μας !!!!
οσο για το Καζακη .....ποιος ειναι ???ποιοι τον εβαλαν να μας μιλα???που ηταν τοσα χρονια ????γιατι τωρα ξαφνικα τον βλεπω στα μεσα καθε μερα ??
γιατι τετοια δημοσιοτητα στο λογο του, ενω αλλοι πιο καταξιωμενοι δεν εχουν την αναλογη δημοσιοτητα???
απλη περιεργεια!!!
ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΑ ΡΕ... ΜΗ ΓΙΝΕΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΖΩΑ... ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΔΩΝΗΣ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΠΟΤΕ...
ΤΟ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΕΤΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ .
ΧΩΣΤΕ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ,ΑΛΛΑ ΜΗ ΓΑΜΑΤΕ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΣΟΜΠΑΝΗΔΕΣ...
και μονο ο τροπος σας καταμαρτυρει την αγνοια σας και το επιπεδο σας !!!
Και δικιο ναχετε καπου ,το χανετε ετσι !!!
Αλλα μαλλον ισχυει αυτο που προειπα ....μερικοι η καποιος απ εδω ειναι εμμισθος να βριζει και παρασυρει κι αλλους ......η προπαγανδα υπαρχει παντου ...ποσο μαλλον στο διαδικτυο ....
Ετσι μας εφτασαν ως εδω !!!
ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ ....ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΔΩΝΙ Η ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ !!!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ...ΕΣΤΩ ΜΙΛΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!
4.17 ο 4.08 ειμαι...εγω δεν παω στα πεζοδρομια εχω μυαλο και αντιδραω στην καλπη...να βγουνε στα πεζοδρομια οι εξαπατηθεντες με χαμηλο iq πασοκοι και οι ψηφισαντες καφε και ακυρο να διξουν την αποψη τους...ο αδωνης ειναι ο μονος που ασχολειται εδω μεσα με αντιδραστικα τσογλανια χωρις παιδεια και ειναι τιμη του..δνε βλεπω βρισιδια για αυτους που ψηφιζατε εσεις και οι οικογενειες σας χρονια...και αν ψηφισε το μνημονιο η οχι δεν ειμαι οικονομολογος να ξερω αν εκανε καλα ουτε αν πτωχευαμε αν ειμασταν καλυτερα...και θα πραγματοπιουσαν την απειλη τους... ουτε ξερω αν θα τυπωναν λεφτα ,,,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ Ο ΠΑΡΤΑΛΙΣΜΟς ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΕ...ΤΟ ΔΝΤ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΕς ΧΩΡΕς ΓΙΑΙΤ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟ ΚΑΛΟΥΝΕ ΠΡΙΝ ΑΔΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ...ΑΡΑ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ,,,ΚΑΠΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕς ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΚΟΛΑΡΑΚΙΑ ΣΑς ΚΑΙ ΜΟΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΖΟΥΖΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΕΙΟ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΗΛΙ-ΘΕΙΟΙ(ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΥ..ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ)
Η ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ !!!
ΕΜΙΣΘΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚ !!!
ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΚΟΣΜΕ !!!
ΜΕ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ !!!
ΟΥΣΤ ΤΟΜΑΡΙΑ !!!!
ΒΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΧΩΣΤΕ ΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΩΡΕΕΕΕΕ!!!
ΓΑΠ,ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ ΜΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ !!!!
4:24 μ.μ.
Κανείς,οταν καποιος μιλάει και δεν ειναι άλογο,τοτε ο κοσμος αλληλεπιδρά θετικά απεναντι του.
Πως γίνεται με τον αδωναι και το ΛΑγΟΣ,το ακριβως ανάποδο.
4.35 XAΡΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ? ΔΗΛΑΔΗ?ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΑΔΩΝΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο... ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.
ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝΕΖΟΙ ΟΠΑΔΟΙ.
ΚΑΖΑΚΗ ΡΕ ΖΩΑ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΣΚΥΛΙΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΤΕ.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΖΑΚΗ;;;;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΕΣΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΩΡΑ!!!!
4:35 ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΒΡΕΧΕΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ.
ΑΔΩΝΙ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΠΑΡΩΔΙΑ.
3.14 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΕΥΓΕ.
Γεωργιαδη, παρε τη Τζινα σου και δρομο. Πηγαινετε μαζι να χορεψετε στο παλκοσενικο του σαλονιου σας και καλεστε ολο σας το σόι γιά θεατες.
Εχεις καβαλησει μεγαλο καλαμι, και μας βλεπεις αφ'υψηλου. Εσυ ποιος εισαι, Μπουμπουκο;
Μάθε οτι τον Καζάκη δεν τον φτανεις ουτε στο μικρο του δαχτυλακι, χαφιε του ΔΝΤ.
Συγχαρητηρια, 3:14.
ΑΔΩΝΙ ΧΑΦΙΕ ΤΟΥ ΔΝΤ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΑ?ΠΗΡΕΣ?ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ? ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ?ΠΟΣΑ??????????????????????????????????????????????
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ !!!
Ο ΑΔΩΝΗΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΟΧΙ ,ΑΞΙΟΣ Η ΟΧΙ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ !!!
ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ...ΜΟΝΟ ΒΑΛΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ !!!
5.14 ΕΙΣΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ?ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ?
5.45 ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.
3.34
Όχι δεν έχω πάει ποτέ στην εκκλησία του δήμου. Υπήρχε παλιά εδώ μια ανάρτηση που κάναμε ένα είδος διαλόγου με τον Γεωργιάδη για λίγες μέρες
Πρίαπος
3.34
Όχι δεν έχω πάει ποτέ στην εκκλησία του δήμου. Υπήρχε παλιά εδώ μια ανάρτηση που κάναμε ένα είδος διαλόγου με τον Γεωργιάδη για λίγες μέρες
Πρίαπος
Το Αντι-Νεα μετα απο απαιτηση του Γεωργιαδη σβηνει οσα σχολια δεν αρεσουν στον Μπουμπουκο.
Δημοσίευση σχολίου