Μετά τους δημοσίους υπαλλήλους, τους φορτηγατζήδες και όλα τα άλλα υποτιθέμενα "ρετιρέ" ήρθε η ώρα και των ταξιτζήδων να νοιώσουν στο πετσί τους την καπιταλιστική νομοτέλεια σύμφωνα με την οποία σε περιόδους καπιταλιστικής κρίσης είναι τα μικρομεσαία στρώματα που προλεταριοποιούνται απότομα και εξαθλιώνονται άγρια. Αυτός ο νόμος έχει επιβεβαιωθεί σε όλες τις καπιταλιστικές
κρίσεις πόσο μάλλον σήμερα που ζούμε την μεγαλύτερη καπιταλιστική κρίση όλων των εποχών.
κρίσεις πόσο μάλλον σήμερα που ζούμε την μεγαλύτερη καπιταλιστική κρίση όλων των εποχών.
Αλλά ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι για να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση όπως έχει σήμερα. Καταρχάς η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ανοίξει πλήρως η αγορά και να μπορεί να βγάζει άδεια όποιος θέλει προς όφελος φυσικά κάποιων μεγάλων εταιριών που θα μπουν στον κλάδο και θα γονατίσουν όλους τους μικροϊδιοκτήτες ταξί εξαναγκάζοντάς τους να γίνουν υπάλληλοι οδηγοί των 600 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.
Αυτή η πολιτική δεν είναι έμπνευση του "κακού' Ραγκούση αλλά στρατηγική απόφαση της Ε.Ε (να ανοίξουν όλα τα υποτίθεται κλειστά επαγγέλματα) με σύμπνοια όλων των ελληνικών κυβερνήσεων πράγματα προαποφασισμένα εδώ και πολλά χρόνια και φυσικά άλλο ένα συμβόλαιο θανάτου της ελληνικής κοινωνίας που εκτελείται από τους δοσίλογους του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι μόνο όταν καταρρεύσουν οριστικά θα σταματήσουν το καταστροφικό τους έργο.
Αλλά ας έρθουμε τώρα στα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για να δικαιολογήσει την πολιτική της.
Ακούσαμε τον Γερουλάνο να λέει ότι πώς θα κοιτάξει στα μάτια την μητέρα που το παιδί της είναι άνεργο αν δεν ανοίξει το επάγγελμα των ταξί για να βρεί δουλειά. Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική.
Οι άδειες ταξί που έχουν εκδοθεί είναι ήδη πολλές και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση η ζήτηση για ταξί έχει πέσει κατακόρυφα. Όλοι βλέπουμε ειδικά τον τελευταίο καιρό δεκάδες ταξί ακινητοποιημένα στις πιάτσες να σταυρώνουν πελάτη κάθε μισή ώρα.
Φυσικά ένας πολύ σημαντικός λόγος είναι το εντελώς απαγορευτικό κόστος στα κόμιστρα που έχουν εκτινακτεί σε δυσβάστακτα ύψη, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι το κέρδος των ταξιτζήδων έχει αυξηθεί άλλες είναι οι αιτίες της αύξησης α)κατακόρυφη άνοδος των τιμών του πετρελαίου διεθνώς και μεγάλη αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα β)αύξηση στο κόστος των αδειών κυκλοφορίας και στις ασφάλειες των αυτοκινήτων γ)αύξηση στη φορολογία των μικρών επαγγελματιών, δηλαδή λιγότερη δουλειά με το ίδιο κέρδος.
Σε αυτόν τον κλάδο ο Γερουλάνος υπόσχεται νέες θέσεις εργασίας!
Το μόνο επιχείρημα που ευσταθεί είναι το υψηλό κόστος για την αγορά της άδειας όμως η άνοδος στην τιμή πήγαινε μαζί με την αύξηση της ανεργίας γιατί όποιος μπορούσε να αγοράσει άδεια εξασφάλιζε τα προηγούμενα χρόνια ένα σίγουρο μεροκάματο και φυσικά αυτό μπορούσε να διορθωθεί
με τη θέσπιση κάποιων απλών ρυθμίσεων (ανώτερη τιμή άδειας, περιουσιακά κριτήρια για τους κατόχους, απαγόρευση κατοχής από συνταξιούχους ή εξάσκηση άλλου επαγγέλματος ταυτόχρονα κτλ)όλα αυτά αν η κυβέρνηση είχε αγνές προθέσεις.
Ελλείψει επιχειρημάτων ανέλαβαν δράση τα πάντα πρόθυμα ΜΜΕ σε διατεταγμένη υπηρεσία. Προπαγάνδα, λάσπη, κινδυνολογία, υπερβολές και κοινωνικός αυτοματισμός τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για ακόμα μια φορά εναντίον των απεργών όπως είχε γίνει και σε ανάλογες περιπτώσεις στο πρόσφατο παρελθόν(ναυτεργάτες, φορτηγατζήδες, κτλ).
Μισή ώρα απέκλειαν το λιμάνι οι ταξιτζήδες και τα κανάλια έκαναν λες και ήρθε το τέλος του κόσμου. Μέχρι και οι γλάστρες των πρωινάδικων επιστρατεύτηκαν εναντίον των κινητοποιήσεων.
Αν η Ελλάδα χρεοκοπούσε επίσημα (γιατί ο λαός έχει χρεοκοπήσει ήδη) κάτι που θα συμβεί αργά ή γρήγορα, κάποια παπαγαλάκια θα έριχναν μέρος της ευθύνης στους ταξιτζήδες που χάλασαν το κλίμα με τις κινητοποιήσεις και επηρέασαν αρνητικά τις αγορές.
Τέτοια παράνοια προπαγάνδας επικρατεί.
Φυσικά η κυβέρνηση θα μπορούσε αν ήθελε να αποφύγει αυτήν την κατάσταση μεσούσης της τουριστικής σεζόν αν αποδεχόταν απλά την πρόταση των συνδικαλιστών να αναβληθεί για 6 μήνες η ψήφιση του νομοσχεδίου.
Η κυβέρνηση αρνήθηκε για δύο λόγους α)βιάζεται να εκτελέσει όσα περισσότερα συμβόλαια θανάτου προλάβει β)θέλει να πυροδοτεί τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης για να εκβιάζει.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να σημειώσουμε πόσο απροσχημάτιστα εχθρικά γίνονται τα ΜΜΕ όταν έχουν να κάνουν με οργανωμένες κινητοποιήσεις εργαζομένων και κοινωνικών ομάδων(φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες, ναυτεργάτες εργαζόμενοι της ΔΕΗ κτλ) ακόμα και με αυτές τις συμβιβασμένες ηγεσίες που έχουν γιατί τα συνδικάτα διαθέτουν οργάνωση, αγωνιστικές εμπειρίες και είναι ο ιμάντας δράσης της εργατικής τάξης. Χωρίς αυτά οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να πετύχουν τίποτα.
Τέλος πρέπει να αναφερθούμε και στην ηγεσία των ταξιτζήδων, ηγεσία συμβιβασμού και ήττας. Όταν βγάζεις τον Γιάννη Μανώλη(κρατικοδίαιτο γαλάζιο εργατοπατέρα επαγγελματία συνδικαλιστή) στο μπαλκόνι να μιλήσει στους απεργούς ή κατηγορείς τον κακό Ραγκούση και χαιρετίζεις τους υποτίθεται αντάρτες του ΠΑΣΟΚ( σήριαλ κάθε φορά και πιο κακοπαιγμένο) τότε καλλιεργείς τεράστιες αυταπάτες και εξαπατάς.
Τα ανδρείκελα του ΠΑΣΟΚ ισοπεδώνουν και ξεπουλούν τα πάντα και η ηγεσία των ταξιτζήδων πιστεύει ότι με συμβιβασμούς και διαπραγματεύσεις μπορεί να βρεθεί λύση.
Οι ταξιτζήδες πρέπει να ξεπεράσουν τις συμβιβασμένες ηγεσίες τους και να συντονίσουν τους αγώνες τους με τα ζωντανά κινήματα της Ελληνικής κοινωνίας (συμμετοχή στους αγώνες εναντίον των διοδίων, στις πανεργατικές απεργίες, κοινές κινητοποιήσεις με τους φορτηγατζήδες κτλ.).
Χωρίς ασυμβίβαστους και κοινούς αγώνες με την εργατική τάξη και την ελληνική κοινωνία συνολικά, καμιά λύση δεν μπορεί να υπάρξει στις σημερινές συνθήκες.
Πηγη
13 σχόλια:
ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΙΔΩΝ-ΝΤΑΒΑΝΤΖΙΔΩΝ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΟΥΝ ΕΣΤΩΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΕΩΣ ΜΙΝΙ-BUS ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΕΝΙΚΑ ΩΣ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΗΔΑΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 50 ΕΤΩΝ.
καλα να παθουν τα μουνια τωρα λενε ποτε ποια στην ελλαδα αλα και στην κρητη οι τουριστεσ στα σαιντ να πηνασουν τα μουνοπανα
Παντου οι ταξιτζηδες ειναι ακριβως το ιδιο αγαπητοι μην τρελαινεστε εχω παει γερμανια,αυστρια ,γαλλια ,ουγγαρια, ισπανια εχω συναντησει κλεφτες,βρωμιαρηδες (μυριζαν και οι ιδιοι σαν βοθρος)και αγενεστατοι.Οπως και στην ελλαδα ετσι και στις αλλες ευρωπαικες χωρες υπαρχουν διαφοροι τυποι ανθρωπων ,καλοι,κακοι ,κλεφτες,αγενεις...με το ιδιο σκεπτικο υπαρχουν λαμογια δικηγοροι,γιατροι,δημοσιοι υπαλληλοι ,ιδιωτικοι και δεν συμαζευεται
Ας συγκεντρωθουμε στο πραγματικο προβλημα ..
Kαι παντα φυσικα θα υπαρχουν οι καλες εξαιρεσεις στον κανονα δεν μπορουμε να τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι αλιμονο.
Να με συγχωρείτε αλλά να τα λέτε όλα στα άρθρα που δημοσιεύετε. Ερωτώ εγώ ο αφελής, απόκτησαν κάποιοι ιδιοκτήτες ταξί άδειες από την χούντα του Παπαδόπουλου ακόμα δωρεάν; Ναί ή όχι; Κατόπιν τις μεταπωλούσαν ενώ τις είχαν πάρει δωρεάν; Ναι ή όχι; Δεν θα έπρεπε βάσει δικαίου να έχει μία άδεια για μία οικογένεια να φάει ψωμάκι κι άλλος; Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν άτομα που κατέχουν παραπάνω από μία άδεια; Έγινε ποτέ τίποτα γι αυτό; Όχι γιατί βόλευε τους κατέχοντες και το κλειστό του επαγγέλματος. Όπως και φυσικά και σε άλλους τομείς κλειστών επαγγελμάτων. Όχι φίλοι μου να ανοίξουν όλα να τελειώνουμε εφόσον τα κλειστά επαγγέλματα νοιαζόντουσαν μόνο για την κλίκα τους και έκαναν ότι θέλουν ας είναι αυτοί η τιμωρία τους. Μη σου πω ότι εγώ θα ακύρωνα όλες τις άδειες και θα έβγαζα καινούργιες με την λογική μία άδεια ανά οικογένεια.
10.55 Σεβομαι την αποψη σας ,αλλα ας παρουμε λογικα το θεμα ,τι θα γινει αν διπλασιαστουν τα ταξι στην αθηνα ?? θα πεινασουν ολοι γιατι το ταξι δεν ειναι μονο μια αδεια και ενα οχημα,εχει ασφαλεια,εχει σερβις,εχει πετρελαια,εχεις το λογιστη σου ....
Πως θα βγουνε ολα αυτα οταν δεν βγαινει μεροκαματο,για το λογο οτι δεν υπαρχουν αρκετοι πελατες διοτι η μιση ελλαδα ειναι απολυμενοι και η αλλη μιση ελλαδα περιμενει να απολυθει.
11:06 αυτό που λες ισχύει για όλα τα επαγγέλματα όμως, γιατί κάποια δηλαδή να προστατεύονται, να θυμήσω ότι πολλές φορές έγινε ένα μπαμ και γέμιζε ο τόπος καταστήματα, κάποτε ήταν π.χ. τα βίντεο κλαμπ! έγινε ο κύκλος τους, η αγορά ήρθε και ισορρόπησε μόνη της όπως γίνεται πάντα, αν φτάσει και το ταξί να μην έχει ψωμί ποιος θα πάει να πάρει άδεια; κανείς, έτσι κάποιοι θα μπούνε στο χώρο, κάποιοι θα βγούνε. Με αυτή τη λογική να κλείσουν όλα, κανείς δεν προστατεύει τη δική μου δουλειά να μη ξεμείνω από ψωμί, άνετα ανοίγεις απέναντι μου και μου κόβεις δουλειά! Αυτοί δηλαδή είναι μάγκες;
ώπα ρε 11.06 τι είναι αυτά που λες??
έκλεισα το τυροπιτάδικό μου γιατί απέναντι ήρθε κι άνοιξε Γρηγόρης και πιο δίπλα Everest.
η κουμπάρα μου έκλεισε το ρουχάδικο μετά από 15 χρόνια γιατί άνοιξε ΜΟΛ στη γειτονιά της. κι έχω κι άλλα τόσα παραδείγματα να σου λέω,
κι ο ταρίφας κάνει σαματά για να μην χάσει το μονοπώλιο??? ρε δε γαμιόστε ρε λέω εγώ?
Με κάλυψαν οι απόψεις των δύο παραπάνω φίλων. Δεν κατάλαβα τι πάει να πει κλειστό επάγγελμα; Με την ίδια λογική να κλείσουν και όλα τα επαγγέλματα γιατί έχουν κι αυτοί έξοδα, όχι μόνο οι ταξιτζήδες. Δηλαδή συγγνώμη είναι ηλίθιος ένας μαγαζάτορας που έρχεται κι ανοίγει ένας άλλος με το ίδιο αντικείμενο ακριβώς δίπλα του ή απέναντι του; Δεν έχει νοίκι, λογαριασμούς, λογιστή;
Εμένα η θέση μου είναι να ανοίξει το επάγγελμα ΑΛΛΑ,να δωθεί μια άδεια ανα περίπτωση..Αλλά φυσικά αυτό δεν γίνεται γιατί όπως λέει και ο φίλος μας ο Άδωνης,κομμουνισμό έχουμε?
Και επειδή ΔΕΝ έχουμε κομμουνισμό,ετοιμαστείται να ανοίξει το επάγγeλμα και να υπάρχουν στον χώρο τρείς πολυεθνικές.Ααααα.και τα χειρότερα δεν σας τα είπα.Η διαφορά σε σχέση με πρίν κάποια χρόνια,είναι οτι τώρα αυτές οι τρείς πολυεθνικές θα έχουν οδηγούς κυρίως μετανάστες των 400 ευρό τον μήνα..Μην πείτε να έχουν Έλληνες..Θα σας απαντήσω,γιατί κομμουνισμό έχουμε?
Τελικά απο ολα τα σχόλια που είδα ο Έλληνας δεν βάζει μυαλό.Επειδή οι πολυεθνικές και τα ΜΟΛ,έκλεισαν τα μαγαζιά,τώρα αυτό πρέπει να ολοκληρωθεί με το να πάρουν και τα ταξί.Να ΜΗΝ υπάρχει πλέον μεσαία τάξη στην Ελλάδα σε κανένα επίπεδο.ΟΛΟΙ στα ΜΟΛ για καφέ,με τις καμερές πάνω απο το κεφάλι μας.
Και εσυ Modestus,ελληναρά μου και αντικομμουνιστή,μου φαίνεται οτι είσαι προσκυνημένος στο ιουδαικό κεφάλαιο.Ξέρεις οτι πίσω απο όλες τις πολυεθνικές είναι το ιουδαικό κεφάλαιο..Να σου πω.Εγω θέλω να εθνικοποιηθεί η Τράπεζα της Ελλάδος,να μην ανήκει στους ροτθ,και να γυρίσουμε στην δραχμή.Για πες μου Ελληναρά μου πόσο κομμουνιστής είμαι....Είμαι τρελλά κομμουνιστής,ε? Οκ,μπορεί να είμαι αλλά τσιράκι των Ιουδαίων δεν θα γίνω ποτέ.
Και για τον φίλο που είπε οτι στην Τσεχία τα ταξί είναι καθαρά και ωραία,ας μας πει και πόσο καθαρά και ωραία ειναι τα κορίτσια των Τσέχων που τα κάναν ολα πούτανες...
ΠΑΙΔΙΑ. ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ) ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ 45.000 ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΜΕ ΤΥΠΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΗς ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ. ΤΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΕΝ ΤΑΞΕΙ, ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΑΔΕΙΑ , ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΝΑ ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟ ΠΟΣΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΑΥΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ ΔΙΟΤΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΩΣ ΔΟΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΞΙΑΣ.ΘΑ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ?? ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΤΩΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΟΥΝ, ΗΤΟΙ ΟΣΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΧΩΜΑΣΤΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ "ΣΩΤΗΡΩΝ" ΜΑΣ, ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΩΤΩΝ ΚΤΥΠΗΜΑΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.
Φιλε 7;06 το σχέδιο είναι να μην μέινει τίποτα στον έλληνα και να πάνε ΟΛΑ στις πολυεθνικές.ΕίναΙ τόσο δύσκολο να το καταλάβει κανείς αυτό?
Ουσιαστικά στο τέλος θα δημιουργηθεί ενα είδος ιδιώτυπου κομμουνισμού,όπου δυο ή τρείς εταιρείες θα τα έχουν ΟΛΑ.
Οποιος είναι με το μέρος της κυβέρνησης και των πολυεθνικών ουσιαστικά στηρίζει αυτο το σύστημα.όποιος είναι κατά των ταξιτζίδων είναι με τις πολυεθνικές.Τέλος
7.22 μπραβοοοοο αυτο ακριβως ειναι συμφωνω απολυτα μαζι σου.ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΩΩΩΩΩΩΝ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΟΣΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ.ΑΙΝΤΕΕΕΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΠΕΣ!!Τελικα μια ζωη βλαμμενοι θα ειμαστε και αυτιστικοι....ετσιιιι κολληστε να δουμε τι θα καταλαβετε.
Δημοσίευση σχολίου