Άλλη μία θέση για την Κάνναβη από τον Τ. Β.
Εγώ είμαι φαρμακοποιός με μεταπτυχιακό στην τοξικολογία, αλλά και 30 χρόνια εμπειρία. Λοιπόν σε πληροφορώ, ότι ποτέ δεν χρησιμοποιησα κάνναβη για θεραπευτικούς σκοπούς–αντίθετα χρησιμοποίησα μορφίνη [που είναι παράγωγο του οπίου}. Μήπως να το αφήσουμε ελε΄υθερο και αυτό ??--
Εχω όμως δεί πάρα πολλές φορές την επίδραση και τις γνωστές συνέπειες της χρήσης της σε πολλούς.
Η κάνναβη είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνη λόγω των επιζήμιων χαρακτηριστικών της, ενώ οι θεραπευτικές της ιδιότητες έχουν πολύ μικρή εμβέλεια- ίσα για να αποτελούν άλλοθι στα σχέδια κάποιων-.
Εχει ψυχότροπο δράση, δλδ επιρρεάζει τον εγκέφαλο, προκαλώντας ψυχώσεις, μειώνοντας την κρίση, την μνήμη και την ικανότητα αντίληψης των πραγμάτων και λήψης αποφάσεων. Αυτά, όσον αφορά τα νέα παιδιά, πολλαπλασιάζονται, ενω προκαλεί και μαθησιακές δυσκολίες. Το κάπνισμά της είναι πιό επικίνδυνο από του τσιγάρου, γιατί περιέχει περισσότερο co και επειδή τον καπνό τον κρατούν περισσότερο, ένα τσιγαριλίκι αντιστοχεί σε 10 τσιγάρα, με επιπτώσεις σε καρδιά, πνεύμονες κ.λ.π.
Ακόμα, για τους νέους αποτελεί τον προθάλαμο για τα σκληρά.
Αυτά με διδάσκει εμένα η εμπειρία μου.
Οσον αφορά το νομοσχέδιο,,εστιάζω σε 2 θέματα.
1]η κυβέρνηση ενδιαφέρεται νάχει τους νέους μαστουρομένους με ελλειπή μόρφωση, ώστε να γίνονται εύκολα χειραγωγούμενοι..σκλάβοι στην γαλέρα των ..” μαφιών” του χρήματος.
2]Με τα προτεινόμενα μέτρα θα κερδοσκοπήσουν πάλι οι μεγαλοπρεζέμποροι, αφού θάχουν πιό πολλά βαποράκια με μικρότερες δόσεις, ώστε να περνούν ως χρήστες, κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά !!
Διότι είδες καμιά πρόβλεψη για κέντρα ενημέρωσης, απεξάρτησης ή φροντίδας σε επίπεδο δήμων ή οτιδήποτε άλλο ??
Α !!και ένα τελευταίο !1ΟΛοι οι αλλοδαποί θα …αθωώνονται ως χρήστες !!!.
Πηγη
Εγώ είμαι φαρμακοποιός με μεταπτυχιακό στην τοξικολογία, αλλά και 30 χρόνια εμπειρία. Λοιπόν σε πληροφορώ, ότι ποτέ δεν χρησιμοποιησα κάνναβη για θεραπευτικούς σκοπούς–αντίθετα χρησιμοποίησα μορφίνη [που είναι παράγωγο του οπίου}. Μήπως να το αφήσουμε ελε΄υθερο και αυτό ??--
Εχω όμως δεί πάρα πολλές φορές την επίδραση και τις γνωστές συνέπειες της χρήσης της σε πολλούς.
Η κάνναβη είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνη λόγω των επιζήμιων χαρακτηριστικών της, ενώ οι θεραπευτικές της ιδιότητες έχουν πολύ μικρή εμβέλεια- ίσα για να αποτελούν άλλοθι στα σχέδια κάποιων-.
Εχει ψυχότροπο δράση, δλδ επιρρεάζει τον εγκέφαλο, προκαλώντας ψυχώσεις, μειώνοντας την κρίση, την μνήμη και την ικανότητα αντίληψης των πραγμάτων και λήψης αποφάσεων. Αυτά, όσον αφορά τα νέα παιδιά, πολλαπλασιάζονται, ενω προκαλεί και μαθησιακές δυσκολίες. Το κάπνισμά της είναι πιό επικίνδυνο από του τσιγάρου, γιατί περιέχει περισσότερο co και επειδή τον καπνό τον κρατούν περισσότερο, ένα τσιγαριλίκι αντιστοχεί σε 10 τσιγάρα, με επιπτώσεις σε καρδιά, πνεύμονες κ.λ.π.
Ακόμα, για τους νέους αποτελεί τον προθάλαμο για τα σκληρά.
Αυτά με διδάσκει εμένα η εμπειρία μου.
Οσον αφορά το νομοσχέδιο,,εστιάζω σε 2 θέματα.
1]η κυβέρνηση ενδιαφέρεται νάχει τους νέους μαστουρομένους με ελλειπή μόρφωση, ώστε να γίνονται εύκολα χειραγωγούμενοι..σκλάβοι στην γαλέρα των ..” μαφιών” του χρήματος.
2]Με τα προτεινόμενα μέτρα θα κερδοσκοπήσουν πάλι οι μεγαλοπρεζέμποροι, αφού θάχουν πιό πολλά βαποράκια με μικρότερες δόσεις, ώστε να περνούν ως χρήστες, κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά !!
Διότι είδες καμιά πρόβλεψη για κέντρα ενημέρωσης, απεξάρτησης ή φροντίδας σε επίπεδο δήμων ή οτιδήποτε άλλο ??
Α !!και ένα τελευταίο !1ΟΛοι οι αλλοδαποί θα …αθωώνονται ως χρήστες !!!.
Πηγη
67 σχόλια:
Συμφωνώντας με την ανάρτηση,θα επαυξήσω την προσοχή στην διάταξη που αναφέρει ότι και οι κατηγορίες που συνδέονται με την συνήθεια του χρήστη, θα πάψουν να αποτελούν αδικήματα και να διώκωνται δικαστικά και ο χρήστης θα απαλλάσσεται από αυτές εκτός και αν προκαλέσουν μεγάλη βλάβη.
Που σημαίνει ότι μπορεί να σε ληστεύει,αλλά δεν θα διώκεται γιατί το κάνει στα πλαίσια της συνήθειας του ,δηλαδή της χρήσης.
Εκτός βέβαια εάν σε σκοτώσει.
Αλλά αυτό πέρασε στα ψιλά.
τ.β ?
Ο καθηγητής της ιατροδικαστικής Γ. Αγιουτάντης: «Αντίθετα απ’ ότι συμβαίνει με τα Οπιούχα, η παρατεταμένη χρήση του χασίς δεν παρουσιάζει σωματικό σύνδρομο από χρόνια δηλητηρίαση».
O καθηγητής της φαρμακολογίας Δ. Βαρώνος: «Ανθεκτικότητα και σωματική εξάρτηση φαίνεται ότι δεν αναπτύσσονται από τη χρήση της ινδικής κάννάβης (χασίς, μαριχουάνα)».
O καθηγητής της ιατροδικαστικής Α. Κουτσελίνης «Γεγονός παραμένει ότι η μαριχουάνα δεν είναι «ναρκωτικό» ως τα κλασσικώς παραδεδειγμένα… Δεν είναι διεγερτικό, καταπραϋντικό, ηρεμιστικό, ναρκωτικό ή ψευδαισθησιογόνο… Η λέξη «ευφορικό» ίσως προσεγγίζει περισσότερο… Δεν οδηγεί αναμφισβητήτως σε εθισμό (addiction)».
O καθηγητής της φαρμακολογίας Γ. Λογαράς: «Ο οργανισμός δεν φαίνεται να εθίζεται εις αυτό (το χασίς) διότι η δόση αυτού δεν χρειάζεται να αυξηθεί. Ούτε σωματική εξάρτηση παρατηρείται οία επί των τοξικομανιογόνων φαρμάκων, ήτοι δεν παρατηρείται σύνδρομο στερήσεως».
O καθηγητής της φαρμακολογίας Μ. Μαρσέλος: «Η μακροχρόνια λήψη κανναβινοειδών δεν έχει συσχετισθεί με την εγκατάσταση σωματικής εξάρτησης».
Οι αρχίατροι του ελληνικού στρατού Α. Δαβαρούκας και Γ. Σουρέτης: «Το χασίς δεν δημιουργεί εθισμό… δεν αναπτύσσει σωματική εξάρτηση».19
Ο καθηγητής Ν. Zinberg και ο ερευνητής γιατρός Andrew Weil διαπίστωσαν ότι «δεν υπάρχει καμιά ένδειξη ότι η χρήση της μαριχουάνα οδηγεί στη χρήση ηρωίνης». 21
Ο W. Patton διαβεβαιώνει κατηγορηματικά ότι «η χρήση της κάνναβης και η χρήση της ηρωίνης δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους».22
Ο Lester Grinspoon, καθηγητής στην ιατρική σχολή του Harvard, αποφαίνεται κατηγορηματικά: «Δεν υπάρχει καμιά απολύτως ένδειξη ότι η χρήση της μαριχουάνα αποτελεί προστάδιο για τη χρήση άλλων επικίνδυνων ουσιών».23
Ο Jerome Jaffe, καθηγητής της ψυχιατρικής, σύμβουλος για τα ναρκωτικά δύο Αμερικάνων προέδρων, γνωστός και ως ο «πάπας» των αντιναρκωτικών εκστρατειών στις ΗΠΑ, συμπληρώνει: «Μερικοί άνθρωποι πίστευαν ότι κατά κάποιο τρόπο η χρήση της μαριχουάνα οδηγούσε σε οπιομανία. Αν αυτό σημαίνει ότι κατά μία φαρμακευτική ή οργανική έννοια, η χρήση της κάνναβης προκαλεί αργότερα την ανάγκη της χρήσης ηρωίνης, τότε η άποψη αυτή είναι λανθασμένη».24
Και ο καθηγητής της ιατροδικαστικής κ. Α. Κουτσελίνης αποφαίνεται (1971) ότι: «Υπό ερευνητών τινών υπεστηρίχθη προσέτι ότι είναι δυνατόν η χρήσις της μαριχουάνας να οδηγήση αργότερον και εις την χρήσιν ετέρων ναρκωτικών. Εν τοιούτον ενδεχόμενον δεν φαίνεται, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δυνατόν, το αντίθετον δε, ήτοι η εκτροπή εξ ετέρων ναρκωτικών εις την μαριχουάναν, εάν συνέβαινε, θα ηδύνατο να θεωρηθή ευτυχής κατά το μάλλον ή ήττον έκβασις, εάν δηλονότι κατά την θεραπείαν μιας ετέρας τοξικομανίας (ως της ηρωίνης) επετυγχάνετο η εκτροπή του ασθενούς προς την μαριχουάναν».25
Μύθος 3ος: Η κάνναβη «προκαλεί» εγκεφαλική ατροφία
Ο καθηγητής S. Matsuyama διαβεβαιώνει ότι «όλα τα διαθέσιμα στοιχεία δεν δείχνουν καμιά ένδειξη γιά χρωμοσωμικές βλάβες ως αποτέλεσμα της χρήσης της μαριχουάνα».32
- Ο καθηγητής Jerom Jaffe διαπιστώνει ότι «όλες οι σύγχρονες έρευνες, τόσο σε ανθρώπους όσο και σε ζώα δεν έδειξαν χρωμοσωμικές αλλαγές που να σχετίζονται με τη χρήση της μαριχουάνας».33 Και
- Ο καθηγητής Lester Grinspoon καθησυχάζει τους χρήστες της μαριχουάνα ότι «έχουν έλάχιστους λόγους να στεναχωριούνται γιά γενετικές βλάβες».34
Μύθος 5ος: Η Κάνναβη «Προκαλεί» Χασισική Ψύχωση
1) Από τις μελέτες του S. White και των συνεργατών του (1975).
2) Από την συστηματική ερευνητική εργασία των J. Silverstein και P.Lessin του πανεπιστημίου του Λος Αντζελες που απέδειξαν ότι η χρήση της κάνναβης «δεν εξασθενεί την ανοσολογική αντίδραση».39
3) Από τις προαναφερόμενες μελέτες στη Τζαμάικα, την Κόστα Ρίκα και την Ελλάδα.40
4) Από National Institute on Drug Abuse (NIDA) και το Υπουργείο Υγείας, Παιδείας και Πρόνοιας των ΗΠΑ, που διαπιστώνουν ότι «μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμιά απόδειξη ότι οι καταναλωτές μαριχουάνας είναι πιό ευπρόσβλητοι από ασθένειες, όπως οι ιώσεις και ο καρκίνος, που όπως είναι γνωστό συνδέονται με τη μειωμένη παραγωγή κυττάρων Τ».41
Μύθος 7ος – Η Κάνναβη «προκαλεί» βίαιες συμπεριφορές
Γιατί βέβαια είναι «ηλίου φαεινότερον» το γεγονός ότι η χρήση της μαριχουάνας όχι μόνο δεν προάγει τη βία και την επιθετικότητα, αλλ’ ότι, αντίθετα, την αποδυναμώνει δραστικά. Και βεβαίως, «τα περισσσότερα εργαστηριακά πειράματα αποκάλυψαν ότι, κατά τη διάκεια της «μαστούρας» η επιθετικότητα ελαττώνεται -αντίθετα με τη μέθη από το αλκοόλ, όπου, συχνά, η βίαιη συμπεριφορά αυξάνεται- και οι περισσότερες ενδείξεις είναι ότι η κάνναβη δεν οδηγεί σε βία».42
Τ.Β? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Οπότε να υποθέσουμε ότι είναι για το καλό μας.
Και γεγονότα όπως αυτό του βιασμού της 16χρονης από άτομα που βρίσκονταν υπό την επήρεια της,αποτελούν εξαίρεση.
Ο σκοπός που υπηρετείτε είναι να κοιμηθούμε,μιας καιτο τιμόνι της χώρας βρίσκεται σε άξια χέρια και υπάρχετε εσείς οι καλοθελητάδες που εργάζεστε ακατάπαυστα για την εφαρμογή των μέτρων που μας θέλουν υπνωτισμένους,αποχαυνωμένους, ανίκανους.
Για την προαναφορά όσων επιστημόνων επικαλείσθε υπάρχουν άλλοι τόσοι που ισχυρίζονται εκριβώς το αντίθετο.
Ακόμη πρόσβαση στις πληροφορίες υπάρχει από όποιον το επιθυμεί.
Αλλά,εξηγείστε μας,γιατί μας μισείτε τόσο,που μας θέλετε μαστουρωμένους?
an einai dinaton prospathoume na kanoume to aspro mayro...eleos...gia narkotika milame pou o monos skopos poy iparxoun einai gia na katastrepsoun tous neous eite legetai xasis eite coca...kai osoi einai iper den einai epidi theloun na mpei mia kai kl taxh st thema ton narkotikwn ala epidi kitane tin parth tous kai pos na mastouronoun mono...as mou pei enas pou einai yper...to paidi tou tha to afine na kapnisei xasis????? (me ena NAI h ena OXI)
Διαβάστε αγράμματοι μαστούρηδες τι γράφει το Πανεπιστήμιο Αθηνών:
Η κάνναβη ως ναρκωτικό - Βλάβες στην υγεία
Η κάνναβη χρησιμοποιείται παράνομα ως ναρκωτική και παραισθησιογόνα ουσία. Κατά το κάπνισμα των φύλλων (ή κονιορτοποιημένο μίγμα αποξηραμένων φύλλων και άνθους) κάνναβης (υπό μορφή τσιγάρων) απορροφάται περίπου το 20% της THC.
Ο τρόπος που γίνεται το κάπνισμα της κάνναβης είναι εξαιρετικά βλαπτικός για τους πνεύμονες. Η βαθιά εισπνοή και η παρατεταμένη συγκράτηση του καπνού (κατά μέσο όρο 4 φορές διαρκέστερη, απ' όσο στο κάπνισμα τσιγάρων καπνού), έχει ως αποτέλεσμα να συγκρατούνται στους πνεύμονες μεγαλύτερες ποσότητες μονοξειδίου του άνθρακα (CO), σωματιδίων πίσσας και άλλων καρκινογόνων ουσιών. Εκτιμάται ότι το κάπνισμα 1 τσιγάρου κάνναβης αντιστοιχεί σε κάπνισμα 5 τσιγάρων καπνού. Οι επιβλαβέστερες επιδράσεις είναι χρόνια αναπνευστικά νοσήματα και υψηλότερος κίνδυνος για καρκίνο του πνεύμονα [Αναφ. 15-20].
Συγχρόνως, το κάπνισμα κάνναβης δημιουργεί κατάσταση μέθης, οξυμένη εγρήγορση, εντονότερη αίσθηση του ήχου, αίσθηση ευφορίας, χαλάρωση και συχνά προκαλεί παραισθήσεις. Αν και τα κανναβινοειδή, ως ναρκωτικές ουσίες δεν προκαλούν έντονο εθισμό, όπως τα διάφορα οπιοειδή (μορφίνη, ηρωίνη), η κατοχή κάνναβης, η χρήση της και η διακίνησή της είναι παράνομες στα περισσότερα κράτη.
Κλινικές συνέπειες της χρήσης μαριχουάνας [από την Αναφ. 20]
Η χρήση μαριχουάνας δεν είναι απαλλαγμένη από σημαντικούς κινδύνους για την υγεία. Η μαριχουάνα επιδρά σχεδόν σε κάθε όργανο ή σύστημα του σώματος, από το κεντρικό νευρικό σύστημα μέχρι και το καρδιαγγειακό, το ενδοκρινικό, το αναπνευστικό/πνευμονικό και το ανοσοποιητικό σύστημα. Η έρευνα που παρουσιάζεται σε αυτό το ειδικό συμπλήρωμα θα δείξει ότι πέραν της κατάχρησης και εξάρτησης, η χρήση της μαριχουάνας συνδέεται με βλάβη των μαθησιακών λειτουργιών στους νέους και τους μεγαλύτερους, με προβλήματα στην ανάπτυξη των εμβρύων, καρδιαγγειακά προβλήματα (μεταβολές στη συχνότητα των καρδιακών παλμών και της πίεσης), αναπνευστικές/πνευμονικές επιπλοκές, όπως χρόνιο βήχα και εμφύσημα, βλάβες στο ανοσοποιητικό σύστημα που καθιστά τον οργανισμό ευάλωτο σε μολύνσεις, όπως και μεγάλη πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου του εγκεφάλου, του λάρυγγα και των πνευμόνων.
Κάνναβη και ψυχωτικές καταστάσεις
Τα τελευταία χρόνια έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευνες για το κατά πόσο το κάπνισμα μαριχουάνας (ή χασίς) μπορεί να προκαλέσει ψυχωτικές καταστάσεις και ανωμαλίες στη ψυχολογική και διανοητική κατάσταση των καπνιστών. Πρόσφατα δημοσιεύθηκε στο πλέον έγκυρο επιστημονικό ιατρικό περιοδικό (Lancet, 2007) μια εκτενής μελέτη ανασκόπησης των σημαντικότερων ερευνών (μέχρι και το 2006) για το θέμα της συσχέτισης χρήσης κάνναβης (κάπνισμα) και ψυχωτικών καταστάσεων, ανεξάρτητα από την προηγούμενη ψυχική και διανοητική κατάσταση των χρηστών.
Συσχέτιση ποσοστού εμφάνισης σχιζοφρένειας με τον αριθμό περιστατικών χρήσης μαριχουάνας στην ηλικία 18 ετών (σε δείγμα 50.000 κληρωτών του Σουηδικού στρατού). Από την Αναφ. 22.
Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από 35 δημοσιεύσεις (μετά από επιλογή από ένα σύνολο 4.804 επιστημονικών βιβλιογραφικών αναφορών) ήταν ότι το κάπνισμα κάνναβης αυξάνει τον κίνδυνο κατά 40% για χαμηλή χρήση μέχρι και 209% για συχνή και παρατεταμένη χρήση [Αναφ. 21].
Σε μια περίπτωση, μια μελέτη που διεξήχθη με συνέντευξη 50.000 κληρωτών του Σουηδικού στρατού και παρακολούθηση της μετέπειτα ψυχικής υγείας τους, έδειξε ότι όσοι έκαναν βαριά χρήση μαριχουάνας στην ηλικία των 18 ετών, παρουσίασαν 6 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης σχιζοφρένειας στα επόμενα 15 χρόνια σε σχέση με όσους δεν έκαναν χρήση (βλέπε διάγραμμα) [Αναφ. 22].
Στα πλαίσια της ίδιας έρευνας εξετάστηκαν και οι περιπτώσεις κατάπτωσης-μελαγχολίας, τάσης αυτοκτονίας και άγχους. Τα δεδομένα των επιμέρους ερευνών δεν παρείχαν συγκεκριμένες συσχετίσεις των καταστάσεων αυτών με την κατανάλωση κάνναβης. Οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι υπήρχαν αρκετοί παράγοντες που εισάγουν αβεβαιότητα στις συσχετίσεις. Ωστόσο, οι ερευνητές καταλήγουν αναφέροντας ότι "υπάρχουν αρκετές ενδείξεις για τις οποίες θα πρέπει να ειδοποιηθούν οι νέοι ότι η χρήση κάνναβης αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κάποιας ψυχασθένειας αργότερα στη ζωή τους".
Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πολλές έρευνες για το θέμα αυτό. Οι επιστήμονες προσπαθούν να διαλευκάνουν την αιτιολογία και τις πιθανές διασυνδέσεις των κανναβινοειδών ουσιών σε συγκεκριμένα κέντρα του εγκεφάλου και υποδοχέων των ουσιών με παραισθησιογόνο δράση [Αναφ. 23-29]. Μια μελέτη που διεξήχθει στην Ελλάδα, σε ένα δείγμα 3500 νέων ηλικίας 19 ετών επιβεβαιώνει τη συσχέτιση ψυχωτικών καταστάσεων και χρήσης κάνναβης [Αναφ. 30].
Δεν είπε κανείς οτι δεν ειναι επικίνδυνη η χρήση κάνναβης, το οτι μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί για φαρμακευτικούς σκοπούς, και οτι υπάρχουν φάρμακα με συστατικό την κάνναβη είναι αποδεδειγμένο. Η κάνναβη είναι επικίνδυνη για την υγεία, όχι όμως περισσότερο επικίνδυνη απο το αλκοόλ και το τσιγάρο, και είναι το ίδιο επικίνδυνη με το να μήν γυμνάζεσαι και με το να τρώς κάθε μέρα κόκκινο κρέας και τηγανιτά. Το να απαγορεύεις το χασις είναι το ίδιο παράλογο, με το να υποχρεώνεις τον άλλο μην τρώει λιπαρά και να γυμνάζεται για να είναι καλά στην υγεία του! Υπεύθυνος για την υγεία του είναι ο καθένας για τον εαυτό του, απλό κατανοητό και λογικότατο. Επίσης και το αλκοόλ έχει ψυχότροπο δράση επηρεάζει τον εγκέφαλο προκαλεί ψυχώσεις μειώνει την κρίση την μνήμη και την ικανότητα αντίληψης των πραγμάτων και λήψης αποφάσεων αλλα δεν βλέπω κανέναν να ανησυχεί για την νεολαία! Αντίθετα υπάρχει η πάππου προς πάππου κληρονομημένη νοοτροπία που λέει οτι όσο περισσότερο πίνεις τόσο ποιο μάγκας είσαι!
Επίσης θέλω να σου πώ οτι μετά τα στοιχεία που έδωσες για το άτομο σου (φαρμακοποιός με μεταπτυχιακό στην τοξικολογία, αλλά και 30 χρόνια εμπειρία) εκπλήσσομαι αρνητικά απο την και αμφιβάλω για τις γνώσεις και την εμπειρία σου, αν συγκρίνεις τα παράγωγα του όπιου με την κάνναβη! Πραγματικά μενω έκπληκτος! Η κάνναβη (σε αντίθεση με το τσιγάρο, το αλκοόλ και το όπιο) δεν δημιουργεί καμία σωματική εξάρτηση!
Η εξάρτηση είναι μόνο ψυχολογική και πιο πιθανή σε άτομα που έχουν προδιάθεση για εξάρτηση απο κάτι, οτιδήποτε!
Συμφωνώ με το οτι η κυβέρνηση ενδιαφέρεται να έχει τους νέους αμόρφωτους και μαστουρωμένους, αλλα δεν βρίσκω πού βοηθάει σε αυτό η απαγόρευση χρήσης! Αντίθετα αν παλεύαμε για καλύτερη παιδεία και περισσότερες δαπάνες, καλύτερα σχολεία, πανεπιστήμια, δασκάλους καθηγητές εγκαταστάσεις και τεχνολογία, θα έδειχνε το έμπρακτο ενδιαφέρον μας για την παιδεία. Το να λεμε οτι οι νέοι θα μένουν αμόρφωτοι επειδή θα πίνουνε μαστούρες είναι ουτοπικό! Λες και τώρα δεν μπορούν να βρούν χασίς οπουδήποτε! Λες και δεν έχουν πρόσβαση σε νόμιμες και πολύ πιο επικίνδυνες και τοξικές ουσίες! Λες και δν μπορεί να απαγορευτεί η χρήση σε κατω των 18 (αν και αυτό ειναι επίσης ουτοπικό)!
Για το δεύτερο θα επιχείρημα σου, θα ήθελα να πώ οτί οι μεγαλοπρεζέμπορες έχουν ήδη τεράστια κέρδη απο τα ναρκωτικά, και αν θέλει το κράτος να νομιμοποιήσει την χρήση, πρέπει κατα την γνώμη μου να ελέγξει πλήρως και την διάθεση της κάνναβης απο την παραγωγή εως την επεξεργασία και την πώληση, και έτσι θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα για τους πρεζέμπορες και το κράτος θα αποκτήσει επιπλέον μεγάλα έσοδα απο φορολογία. Αλλα δεν τους συμφέρει να το κάνουν αυτό γιατι πιθανότατα έχουν μεγαλύτερο κέρδος απο το παράνομο χασις παρά απο το νόμιμο, κ οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Αφήνω ασχολίαστο το τελευταίο σχόλιό σου για τους μετανάστες... Δηλαδή το χασίς είναι λιγότερο επικίνδυνο αν το πουλάνε Έλληνες?
10:10 to paidi sou tha to afines na piei???
mouga sth strouga etsi???
Αυτό που ακούω για μη επικινδυνότητα μου θυμίζει τότε το Τσέρνομπιλ που έβγαιναν οι επιστήμονες και έλεγαν ότι δεν είναι πιο επικίνδυνη η ραδιενέργεια από το τσιγάρο και έτσι αντί να λένε στον κόσμο τι να μπορέσουν να κάνουν για να περιορίσουν το κακό μας άφηναν π.χ. και κυκλοφορούσαμε έξω στη βροχή.
Έτσι και τώρα τα ακούω βερεσέ τα λόγια περισπούδαστων επιστημόνων που παίζουν με τις ζωές και τις ψυχές νέων επειδή είδα με τα μάτια μου σε ανθρώπους τι κάνουν τα "μαλακά".
Αλλού είναι το νόημα της ζωής και τα υποκατάστατα είτε λιγότερο είτε περισσότερο επικίνδυνα ΕΥΤΥΧΙΑ δεν σου δίνουν.
Και ας αναρωτηθούν όλοι: αυτή η κυβέρνηση με όλα όσα έχει κάνει θέλει το καλό των Ελλήνων; Αν κάποιος πει όχι τότε θα συμπληρώσει το παζλ, αν πει ναι τότε να δούμε τι θα μας πει με αυτά που είναι να έρθουν.
10¨10 το παιδι σου θα το εδινες αλκοολ? τσιγαρο? μηχανη? ... Κουτο αγορι μπεεεεε
10.30 το καλο τον ελληνων ειναι να κυνηγαει τους χρηστες ινδικης κανναβης? γιατι οχι τοτε και τους χρηστες camel malboro,prince,και τους χρηστες βοτκας,ουσκι κτλ?
ρε παλικαρια να ρωτησω κατι απλο...
Συμφωνω οτι δεν κανει καλο,η κανναβη...
Το αλκοολ(ουσκι κτλ)εχει καποια χρησιμοτητα στον ανθρωπο?
το τσιγαρο εχει καποια χρησιμοτητα στον ανθρωπο?
Συνεπως γιατι δεν διαμαρτυρομαστε και για αυτα να προστατεψουμε τα παιδια μας?
δε βρισκω καποια λογικη επειδη εγω δεν γουσταρω να καπνισω,να απαγορευω και στον αλλον τι θα κανει...ασ βαλει και μπουκαλια στον πατο του...εγω γιατι πρεπει να τον κυνηγησω και να τον βαλω φυλακη,εφοσον οι πραξεις του δεν ειναι εναντιον του κοινωνικου συνολου...
Δεν καπνιζω δεν πινω δεν ειμαι αριστερος και εχω και 1 παιδι.....για να μη λετε μαλακιες για παιδια κτλ...
γιατι πολλα κανουνε κακο στα παιδια μας και ομως δε λεμε τιποτα....θα συμφωνησω με τον 10.37
Θα διναμε στα παιδια μας ουσκι? οχι....συνεπως γιατι δε μιλαμε?
θα διναμε στα παιδια μας τσιαγαρο? οχι....συνεπως γιατι δε μιλαμε...
λοιπον αφηστε τις υποκρισιες ολοι...Ελεος..
Στο κατω κατω τοσα χρονια ειδατε να μειωνονται οι χρηστες? Οχι ...αρα δεν λειτουργει η απαγορευση...
Το μονο που λειτουργει ειναι το συστημα που βολευετε με το κυνηγη των χρηστων,,.Δικηγηγοροι,εισαγγελεις,διεφθαρμενοι αστυνομικοι κτλ...
Τα παιδια μας και τωρα οτι ωρα θελουνε με μια βολτα μπορουνε να βρουνε οτιδηποτε...οποτε φροντιστε απο τα σπιτια σας την ανατροφη των παιδιων σας και μη περιμενετε οτι επειδη το κρατος θα φυλακιζει τους χρηστες,τα παιδια σαε δεν κινδυνευουνε
Και γι' αυτούς που λένε οτι το κράτος θέλει να μας μαστουρώσει για να μην ξέρουμε τι μας γίνεται, θέλω να πω το εξής: ΚΑΝΕΙΣ δεν σας υποχρέωσε να πιείτε χασίς, όπως επίσης κανείς δεν σας υποχρεώνει να βλέπεται τηλεόραση και να πίνετε αλκοόλ που επίσης σας κάνουν να μην σκέφτεστε...
Για τον 10:06 και τα στοιχεία που παρέθεσε, κατ αρχάς του επιστρέφω τον χαρακτηρισμό "αγράμματοι". Τα στοιχεία που μας δείχνεις λένε εν τάχη ότι: η κάνναβη είναι επικίνδυνη λόγο του τρόπου που καπνίζεται. Αλλά δεν λέει οτι υπάρχουν και λιγότερο επιβλαβής τρόποι καπνίσματος, όπως επίσης υπάρχει και το έλαιο κάνναβης (φτιάχνουν διαφορά προϊόντα με αυτό όπως κουλουράκια κλπ.) που περιέχει την ουσία THC και έχει όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του φυτού, με μηδενικές παρενέργειες απο φυσιολογική κατανάλωση.
Επίσης το Π.Α. παραδέχεται οτι: τα κανναβινοειδή, ως ναρκωτικές ουσίες δεν προκαλούν έντονο εθισμό, όπως τα διάφορα οπιοειδή (μορφίνη, ηρωίνη)!!! Επιβεβαιώνει δηλαδή τις θέσεις του παραπάνω φίλου!
Επίσης λέει οτι σχετίζεται -ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ- για διάφορες παθήσεις του οργανισμού, που μπορούν προφανώς να προκληθούν και απο άλλες συνήθειες του χρήστη (κακή διατροφή και τρόπος ζωής πχ.) θεωρώ μή αποδείξιμο, αλλα όχι και απαραίτητα λάθος τον ισχυρισμό της σχέσης ανάμεσα σε σχιζοφρένεια και χρήση κάνναβης.
Το τελικό συμπέρασμα είναι οτι είναι δικαίωμα του καθενός να πίνει μαστούρες, όπως είναι και δικαίωμα του να γίνετε ντίρλα, που είναι αποδεδηγμένα χειρότερο βέβαια.
Οσο για τον φίλο που ρωτάει για το αν θα δίναμε στα παιδιά μας χασις, του απαντώ πως φυσικά και οχι. Δεν θα του δίναμε χασις, όπως δεν θα του δίναμε τσιγάρο, ή ουίσκι ή οπως δεν θα το ταΐζαμε καθε μερα πολλά λιπαρά. Εφ όσων όμως ενηλικιωθεί και ενημερωθεί πλήρως για τις παρενέργειες και τα οφέλη της χρήσης οποιασδήποτε ουσίας-ποτού-τσιγάρου-φαγητού κλπ. είναι δικαίωμα του να κάνει οτι γουστάρει. Είναι θέμα παιδείας και ελευθερίας. Ο μύθος της άκρως επικίνδυνης κάνναβης έχει καταρριφθεί προ πολλού. Ναι μεν επικίνδυνη αλλα όχι τόσο ώστε να είναι παράνομη.
10:12 σου απαντώ για το παιδί μου στο 10:55
eimai o 10:29...re zwa min ipostirizetai ayta pou den tha dinate pote st paidia sas
p.s ayto pou paratirw einai oti kosmos exei ginei toso mizeros toso amialos me 0 paidia, pou to exei rixei sta ipokatastata gia niothei orea...kai otan pernaei ayth h prosorinh eyoria xana sto ipokatastato...
...exoume xexasei tin mas kanei pragmatika xaroumenous kai igieis
10:58 Δεν υποστηρίζουμε την χρήση κάνναβης. Υποστηρίζουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην χρηση κάνναβης. Με την δικη σου λογική αν δεν υποστηρίζουμε αυτά που δεν θα δίναμε ποτέ στα παιδιά μας, τότε πρέπει να σταματήσουμε τα τσιγάρα-ποτα-ξενύχτια-μηχανες-αμάξια-ποδήλατα- και οτιδήποτε μπορεί να βλάψει το παιδί. Υπάρχουν ενα εκκατομύριο πράγματα που βλάπτουν τα παιδία -με κυριότερο κατα την γνώμη μου την τηλεόραση, και δν νομίζω να την έχει πετάξει απο το μπαλκόνι κανείς σας- αλλα μόνο η παράνομη κάνναβη σας ενοχλεί! Ζώα! Πρόβατα! Γιδοβοσκοί! ΜΠΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕ!!!
popo re 10 58 exeis arxisei apo twra na kaneis san provato
**11:08
οχι ρε, απλά μιλάω στην γλώσσα σου για να με καταλάβεις.
mpaa den nomizw apla to mialo sou exei ginei ena me to milao twn provatwn pou exeis sto madri soy...den mou les thn pineis tous les kai t prosopika sou.xaxa
??
10:38 είμαι η 10:30 σε λάθος άτομο τα λες γιατί ούτε καπνίζω ούτε πίνω και υποφέρω από παθητικό κάπνισμα σε δημόσιους χώρους. Η νοοτροπία των καπνιστών και η διάδοση του καπνού είναι δυστυχώς αυτή που με φοβίζει.
Και για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα καμιά πράξη μας δεν είναι αποκομμένη από τους γύρω μας οπότε δεν είναι μόνο προσωπικό το θέμα όπως και η ευτυχία που αισθάνομαι εγώ αντανακλάται και στους γύρω μου το ίδιο και η χρήση και τα συναισθηματικά κενά που την συνοδεύουν.
Δεν μπορώ να πείσω τους χρήστες και έχω εμπειρία αυτού εύχομαι μόνο να καταλάβουν κάποιοι πόσο αδιέξοδος είναι ο δρόμος αυτός και κάποια στιγμή να δουν βρουν την πηγή της χαράς και να θυμούνται πως ποτέ δεν είναι αργά, αρκεί να μην ψάχνουμε πάντα δικαιολογίες για τα λάθη μας, όταν πει κανείς πως αυτό που κάνω είναι λάθος (όσο και αν πονάει) είναι ένα βήμα προς την ενηλικίωση και την αυτογνωσία.
Καλό βράδυ, θα προσεύχομαι (και ξέρω τις ειρωνίες που θα σκεφτείτε μην κουραστείτε να τις γράψετε και αυτά περί προβάτων αφήστε τα έχω δει που κατέληξαν αυτές οι μαγκιές).
Δίνω και στα πρόβατα μαστούρες να κατεβάζουν περισσότερο γάλα. Δοκίμασε το και συ, παλιός γιδοβοσκός είσαι θα έπρεπε να το ξέρεις.
kopse ta narkotika gt mperseueis to trifilo me to trifili
Πας καλά συνάδελφε "αγράμματε"; Είναι δυνατόν να βάζεις στα πνευμόνια σου καυσαέριο και να μου λες οτι "δεν τρέχει τίποτα"; Ασφαλώς και παθαίνεις εμφύσημα, βρογχίτιδα, καρκίνο κτλ. Το ίδιο και με τον καπνό. Επίσης για το οινοπνευμα υπάρχει αλκοτεστ. Για την κάνναβη τι υπάρχει; Πως θα προλάβω να μην με στουκάρει ένας χασισομένος με το αμάξι; Για την χρήση ως φάρμακο συμφωνώ αλλά όχι με κάπνισμα. Εχει αναλγητικές και αντιεμετικές ιδιότητες. Ας πάρουν το THC και να το κάνουν χάπι. Και το αλκοόλ αυξάνει την HDL (καλή) χοληστερίνη, μειώνει τα εγκεφαλικά και εμφράγματα, προστατεύει από διαβήτη, δυναμώνει τα οστά και τις αρθρώσεις, είναι αντιφλεγμονώδες και αυξάνει το GABA και δεν καταστρέφει τους πνευμονες αλλά το βρίζετε συνεχώς.
11:48 φυσικά το αλκοόλ δεν καταστρέφει τους πνευμονες, αφου δεν έρχετε σε επαφή! Σου έδωσε την εντυπωση κανεις οτι είναι χαζός και μας τα λές αυτα? Κύρωση του ύπατος, απο το αλκοόλ δεν παθαίνεις? Ή κανω λάθος? Προστατευει απο τον διαβήτη? Και αν το ποτό έχει ζάχαρη, ή αλλα σάκχαρα? Δυναμώνει τα οστα το αλκοόλ? Μήπως πίνεις ουίσκια με γάλα το πρωί και τα μπερδεύεις? Δεν κανει ζημιά στον εγκέφαλο στην καρδιά και στον ισοφάγο? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Δες εδώ και άσε τις εξυπνάδες:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/34/Possible_long-term_effects_of_ethanol.svg/2000px-Possible_long-term_effects_of_ethanol.svg.png
Αυτός που λέει για το Τσερνομπίλ δεν ισχύει ότι έπαθε κάποιος ζημιά, γιατί ευτυχώς τα φάγαν όλα τα ραδιενεργα φαγητα οι κκεδες. Άμα μείνεις από μπαταρία δώστη σε παλιό κκεδιαρη και φορτίζει αμέσως. Εχουν πολλή ενέργεια τα άτομα.
12:11 To άρθρο μιλάει για την κατανάλωση μικρής ποσότητας αλκοόλ μακροχρόνια. Αυτο δεν σημαίνει οτι όλα τα ποτά που περιέχουν αλκοόλ κάνουν καλό, ουτε οτι αμα πίνεις δυο μπουκάλια ουίσκι κάνει καλό στην υγεία. Επίσης ξέχασες να αναφέρεις και τις αρνητικές συνέπειες (αυτές που είναι αριστερά βρε!) με προφανή σκοπό να υπερασπιστείς το αλκοόλ έναντι της κάνναβης! Ελα, πες την αλήθεια... εχεις μπαράκι και προσπαθείς να μαζέψεις πελατεία ε?? ΧΑΧΑΑΧΑΧΑ (χιουμορ κανω!)
Δεν είπα αυτό, αλλά θέλω να καταλήξω οτι η κανναβη καταστρέφει πιο πολύ τον οργανισμό σε σχέση με το αλκοόλ.
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΒΡΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΤΑ ΚΛΙΚ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.... ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΘΙΣΤΕ ΓΡΑΦΤΕ ΛΕς ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ... ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΕΙΣΤΕ
βρε αντε και γαμήσου έκτρωμα που θα μας πείς αν θα γράψουμε και που και τι! Ουστ κοπρόσκυλο γαμω την ζωή σου αγάμητε
απο εμπειρια μπορω να πω οτι ο κοσμος π πινει συνηθως ψαχνεται περισσοτερο απο τον μεσο ορο.σιγουρα η καταχρηση κανει κακο οπως κ καθε καταχρηση.κατα τη γνωμη μ κανα τσιγαρο εδω κ εκει κανει καλο.το καλυτερο ειναι να νομιμοποιηθει κ να ελεγθει η αγορα ωστε να αποτραπει η χρηση απο μικρες ηλικιες οσο ειναι δυνατον.
Εγώ από αύριο θα βάζω την μούρη μου στην εξάτμιση και θα παίρνω βαθιές εισπνοές αφού το καυσαέριο κάνει καλό.
Το DEPON δεν φέρνει κίρωση του ήπατος;
ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΠΑΙΔΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΤΟΝ
ΟΣΟΙ ΠΙΝΕΤΕ ΜΑΥΡΟ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΩΣ Η ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ Η ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ...ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΝΕΤΕ ΜΗΝ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ...
ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ Η ΦΡΑΣΗ ''ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ''
@3:43 στο διπλανό μπαλκόνι του γείτονα θα έχουμε την γλαστροφυτεία και τα χασισοντουμάνια να έρχονται σε εμάς και μας λές για ελευθερία επιλογής ? Θα τον γαμήσω στις σφαλιάρες το μαλάκα... που δεν θα μας αφήνει ούτε στο μπαλκόνι να κάτσουμε.
3:43 tha pinis kai tsampa malaka ksenerote,kai oso gia ton geitona tha toy klaseis ta arxidia,
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!
ΟΣΟΙ ΠΙΝΕΤΕ ΜΠΑΦΟΥΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΩΣ Η ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ Η ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ,ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ…
ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΜΕ 1-2 ΤΣΙΓΑΡΑ(ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ,ΓΙΑΤΡΟΥΣ ,ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΤΛ.)
ΟΣΟΙ ΠΑΛΙ ΔΕ ΠΙΝΕΤΕ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΗΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝΕ?
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΗ ΑΝΥΣΗΧΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝΕ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΑΛΙ ΚΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ….ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ…
ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΠΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΝΝΑΒΗΣ,ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΠΕΝΤΑΝΙ ΣΠΙΤΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ,Η ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ,ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ(ΑΣΧΕΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ)….
ΕΠΙΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝΕ ΑΠΟ
1)ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ (ΟΥΙΣΚΙ,ΒΟΤΚΑ,ΣΦΗΝΑΚΙΑ ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕ ΛΑΛΑΤΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΤΑ ΞΥΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΧΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ)
2)ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ (ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ,ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΜΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΕ,ΟΤΙ ΣΑΠΙΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ CAMEL.ΟΠΟΤΕ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ….ΜΑΓΚΑ ΧΑΣΙΚΛΗ,Η ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΑΥΤΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ Η ΠΑΣ ΜΕΣΑ….ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ!
3)ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ(ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 68 ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝΕ ΜΕ ΠΑΠΑΚΙΑ,ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΤΛ)ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩς ΕΣΥ.
4)ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟΓΚΕΥ …
5,6,7,8,9,10,11,12,13………………………
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ
ΟΤΙ ΔΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΔΕ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΔΕ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟ,ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΘΩς ΠΡΕΠΕΙ,ΟΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ…..ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝΕ….ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΔΩ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ ΜΕ ΝΤΑΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ…ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΝΝΒΗΣ….
ΜΑΛΑΚΕΣ….ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ
ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΦΑΤΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΣΑΣ!
@9:17
λέγε εσύ λέγε... θα τρώει σφαλιάρες η χασίκλα, μαζί με κάθε ρουφηξιά θα τρώει και μία...
ρούφα μαλάκα να φας την σφαλιάρα σου...
όσοι δεν είναι δεν είναι χασικλούδες είναι ξενέρωτοι !!! άκου ρε κάτι μαλάκες... τράβα καμιά να συνέλθεις ηλίθιο θύμα .
ΦΙΛΕ 3,43 ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΡΗΤΟ "ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ.ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΧΑΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙΣ"
@9:51
άντε στον αγύριστο με τις μαλακίες σου και τα χασίσια σου.
Δεν θα μας υποχρεώσεις καραγκιόζη να καπνίζουμε τα χασίσια κανενός μαλάκα τρελαμένου που για να ικανοποιήσει την τρέλα του και τα ψυχολογικά του προβλήματα θα την πληρώνουμε εμείς...
Άντε στον αγύριστο μαλάκα.
Δεν θα με υποχρεώσει κανένας να γίνω παθητικός καπνιστής κάνναβης ή καπνού. Αν μυρίσω ντουμάνι θα πάρω μια σανίδα και θα σπάω κεφάλια.
Μ'αρέσει που υποστηρίζουν το νόμο μερικοί, το οτι μας κυβερνουνε ξένα κέντρα με σκοπο να μας αφανίσουν προφανώς δεν τους συγκινεί ή μαλλον δεν το πιστεύουν. Προφανώς μετα την εφαρμογή του νόμου θα υπάρξει προπαγάνδα που θα φτάσει μέσα στα σχολεία η οποία θα παροτρύνει τους έφηβους να το πίνουν το χασισάκι ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ!Η προπαγάνδα θα γίνει είτε μέσω των καλοθελήτων τουρκοεβραιοπροσκυνημένων του υπουργείου ''Παιδείας'' είτε μεσο των ίδιων των εφήβων (παρέες,συναναστροφές κλπ).Έτσι και ο Σόρρος θα βγάζει τα φράγκα του και οι κυβερνώντες θα βγάλουν ρίζες στις θέσεις εξουσίας αφου ολοι θα ζουνε στον δικο τους μαστουρωμένο παράδεισο.Υπερβολή θα πουνε καποιοι αλλα προφανώς δεν έχουν ιδέα απο ιστορία (1839-1842 και 1856-1860)και θα επαναληφθει ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ! Byez
ειστε στην 20 θεση στο SYNC ANTE KAI STHN 100 SIGA SIGA.......
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA OI XASIKLIDES LENE TOUS MH XASIKLIDES PROVATA AXAXAXAXAXAXAAAAAAXAXA...SORRY ALLA EINAI ASTEIO....m ena papadaki kalo sas poulaei kai sas agorazei opoios thelei.
afeiste ta misoi kai pinetai X...............I AXXXAAXAXwelcome to TIHUANA!!!!!
FILE 10.40 POIOS SE YPOXREOSE NA KAP NISEIS KATI? EISAI GENNIMENOS BLAKAS EINAI FANERO
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΩΣ ΝΕΟ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ
ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ\
ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕΚΛΕΤΙ ΤΟΡΙΞΑ ΣΤΟ ΝΑΡΓΙΛΕ
ΦΥΣΑ ΡΟΥΦΑ ΤΡΑΒΑΤΟΝΕ
ΠΑΤΑΤΟΝΕ ΚΙ ΑΝΑΦΤΟΝΕ
ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑΝΕ ΚΑΛΕ
ΓΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΠΑΤΟΥΣΑΝ ΝΑΡΓΙΛΕ....ΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΓΑΜΩ
ΕΑΝ ΟΙ ΧΑΣΙΚΛΗΔΕΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟ ΧΑΣΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
πανηλίθιε 3:59 όταν από τον γείτονα και ειδικά για όσους άτυχους έχουν αλβανο-βουλγαρο-πακιστανούς και λοιπούς λαθραίους κοντά , έρχονται τα χασισοντουμάνια στο σπίτι μου τι πρέπει να κάνω ; να κλείσω όλοι την οικογένεια μέσα μέχρι να πάρει ο αέρας τα χασισοσύννεφα! ρητορικό το ερώτημα διότι από μαλάκες σαν και σένα δεν περιμένω απάντηση!
επίσης εσύ από πρίν γεννηθείς είσαι μπάσταρδος γι'αυτό το έριξες στο χασίσι.
Τώρα τον Αύγουστο δεν μαζεύουν την κάνναβη;
στην ολλανδια που επιτρεπεται ελευθερα οι θανατοι απο ναρκωτικα ειναι πολλοι λιγοτεροι σε σχεση με ελλαδα.Αρα αυτοι που λενε οτι ειναι προθαλαμος για πιο σκληρα ναρκωτικα δεν ισχυει.Επισης για αυτους που λενε αν διναμε στα παιδια μας χασις τους απανταω με ερωτηση.Θα δινατε στα παιδια σας να ποιουνε ουισκι και αλλα σκληρα ποτα.Με λιγα λογια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Ποιός σου είπε οτι επιτρέπετε ελεύθερα στην Ολλανδία. Όταν πας στο coffee shop και τους ζητήσεις κανναβη με τον καφέ σε σημειώνουν με την ταυτότητα και μετά σου λένε "έλα την άλλη εβδομαδα πάλι". Επίσης στα coffe shops πάνε οι τουρίστες και οι ξένοι και όχι οι ντόπιοι Ολλανδοί. Αν δεν ξέρετε μην πετάτε κοτσάνες. Ο πατέρας μου όταν ήμουν 15 χρονών μου έλεγε να πίνω λίγο μπύρα και κρασί γιατί κάνει καλό σε μικρές ποσότητες αλλά όχι τσιγάρο. Γιατί δεν έγινα αλκοολικός; Το κάπνισμα οποιασδηποτε ουσίας ισοδυναμεί με καρκίνο και σταματήστε να κοροιδευετε τον κόσμο.
ΜΕΓΩ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΕΚΛΑΙΓΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΝΑ ΠΙΩ ΟΥΖΟ ΝΑ ΖΑΛΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ...ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΟΜΩΣ ΑΛΚΟΛΙΚΟΣ...ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΩΡΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΚΛΑΙΝΕ ΧΑΣΙΣΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ?
ΜΟΛΙΣ ΕΣΒΗΣΑ ΤΗΝ ΜΠΑΦΑΡΑ ΜΟΥ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
Βρε κάπνισε και τα αρχίδια σου. Δεν μας νοιάζει. Αλλά δεν θα κοροιδευετε τον κόσμο οτι κάνει καλό στην υγεία.
Η απαγόρευση οποιασδήποτε ουσίας εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τις ιδιοτελείς επιλογές εκείνων που έχουν συμφέρον και δύναμη να την επιβάλουν. Η μόνη αλήθεια που εμπεριέχεται στην προπαγάνδα των μανιακών της απαγόρευσης ορισμένων ψυχοτρόπων ουσιών, έγκειται απλώς και μόνο στο ότι υπάρχουν ψυχοτρόπες ουσίες, όπως και η μόνη αλήθεια που ενυπάρχει στην προπαγάνδα των μανιακών του αντισημιτισμού, έγκειται απλώς και μόνο στο ότι υπάρχουν Εβραίοι...
Ο μόνος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να επεμβαίνουν ατομικά ή συλλογικά στην ελευθερία δράσης ενός συνανθρώπου τους, είναι η αυτοπροστασία τους. Ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί νόμιμα να ασκείται εξουσία σε οποιοδήποτε μέλος μιας πολιτισμένης κοινωνίας παρά τη θέλησή του, είναι η αποτροπή της ζημιάς των άλλων… Η μόνη δραστηριότητα για την οποία ο άνθρωπος είναι υπόλογος απέναντι στην κοινωνία, είναι αυτή που αφορά τους άλλους. Ως προς τη συμπεριφορά του απέναντι στον εαυτό του, η ελευθερία του είναι δικαιωματικά απόλυτη: Όσον αφορά το κορμί και το μυαλό του, το άτομο είναι κυρίαρχο..
Δημοσίευση σχολίου