Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Στελάρας για προδότη Νταλαροιδές....




15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕ ΣΤΕΛΙΟ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΕΛΙΟ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΦΤΙΑ.
Ο ΠΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

και να φανταστει κανεις , οτι στο συγκεκριμενο βιντεο στο youtube, υπαρχουν ανθρωποι, παρα πολλοι, που βριζουν τον Στελιο και εκεθειαζουν τον Νταλαρα......ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!! αρε αθανατε Στελιο, τωρα δικαιωνεσαι, ουτε παλατια ουτε λεφτα, ουτε μεγαρο και VIP, ησουν παντα δικος μας!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ!ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΑΚΡΥΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΝΑΝΕ!
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΤΟΥ 2000
http://www.youtube.com/watch?v=m2ViRsD40AI

ΞΕΡΩ ΝΕΚΡΟΥΣ

http://www.youtube.com/watch?v=zjHPfyC1I-o

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
http://www.youtube.com/watch?v=ZcRs04wQqKE&feature=related

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!!!ΕΦΙΕΡΩΜΕΝΑ!!!!!!!

ΓΙΑ ΤΟΝ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν
=============================
http://www.youtube.com/watch?v=ZcRs04wQqKE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=v2qZHK4RqnE


http://www.youtube.com/watch?v=Cd0nKcMIbvM&feature=related


θΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ

Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΜΟΥ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vmNyRKcvIwk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d-t1rjNlwiY

DOLCE VITA

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΕΙΜΝΙΣΤΕ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΠΡΟΦΗΤΗ!!!!!!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΗΡΕΣ ΠΟΛΛΗ ΠΙΚΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Το τραγούδι θέλει ψυχούλα και εσύ ΣΤΕΛΑΡΑ την είχες .

Είχες αυτό το κάτι και το έδωσες απλόχερα όπως ήξερες μόνο εσύ να μοιράζεις .

Μην τους συλλογίζεσαι από κει πάνω τους προσκυνημένους αυτοί πάντα στο τέλος παίρνουν ότι τους αξίζει .

Ήραν τιμή για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ να το εκπροσωπήσεις επάξια όπως μόνο εσύ ήξερες και εμείς να σωπαίνουμε όταν σε ακούμε .

Με τα προφητικά σου τραγούδια και την αγάπη σου για τους ανώνυμους ΕΛΛΗΝΕΣ , αλλά και αυτόν τον τόπο , μιλάς ακόμη θαρρώ και σε γενιές που δεν αξιώθηκαν να σε ζήσουν μέσα στις καρδιές μας .

Εξεγέρθηκαν όταν μιλούσες με την απλή λαϊκή γλώσσα σου και μιλούσες ξέθαρα χωρίς να τους προσκυνήσεις για τους προσκυνημένους .

Εκεί πάνω Αείμνηστε ΣΤΕΛΙΟ αν μας ακούς σου αφιερώνω με δικά σου λόγια το << Έφυγες φίλε >> .

Δεν γεννά αυτός εδώ ο τόπος συχνά τέτοιες ψυχές μα μας κάνεις περήφανους εμάς τους λίγους όταν σε ακούμε ακόμη και τώρα .

Στο άτομο που μου κάνει αφιέρωση με τραγούδια του Στέλιου θαρρώ πως είμαι εγώ λίγος και όχι ... εσύ .

Έχεις κερδίσει τον σεβασμό μου αυτό δεν μου αρέσει να το επαναλαμβάνω , το γνωρίζεις εσύ περισσότερο .

Και αν πλέον δεν μιλώ ... σε πολλούς δεν είναι γιατί μου φταίνε "κάποιοι" μα ... η τύχη μου .

ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΜΑ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΑΝΩ!ΕΓΩ ΠΩΣ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ?ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΟΝΟΛΟΓΟ Θ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΑΖΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΛΕΟΝΙΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Κ'ΕΓΩ ΜΟΝΑΔΑ Κ ΜΕ ΜΥΑΛΟΣΑΚΑΤΕΨΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ!ΕΣΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΜΑΓΕΨΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!!!
ΜΗΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΔΩ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τι μπορώ πλέον να σου πώ ;

ΟΧΙ δεν είμαι ο f και ειλικρινά δεν έχω καμία σχέση με καμία διαχείριση, κάποιου blog αλλά ....
σε πολλούς είμαι γνωστός, ως αρθρογράφος και ως σχολιαστής .

Άλλοι με αντιμετωπίζουν φιλικά και άλλοι .... εχθρικά .

Και ο λόγος ;
Μα σίγουρα ο γραπτός μου λόγος , που συχνά διαφοροποιείται και προκαλεί από μόνος του φιλίες αλλά και έχθρες , αυτό είναι ένα σύνηθες φαινόμενο των καιρών μας .

Λίγοι ξέρουν και τα δυο ονόματα μου και μπορούν να ταυτοποιήσουν τα λεγόμενά μου . ( του αρθρογράφου και του σχολιαστή ).

Αυτοί είναι διαχρονικά πολλοί γνωστοί μου, από τον πολύ προσωπικό μου περίγυρο, ή τον επαγγελματικό μου .

Δεν έχω λόγο να μην σου μιλάω και δεν κρατάω κακία σε κανέναν μα ... δεν μπορώ πλέον να είμαι ο ίδιος .

Έχουμε και οι δυο παιδιά , που αξίζει να τα κοιτάμε μέσα στα μάτια και να ακολουθούμε τις επιταγές τους ως πρόβατα προς σφαγή .

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΙΕΡΗ

Το γνωρίζεις πολύ καλά ότι έχω την δυνατότητα να μάθω ποιός λέει και τι λέει για εμένα , υπάρχουν πολλοί διαδικτυακοί φίλοι .

Μου λες στα γραφόμενά σου, ότι προβληματίζεσαι που δεν σου μιλώ , μα και εγώ προβληματίζομαι αν πρέπει να σου μιλώ .

Γιατί;

Σε κάποια συζήτηση που έπεσε στην αντίληψή μου κατάλαβα ότι το σπάργανο σου , θεώρησε ότι εμείς που κινούμαστε στο διαδίκτυο , ψάχνουμε σώνει και καλά γκόμενες ή ότι βλέπουμε τις διαδικτυακές ΚΥΡΙΕΣ και ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ως πρόσφορα θύματα .

Σε πληγώνει ως ΑΝΔΡΑ πραγματικό και ως γνωστό στο διαδίκτυο να σε θεωρούν τέτοιο άνθρωπο .

Δεν υπάρχει χειρότερο συναίσθημα, να βλέπεις τον άνθρωπό σου να λειώνει, να μην μπορείς να του προσφέρεις κάτι και να σε θεωρούν ως πρόσφορο ΠΟΡΝΟΓΕΡΟ και ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ .

Έχω δυο μικρές ,είναι τα αγγελούδια , που μου άφησε ο ΑΓΓΕΛΟΣ μου και θέλω να τα κοιτάζω ίσα στα μάτια και ποτέ για κανέναν και για τίποτε να μην υποπέσω στα μάτια τους .

Είναι αδικία από μέρους κάποιων , που δεν σε γνωρίζουν να θεωρούν ότι είναι αυτοσκοπός σου να διαπομπεύεις πρόσωπα και υπολήψεις .

ΟΧΙ δεν ήμουν ποτέ ένα τέτοιο πρόσωπο και ποτέ δεν πρόκειται να υπάρξω .

ΟΧΙ δεν έβρισα κανέναν από εσάς, αλλά πάντα φύλαγα τα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΕΤΑ μόνο για τους 300 .

Πάντα είχα την υπομονή και την κατανόηση ότι όλοι οι συμπατριώτες μου δεν έχουν αφυπνιστεί και σε διαδικτυακές συνομιλίες έλεγα :

<< υπομονή θα καταλάβουν δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν πίσω, είμαστε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ .. όλοι χρειαζόμαστε σε ένα πραγματικά ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ >>

Δέχτηκα πολλές φορές επίθεση από κατά καιρούς ιστολόγια .
Πολλά παραμένουν φιλικά προς το μέρος μου και πολλοί γνωρίζουν τις θέσεις μου και δεν αυταπατώνται ότι εγώ μπορώ να βρίσω .

Ανώνυμος είπε...

Δεν έβρισα , όσο και να σου φαίνεται δύσκολο , το σπάργανό σου μα ούτε και κανέναν άλλον όσο και να τους φαίνεται δύσκολο .

Και μέσα στον πόνο μου και πάλι αν λοιδορήθηκα διαπομπεύτηκα , την περίοδο που δεν έγραφα ( και ας το επιβεβαίωναν οι διαδικτυακοί φίλοι μου ) εγώ εύχομαι σε όλους αυτούς να μην νοιώσουν αυτό που εγώ έζησα ....

ΟΧΙ δεν έχω τίποτε με κανέναν ... μα ... πλέον δεν ξέρω αν επιθυμώ να δένομαι τόσο και να εισπράττω τέτοια " φιλική διάθεση " από μέρους κάποιων .

Τι να σου έλεγα ότι με πείραξε όταν το σπάργανό σου πάνω στην προσπάθεια της επιβεβαίωσή της , πίστευε ότι εγώ πουλάω έρωτες και ανδριλίκι μέσω του pc ;

Είσαι μάνα και εγώ πατέρας , περισσότερη αξία από οποιονδήποτε διαδικτυακό γνωστό είναι τα παιδιά μας .
Αυτά είναι ο μεγαλύτερος και ο σοφότερος δικαστής .
Ας τα κοιτάμε ΙΣΑ στα μάτια , ας μην βάλουμε κάποιον ή κάτι περισσότερο από αυτά .

Δεν κρατάω και πάλι κακία σου το λέω απλά έχω πικραθεί ...

Δεν ήρθα στην γη .. για να επικρίνω ...για να κρίνω και θέλω σαν κλείσω τα μάτια μου .. να φύγω ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ότι ποτέ δεν έκανα κακό σε κανέναν και για τίποτε .

Σου το έγραψα και άλλοτε ότι δεν μου φταίει κανένας ... απλά ... η τύχη μου .

Ίσως με τον καιρό να βρώ κουράγιο να πω περισσότερα μαζί σου μα ακόμη η σύζυγός μου δεν έχει κλείσει 40 ημέρες και η σκέψη μου και η καρδιά μου βρίσκεται θαμμένη κοντά εκεί μαζί της .

Ίσως με τον καιρό να βρω κουράγιο να τοποθετηθώ για πολλά ... μα είναι ακόμη πολύ γρήγορα ... μα πάρα πολύ γρήγορα .

Ανώνυμος είπε...

Είναι να __________ απορεί κανείς

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα που νόμιζες πως δεν κατάλαβα .
Κατάλαβα πολλά περισσότερα απ'όσα νομίζεις .
Πίστευα πως με είχες για έξυπνο άτομο .
Κάπου παρεξήγησες όσα είπα και δεν το περίμενα .
Βλέπεις κάποιοι είμαστε πραγματικοί αετοί .
Ήρθα κοντά σου αλλά δεν πίστεψες ότι είμαι εγώ και είχα το τηλέφωνό σου από παλιά .
Σου είπα να επιδείξεις υπομονή αλλά .....
Να είσαι πάντα καλά έτσι θα χαίρομαι και εγώ ...
Ξέρεις τιμούν κάποιοι αυτό που δείχνεις ....
ΦΙΛΙΑ