Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Φωτογραφίες και βίντεο από εκδήλωση Ε.ΠΑ.Μ. στο Περιστέρι 24/10/2011


Δείτε φωτογραφίες και βίντεο!
 Πάρα πολύς κόσμος στο περιστέρι. Πατήστε στον τίτλο για να δείτε όλες τις φωτογραφίες.


















40 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αντι για "ενιαιο"
δεν μπορουσαν να ηταν "Ελληνικο"
ετσι για να μην μπερδευομαστε

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο ανώνυμε..Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε καμία εκδήλωση εαν δεν υπάρχουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ και δεν υπάρχει ξεκάθαρη θέση για τους λαθρομετανάστες.

Ανώνυμος είπε...

@10:10
Το ΕΠΑΜ δεν είναι πολιτικό κόμμα να έχει ξεκάθαρη θέση για τους λαθρομετανάστες. Ακόμα και τα μέλη του μπορεί να έχουν διαφορετικές απόψεις πάνω στο ζήτημα. Το ΕΠΑΜ έχει ως μόνο σκοπό να διώξουμε τους δυνάστες μας και να πάρει την εξουσία ο λαός. Όποιος βγει στην εξουσία μετά την απελευθέρωση από τη χουντική κυβέρνηση θα αποφασίσει για τους λαθρομετανάστες και τα υπόλοιπα ζητήματα εκείνης της περιόδου.

Ανώνυμος είπε...

Την πιο ξεκαθαρη θεση για τους λαθρο, την εχω ακουσει απο το Καζακη. Εκτος Σενγκεν , εκτος ΕΕ με εθνικο νομισμα. Αυτο σημαινει: ελεγχεται ποιος μπαινει, τους διωχνεις ανετα, εφοσον δεν εισαι υποχρεωμενος να τους κρατας εδω λογω ΕΕ και λογω εθνικου νομισματος σταματα η οικονομικη αιμοραγια.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΖΑΚΗΣ=ΚΟΜΜΟΥΝΙ. ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΨΙΑΖΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Έλληνες!!! πότε θα μονιάσετε ωρέ????
πάλι τα ίδια,! τι κομμούνι και ξεκουμούνι είναι Έλληνας ο άνθρωπος δεν είναι αμερικανάκι.
Κι έπειτα, εσύ νεοδημοκρατη και πασόκο γιατί τάχα μου είσαι καλύτερος?
Μονιάστε ρε να φύγει ο εχθρός και μετά τα βρίσκουμε ......

johngarfall είπε...

10.49
Δεν σε νοιαζει ορέ βλήτο που έχεις Γερμανο πρωθυποπυργό
σε νοιάζει γιατί ο Καζάκης είναι κομμουνιστής, αναρωτήσου κάτι σημαντικό ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Για σενα που λές γιατί ενιαίο και όχι ΕΛλληνικό,το ενιαίο φιλε μου δείχνει ότι αυτό ανήκει σε όλο το λαό και πράγματι τοΕΠΑΜ δεν βάζει διαχωριστικές γραμμές και δεν εξαιρεί κανένα και καμμία ιδεολογια από τα δεξιά μέχρι ταριστερά..Μήπως δεν είμαστε μαζί ακόμη και με τους φιλάθλους που σήκωσαν πανό στα γήπεδα; μαζί τους είμαστε .Μαζι είμαστε με όλκους όσουςσ αισθάνονται Ελληνες ΚΑΙ ΖΗΤΆΝΕ ΠΊΣΩ ΤΟΝ ΤΌΠΟ ΤΟΥς.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά,ο άνθρωπος είναι οικονομολόγος...Δέν ξέρω εάν σας λέει κάτι αυτό!ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ!Δέν λέει παράλογα πράγματα.Ισα-ίσα,που μιλάει πάντα με επίσημα έγγραφα και πάντα αναφέρει τις πηγές του.Δέν χρειάζεται να είσαι φωστήρας για να τον καταλάβεις.Δέν με νοιάζει εάν είναι κουμουνιστής Πασόκος ή Νεοδημοκράτης..Με νοιάζει που δέ λέει αρλούμπες όπως όλοι οι υπόλοιποι.Και πάλι καλά να λέμε που υπάρχει και έχει αφυπνίσει κόσμο...

Ανώνυμος είπε...

@10:49 Πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι? Πόσο χαλβά μπορεί να σου χουν κάνει το μυαλό? ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΒΛΑΜΕΝΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ, ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ!! Μη βάζεις ταμπέλες άθλιο υποκείμενο, άκου-επεξεργάσου-κρίνε τις απόψεις που ακούς χωρίς να βάζεις ταμπέλες. Όσο για τις Ελληνικές σημαίες που είπαν κάποιοι....ξετυφλωθείτε ρεεεεεε!! Καλύτερα ελληνική σημαία στην καρδιά και στην ψυχή παρά να μας τις μοστράρουν οι "δήθεν" έλληνες στη μάπα και από πίσω να ναι υπάλληλοι των αμερικανων και των ευρωπαίων.

Ανώνυμος είπε...

Και για το ΑΝΤΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ένα μπράβο για τον αγώνα που δίνει σε καθημερινή βάση για την αντικειμενική ενημέρωση αλλα κυρίως την προσπάθεια του για την ομοψυχία του λαού μας

Ανώνυμος είπε...

Καζάκης για μετανάστες
Καζάκης - Ομιλία και συζήτηση στη Θεσσαλονίκη
http://www.youtube.com/watch?v=xN-ao3GIlpM
από 1:57:30

Ανώνυμος είπε...

Αφηστε ελευθερο το μυαλο σας, μιλαω σε σας τους κολλημενους (Πασοκ, Ν.Δ. , Κ.Κ.Ε. , και τα αρχιδια μου τα δυο) βλαμενα σε λιγο δεν θα χετε να φατε και ασχοληστε που ανηκει ο τυπος, σας το λεει ξεκαθαρα , ή εμεις δηλαδη ο λαος ή οι τραπεζες διαλεγετε και περνετε. Ξερω όμως τι διαλεγεται, να ειστε στο σπιτακι σας και να παρακολουθατε τους δηθεν φτασμενους την πορδοσακουλα (παγκαλος) κ.τ.λ. αυτοι ειναι καλοι. Ο τυπος σας το λεει ξεκαθαρα οτι οσα και να βγαζεται δεν θα φτανουν , θα ξεβρακοθουμε τελειως

johndoctor είπε...

Ο καζακης είναι ο πίο ουσιαστικός οικονομολόγος έχει βάλει ένα καλό στόχο και το κυριότερο μιλάει με στοιχεία για το ζήτημα του χρέους...διαφωνώ μόνο.στο 10%σε μερικά θέματα...Και κάτι άλλο είχε γεμίσει όντως το κλειστό γήπεδο του περιστερίου?

Ανώνυμος είπε...

Ο Καζάκης είναι πραγματικός πατριώτης ,αγωνιστής και προσφέρει πάρα πολλά αυτές τις μαύρες μέρες που διανύουμε,να ναι καλά να μας ενημερώνει και να μας εμψυχώνει

skeptomenos_ellin είπε...

Ο Καζάκης είναι ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ του συστήματος! Ξυπνήστε βρε! Δεν το βλέπετε; Ποιός πληρώνει για τις συγκεντρώσεις του; Ποιός πληρώνει για τις πανάκριβες μικροφωνικές εγκαταστάσεις του; Ποιός πληρώνει για τις πολύωρες τηλεοπτικές εμφανίσεις του; Ο κόσμος; Εδώ την άλλη φορά σε συγκέντρωσή του στην Ήπειρο έβαλε υποχρεωτικό donation και κόντεψε να φύγει ...δαρμένος! Δηλαδή θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβει κάποιος; Αν ήταν πατριώτης όπως λέτε, τώρα θα είχε πάρει πρωτοβουλίες για να πέσει η κυβέρνηση ΝΟΜΙΜΑ! Με τη δημιουργία κομματικού σχηματισμού, με σχέδιο, με όραμα, με προοπτική, με πρόγραμμα! Και να πάει ο τόπος σε εκλογές! Κι όχι να το παίζει "ακομμάτιστος", ενώ είναι ήδη αρχηγός μιας συγκεκριμένης οργάνωσης! Ένας νέος "Παπανδρέου" είναι! Που παίζει με τις φοβίες και τα τωρινά "θέλω" του κοσμάκη! Και μετά, όταν τα πράγματα ωριμάσουν, να καταλάβει την εξουσία ως...εθνοσωτήρας, εγκαθιστώντας τον σκληροπυρηνικό κομμουνισμό και να γίνει αρωγός της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που θέλει απάτριδες λαούς, χωρίς σημαίες και χωρίς εθνική συνείδηση! Πού ακούστηκε κάποιος που ΔΕΝ είναι κανονικός κομματικός φορέας, να έχει και...σχέδια για κυβερνητική χάρτα; Πώς θα υλοποιηθούν αυτά; Απο πού; Θέατρο παίζει ο άνθρωπος! Απλά όλα γίνονται για να ξεπλυθεί η Αριστερά απο τις βαρύτατες ευθύνες που έχει για το κατάντημα της χώρας. Και να ανανεωθεί ΜΕΣΩ ΚΑΘΑΡΣΗΣ στην κολυμπίθρα του Σιλωάμ του Ε.ΠΑ.Μ. Επιτέλους ρε Ελληνα, μέχρι πότε θα σε παρασέρνουν οι επιτήδιοι; Δε βαρέθηκες να σε κυβερνάνε λαοπλάνοι σοσιαλ-ληστές, καρατζαφέρηδες, δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι; 30 βουλευτές ήθελε όλο κι όλο να υπογράψουν μια καταγγελία και να τη στείλουν στον Αρειο Πάγο για να πέσει η κυβέρνηση! 30! Οσοι δηλαδή είναι οι βουλευτές της Αριστεράς, οι ...άσπηλοι και αμόλυντοι "πραστάτες" του εργάτη! Πολύ σωστά επισήμανε ο Ανώνυμος οτι "Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε καμία εκδήλωση εαν δεν υπάρχουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ"! Πού είναι οι ελληνικές σημαίες κύριε Καζάκη; Για ποιά πατρίδα κόπτεσαι; Μήπως εκτός απο ...ακομμάτιστος, είσαι και ...υπεράνω σημαιών και πατρίδων;
Το σύστημα αυτό είναι όπως η Λερναία Υδρα ρε Ελληνες! Νομίζετε οτι αν θεωρούσαν τον Καζάκη επικίνδυνο, δεν θα τον είχαν διαλύσει στα εξ ών συνετέθη; Πως είναι δυνατόν αυτός να έχει συνεχώς βήμα στη τηλεόραση και όλοι οι άλλοι "μικροί" να μη βρίσκουν ούτε μικρόφωνο ραδιοφώνου; Απο ποιούς πατρωνάρεται; Τον ρωτήσατε; Σας είπε; Ποιοί τον χρηματοδοτούν; Τον ρωτήσατε; Σας είπε; Ελεος πια δηλαδή! Μετά θέλουμε και καμώμαστε πως είμαστε έτοιμοι για ...Αμεση Δημοκρατία όπως στην Ελβετία! Με τί; Με πορδές; Οι άνθρωποι εκεί έχουν σκέψη και λόγο που έχει καλλιεργηθεί εδώ και αιώνες! Εμείς ως χτές το 45% παραληρούσε στις συγκεντρώσεις του "Λεφτά υπάρχουν" και το 35% στις συγκεντρώσεις του "χοντρού παιδιού χαρά γεμάτου!" Και μέσα σε...δυό χρόνια ωριμάσαμε πλέον ως λαός και είδαμε οτι οι...αμεσοδημοκρατίες και άλλα ζαρζαβατικά μας πάνε ...περισσότερο! Ξέρετε πόσοι αμερικανοί πράκτορες παρακολουθούν τα τεκτενόμενα στη πατρίδα; Αν ο Καζάκης δεν τους "πήγαινε", θα τον είχαν καρατομήσει σε χρόνο dt! Σκεπτόμενοι πρέπει να γίνουμε Ελληνες! Να μάθουμε επιτέλους να βλέπουμε μέσα απο τις γραμμές, να σκεφτόμαστε, να αναλύουμε, ναα προβλέπουμε! Πόσο μάλιστά τώρα, που έχουμε ΑΝΑΓΚΗ κάτι τέτοιο! Ενα λάθος να κάνουμε τώρα, θα το πληρώσουμε με τον αφανισμό μας! Ηγέτη θέλουμε τώρα βρέεεε! Ξυπνήστε! Οχι "δήθεν" ακομμάτιστους χλεχλέδες, που μας ζαλίζουν κάθε μέρα τα κεφάλια με αναλύσεις, παρατιμήσεις, υποτιμήσεις, καρατομήσεις και δεν μας δίνουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ προοπτική που τόσο έχουμε ανάγκη να δούμε! Μυαλά ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΠΟΛΙΚΑ! Και εδώ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό! Απ΄την ομογένεια, ναι! Που έχει προκόψει στα ξένα γιατί τούτοι εδώ οι αερολόγοι και σκιτζήδες τους έδειξαν τη πόρτα της εξόδου! Αυτοί είναι οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ! Να βρούμε αυτόν τον ρημαδο-ηγέτη και να μαζέψουμε αυτά τα μυαλά! Κι αφήστε τους καζάκηδες και μαμάκηδες να ...κάνουν επαμοσυγκεντρώσεις για ...νά χουμε να λέμε! Αιντε!

Ανώνυμος είπε...

Apolito dikio exeis aderfe! Na agiasei to stoma sou! Ontos etsi eine! Ti kazakides kai paparia mantzoules! Ki ego ton exo vare8ei olo logia kai frou frou kai xoris ousia! Tou ta eixa pei kai sti platia pou milise! Ton arxigo paristanei kai apo kiniseis miden! Tora giati ta kanei ola ayta poios kserei! Mas paramu8iazei, alla giati! Anoixta ta matia mas na exoume mono kai ftou kaka stous laoplanous skerveloaristerous koprites! Oust!

Ανώνυμος είπε...

Θα έπρεπε να ντρέπεστε, όσοι από εσάς κατηγορείτε την ...ΑΛΗΘΕΙΑ !! Εδώ και 20 χρόνια ακούω πολιτικούς που μόνο την αλήθεια ΔΕΝ μας λένε ..!Κάποια κόμματα μας τρελαίνουν στα ψέματα ή κάποια άλλα μας γεμίζουν θεωρίες και..οράματα! Επιτέλους, ας βρεθεί μια ομάδα ανθρώπων να λέει μόνο αλήθειες..!Το σύστημα δημιούργησε όσα ξέρουμε σήμερα για κόμματα ,θρησκείες, ομάδες ,ταξικές διαφορές, αφού πρέπει να έχουμε πάση θυσία απ'αυτές.Στην Δημοκρατία δεν υπάρχει κανένα κόμμα! Υπάρχει η ΑΛΗΘΕΙΑ για την αξιοπρεπή επιβίωση των Λαών !! Ενας δημοκράτης πρωθυπουργός θα ζητούσε δημοψήφισμα στα πολύ σημαντικά εθνικά θέματα και ο Λαός θα αποφάσιζε..(αλλά αφού τον Λαό το θεωρούν ..ηλίθιο!). Α, και για να μην ξεχνιώμαστε..ο πραγματικός μας εχθρός,η κορυφή της πυραμίδας, είναι οι τραπεζίτες! Σκεφτήτε την διαμόρφωση μιας πυραμίδας όπου το οικοδόμημα για να έχει την απόλυτη σταθερότητα κατασκευαζεται με στενή κορυφή και παχιά βάση! Αν σπρώξουμε την βάση προς τα πάνω το σχήμα θα αλλάξει και η σταθερότητα θα κλονιστεί! Πιστευω πως ένα παραλληλόγραμμο οικοδόμημα, χαμηλού ύψους με καλά υλικά, θα ήταν πιο δίκαιο για τον κόσμο μας! Φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...
Έχεις δίκιο ανώνυμε..Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε καμία εκδήλωση εαν δεν υπάρχουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ και δεν υπάρχει ξεκάθαρη θέση για τους λαθρομετανάστες.
24 Οκτωβρίου 2011 10:10 μ.μ.

______

Δεν χρειαζόμαστε φασίστες στο ΕΠΑΜ. Μπορείς να πας στην Χρυσή Αυγή αν θέλεις...

dk

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή όποιος έχει τη σημαία σπίτι του και στο μπαλκόνι του και την Ελλάδα στη καρδιά του είναι...ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ????? Αυτό ρε ανθέλληνες εννοείτε???? Τη σημαία ρε που γι αυτήν έχυσαν οι παππούδες μας το αίμα τους στη Πίνδο, στα οχυρά, στο Σαγγάριο, στο Μπέλες, στη Στρωμνιτσα, στα Δερβενάκια και στο Δίστομο; Αυτήν λέτε; Και χειροκροτάτε ρε αλήτες τον καθένα φασιστοκομμουνιστή;

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΝΩΔΑΛΑ!

Κι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ρε το 81 αλήθειες έλεγε! Τι έκανε έχει σημασία! Κι αυτό που έκανε είναι να σε φέρει ΕΣΕΝΑ ρε που βρίζεις τους πατριώτες "φασίστες", ΕΣΈΝΑ στο χείλος του γκρεμού! Να σε πουλήσει ρε!!!!!!! ΞΥΠΝΑ που να πάρει!!!! ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ 45 ΚΑΙ ΤΟ 74 ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!! ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΑ! ΣΠΟΝΣΟΡΑΡΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ; ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ! ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΥΛΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΕ! ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΙ ΑΜΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΞΤΕ ΚΛΕΦΤΙΚΑ!

ΔΕ ΜΑΘΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΡΕ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ, ΑΠ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ; ΤΙΠΟΤΕ;;;

ΑΝΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΣΕΙΣ, ΑΝΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ! ΑΝΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Όσοι μιλάτε εδώ μέσα κατά του ΕΠΑΜ και του Καζάκη προσωπικά, έχετε κάτι άλλο να αντιπροτείνετε;
Ή μήπως σας ξεβολεύει το ότι δεν σας δείνει μασημένη τρόφη, να κάθεστε στον καναπέ σας ήσυχα ήσυχα και να λέτε, ώραια βρήκαμε ηγέτη! τράβα τώρα να μας σώσεις. Εμείς θα συνεχίζουμε να βλέπουμε Εζέλ αμέριμνοι....
Είσαστε άξιοι της μοίρας σας, δείλοι και συννάμα θρασείς, διότι αυτός ο άνθρωπος -και μπείτε στον κόπο επιτέλους να ακούσετε, έστω μία ομιλία του- δεν σας λέει ότι αυτός θα σας σώσει. Σας λέει πως πρέπει να εγερθείτε και μέσα από την έγερση και τον αγώνα, να ξεπροβάλλουν μέσα από εσάς οι αυριανοί άξιοι ηγέτες σας και όχι να είναι ελέω θέου καρεκλοκένταυροι "σωτήρες" του έθνους.
Όσο για τα περί ελληνικής σημαίας είδα και κάτι πατριδοκάπηλους τύπου ΛΑΟΣ πως την υπηρέτησαν και εξακολουθούν να την υπηρετούν.
Για παράδειγμα δείτε πως θα λύσει το μεταναστευτικό ο Άδωνης: "θα κάνουμε ναρκοπέδια στον Έβρο". Μεταξύ μας επί της αρχής δε διαφωνώ, όμως πείτε μου ρε παιδιά, έτσι για το θεό. Είναι αυτό δυνατόν να γίνει και αποτελεί πολιτική λύση; Όχι. Άρα ο κος Άδωνης λαικίζει και προσπαθεί να κρατήσει στο μαντρί τα προβατάκια, να μην του φύγουν.

axinosp είπε...

"skeptomenos_ellin είπε...
"Ποιός πληρώνει για τις συγκεντρώσεις του; Ποιός πληρώνει για τις πανάκριβες μικροφωνικές εγκαταστάσεις του; "

Οι "πανάκριβες" μικροφωνικές εγκαταστάσεις στοίχισαν 700 Ευρώ που πληρώθηκαν άμεσα από εισφορές που έδιναν εκείνη την ώρα προσερχόμενοι στο κλειστό Περιστερίου οι συγκεντρωμένοι!!
καμία άλλη κακία έχει να μας πεις;;

Ανώνυμος είπε...

25 Οκτωβρίου 2011 6:38 π.μ.
πολυ σωστα τα λες!τα καταλοιπα του πολυτεχνιου ακομα να φυγουν απο πολλους που ζουνε με τον φοβο της χουντας ακομα και οταν λες οτι αγαπας την πατριδα σου σε λενε φασιστα...αντι να σκεφτειται ρε ζωα οτι αυτη η γενια σε εφερε εδω που εισε!οσο για το Ε-Π-ΑΜ που προσπαθει να διωξει την κυβερνηση βαζοντας τον κοσμο να προκαλεσει χαος στην χωρα ωστε να εποφεληθουν οι σκοποι που εκπροσωποι δεν γινεται πρωτη φορα στην ελλαδα..εμφυλιο θελει να ξαναπροκαλεσει στην χωρα μας

Ανώνυμος είπε...

6:38 συμφωνω απολυτα μαζι σου.Ο Καζακης δεν μας θεωρει ελληνες πολιτες αλλα πολιτες του κοσμου.Κι οσο για τη σημαια μας αυτην τη στιγμη δεν πρεπει να υπαρχει ελληνικο σπιτι χωρις την ελληνκη σημαια.

The Bet Machine είπε...

Εγώ προσωπικά όχι μόνο έμαθα πολλές αλήθειες από τον Καζάκη που κανείς δεν μου τις έλεγε, αλλά παρακινήθηκα να ψάξω, να διαβάσω, να μάθω, να κρίνω και να μην είμαι πρόβατο μένοντας σε δήθεν "αλήθειες" που αποδεικνύεται ότι είναι κατά συνθήκη ψεύδη. Αυτό έκανε ο Καζάκης και έδωσε στον κόσμο ένα εργαλείο να επεξεργάζεται την αληθινή πραγματικότητα και όχι την αντανάκλαση της που μας ψεκάζουν με αυτήν ολημερίς το MEGA και Σία.
Αν ο Καζάκης κοίταζε την πάρτη του όπως λένε κάποιοι θα την είχε κάνει ήδη γυριστή, τώρα που απέκτησε ακροατήριο θα μπορούσε να κάνει αφ'υψηλού αναλύσεις ανέξοδα και στο δια ταύτα να κάνει μούγκα. Δεν κάνει όμως! Συνεχίζει να ενημερώνει αλλά και να εμψυχώνει τον κόσμο για να αναλάβει εκείνος (ο λαός δηλαδή) τις τύχες του.
Όποιος θέλει καταλαβαίνει, αναγνωρίζει, ψάχνει, δρα. Οι άλλοι δεν πειράζει ας περιμένουν τη λύση από τα UFO

Ανώνυμος είπε...

O logos pou den milaei gia komma o Kazakis einai oti eseis oi idioi pou to katigoreite gia to akommatisto, eseis 8a legate oti 8a pigaine gia tin koutala! An den 8elete na ton upostiri3ete diko sas 8ema, dimokratia exoume (leme twra). Alla kopse tin laspi k koitaxte na kanete toulaxiston mia enallaktiki pros tin swsti kateu8unsi.

Sorry gia ta greeklish alla eimai e3wteriko k o upologistis den exei ellinikous xaraktires

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που καθ' όλη τη διάρκεια του λόγου του διάβαζε από ένα κείμενο. Ναι, να πας προετοιμασμένος, ναι να έχεις σημειώσεις. Αλλά είναι γελοίο, βαρετό και φαντάζει τόσο μα τόσο ξεπερασμένο να κάθεσαι και να διαβάζεις από ένα κείμενο λόγια δήθεν επαναστατικά. Ο λόγος που δεν μπορείς να κάτσεις και να μιλήσεις, παρά πρέπει να διαβάζεις κάθε πρόταση και κάθε "και"; Ότι χρησιμοποιείς ξύλινη γλώσσα, την ίδια γλώσσα που χρόνια τώρα έχουν καταχραστεί κόμματα και πολιτική και την έχουν κάνει να χάσει κάθε ουσία. Αν έχεις κάτι να πεις πες το. Απλά και ξάστερα χωρίς τυποποιημένο λεξιλόγιο και φράσεις. Τότε θα μπορέσεις και να μιλήσεις. Όχι απλά να διαβάζεις.

Ανώνυμος είπε...

Όσο για τους λαθρομετανάστες. Η Ευρώπη δε μας αφήνει να προωθήσουμε έστω έναν αριθμό αυτών στην Ευρώπη. Αν είδατε συζητείται και η κατάργηση της συνθήκης Σένγκεν για χώρες που αποτελούν δίοδο μεταναστών. Δηλαδή για χώρες όπως Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία απ' όπου περνούν όλοι οι μετανάστες που θέλουν να μεταβούν σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Θέλουν δηλαδή να βαραίνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης μόνο εμάς του φτωχού νότυο. Και εμείς τα δεχόμαστε όλα αυτά εθελόδουλα, μαζί με τα μνημόνια και το ξεπούλημα. Μάλλον σκέφτονται ότι έτσι κι αλλιώς, σε λίγο θα είμαστε κι εμείς το ίδιο εξαθλιωμένοι όσο και οι λαθρομετανάστες από το Μπαγκλαντές.

Ανώνυμος είπε...

Ρε,ηρεμηστε λιγακι!!!
Τρωγεστε μεταξυ σας σαν τα σκυλια και οι αλλοι ξεπουλαν την πατριδα μας!!!
Και εσεις τσακωνεστε για το αν ειχε ο Καζακης Ελληνικες σημαιες!!!

Για να καταφερουμε να τους διωξουμε ΠΡΕΠΕΙ να ειμαστε ενωμενοι!!!

Οσο για τον Καζακη,αυτο που εχω να πω ειναι πως ειναι ο μονος που μιλαει με στοιχεια και απλα ξεκεθαρα μαθηματικα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ενημερωτικα,αυτο ειναι το site του ΕΠΑΜ του κινηματος του Καζακη (αν ηταν απατρης και για οτι αλλο τον κατηγορουμε δεν θα εβαζε το Hellas)
http://epam-hellas.gr/

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, ας μη τσακωνόμαστε, o κύριος Καζάκης έχει πεί πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που πολλοί από μας δε γνώριζαν, αλλά καλό είναι όλοι μας να προσέχουμε κάποιες λεπτομέρειες, αν και η Εληνική σημαία δεν είναι σε καμιά περίπτωση λεπτομέρεια, αλλά ουσία. Και το ότι τίθονται κάποια ερωτήματα και γίνεται διάλογος μόνο καλό κάνει, αρκετά καήκαμε στο χυλό τις προηγούμενες δεκαετίες, τα βήματα πρέπει να είναι προσεκτικά. Για κάποιους φίλους πιο πάνω, επειδή την ελληνική σημαία την έχουν χρησιμοποιήσει λαοπλάνοι και πατριδέμποροι, αυτό σημαίνει ότι θα την καταργήσουμε; η σημαία αυτή είναι η ψυχή του έθνους μας και όλοι οι εθνικοί αγώνες με αυτήν μπροστάρη έγιναν, οποιαδήποτε προσπάθεια εξαφάνισης του συμβόλου μας με διάφορες δικαιολογίες όσο και αν σε κάποιους μπορεί να φαίνονται λογικοφανείς, μόνο αυτούς που μας θέλουν άεθνους εξυπηρετεί. Κάτι ακόμα που το έχω αποροία και αν γνωρίζει κάποιος να με διαφωτίσει, τι ακριβώς συμβολίζει το λογότυπο του ΕΠΑΜ, μπορεί να γίνει μια ανάλυση των επιμέρους στοιχείων που το συνθέτουν;

Ανώνυμος είπε...

Τι γελίοι και ανεγκέφαλοι που είστε μερικοί,προσπαθείτε να λασπολογήσετε,να μειώσετε,να απαξιώσετε τον Καζάκη χωρίς επιχειρήματα που να στέκουν.
Έχει βουλώσει πολλά στόματα, με τις απόψεις του πολύ καλά τεκμηριωμένες,οι υπόλοιποι που δεν θέλουν, ας μην τον ακολουθήσουν .

Να ναι καλά, να ξεσηκώνει τον κόσμο και να μας ενημερώνει για την ΑΛΗΘΕΙΑ και να μας θυμίζει πως είναι ο γνήσιος πατριωτισμός και όχι η πατριδοκαληλία που αρκείται σε βαρύγδουπες δηλώσεις και λόγια λόγια τυλιγμένα σε σημαίες για να τσιμπάνε οι ευκολόπιστοι.

Ο ρόλος μερίκων είναι προφανής στα σχόλια, όπως και το τραγικό τους επίπεδο,πόσα παίρνετε ρε παιδιά για να προβοκάρετε;

Ανώνυμος είπε...

Σκεπτόμενος ελλην και έτερο αρχιδι 12.27
12.27 Γραμμένο λόγο ο καζάκης ο οποίος μιλάει ακόμη και 4 ώρες συνέχεια και σε αφήνει άναυδο με αυτά που λέει;.Πηγαινε βρε ψωριάρη στο KRHTH TV DHMOSIO XREOS YOU TUBE http://www.youtube.com/watch?v=3gnhkgIZP0g n να διαπιστώσεις ρε χαμένο κορμι για ποιόν ρήτορα λέμε ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ
Ξέρεις τι είσαι; Μισή τρίχα απ ταρχίδι του Καζάκη.Ρε σκουπίδι μια και δείχνεις και κάνεις τον Ελληναρά εχεις ακούσει τι λεει ο μΔημήτρης για τους λαθρο.Κατάργηση της συνθήκης Δουβλίνο 2 τους ντύνουμε τους δίνουμε και ένα εισητήριο και πάνε στο καλο.πρωταρχικό συνεχίζει είναι να βρίσκουν τα παιδιά μας δουλειά .Δεν σε καλύπτει ρε βλακέντιε αυτή η απάντηση;

johndoctor είπε...

skeptomenos_ellin εισαι τραμπουκός και τσιράκι του συστήματος ειμαι σίγουρος ότι έχεις ψηφίσει μπα.τσοκ η ΛΑ.ΟΣ ο καζάκης ειναι ο μοναδικός οικονομολόγος που ΜΙΛΑΕΙ υπέρ της Ελλάδος και του εργατικού κινήματος
Είμαι σίγουρος ότι προέρχεσαι απο χώρο που καπηλεύεται την Πατρίδα και τον Έλληνα για αυτό είσαι εχθρός κάθε Έλληνα
John Doctor

Ανώνυμος είπε...

Παιδια σας παρακαλω μην αποπερνεται τον skeptomenos_ellin...Σας παρακαλω δηλαδη....



skeptomenos_ellin
Δεν σου ειπα....Ηταν και η μαμα σου στο Περιστερι....
Στο γηπεδο με κατι κουμμουνια και κακους Ελληνες..Συμφονα με πληροφοριες φανηκε να της αρεσει...

Για την ομιλια παντα

skeptomenos_ellin είπε...

Δεν είμαστε προβοκάτορες φίλε μου, εγω τουλάχιστον, δε ξέρω για άλλους. Ούτε κι αν η λύση για τον τόπο πρόκειται να έχει τη ταμπλέτα "ΚΑΖΑΚΗΣ", "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ" ή δε ξέρω και γώ τι άλλο. Αλλωστε, αυτοί οι δύο παίζουν σοβαρά έτσι κι αλλιοώς για τη διάδοχη κατάσταση, μόνο που η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ είναι κόμμα ήδη. Απλά λέω αυτά που ξέρω. Ο Καζάκης είναι σε συνεχή επαφή με τον Γεωργαντζά, ο ποίος έχει καταγγελθεί ως συνεργάτης και απεσταλμένος της CIA σχετικά με τα δρώμενα στην Ελλάδα. Και μάλιστα, σε μια συνάντηση στο λόφο του Φιλοπάππου, σε παρακείμενη καφετέρια, όπου ο Καζάκης μιλούσε με τους παρευρισκόμενους Γεωργαντζά και κάποιους άλλους, κάποια στιγμή η συζήτηση άναψε και ένας απο αυτούς απεκάλεσε τους Καζάκη και Γεωργαντζά φωναχτά "Είστε πράκτορες του συστήματος και μη με ξανακαλέσετε σε συνάντησή σας". Και σηκώθηκε και έφυγε. Το δε γεγονός οτι ο Καζάκης υποχρεώνει τους παρευρισκόμενους ακροατές του σε συνγκεντρώσεις που κάνει, σε δωρεές 10 και 20 ευρώ, επίσης λέει πολλά. Αυτό είναι για τον φίλτατο axinosp, που μου το διαβεβαίωσε (γιατί μέχρι χτές μόνο ως υποψία υπήρχε στο μυαλό μου) κατ' αυτόν τον τρόπο. Τη στιγμή λοιπόν που ο λαός πεθαίνει απο τη πείνα, αυτός ο κύριος, προκειμένου να μας επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια, χωρίς περεταίρω λύση στο πρόβλημα, ουσιαστική και νόμιμη, αντλεί ένα μέρος των εξόδων των συγκεντρώσεων με το...λεγόμενο εισητήριο που βάζει υπο μορφή donation και τα υπόλοιπα, τα "χοντρά" δηλαδή, ούτε κάν φαίνονται. Ε, εγώ τι να προσθέσω άλλο. Για ποιά κακία μιλάτε λοιπόν. Δεν έχω καμμιά κακία εναντίον του. Απλά το πράγμα κάνει "μπάμ" απο μακρυά. Οτι το άτομο αυτό, έφτιαξε το προφίλ του επιστημονικά, όπως είπα πρίν στο σχόλιό μου εδώ και μήνες, προσεκτικά, και μεθοδικά. Οπως ακριβώς συμβαίνει και στη πατρίδα του μαρκετινγκ, την Αμερική. Επειδή είναι ο ίδιος δημοσιογράφος, γνωρίζει άριστα το κύκλωμα, το πώς λειτουργεί και πώς μπορείς να το εκμεταλλευθείς προς όφελός σου. Είπε τις αλήθειες του, καμιά αντίρρηση, αλλά τις ίδιες αλήθειες και ίσως πιο πιεστικότερα, είπαν κι ο καθηγητής Βασίλης Βιλιάρδος και ο επίσης καθηγητής Γιάννης Βαρουφάκης. Απλά ο Καζάκης τα είπε, ας πούμε, πιο λαικά ή πιο εύπεπτα. Ε, και λοιπόν; Δεν βγήκαν αυτοί οι άνθρωποι να κάνουν ...κανένα Ε.ΠΑ.Μ! Ούτε να το παίζουν "αγωνιστές" εκ του ασφαλούς και μεγαλοσχήμονες μεταρρυθμιστές. Και λέω "εκ του ασφαλούς", χωρίς να βρίσκονται επίσημα σε πολιτικό αγώνα. Ωραία λοιπόν, ας πούμε οτι αύριο γίνονται εκλογές, σωστά; Ο κύριος Καζάκης με την παρούσα πολιτική του, τι λύση θα δώσει στον κόσμο που τον ακολουθεί; Ποιά είναι η εναλλακτική του πρόταση απέναντι στον παλαιοκομματισμό; Καμία. Μας καλεί σε αντίσταση, χωρίς να δίνει τους ...στόχους της αντίστασης και κυρίως το...όπλο!

skeptomenos_ellin είπε...

Και τί θα ψηφίσει ο κόσμος στις εκλογές; Τι θα ρίξει; Λευκό; Άκυρο; Μα αυτά καθώς γνωρίζουμε, προσμετρώνται τελικά στο προπορευόμενο κόμμα! Τίποτε δε πάει χαμένο απ αυτά που ρίχνονται στη...κάλπη! Επομένως; Πάλι στον ίδιο παρονομαστή δεν είμαστε; Ενώ αν είχε το θάρρος (που δεν το έχει κατα πως φαίνεται) να είχε προχωρήσει σε κομματικό σχηματισμό, μόνο οι κάφροι τελικά θα τον κατηγορούσαν για ...κουτάλα, εφ όσον αυτά που επαγγέλλεται είναι λιγο-πολύ αποδεκτά αποι τις άλλες νέες δυνάμεις και ειδικά απο τη ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ! Θα μπορούσαν λοιπόν, αυτά τα δύο κόμματα, μιας και είναι τα μόνα αυτή τη στιγμή που έχουν μπεί στον πολιτικό στίβο με σοβαρότητα, να συνεργαστούν σε μία κυβέρνηση κοινής αποδοχής και να κάνουν τις επαγγελίες τους πράξη! Νέο Σύνταγμα, δίκη και τιμωρία των υπευθύνων, κλπ κλπ. Ποιό είναι το πρόβλημα; Κανένα, απ΄ό,τι βλέπω εγώ τουλάχιστον. Αντ' αυτού, ο κύριος Καζάκης, όχι μόνο επέλεξε τον δικό του δρόμο (χαρακτηριστικό άλλωστε της Αριστεράς να μην συνδιαλέγεται με κανέναν, γι αυτό είναι και μοιρασμένοι σε δέκα κομμάτια), αλλά είναι κι ολοφάνερες οι προθέσεις του. Διότι, την επόμενη μέρα των εκλογών, που ΔΕΝ θα υπάρχει αυτοδυναμία απο κανέναν, δεν θα υπάρξει και κυβέρνηση ουσιαστική, παρά μόνον μια μεταβατική κυβέρνηση η οποία και θα αναλάβει να ...υπογράψει και τα συμβόλαια παραχώρησης στους ξένους και ο κύριος Καζάκης θα είναι απλώς θεατής! Μετά την πάροδο της μεταβατικής κυβέρνησης, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ, σύμφωνα με το υπάρχον Σύνταγμα, ΟΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, θα προκηρυχθούν νέες εκλογές, όπου πλέον ο λαός στη πλειοψηφία του, θα ζητάει απο τον κύριο Καζάκη να ...γίνει κόμμα! Αυτός λοιπόν, υπο την...πίεση του κόσμου, θα... υποκύψει και θα γίνει κόμμα και μετά ΘΑ ΖΗΤΉΣΕΙ ΤΗ ΨΉΦΟ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΆΡΕΙ ΑΜΕΣΑ! Και τότε, όταν πλέον δεν θα υπάρχει πατρίδα για να διαπραγματευτεί τίποτε και με κανέναν, απλώς θα...κάνει τις μεταρρυθμίσεις που θέλει οι οποίες θα είναι ανώδυνες πλέον για τους δυνάστες μας. Και το παιχνίδι θα πάρει τέλος. Η Ελλάδα θα γίνει μέρος της νέας τάξης πραγμάτων και ...αφήστε τα υπόλοιπα. Πιό απλό δε γίνεται να σας το πώ.
Μη κολλάτε λοιπόν σε ό,τι σας πουλάνε. Σκέψη χρειάζεται και ψυχραιμία. Απλά ο κόσμος που τον ακολουθεί αυτή τη στιγμή, είναι στην πλειοψηφία τους κόσμος της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, του χώρου στον οποίον πρόσκειται ο κύριος Καζάκης. Για τα παιρεταίρω, θα δείξει το θέμα. Το ζητούμενο όμως είναι ο χρόνος κύριοι. Ο χρόνος που κυλάει αμείλικτα εναντίον μας κι εναντίον της πατρίδας. Ποιές προβοκάτσιες και ποιοί προβοκάτορες και κολοκύθια τούμπανα. Τα δεδομένα είναι απλά. Επιλέγουμε μια νέα πολιτική δυναμη, νέο κόμμα δηλαδή, που θα έχει άφθαρτους και νέους ανθρώπους, που θα έχει όραμα για μας τους πολίτες, που θα έχει προοπτική, που θα έχει τη δύναμη να τιμωρήσει τους ενόχους και ας προχωρήσουμε! Αν στο μεταξύ γίνει κόμμα ο Καζάκης, τότε μπορεί να συνεργαστεί με όλες τις πατριωτικές δυνάμεις που θα υπάρχουν στη Βουλή και όλοι μαζί, να βρουν τη κοινή συνισταμένη για να βγεί η χώρα απο το τέλμα. Πιο απλά δε γίνεται.

Ανώνυμος είπε...

Το ΕΠΑΜ είναι η ελπίδα του λαού γιατί αν αποτύχει όλοι μας θα καταντήσουμε κινέζοι κούληδες

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗ
Ναι εγώ όταν πήγα κοντά στο ΕΠΑΜ δεν το καταλάβαινα και υποστήριζα ότι εσύ.Φίλε μου τη λύση δεν θα την δώσουν οι εκλογές και το υπάρχον πολιτικό προσωπικόμα εφόσον ούτως η άλλως οι πέντε ηγεμόνες της Ελλάδας-Εθνικοί εργολάβοι εκδότες και λοπα τρωκτικα μαζί με τους ξενους τοκογλύφους θα είναι μια από τα ιδια.Πρέπει πρέπει όλος ο λαός να καταλάβει να αφυπνιστεί να οργανωθεί με μια ιεραρχία από τα κάτω προς τα πάνω με την μαγγιά του και με τις αντιθέσεις του να διαορφώσει να διαλέξει τους καλλίτερους που θαναδείξει η ζωή και να διαλέξει πως γουστάρει αυτός να κυβερνηθεί και όχι να σου φοράνε ένα καπέλο από τα πάνω και στο τέλος ένα κοινοβουλευτικό κόμμα να μεταλασσεται σε χουντάρα τύπου ΜΠΑΤΣΟΚ.Φυσικά δεν θα γίνουν εκλογές ακόμη και με πραξικόπημα γιατί δεν θέλουν οι Γερμανοί.Γιαυτό τον λόγο ο Καζάκης επαναλαμβάνει ότι οταν το ΕΠΑΜ εκπληρώσει τον σκοπό του ΔΗΛΑΔΉ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ και όχι όπως γίνονται όλα σήμερα ερήμην του ,τότε λοιπόν το ΕΠΑΝΜ θα διαλυθεί γιατι ο σκπός θα έχει επιτευχθεί και δεν θα υπάρχουν ΄λογοι υπαρξης του.

Ανώνυμος είπε...

σωστός 5.31, ο Καζάκης αξίζει την προσοχή μας ,συμβάλλει πολύ, στον ξεσηκωμό και στην σωστή ενημέρωση,ξεμπροστιάζει όλους τους παπαγάλους της κυβερνητικής προπαγάνδας με επιχειρήματα

και επιδιώκει ιεραρχία από την βάση προς τα πάνω όπως δηλώνει και ο ίδιος,παροτρύνει τον καθένα μας να δράσει από μόνος του ,να αφυπνιστεί
και για τους ανενημέρωτους, για την θέση σε εθνικά θέματα και λαθρο, ας ακούστε την ομιλία του στο ΚΥΒΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ,ήταν πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ