Το πλαίσιο της συζήτησης που είχε στη χθεσινή συνάντησή του με τον Χορστ Ράιχενμπαχ αποκάλυψε την Τρίτη, ο υπουργός Ναυτιλίας Κώστας Μουσουρούλης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα 99,5...
Για τη συνάντηση του με τον κ. Ράιχενμπαχ για τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών, είπε:
«Μιλάμε όχι μόνο γι’ αυτές. Έγινε μια ανταλλαγή απόψεων για τις παραχωρήσεις, τις ιδιωτικοποιήσεις δραστηριοτήτων και στον τομέα των λιμένων και στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, και, κυρίως, την κρουαζιέρα. Η διεθνής εμπειρία είναι πολύ σημαντική και μπορεί να εξαχθεί στο ελληνικό σύστημα».
Ερωτηθείς αν μιλάει για αποκρατικοποιήσεις μόνο για τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης ή και για της Ραφήνας και του Λαυρίου, απάντησε:
«Οταν λέμε αποκρατικοποίηση λιμανιών είναι λάθος ο όρος. Εγώ θα έλεγα, ιδιωτικοποίηση, δια της μεθόδου των παραχωρήσεων ορισμένων δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο σωστός όρος. Βέβαια γνωρίζεται πολύ καλά ποιοι είναι οι εμπλεκόμενοι σ αυτό το σύνθετο σύστημα».
«Υπάρχουν δώδεκα ανώνυμες εταιρίες, δύο από αυτές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη. Μιλάμε γι’ αυτές σ’ αυτή τη φάση», σημείωσε.
Στη συνέχεια, ερωτήθηκε για το ενδεχόμενο αντιδράσεων από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους των δύο εταιρειών:
«Εγώ δεν έχω έρθει εδώ, και νομίζω δεν είναι αυτή η εντολή μου, να κάνω το διαιτητή αντικρουόμενων απόψεων, αν υπάρχουν. Εγώ γνωρίζω ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησης, ποιο είναι το πλαίσιο της προγραμματικής σύγκλισης των τριών κομμάτων και πάνω σ’ αυτό θα κινηθώ. Αυτός είναι ο καμβάς αυτής της κυβέρνησης. Οποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ’ αυτό τον καμβά η θα προσαρμοστεί προκειμένου να ανταποκριθεί ή θα αποχωρήσει. Είναι σαφές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό. Αλλά δεν έχω τέτοια αίσθηση ότι κάθε λιμάνι χαράζει τη στρατηγική του ή τον καημό του».
defencenet.gr
Για τη συνάντηση του με τον κ. Ράιχενμπαχ για τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών, είπε:
«Μιλάμε όχι μόνο γι’ αυτές. Έγινε μια ανταλλαγή απόψεων για τις παραχωρήσεις, τις ιδιωτικοποιήσεις δραστηριοτήτων και στον τομέα των λιμένων και στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, και, κυρίως, την κρουαζιέρα. Η διεθνής εμπειρία είναι πολύ σημαντική και μπορεί να εξαχθεί στο ελληνικό σύστημα».
Ερωτηθείς αν μιλάει για αποκρατικοποιήσεις μόνο για τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης ή και για της Ραφήνας και του Λαυρίου, απάντησε:
«Οταν λέμε αποκρατικοποίηση λιμανιών είναι λάθος ο όρος. Εγώ θα έλεγα, ιδιωτικοποίηση, δια της μεθόδου των παραχωρήσεων ορισμένων δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο σωστός όρος. Βέβαια γνωρίζεται πολύ καλά ποιοι είναι οι εμπλεκόμενοι σ αυτό το σύνθετο σύστημα».
«Υπάρχουν δώδεκα ανώνυμες εταιρίες, δύο από αυτές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη. Μιλάμε γι’ αυτές σ’ αυτή τη φάση», σημείωσε.
Στη συνέχεια, ερωτήθηκε για το ενδεχόμενο αντιδράσεων από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους των δύο εταιρειών:
«Εγώ δεν έχω έρθει εδώ, και νομίζω δεν είναι αυτή η εντολή μου, να κάνω το διαιτητή αντικρουόμενων απόψεων, αν υπάρχουν. Εγώ γνωρίζω ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησης, ποιο είναι το πλαίσιο της προγραμματικής σύγκλισης των τριών κομμάτων και πάνω σ’ αυτό θα κινηθώ. Αυτός είναι ο καμβάς αυτής της κυβέρνησης. Οποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ’ αυτό τον καμβά η θα προσαρμοστεί προκειμένου να ανταποκριθεί ή θα αποχωρήσει. Είναι σαφές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό. Αλλά δεν έχω τέτοια αίσθηση ότι κάθε λιμάνι χαράζει τη στρατηγική του ή τον καημό του».
defencenet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου