Σε τεχνική αστοχία αλλά και ανθρώπινο σφάλμα οφείλεται συντριβή του αεροσκάφους της Air France με τους 228 επιβαίνοντες στον Ατλαντικό Ωκεανό το 2009, σύμφωνα με το οριστικό πόρισμα των εμπειρογνωμόνων.
Το πόρισμα της γαλλικής αρχής αρμόδιας για τις έρευνες των αερο-δυστυχημάτων χρεώνει το ατύχημα τόσο σε εργονομικά στοιχεία του Airbus A330 όσο και στους μη ενδεδειγμένους χειρισμούς των πιλότων.
Το αεροσκάφος εξαφανίστηκε από τα ραντάρ ενώ κατευθυνόταν από το Ρίο της Βραζιλίας στο Παρίσι. Κατά τους ειδικούς, έπειτα από 2 χρόνια μελετών και ερευνών, όλα ξεκίνησαν από δυσλειτουργία των αισθητήρων ταχύτητας.
Tην ώρα που οι ενδείξεις «πάγωσαν», ο πιλότος ξεκουραζόταν και είχαν αναλάβει οι συγκυβερνήτες. Όταν ανέλαβε και πάλι ο επικεφαλής των κυβερνητών, και αφού είχε αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη.
Ένα από τα σφάλματα των πιλότων ήταν η λανθασμένη τοποθέτηση του εμπρόσθιου μέρους του αεροπλάνου όταν το αεροπλάνο ήταν σε πολύ μεγάλο ύψος και ενώ τα μηχανήματα είχαν αρχίσει να έχουν ορθές και πάλι ενδείξεις.
«Το πλήρωμα έμοιαζε να έχει απολέσει πλήρως τον έλεγχο της κατάστασης» σημείωσε ο επικεφαλής των εμπειρογνωμόνων μιλώντας στους δημοσιογράφους σήμερα, έπειτα από την ανακοίνωση του πορίσματος.
«Ποτέ δεν κατάλαβαν ότι ήταν ''εγκλωβισμένοι'' όταν έχαναν 11.000 πόδια ανά λεπτό», συνέχισε ο Αλέν Μπουγιάρντ.
Το πόρισμα προβαίνει σε 25 νέες συστάσεις ασφάλειας προσθετικά στις 25 που είχαν γίνει στο αρχικό στάδιο πέρυσι.
Μεταξύ άλλων, σε αυτές περιλαμβάνονται η πιο άρτια εκπαίδευση των πιλότων, καθώς και η αντικατάσταση κάποιων συστημάτων προειδοποίησης.
Πηγή: BBC
Το πόρισμα της γαλλικής αρχής αρμόδιας για τις έρευνες των αερο-δυστυχημάτων χρεώνει το ατύχημα τόσο σε εργονομικά στοιχεία του Airbus A330 όσο και στους μη ενδεδειγμένους χειρισμούς των πιλότων.
Το αεροσκάφος εξαφανίστηκε από τα ραντάρ ενώ κατευθυνόταν από το Ρίο της Βραζιλίας στο Παρίσι. Κατά τους ειδικούς, έπειτα από 2 χρόνια μελετών και ερευνών, όλα ξεκίνησαν από δυσλειτουργία των αισθητήρων ταχύτητας.
Tην ώρα που οι ενδείξεις «πάγωσαν», ο πιλότος ξεκουραζόταν και είχαν αναλάβει οι συγκυβερνήτες. Όταν ανέλαβε και πάλι ο επικεφαλής των κυβερνητών, και αφού είχε αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη.
Ένα από τα σφάλματα των πιλότων ήταν η λανθασμένη τοποθέτηση του εμπρόσθιου μέρους του αεροπλάνου όταν το αεροπλάνο ήταν σε πολύ μεγάλο ύψος και ενώ τα μηχανήματα είχαν αρχίσει να έχουν ορθές και πάλι ενδείξεις.
«Το πλήρωμα έμοιαζε να έχει απολέσει πλήρως τον έλεγχο της κατάστασης» σημείωσε ο επικεφαλής των εμπειρογνωμόνων μιλώντας στους δημοσιογράφους σήμερα, έπειτα από την ανακοίνωση του πορίσματος.
«Ποτέ δεν κατάλαβαν ότι ήταν ''εγκλωβισμένοι'' όταν έχαναν 11.000 πόδια ανά λεπτό», συνέχισε ο Αλέν Μπουγιάρντ.
Το πόρισμα προβαίνει σε 25 νέες συστάσεις ασφάλειας προσθετικά στις 25 που είχαν γίνει στο αρχικό στάδιο πέρυσι.
Μεταξύ άλλων, σε αυτές περιλαμβάνονται η πιο άρτια εκπαίδευση των πιλότων, καθώς και η αντικατάσταση κάποιων συστημάτων προειδοποίησης.
Πηγή: BBC
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου