Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

H ξεφτίλα της γραγειοκρατείας....


Λόγω πρόσκαιρης αδυναμίας καταβολής ασφαλίστρων προς τον ΟΑΕΕ δεν μου θεωρούν το βιβλιάριο ασθενείας αλλά η χρέωση έρχεται κανονικά!Δηλαδή μου απαγορεύουν να κάνω χρήση κάτι το οποίο μου χρεώνουν!
Δεν έχω γιατρούς,πληρώνω 100% συμμετοχή στα φάρμακα και όλα αυτά μετά από 27 χρόνια καταβολής των εξωφρενικών ποσών ασφάλισης.

Όταν θα τους πληρώσω θα μου επιστρέψουν άραγε το 75% των φαρμάκων που έχω λάβει όσο καιρό μου αρνούνταν την θεώρηση του βιβλιαρίου μου;;;
αναγνώστης!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το αστειο της ολης υποθεσης ποιο ειναι? Παραγουμε τα παντα σα χωρα: γαλακτοκομικα, κρεατα, οσπρια, ελαιολαδο, λαχανικα, φρουτα κ.τ.λ., εχουμε ορυκτο πλουτο, πετρελαια, φυσικο αεριο, λυγνιτη, φωτοβολταικα κ.τ.λ., ημαστε πρωτοι σε ναυσιπλοία και νησια κτ.λ., ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ εχουμε τα παντα σε αφθονία, εχουμε την πιο πλουσια χωρα ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ...

ΥΣ. η τιμη της βενζινης εχει αγγιξει 1,80 το λιτρο στην Ελλαδα... Σε καμια αλλη χωρα δεν συμβαινει αυτο...

Ανώνυμος είπε...

H GRAFIOKRATIA EKSIPIRETI TA SIMFERODA TON APATEONON KAI TOXOGLIFON.POY MIA ZOI EKMETALEVONTE TO SISTIMA,KAI EKSIPIRETOYN TA DIAFORA ROYSFETIA TOY POLITIKOY SISTIMATOS.EAN YPIRXE KALOI DIASTAVROSI STIXION MESOY ENOS KALOY NET WORK OLA THA DOYLEVAN POLY KALITERA.THA EXAME MIOSI STO XARTI, GRIGORES APADISIS,ME LIGA LOGIA MIDEN TALEPORIA.