Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΥΤΕ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΝΕΣΑΙ…


Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας
Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά του, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μια μηχανή, ή σε ένα...
περιπολικό τριγυρίζω άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν βουτάω στις χαράδες να βρω φούντες, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια. Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνόμος, Πυροσβέστης, Λιμενικός.
Μπήκα στις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδόν 17 χρονών ή και παραπάνω. Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα γιατί διάβαζα σαν σκυλί για να περάσω τις Πανελλήνιες, ήμουν αθλητικός και πέρασα τα αθλητικά τεστ εύκολα, κι ήμουν συνειδητοποιημένος κι έξυπνος αρκετά για να περάσω τα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβλήθηκα. Μα ένα πράγμα με δυσκόλεψε τότε. Πώς να καταφέρω να πείσω τον πατέρα μου να υπογράψει για να μπω στη Σχολή; Πώς να καταφέρω να του κρύψω ότι από τους 80 που τελικά θα μπαίναμε στη Σχολή, στατιστικά οι 11 δεν θα ζούσαν μετά από μια 15ετία! Σήμερα είμαι σχεδόν 40. Γενιά του 67.
Δεν ξέρω αν θα γυρίσω στην οικογένειά μου το μεσημέρι, αν έχω οικογένειά. Ποτέ δε ρωτάω αν θα γυρίσω πίσω απ’ όπου με στέλνεις. Με παλιά μηχανήματα, κακοσυντηρημένα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό, τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση θρύψαλα από τα G, με τα χέρια γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειας δίπλα απ’ την εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ’ ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ’ την αρμύρα να βγάζω απ’ τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ’ ακρονήσια. Αχ αυτά τα μάτια όταν σώζονται πως σε κοιτάζουν.
Σ’ απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν μου άναψες ένα κερί. Δεν έκανες μια γιορτή για μένα στα σχολειά. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για μένα όταν έπεφτα απ’ τα ουράνια, ούτε όταν μ’ ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες’ στο σκοτάδι και στην αντάρα των Ιμίων, ή του Σισμίκ, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις λίγη συντροφιά όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου.

Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να σε ενοχλεί. Και για τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιάστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγόμουν στη φωτιά. Ποτέ δε με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας αν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ σε περίμενα. Εσένα σ’ ένοιαζε η εξουσία και εάν θα πάρει ο αέρας την σημαία. Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. Είσαι Στρατιώτης. Αλλά κι εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να μ’ αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα. Μέσα στη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καναντέρ. Καμιά φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις “καραβανά” και “μπάτσο” και “ταβλαδόρο”. Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτήν την ελευθερία υπερασπίζομαι. Να μου λες ό, τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. Ακοίμητος και Άγνωστος. Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα.
Μου λες βάλε πλάτη, βόηθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι μ’ έχεις γεμίσει επιδόματα και σπίτια και νοσοκομεία και λέσχες, όλα δικά μου. Δε λες την αλήθεια, αλλά δεν με πειράζει. Όταν σου έχω δώσει τη ζωή μου λες να με πειράξουν τα λίγα χρήματα; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα λες να με απασχολεί η 25ετία; Αλλά ξέρεις κάτι; Μου ‘χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ’ όλα, όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου: Όταν σκοτώνομαι είναι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα. Δεν βγαίνω στη σύνταξη. Μπαίνω στην Εφεδρεία. Δεν πεθαίνω. Πάω να γίνω ένα με τον Ηλιάκη και το Σιαλμά. Τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο. Γιατί εγώ το ξέρω καλά….
 Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας. Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας!
                                                              Ένας Έλληνας αξιωματικός!!
πηγη

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έγραψες φίλε!!!

Ανώνυμος είπε...

...καί τά βοθροκάναλα ζοόυουούμμμμμμ στά βυζιά τής χήρας Σταματίνας, εάν ενθυμείστε!!!!! ε; ομορφάντρες μου!!!!

Ανώνυμος είπε...

EMEIS OI TOYRKALADES THA GAMISOYME ME TIS MEGALES PSOLES MAS.

Ανώνυμος είπε...

"πεθαίνεις ως Έλληνας"

Διότι γνωρίζεις ότι είσαι Έλλην Δαίμων ο οποίος εσαεί επανενσαρκώνεται και δεν σε φοβίζει η απώλεια του προσωρινού "σκάφους".

Γνωρίζεις ότι θα επιστρέψεις και θα επανα-συντρίψεις τις δυνάμεις του Σκότους ώς την τελική Νίκη ....

Ζήτω η Ελλάς
Ζήτω το Έθνος

(οι Ελληνο-ποιημένοι δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό ξεχάστε το. Οι ψυχές διαλέγουν και όχι τα περιφερόμενα σαρκία και οι σατανολάτρες υποστιρικτές τους)

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ Ή ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΧΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΠΛΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΡΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ.ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΩΦΕΥΟΥΝ.ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΟ ΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ.ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ............ΑΠΛΑ ΡΩΤΩ........ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

101 ΦΑΓΑΤΕ ΩΡΑΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΤΟ 1821.

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο και καλογραμμενο το κειμενο αλλα που αναφερεσαι αδερφε? Στο 10-20% ολων αυτων τον επαγγελματων που αναφερεις? Επισης μιλας στην Ελλαδα η μιλας στους εβραιομασονους που την κυβερνανε? Στους μεγαλοεπιχειρηματιες μασονους, κλεφτες, εγληματιες, στα μικρα, μεσαια, μικρομεσαια λαμογια αυτης της χωρας? Δεν το ξεκαθαριζεις με αποτελεσμα να γινεται πολυ γενικο το κειμενο και να φτανεις στην ιδεα οτι "μαζι με τα χλωρα καιγονται και τα ξερα" το οποιο ισχυει 100% στην σημερινη κατασταση της ελλαδας...

Ανώνυμος είπε...

1:01 μηπως εννοεις τους μεγαλους πρωκτους σας χαχαχα θα μας τα κλασετε ρε.

Ανώνυμος είπε...

1:01 κατι τουρκους σαν εσενα τους τρωμε για πρωινο.

Ανώνυμος είπε...

1:01 να μην ξεχνας ποτε οτι ο Ελληνισμος εξαφανισε απο προσωπου γης αρκετες αυτοκρατοριες, ρωτα τους Περσες να σε πουν. Τα τουρκακια ειστε παρον μερικες εκατονταδες χρονια, νομιζετε οτι χωρις πολιτισμο θα ζησετε παραπανω? Απεναντι σας εχετε μια χωρα και ενα πολιτισμο απο τους αρχαιοτερους του πλανητη. Καντε ενα υπολογισμο, βαλτε τα ολα κατω και μετα παραδεχτειτε οτι θελετε πολλα ψωμια ακομα για να μας απειλητε σοβαρα.

ΗUNTER είπε...

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΑΛΗΚΑΡΑ ΜΟΥ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΝΟΙΩΣΟΥΝ.ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΡΚΙΣΤΗΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

αρθρογραφε να σε εχει καλα ο Ιησους Χριστος μας.

Ανώνυμος είπε...

01.01 Μογγολάκι σε περιμένουμε.Ώρα να πληρώσετε για όλα τα εγκλήματα σας καριόληδες.

Ανώνυμος είπε...

Εδω εγω δεν εχω λογια! μονο δεος και
μια δακρυσμενη προσευχη για ολους εσας!ειστε τοσο μεγαλοι!!!!!!!κ'εγω ασημαντη στο μεγαλειο σας!

*ΣΚΙΑ*

Unknown είπε...

Καταρχην, Ελληνας γεννιεσαι!! Και δεν γινεσαι!!
Ελληνικα γραφω,οποτε η εννοια εχει δωθει.
.....
Ολοι εσεις που πολεματε στον αερα μπραβο σας!!
Μην ξεχνατε ομως πως αν ερθει καποτε η στιγμη να πολεμησουμε θα το κανουμε και οι υπολοιποι ελληνες!
Εσεις απλα το επιλεξατε σε καιρο ειρηνης, οπως και σαν επαγγελμα που σας αρεσει!
Καθε ενας απο ολους εμας,κανει αυτο που του αρεσει, η οτι παραπλησια δουλεια του προκυψει.
Ποτε δεν θα μπορουσαμε ολοι οι ελληνες να γινουμε αυτο που σου εκφραζει εσενα! Το καταλαβαινεις αλλωστε,πως ολοι μας χρειαζομαστε σε μια κοινωνια.Αλλιως δεν θα υπηρχε!
.......
Χωρις τον γεωργο, δεν θα ειχαμε να φαμε! Και ουτω καθ'εξης!
Κατανοητο;
Και μην νομιζεις πως εσυ και οι ομοιοι σου εισαστε πιο μαγκες απο τους αλλους ελληνες στο αιμα!!!!!
Και το τονιζω αυτο, διοτι ελληνας ειναι αυτος που στο σωμα του κυλαει ο Ιχωρ!
Η να στο πω αλλιως,

"Οι ελληνες δεν πολεμουν σαν ηρωες,αλλα οι ηρωες πολεμουν σαν ελληνες!!"(Τσωρτσιλ)

Ανώνυμος είπε...

ρε κολοτουρκε κανιβαλε η προγιαγια σου ετρωγε τα παιδια της καλα που σας εδωσε πολιτισμο ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ καθε πρωι που ξυπνας θα λες ευχαριστω τους ελληνες.

Ανώνυμος είπε...

-Aρθρογράφε μάλλον όνειρο βλέπεις...ή γράφεις εν θερμώ καί τελείς είς τρικυμία εν κρανίω!!!Λοιπόν ο "Ελληνας" που ισχυρίζεσαι καί υπερασπίζεσαι καί καλά κάνεις!!!! δέν θά τόν βρείς εδώ στήν Ελλάδα!!! διότι είναι ελλαδίτης,(κάτοικος τής Ελλάδος ή άχθος αρούρης) δηλαδή ραγιάς, δούλος, υπόδουλος,εκφυλισμένος μέχρι μυελού τών οστέων, απατεώνας, φοροφυγάς, προσκυνητής τούβλων, κοκάλων,γνάθων,ξενολάγνος, φραπεδοκωλοτούμπας,χοντροκοιλαράς,σχιζοφρενής..δέν έχει ταυτότητα!!!Τόν Ελληνα,Θεό, ημί-θεο, Ηρωα τόν γεννά τόν αναδεικνύει κάθε φορά η όποια ΑΝΑΓΚΗ καί η ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΣ καί όχι τά φληναφήματά σου καί η ακατάσχετη γενικόλογη φλυαρία σου. Πρός τό παρόν αφού θεωρείς-πρωπάτορές σου τόν αβρααααααάμ καί τήν σάρα ..καί όχι τόν Δευκαλίωνα καί τήν Πύρρα!!! εχεις προστάτες καί νταβατζήδες τόν γαβριήλ-μιχαήλ καί όλα τά γαμαλιήλ καί όχι τόν Δαίδαλο!!! τήν αγία βαρβάρα καί όχι τήν Αγία Υπατία, τόν άγιο νικόλαο καί όχι τόν Ποσειδώνα!!! τόν άγιο γεώργιο καί όχι τόν Απόλλωνα πού σκοτώνει τόν σιωνιστικό Πύθωνα, προστάτες τών γραμμάτων σου καί τής α-παιδείας σου τους ανθέλληνες " τρίς ιεράρχες" καί όχι τόν Πανεπιστήμωνα Ομηρο, Αριστοτέλη, Πρωταγόρα,Αρχύτα,Αναξίμανδρο,Αρχιμήδη κλπ, κλπ ..έχεις ιερό βουνό τό σινά καί όχι τόν Παρνασσό ή τόν Ολυμπο, λατρεύεις εισαγώμενο αυτόκλιτο σωτήρα καί όχι τούς Πατρώους Θεού σου...τουλάχιστον, στάθι καί οικτιρον.-

Ανώνυμος είπε...

ελεος με τον καθε δωδεκαθειστη εδω μεσα!!

Ανώνυμος είπε...

-Πού τόν είδες τό δωδεκαθεϊστή ρέ ονειροπαρμένε σχιζοφρενή εδώ μέσα; μήπως σού εθιξαν τούς δώδεκα μαθητάς σου, ο ένας προδότης!!!! κατά τάς γραφάς σου. Σχόλιο κάνει ο άνθρωπος γιά τό άρθρο, τίποτε άλλο ρέ ξιππασμένε!!!

Ανώνυμος είπε...

Έλληνας γεννιέσαι: από μια μάνα Ελληνίδα που στην ψυχή της βρίσκεται ζωντανή η πίστη της στην πατρίδα μας, τα ιερά και τα όσιά της.
Έλληνας γίνεσαι αν την παρακαταθήκη της μάνας σου την έχεις οδηγό στη ζωή σου.
Έλληνας πεθαίνεις αφού πρώτα καθαρίσεις τον τούρκο του 1:01