Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ:TΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ....


Κανένας Έλληνας βουλευτής δεν διαθέτει χρήματα στην Ελβετία, όπως προκύπτει από τα πόθεν έσχες των βουλευτών που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Πρόκειται για τις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης όλων των υπόχρεων για το οικονομικό έτος 2010 (χρήση 2009). Σε αυτούς περιλαμβάνονται βουλευτές, ευρωβουλευτές, τέως βουλευτές και ευρωβουλευτές, τέως υπουργοί και υπεύθυνοι οικονομικών και πολιτικών κομμάτων.


Αυτή την ώρα η σελίδα που αναρτήθηκαν τα πόθεν έσχες, έχει σημαντικά προβλήματα φόρτωσης.

Μάλλον έχει μπει η μισή Ελλάδα, γιατί δεν τους πιστεύει . . .!!!
ΠΗΓΗ

4 σχόλια:

Modestus είπε...

Έλα τώρα μην τρώτε παπά. Απλοί λογιστές έχουν off shore στην Κύπρο για τα "μαύρα" ταμεία τους, είναι δυνατόν να μην έχουν τα λαμόγια πολιτικοί; Τα πόθεν έσχες τους θα είναι πεντακάθαρα σας το λέω εκ των προτέρων.

Ανώνυμος είπε...

Ίσως και να είναι καθαρά.. Αναλόγως.. ίσως έξω χρησιμοποιούν τα αληθινά τους ξενικά ονόματα, ίσως τα έχουν γραμμένα σε γυναίκα και παιδιά, ίσως είναι σε ειδικές θυρίδες, ίσως είναι πλάκες χρυσού ισως είναι στη θάλλασα ριγμένα... πάντως το σίγουρο είναι πως και οι 300 ειναι καθαρά ΛΑΜΟΓΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι πολυ υπερηφανος σαν Ελληνας που εχω τοσο τιμιους βουλευτες.
Αδικα τους κατηγορουσα τους 300 της βουλης
Ποσο λαθος ημουν που νομιζα οτι κλεβανε και θελανε το κακο μας
Απο σημερα αλλαζει η γνωμη μου για τους πολιτικους μας
Εγω φταιω για ολα
Εγω φταιω που ηρθε η χωρα μου σε αυτο το χαλι

Ποσο νυχτωμενος ημουν τελικα
ευτυχως τωρα επεσε "ΑΠΛΕΤΟ" φως

maria είπε...

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΡΑΝΟ ,ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΝΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΙ!