Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ: RESTART Ή ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ



  • Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΟΣ ΩΜΟΥ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ
  • ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ

Είναι εντυπωσιακό οτι το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας του τόπου επιμένει στο ίδιο μονοπάτι των μέτρων, της ύφεσης και του "σεβασμού" της υπογραφής της Ελλάδος στο μνημόνιο. Το ισχυρό επιχείρημα στην παρούσα φάση (δεν θα είναι για πολύ ακόμη) είναι το " ή συνεχίζουμε την ίδια ...


πολιτική" δηλαδή τον φαύλο κύκλο: Μέτρα - ύφεση - Νέα Μέτρα, ή "πτωχεύουμε και χάνονται οι καταθέσεις μας." Εαν δεν υπακούσουμε φυσικά θα... κοπεί η γη στα δύο, ο nibiru θα μας στείλει ξανά στις σπηλιές οι εξωγήινοι θα μας απαγάγουν και θα μπούμε σε άλλη διάσταση. Εκτός οτι αυτό είναι ωμός εκβιασμός προς τον μέσο Έλληνα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ψέματα που χρησιμοποίησε το καθεστώς για να επιβάλει τις νεοταξικές - αντιλαϊκές πολιτικές του. Δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά του να πληρώνομαι με 200 ευρώ μισθό - γιατί ο μισθός εκεί πάει- από τον να μην λάβω ούτε ένα ευρώ, στην περίπτωση που θα χρεωκοπήσουμε (όπως μας λένε). Απολύτως καμία. Τουλάχιστον με το δεύτερο επανεκκινείς την οικονομία σου, έχεις ελπίδες ανάκαμψης διοτι ο συγκεκριμένος δρόμος -έστω μετά από πολλές διαδικασίες- οδηγεί στην ανάπτυξη. Το γιατί θα αναλυθεί αργότερα. Στον αντίποδα ποιος μπορεί με 200 ευρώ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις: ρεύμα, βενζίνη, αποπληρωμή φόρων, ενοικίων και να αποκτήσει το δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή ζωή; Η Απάντηση σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα είναι όχι. Το αντίθετο θα έλεγα... Όλα αυτά θα μπορεί να τα έχει με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. Βεβαίως θα έχει κόστος, αλλά µικρότερο από την καταστροφή που φέρνει η τρέχουσα πολιτική. Περιληπτικά, η έξοδος από το ευρώ θα µας βγάλει από την παγίδα της ΟΝΕ, θα τονώσει την εγχώρια παραγωγή και τις εξαγωγές, θα επιτρέψει την ανάκτηση ελέγχου στα εργαλεία οικονοµικής πολιτικής. Βραχυπρόθεσμα ίσως να είναι ένα μικρό οικονοµικό σοκ, αλλά προσφέρει την προοπτική ταχείας ανάκαµψης και αποτελεί την μόνη ελπίδα. Μια εθελούσια "έξοδος" της Ελλάδας από το Ευρώ "ακυρώνει" όλες τις απάτες τους. Ακυρώνει όλα τα κέρδη, τα οποία ονειρεύονταν τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Δεν χρειάζεται καν να δώσει μάχη,για να επιτύχει τη σωτηρία της η πατρίδα μας. Ενα τέτοιο ενδεχόμενο άλλωστε προβλέπεται και από την νομισματική Ένωση στο άρθρο 50 της συνήθηκης της ΟΝΕ. Το Χρέος είναι προϊόν διαφθοράς, άρα είναι παράνομο και σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο έχουμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε την πληρωμή του. Έχουμε το δίκειο με το μέρος μας.. Το διεθνές, το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό δίκαιο με το μέρος μας.

Σύμφωνοι αλλά δεν θα μπορούμε να δανειστούμε από τις διεθνείς αγορές.

Πολύ σωστά! Όμως ούτε τώρα μπορούμε! Και ούτε θα έπρεπε τόσο πολύ να ανησυχούμε για τον αν θα έχουμε την δυνατότητα να λαμβάνουμε δάνεια με τοκογλυφικό επιτόκιο εως και 13%, διοτι τα εν λόγω χρήματα δεν χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας ή για την αποπληρωμή συντάξεων και μισθών του δημοσίου τομέα, ούτε και για την ισχυροποίηση της μεσαίας τάξης. Τα περισσότερα (πάνω από το 90%) χρησιμοποιούνται για αποπληρωμή παλαιότερων δανείων και δυσβάσταχτων τόκων. Μόνο για το 2011 η Ελλάδα θα πληρώσει για τόκους συνολικά 18 δις ευρώ. Τραγικό την στιγμή που για την παιδεία μας δίνουμε περίπου 1 δις. Συνολικά λοιπόν τα τελευταία 15 χρόνια έχουμε πληρώσει 265 δισ. ευρώ σε χρεωλύσια και 156 δισ. σε τόκους, σύνολο 422 δισ.! Μην αναρωτιέστε λοιπόν γιατί η Ελλάδα πάσχει σε θέματα παιδείας, ή κριτική σκέψης. Τα υπόλοιπα ποσά (10%) των δανείων πηγαίνουν σε εγχώριους "προαγωγούς",, μεγαλοεργολάβους, που τις περισσότερες φορές κοστολογούν ένα έργο ( το οποίο έχουν πάρει με απευθείας ανάθεση) 3ις φορές επί της πραγματικής του αξίας (Αττική οδός, Μετρό, Δημόσια έργα). Φυσικά δεν ξεχνάμε τους καναλάρχες, τα εξοπλιστικά προγράμματα και τα κομματικά ταμεία. .

Θα Χάσουμε τις καταθέσεις μας σε περίπτωση αποχώρησης από το Ευρώ.
Καταρχάς οι καταθέσεις μας έχουν κάνει ήδη φτερά, δεν υπάρχουν και δεν μπορεί να τις εγγυηθεί κανένας ευρωπαϊκός μηχανισμός. Είναι καθαρά μια λογιστική εγγραφή που δεν έχει κανένα αντίκρυσμα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι μόνο το 5% των καταθέσεων υπάρχει σε πραγματικό χρήμα. Αυτό λοιπόν που θα σώσει τις καταθέσεις μας είναι μαζί με την έξοδό μας από το ευρώ, είναι η ταυτόχρονη εθνικοποίηση των τραπεζών (των 5 μεγαλυτέρων) με πρώτη την τράπεζα της Ελλάδος. Αυτό θα καθησυχάσει τους καταθέτες, θα υπάρχει πραγματικό χρήμα καθώς -εφόσον εμείς θα το τυπώνουμε- και με την ταυτόχρονη διαγραφή χρεών των νοικοκυριών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η οικονομία θα έχει την δυνατότητα να αναπτυχθεί ταχύτατα. Απαραίτητη προυπόθεση είναι να υπάρχει ο έλεγχος ροής κεφαλαίων για δύο βασικούς λόγους: 1ον Να μην μπορούν να "φεύγουν" μεγάλα ποσά από την ελληνική οικονομία και το τραπεζικό σύστημα... και 2ον Οι μεγαλοκαταθέτες που έστειλαν τα αγνώστου προέλευσης χρήματα σε Αγγλία Ελβετία και Αμερική να μην μπορούν να τα επιστρέψουν στην Ελλάδα, παραμόνο εαν φορολογηθούν αυστηρά.

Δεν θα Μπορούμε να εισάγουμε πετρέλαιο
Καταρχάς όπως πρώτος είπε ο Φίλος μου ο Καζάκης η εθνικοποίηση των ΕΛΠΕ (Ελληνικά πετρέλαια)
Θα ρίξει την τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κατά 50%. ¨Οσον αναφορά το πως θα το εισάγουμε, το πρόβλημα αντιμετωπίζεται (αρχικά) με διακρατικές συμφωνίες που μπορεί η Ελλάδα να πραγματοποιήσει με διάφορες χώρες όπως για παράδειγμα με την Ρωσία. Η Ρωσία για όσους δεν ξέρουν, επιθυμεί διακαώς την συνεργασία σε πολλά επίπεδα με την Ελλάδα με ορισμένα ανταλάγματα φυσικά. Ένα από αυτά είναι διέλευση των πλοίων της στο Αιγαίο. Αυτό θα τις δώσει μια δυνατότητα να ισχυροποιηθεί στην Μεσόγειο μιας και τώρα οι ΗΠΑ έχουν τα δικά τους προτεκτοράτα στην περιοχή. Ας μην ξεχνάμε οτι η Ελλάδα είναι πλούσια σε πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσό και άλλα πολύτιμα μέταλλα. Έχουμε την δυνατότητα με ειδικά πλοιάρια -τα λεγόμενα ship drills - να αντλήσουμε πετρέλαιο άμεσα (1-2 χρόνια) από το αιγαίο ή το Ιόνιο αν προτιμάτε και να το διοχετεύσουμε στην αγορά! Είναι γνωστό ότι Οι Εφοπλιστές Μαρινάκης - Κωστόπουλος, έχουν ήδη παραγγείλει τα συγκεκριμένα πλοία ειδικού τύπου.


Δεν θα μπορούμε να εισάγουμε πρώτες ύλες φάρμακα και τρόφιμα.
Υπάρχουν ιστορικά δεδομένα οπού άμεσα η τοπική οικονομία σπεύδει να καλύψει τα "κενά" που δημιουργούνται απο ελλείψεις εισαγομένων προϊόντων δημιουργώντας πρωτοφανή ανάπτυξη. Με μικρές βιοτεχνικές μονάδες στην αρχή, και ανάπτυξη τους στην συνεχεία. Η τρομοκρατία περί στάσεως πληρωμων και αλβανοποιησεως ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, στάση πληρωμών υπάρχει ΚΑΙ ΤΩΡΑ που είμαστε στο ευρω, για την δε αλβανοποίηση απλά κοιτάξτε γύρω σας. . .

Η Ελλάδα θα αναγκαστεί να γυρίσει στην παραγωγή άμεσα διότι και μεγάλη ανάγκη θα υπάρχει για τρόφιμα και προϊόντα αλλά και τα ευρωπαϊκά κονδύλια (που κατέστρεψαν την Ελληνική παραγωγή) θα έχουν καταργηθεί. Φυσικά και η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα προϋποθέτει την προεργασία και τον προσεκτικό σχεδιασμό στο μεγάλο εγχείρημα τουλάχιστον 6 μηνών. Όσον αναφορά τις πρώτες ύλες, μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε άμεσα με διακρατικές συμφωνίες (αρχικά) και φυσικά με την επιστροφή στην παραγωγή, που θα βοηθήσει πάρα πολύ στην αύξηση των θέσεων εργασίας. To ότι υπάρχει μεγάλος φόβος για τα τρόφιμα και τα φάρμακα οφείλεται στο γεγονός οτι η οικονομία της Ελλάδας είναι καρτελοποιημένη και αλυσοδεμένη με τα διάφορα trust που λυμαίνονται τα λεφτά των φορολογουμένων. Είναι οι ίδιες πολυεθνικές που χρηματοδοτούν τα 2 μεγάλα κόμματα (και ορισμένα μικρά) για να επιλέγουν ξένα προϊόντα ξένες εταιρίες και όχι εγχώριες. Για αυτό και οι τιμές είναι ανεξέλεγκτες. Κάθε μήνας που περνάει στην Ελλάδα έχουμε σχεδόν 8% αύξηση των τιμών των προϊόντων την στιγμή που η μισθοί μειώνονται και οι φόροι αυξάνονται. Το άδικο έιναι οτι στην Ε.Ε. ο μέσος όρος αύξησης τιμών είναι 2% . Γιατί στην Ελλάδα λοιπόν τέτοια μεγάλη διαφορά; Γιατί η Ελλάδα έχει γίνει το πιόνι των πολυεθνικών και των διαφόρων trust που ελέχουν αποκλειστικά τις εισαγωγές των προϊόντων; Μήπως τελικά η είσοδός μας στην ζώνη του ευρώ βοήθησε κάποιους να βγάλουν πολλά χρήματα στις πλάτες των Ελλήνων καταναλωτών; Μήπως για να εισάγει ασύστολα Γερμανικά προϊόντα, (που πριν αδυνατούσε καθώς η δραχμή το περιόριζε) ή να διαλύσει την εγχώρια παραγωγή της και να γίνει καταναλωτής των πολυεθνικών; Άρα θα ελέγξουμε το εξωτερικό εμπόριο με σπάσιμο των μονοπωλίων και ταυτόχρονη επιδότηση (με αυστηρούς όρους) των τοπικών επιχειρήσεων και τον τοπικών αγροτών - παραγωγών. Δεν είναι τυχαίο οτι το σχεδόν το 70% του αγροτικού προϊόντος διαμορφώνεται απο τον μεγαλέμπορα και τον μεσάζοντα. θα μπορούσε κάλλιστα να δημιουργηθεί μια κρατική φαραμακευτική εταιρία που θα προχωρεί σε συμφωνίες με χώρες όπως η βενεζουέλα, σε περίπτωση που αντιμετωπίσει πρόβλημα με τις συγκεκριμένες υποθέσεις. Αυτό θα έχει αποτέλεσμα όχι μόνο την επιστροφή στην παραγωγή αλλά και την πτώση των τιμών που οδηγεί στην ανακούφιση του ελληνικού νοικοκυριού. Υπάρχει η δυνατότητα - και αυτό θα είναι πολύ αναγκαίο- εταιρείες όπως η ΙΚΕΑ, η Makro, η Lidl, η Aldy, η Carrefour, η Media Markt, η Praktiker, η Jumbo, η Leroy Merlin, που είναι οι "πλατφόρμες" του νέου εμπορικού ιμπεριαλισμού να τους δώσεις οικονομικά αντικίνητρα, να τους ελέξεις αυστηρά καθώς εξάγουν πάνω απο 500 εκ ευρώ την εβδομάδα και είναι υπεύθυνες για την καταστροφή των τοπικών επιχειρήσεων. Είναι "άρματα", τα οποία μονοπωλούν την παγκόσμια αγορά και άρα εισπράττουν τη μερίδα του λέοντος στα παγκόσμια κέρδη. Αν η ελληνική οικονομία —εξαιτίας της σημερινής της κακής οικονομικής κατάστασης— αναγκαστεί να υποχωρήσει στο επίπεδο της Δραχμής, όλες αυτές οι εταιρείες θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν την αγορά της.
Ανακεφαλαίωση:

1)Σπας το μονοπώλιο πολυεθνικών και των διαφόρων trust που λεηλατούν την αγροτική οικονομία.
2)Τσακίζεις τον μεσάζοντα
3) Χρηματοδοτείς (με αυστηρούς όρους) την αγροτική οικονομία
4) Προχωράς σε ανταλλαγή προϊόντων (φάρμακα-τρόφιμα με άλλες χώρες μέχρι να ανατάξεις την αγροτική παραγωγή σε περίπτωση που αυτό κριθεί αναγκαίο.


Τουρισμός:
Η Ελλάδα θα γίνει ξανά ανταγωνιστική χάρη στην δραχμή. Αυτό θα γιατί θα είναι λίγο πιο φθηνή από το δολλάδιο αλλά κυρίως γιατί θα είναι μια χώρα που παράγει δικά της προϊόντα με το μοναδικό της κλίμα στον πλανήτη, τα πανέμορφα νησιά της και την ιδιαίτερη θέση της. Όπως και να το κάνουμε είμαστε φιλέτο. Οι θέσεις εργασίας θα αυξηθούν κατακόρυφα καθώς οι ελληνικές επιχειρήσεις που θα έχουν ανασάνει από τα διαγραμμένα χρέη και την μείωση της φορολογίας, θα έχουν μπει σε νέα βάση. Η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος ή η Μύκονος μπορεί στη φαντασία του κόσμου να είναι παραμυθένια νησιά, αλλά στην οικονομία της αριθμητικής είναι μορφές κεφαλαίου. Κεφαλαίου μεγάλης οικονομικής απόδοσης, η οποία είναι μετρήσιμη. Όμως, όταν κάτι είναι μετρήσιμο, είναι ταυτόχρονα και συγκρίσιμο. Άρα η Κρήτη, η Κέρκυρα και τα άλλα τα νησιά στον "Πλανήτη" της οικονομίας εκτός από όμορφοι τουριστικοί προορισμοί είναι και γίγαντες του κεφαλαίου, όπως είναι η Siemens, η Coca-Cola ή η Heinz. Εαν το αντιληφθούν οι έλληνες πολίτες αυτό και εκμεταλευτούν τον αέρα και τον ήλιο της χώρας, τότε τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Όποιος κατέχει αυτό το κεφάλαιο (νησιά), δεν κινδυνεύει στον αγώνα της επιβίωσης. Αυτό είναι το πρόβλημα κάποιων. Το κεφάλαιο της Μεσογείου. Το καλύτερο και πιο αποδοτικό κεφάλαιο δίπλα στην πλουσιότερη αγορά του Πλανήτη. Αυτή είναι η δύναμη της Μεσογείου. Η Μεσόγειος εισπράττει ό,τι υπάρχει —είτε πολύ είτε λίγο— στις τσέπες του κόσμου, ενώ η παραγωγή εισπράττει μόνον όταν υπάρχει οικονομική λειτουργία.


Έχουμε την ιστορία με το μέρος μας.
Τραγική ειρωνία.. Ο δικτάτορ Μεταξάς, να αντιστέκεται στου δανειστές και εν συνεχεία η Ελλάδα να αθωώνεται στο Διεθνές δικαστήριο. Ενώ οι σημερινοί μας "δημοκράτες" να μην τολμούν να θέσουν σε δημοψήφισμα την παραμονή της Ελλάδος το ευρώ ή ακόμα και την δυνατότητα επιλογής του λαού όσον αναφορά την επιβολή της δανειακή σύμβασης στη χώρα μας που παραχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα στους δανειστές. Δεν τόλμησαν να μιμηθούν την κυβέρνηση Μεταξά και προτίμησαν να σκύψουν το κεφάλι κεφάλι στους δανειστές, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες περί ύπαρξης σχεδίου διάλυσης της χώρας.

Η ιστορία έχει ως εξής: Το 1936 η Ελλάδα αρνήθηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση του δανείου που είχε συνάψει με τη βελγική τράπεζα Societe Commerciale de Belgique. Η κυνέρνηση του Βελγίου προσέφυγε στο διεθνές δικαστήριο με την κατηρορία οτι η Ελλάδα αρνείται να αποπληρώσει τα χρέη της. Η τότε Ελλάδα απάντησε το αυτονόητο, το νόμιμο και ισχυρό επιχείρημα (που απο τότε πολλές χώρες το χρησιμοποίησαν εκτός από την δική μας). Η Ελλάδα αρνείται να εκπληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις, διότι δεν μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την κατάσταση του Λαού και της χώρας! Το Διεθνές δικαστήριο το 1938 δικαίωσε την Ελλάδα, δημιουργώντας νομικό προηγούμενο, στο οποίο μάλιστα το 2003 στηρίχθηκε η Αργεντινή και ο πρόεδρος της, Νέστωρ Κίχνερ, ο οποίος επέλεξε να διαγράψει μονομερώς το μεγαλύτερο μέρος του δημοσίου χρέους της χώρα του, αντί να την υποδουλώσει στο ΔΝΤ.
Απαραίτητη προϋπόθεση λοιπόν είναι η πολιτική βούληση και η ριζική αλλαγή του πολιτικού συστήματος, για να γίνουν πράξη γενναίες αποφάσεις σαν κι αυτή.




Προσοχή
Η Άρνηση πληρωμών πρέπει να γίνει μονομερώς και χωρίς καμία συμφωνία ή διαπραγμάτευση με τους δανειστές μας.

Η Στάση πληρωμών έχοντας την ίδια κυβέρνηση, θα οδηγήσει πολύ σύντομα στην χρεωκοπία ξανά!

Η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα δεν σημαίνει επιστροφή στην δραχμούλα του Σημίτη αλλά σε μια δραχμή που θα ελέγχεται και τα τυπώνεται από το Ελληνικό κράτος και όχι μια ιδιωτική τράπεζα όπως η Τράπεζα της Ελλάδος ή η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στην προκειμένη περίπτωση

Η ΕΕ. και διάφορα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κάτω απο μυστικές διαβουλεύσεις με την Ελληνική κυβέρνηση, επεξεργάζονται την επιστροφή στην δραχμή ως κατοχικό νόμισμα με μια τεράστια υποτίμηση που θα θυμίζει σε μεγάλο βαθμό την λεγόμενη Ράλικη Δραχμή, οπού χρειαζόσουν 1000 δραχμές για μια φρατζόλα ψωμί. Αυτού του είδους την δραχμή δεν την θέλουμε και πρέπει να την ξεχωρίζουμε από το εθνικό νόμισμα που προτείνουν όλοι οι ανεξάρτητοι οικονομολόγοι και αναλυτές επι του θέματος.


Στους ηλίθιους που μας λένε ότι εαν επιστρέψουμε σε εθνικό νόμισμα θα έρθουν και θα μας αγοράσουν τζάμπα, απαντάμε: Εσείς δεν είστε που λέγατε ότι εάν βγούμε απο το ευρώ θα καταστραφεί η ευρωζώνη και θα αφανιστεί το ευρώ; Άρα πως θα μας αγοράσουν; Και δεύτερον (και σοβαρότερον επιχείρημα) προφανώς και πρέπει να υπάρξει έλεγχος της ροής κεφαλαίων και της αυστηρής φορολόγησης της ροής των κεφαλαίων ή ακόμα και έλεγχος του πόθεν έσχες των χρημάτων.



Υπάρχει και συνέχεια...
Το χειρότερο λοιπόν σενάριο για τους Γερμανούς, που βρίσκονται από πίσω τους και μας απειλούν με αποβολή από το Ευρώ— είναι να ζητήσει η ίδια η Ελλάδα αφού πραγματοποιήσει μονομερώς στάση πληρωμών και έξοδό από τη ζώνη του Ευρώ στη συνέχεια να δρομολογήσει τις διαδικασίες για την είσπραξη των πολεμικών αποζημιώσεων και του κατοχικού δανείου από την Γερμανία. Για αυτό αναφέρουμε συνεχώς την ανάγκη ύπαρξης μιας Πατριωτικής πολιτικής ηγεσίας, που θα προτάξει τα συμφέροντα του λαού και με αυτόν τον τρόπο θα αποδώσει και ένα είδος (λιγοστής) δικαιοσύνης προς τα πρόσωπα που υπέφεραν την περίοδο της κατοχής. Διοτί..."λαός που ξεχνά την ιστορία του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει".
Ελπίζουμε να αρχίζετε να αντιλαμβάνεστε τι ακριβώς είναι αυτό που τρομοκρατεί τους τραπεζίτες... τους Eβραιαμερικάνους της goldman sachs οι οποίοι κινούν τα παγκόσμια νήματα της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Τι είναι αυτό που τους αναγκάζει να βάζουν Γερμανούς, Γάλλους και Αμερικανούς να "προσφέρονται" να βοηθήσουν την Ελλάδα. Τους τρομάζει μια παγκόσμια νομισματική κρίση, η οποία μπορεί να εμφανιστεί από μια ελληνική νομισματική "εκτροπή". Μια κρίση, η οποία θα είναι ολέθρια, αν το "πετυχημένο" αρχικό παράδειγμα της Ελλάδας το ακολουθήσουν κι άλλοι …Πολλοί άλλοι, εφόσον το Ευρώ έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα συγκεκριμένων ευρωπαϊκών κρατών και τραπεζιτών και όχι τα συμφέροντα λαών της Ευρώπης.

73 σχόλια:

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Aρθρογραφε, τι ωραια που τα λες, νομιζοντας και ολοι εμεις,που σε διαβαζουμε,μαζι με εσενα, πως ζουμε σε εναν αγγελικα πλασμενο πλανητη.
Μερικες φορες σκεφτομαι και λεω: μα τοσο ανιδεοι ειναι ολοι τους που κανουν τετοιες ωραιες σκεψεις;
Μα δεν βλεπετε ποιοι μας κυβερνουν; Πως οποιο κομμα και να βγει θα ειναι ελεγχομενο απο τους νεφελιμ;(αυτο ειναι δικο μου υποσυνηδειτο μυνημα),τους αμερικανους; Τον Σορος; Τον Ροκφελλερ; Το κεφαλαιο; Τις Τραπεζες; Τις πολυεθνικες; Πως στην ουσια ποτε δεν ειμασταν στην πραγματικοτητα ελευθεροι; Πως μας εκαναν να νομιζουμε σαν αληθεια οτι θελουν αυτοι που μας ελεγχουν; Ποιοι μας ελεγχουν στ'αληθεια;
Αυτοι, που θελουν να νομιζουμε, και να γνωριζουμε, δηλαδη,αυτο που αποφασιζουν τα αφεντικα μας.
Τι κανετε για αυτο;
Οα πατε κοροιδα να ψηφισετε παλι ενα δικο τους ελεγχομενο κομμα, και μετα παλι τα ιδια και χειροτερα.
Και εσεις σαν εξυπνοι που εισαστε, θα περιμενετε να σας σωσουν οι συνδικαλισταδες, ποσο κοροιδα εισαστε στ'αληθεια εσεις που τα πιστευετε ολα αυτα.

Ανώνυμος είπε...

1.44 Ουστ απο εδω λοιπον μιας και ολοι ειναι "ανιδεοι" εκτως απο εσενα. Τι κανεις λοιπον εσυ η διανοια με εμας τα προβατα; Αντε κανε παρεα με τις αλλες διανοιες. Τι, μηπως δεν σε παιζουν γιατι εισαι τουβλο;

Αντε πισω στο ξυπνηστε ρε που σε εχουνε παρει χαμπαρι τι ρολο βαρας και μην μας τα πρηζεις εδω. Τι εγινε, σε εκαναν τοσο ξεφτυλα στο ξυπνηστε που τριγιρνας απο blog σε blog λεγοντας τους αλλους ανιδεους και προβατα;

Ασε μας ρε μεγαλε, πηγαινε αλλου να πουλησεις τα βιβλιαρακια σας..

Ανώνυμος είπε...

1:53 ΠΑΙΞΕ ΑΛΛΟΥ.
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ.
ΜΟΡΦΕΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.
ΠΑΤΑ...ΜΗΤΣΟ ΘΕΛΩ ΦΡΑΓΚΑ...
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

διανοια ε; ο Μορφεας ε; Αυτος που οταν τον ταπωνουν γραφει σαν ανωνυμος βριζοντας ε; αυτος που βαζει σχεδιακια με κwλο δαχτυλα οταν τρωει ταπες ε; ο απολιτιστος ε;
Ε οχι, δεν νομιζω.. γιαυτο δεν τολμαει να γραψει πουθενα σχολιο και ολοι τον δουλευουν..
Αντε μορφεα, περαστηκα σου μπακαλιαρε!!

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ


........ZOYME ΣE ENAN KOΣΜΟ ΜΑTRIX;........

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ" ΠΟΥ ΔΕΧΩΜΑΣΤΕ;

Όλοι έχουμε ακούσει για το συνειδητό και το υποσυνείδητο. Το υποσυνείδητο είναι μια αποθήκη πληροφοριών από την οποία αντλούμε εικόνες ήχους κτλ για να αποκωδικοποιήσουμε κάτι. Π.χ. σπάει ένα γυαλί, τα ηχητικά κύματα τα οποία λαμβάνουν τα αυτιά μας τα στέλνουν στον εγκέφαλο για αποκωδικοποίηση, ο εγκέφαλος τρέχει στην αποθήκη (υποσυνείδητο) βρίσκει τον ίδιο ήχο ή παραπλήσιο από την data base και σχηματίζει την εικόνα ότι είναι ένα γυαλί που έσπασε. Ο Σωκράτης στον "Φαίδωνα" μας δίνει ένα ανάλογο παράδειγμα με την όραση και την οπτική ισότητα.

Αυτά συμβαίνουν σε επίπεδο αισθητού δηλαδή ύλης, τι γίνεται όμως σε επίπεδο νοητού, δηλαδή καταστάσεων, γεγονότων κτλ;

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν εδώ και πολλά χρόνια ότι ο μέσος άνθρωπος ζει και αντιδρά 95% με το υποσυνείδητο και 5% με το συνειδητό, αυτό δημιουργεί μια καλή ερώτηση: τελικά ζούμε σε έναν υποσυνείδητο κόσμο; (δηλαδή σε ένα Matrix?), επίσης τι θα συνέβαινε αν κάποιοι οι οποίοι γνώριζαν τον μηχανισμό αυτόν, δημιουργούσαν και γέμιζαν με συγκεκριμένες ασύμμετρες εικόνες το υποσυνείδητο μας με σκοπό την επιβολή των σχεδίων τους...; θα συνέβαινε αυτό που ήδη συμβαίνει...

Τα σχολεία Πανεπιστήμια κτλ δεν μας μαθαίνουν τον μηχανισμό με τον οποίο εμείς μόνοι μας θα διακρίνουμε την αλήθεια από το ψεύδος, αλλά μας μαθαίνουν έτοιμες γνώσεις-έννοιες τις οποίες κάποιοι άλλοι έχουν ορίσει γι εμάς, αυτό σημαίνει ότι οικειοποιούμαστε ξένες ιδέες άρα και ξένη προσωπικότητα. Παράδει γμα αν σε μια πόλη (κράτος) κυβερνάει ένα συγκεκριμένο πολίτευμα ο κόσμος μαθαίνει ότι αυτό είναι το σωστό π.χ. Κομμουνισμός σε χώρες όπως ΕΣΣΔ, Πολωνίες, Ρουμανίες, Αλβανίες, Βουλγαρίες που ο κόσμος "νόμιζε" ότι αυτό το πολίτευμα ήταν το σωστό. Εδώ μαθαίνουμε ότι το σωστό είναι ο Σοσιαλισμός και ότι οι Χουντικοί ήταν κακοί και αντίστοιχα (διάλογος Σωκράτη και Θρασύμαχου στην "Πολιτεία" περί δικαίου και πολιτεύματoς.

Το αντικλείδι

Την πραγματικότητα-αλήθεια όμως υπάρχει τρόπος να την προσεγγίσουμε, διότι μπορεί να λένε μερικοί ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική για τον καθένα ανάλογα τις γνώσεις και την νοημοσύνη του, παρόλα αυτά υπάρχει μια παγκόσμια πραγματικότητα-αλήθεια η οποία λειτουργεί απόλυτα μαθηματικά όπως άλλωστε και ολόκληρη η δημιουργία. Ο μηχανισμός αυτός γίνεται ορατός από τα Πλατωνικά κείμενα, στα οποία ο Σωκράτης χρησιμοποιεί συγκεκριμένες μαθηματικές μεθόδους για την εύρεση της αλήθειας και τον ξεχωρισμό της από το ψεύδος! βασίζεται στο root των μαθηματικών δηλαδή το 0/1, αυτό που είπε αργότερα ο Αριστοτέλης ως "εξίσωση των αντιθέτων".

Ο Σωκράτης στην απολογία του αναφέρει ότι δεν ήταν δάσκαλος και ότι δεν δίδαξε ποτέ τίποτα κανέναν, δεν είχε μαθητές αλλά συνομιλητές, τι εννοούσε; ότι δεν έδωσε έτοιμη γνώση, αλλά έδειχνε τον τρόπο με τον οποίο ο συνομιλητής μόνος του θα δει τον εαυτό του (γνώθι εις εαυτόν), θα ξεχωρίσει το αόριστο από το ορισμένο, θα διακρίνει και θα ξεχωρίσει τις αντίθετες έννοιες που πριν είχε σε σύγχυση μέσα στο μυαλό του, οπότε και την αλήθεια από το ψεύδος. Η επίπονη διαδικασία που υπέβαλε ο μαθητής στο να κοιτάξει μέσα στον εαυτό του (γνώθι εις εαυτόν) παραλληλίστηκε με τους πόνους της γέννας, η εύρεση της αλήθειας ως γέννεση και η μέθοδος αυτή του Σωκράτη ονομάστηκε "μαιευτική".

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Εδώ μας αποκαλύπτουν οι πρόγονοι μας λίγο πολύ, ότι η ζωή μοιάζει σαν σπείρα, αν την κοιτάξεις από κάτοψη μοιάζει σαν κύκλος αλλά αν την κοιτάξεις από άλλη οπτική βλέπεις και τις διαβαθμίσεις της εξέλιξης (εξέλιξη="εκ του έλικος" δηλαδή DNA).

Ο Σωκράτης το πρώτο πράγμα που έκανε πριν ξεκινήσει μια συνομιλία ήταν να ορίζει τις έννοιες, διότι δεν ήταν δυνατόν να αποκαλούμε κάποιον ή κάτι "καλό" ή "κακό" εφόσον δεν γνωρίζουμε τι είναι "καλό" και τι "κακό". Με την μέθοδο των αντιθέτων (0/1) όριζε τις έννοιες, τις έκανε "reserved words", και προχωρούσε στην εύρεση της αλήθειας χρησιμοποιώντας και το If/else, δηλαδή έφτιαχνε το πρόγραμμα. Π.χ. δεν μπορεί κανείς να πει "ένας νάνος 3 μέτρων" διότι έχουμε ορίσει ότι ο νάνος είναι το πολύ 1 μέτρο και ο γίγας 3 μέτρα, οπότε "νάνος 3 μέτρα" είναι αντίθετες έννοιες άρα υπάρχει ψεύδος.

Ο Σωκράτης ήταν ο πρώτος ο οποίος απέδειξε μαθηματικά ότι "η κακία είναι άγνοια" διότι αν τα ανθρωποειδή που χρησιμοποιούν την κακία για να "ανέβουν" κοινωνικά και οικονομικά, κατανοήσουν την πραγματικότητα θα διακρίνουν ότι οι προσπάθειες τους είναι μάταιες, όχι στον υλικό κόσμο αλλά στον ευρύτερο νοητό ο οποίος κατ επέκταση επηρεάζει και τον υλικό.

Αν σήμερα λοιπόν αυτοί οι κάποιοι χρησιμοποιούν το υποσυνείδητο για να μας γεμίσουν λανθασμένες εικόνες εμείς αντιστεκόμαστε με την Σωκρατική λογική ευρέσεως της αλήθειας όπως υπάρχουν στα Πλατωνικά κείμενα.
.................................................
.......................
...AORATOS...

θα ηθελα να σου ζητησω να μην γραφεις μεσα σε θρησκευτικες αναρτησεις.
Ασε να αλωνιζουν μονα τους τα μασονακια.
Χωρις αντιλογο.

Ανώνυμος είπε...

Ωχ αρχισε το τρολλαρισμα παλι..
Ετσι ειναι αυτα.. πονος..

Ελα βαλε μας και αποσπασματα απο τα καινουρια του λιακο να τρεξουμε να τα παρουμε!!!
Ποσα παιρνεις ηθελα να 'ξερα ομως..
Και τι κανεις εσυ η διανοια με εμας τα προβατα παλι δεν καταλαβαινω, μαζοχα εισαι;

Ανώνυμος είπε...

Ela morfea sou exoume mpananaaaaaa haha ha ha ha a re geloie typeeeee!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΡΦΗ ΕΠΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΟΥΤΖΟΥΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΤΥΠΩ ΑΛΛΥΠΗΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ;
ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ.
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Υποσυνειδητα Μυνηματα
υποσεινηδητα μηνυματα ειναι παντου!.flv
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HVLeVTa-7UE
http://www.youtube.com/watch?v=scLfDj96K2U

........................
Προκαλεστε με κι αλλο. Το θελω!

Ετσι με κανετε και ψαχνω να δωσω οτι βρισκω και κρινω οτι αξιζει.
Αντε γιατι αρκετα σταματησα να ψαχνω καινουριες πληροφοριες.
Αυτο θελω να με κοντραρετε, και να ψαχνω και να δινω περισσοτερες γνωσεις.

Ανώνυμος είπε...

Α ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ.
ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ;
ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝΕ ΛΗΞΕΙ.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ.
ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ.
ΝΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΑΓΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΙ/ΕΣ.
ΞΕΡΕΙΣ ΚΛΩΝΕ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Δεν απαντάς ομως στα παιδιά. Γιατί αγορίνα μου μας τα πρήζεις; Γιατι ασχολήσαι με προβατα που βρίζεις και προσβάλεις;;;
Γιατι δεν κάνεις παρέα με τις διάνοιες και εσύ; Τι έγινε δεν σε παίζουν;;;;;

Ασε μας εμάς τα ζώα και ασχολήσου με άτομα του δικού σου επιπέδου επιτέλους!!!

Ακομα και αρθρο ειδικά για εσενα και τα αλλα τρολλ ανεβάσαμε και εσυ εκεί, την γελοιότητα σου!
Λες και δεν έχεις καθόλου μυαλό να καταλάβεις... τσκ τσκ τσκ.. δεν την περίμενα τετοια χαζομαρα απο μια διάνοια...

Ανώνυμος είπε...

εσεις,μαζι και οι μπλογκο-αρθρογραφοι(και φυσικα ο μορφεας/καληνυχτας,με τον αορατο),καθεστε και σχολιαζετε σε καθε αρθρο και νομιζετε οτι θα αλλαξετε τον κοσμο....μαλιστα....ρε cyber-ανθρωποι!!!βγειτε ρε πρωτα λιγο εκτος δικτυου και μετα ζητηστε αλλαγη!!που θα επαναστατησετε ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!!η αλλαγη που ζειτατε ειναι για την πραγματικη ζωη,οποτε πρεπει να την ζητησετε στην πραγματικη ζωη!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβες 3.44 δεν επαναστατουνε.
Περιμενουνε και υπομενουνε τα παντα γιατι λεει θα ερθει ο πολεμαρχος του θεου απο τον ουρανο να τους σωσει!!!!! ακουυυυυυυς;;;;;

Ετσι δασκαλευει το πιονι της νεας ταξης ο λιακο. Καθηστε αραχτοι, αφηστε τους να κανουν οτι θελουν και μην σας νοιαζει, δεν μπορειτε εσεις να κανετε τιποτα. Περιμενετε βοηθεια απο τον πολεμαρχο του θεου που ερχεται!!!
Ειναι να τρελαινεσαι!!!

Και εχουμε τα προβατακια που νομιζουν οτι ο λιακο ειναι ο προφητης και μας τα πρηζουν συνεχως!!!

Για τοοοοοοοοοοοσο μυαλο μιλαμε φιλε μου...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ 3:44 ΟΤΑΝ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΙΝΕΡΝΕΤ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ;
ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚ.Α;
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

ΜΟΡΦΗ ΓΕΛΑΣΑ.
ΑΚΟΥ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ.
ΡΕ ΣΥ ΓΕΛΑΩ ΜΟΝΟΣ.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΧΩ ΧΑΜΕΝΑ;

Ανώνυμος είπε...

αφου τοτε δεν ζεις στην πραγματικη ζωη,μην ζητας πραγματα για την πραγματικη ζωη,ζητα μονο για το υπερπεραν....αλλα τι λεω!!εκει τα εχει ολα!! μαζι με τα zanax και τα tavor....

Ανώνυμος είπε...

3.49 αυτα τα ατομα πληρωνονται απο τον λιακο για να κανουν διαφημηση.
Υπαρχουν και φορουμ που τους ξεβρακωνουν και λενε και τις τακτικες που ακολουθουν. Γιαυτο ο μορφεας ποτε δεν κανει ανταλαγη αποψεων, γιατι δεν του επιτρεπεται. Δεν τους αφηνει ο λιακο γιατι γινονται ξεφτυλα. Μολις τα βρουν σκουρα, γραφουν οτι να ναι, κανουν paste ολη τη σαβοθρα του λιακο, βριζουν (χυδαια πολυ! Τοσο που απο εκει και μονο καταλαβαινεις το επιπεδο των χιμπατζηδων) και σχολιαζουν με διαφορετικα ονοματα υποστηριζοντας τον εαυτο τους.
Για αυτους τους λογους τους πηρανε και χαμπαρι απο αλλα μπλογκ και τους ριξανε ακυρο. Οπου γραφουν σε αλλα μπλογκ τους κανουν ξεφτυλα και συνεχεια τους ταπωνουν.

Ψαξτο λιγο το θεμα και θα δεις πως οτι λεω ισχυει 100%.

Ειναι ολα στο ιντερνετ.

Μην δινετε σημασια λοιπον στα κολπα του μαφιοζου του λιακο.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΥ 3:55 ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΖΗΤΩ;
ΑΣΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟ.
ΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ ΖΗΤΩ.
ΜΟΝΟ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

η απόλυτη απόδειξη για τους χημικούς ψεκασμούς cHEMTRAIL

http://www.youtube.com/watch?v=0LjK7QeBCmE&feature=g-vrec

...............
Apollo 20 Alien spaceship on moon! 'HOAX'

http://www.youtube.com/watch?v=RPhulYQrjkg

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΑΚΟΥΕΙ;
ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΧΘΕΣ.
ΑΝΕΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΣ.
ΕΤΣΙ;
ΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Ειδες λοιπον φιλε πως οταν λεω οτι το γυριζουν στα ασχετα κατι ξερω;;
;) Ευτυχως που με το διαδυκτιο πια μπορουμε και ενημερωνουμε πολιτες και αυτες οι σαυρες γινονται ξεφτυλα.. Προσοχη λοιπον απο εδω και περα και μην ασχολησαι με πουλημενους

Ανώνυμος είπε...

Αι σαλάγατα ουρέ κι σε σας

Ιδο κριφτικατι ουρε παιλου ζαγαρια ;

Μπρρρρρρρ

Νομιζιατι ουρε οτι δεν θα σας ξυτριπονα ;


ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Ένα καλησπέρα και απο εμένα έμινα στον δρ΄λομο να διαβάζω κάποια σχόλια .

Που σε βρε καρντάση;

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΤΣΟΠΑΝΙ ΑΚΟΥ...ΣΑΡΑΝΤΑ Μ΄ΝΙΑ ΜΙ ΚΥΚΛΟΥΣΑΝ...
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΟΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΧΑΘΗΚΑ.
ΦΙΛΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΠΗΓΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ.
ΜΟΝΟΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΣΕ ΑΠΑΝΤΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΑΚΟΥ...ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΗΘΩ... ΠΑΝΟΥΣΗΣ..
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.
ΑΙΝΤΕ ΜΩΡΕ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Όχι ρε φίλε και παρεξηγήσεις ,απλά κάποιοι που δεν είχαν ιδέα τι τους γίνεται νόμισα πως θα πάρουν το βραβείο του "εξορκιστή" .

Άστους να μαθαίνουν .

Ρε βλάχε που ξετρύπωσες εσύ ;

Ωραία αφιέρωση τους έκανες του Βλάχου ΑΟΡΑΤΕ αλλά

έχει παραπάνω από αυτά
που κυκλώνουν τα τραγιά
και τα βλέπει ο κακομοίρης
και σαλεύει σαν καρμίρης

Μα κάνει καμιά τρέλα
και το παίξει με κορδέλα
βλέπω να τον παίρνει η βλάχα πρέφα
και να τον πιάνει με την βέργα . :)


ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Μην ακούς εσύ τι λέμε την Γκόλφω και τα μάτια σου .

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ.
ΕΧΩ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΧΑΛΙΑ ΟΛΑ.
ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΠΑΙΧΤΟ ΟΜΩΣ.
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ.
ΟΥΦ.
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Ίσα ρι που θα μτηνπιτε βρουμοσκλα

πιον κουραδευετε ουρε πνα σας παρ κι να σας σικοσει

μυαλοσακατιμενα

Άντε ουρε ΑΟΡΑΤΕ δεν θα βρις κι σι καμια γκολφου θα σε πο εγο παλοιυζαγάρ
θα τσι πο ουρε να σε βαλ τα διο ποδια σι ενα παπουτσ

κι συ ουρε Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν θα σε βάλου να σι τραβίξ κουτουλια ου παντελισ του τραί να σι δοσι να κααταλαβις

Ουφ που ιμπλεψα οθ βλάχους


ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΤΣΟΠΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ.
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ.
ΑΠ΄ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΑΜΕ.
ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.
ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ.
Ε;
ΘΑ ΜΕ ΜΑΛΩΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΗΣΥΧΙΑ.
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΩ.
ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά το άρθρο τώρα το έργο χαρακτηρίζει τον δημιουργό του.

Ένα πολύ ωραίο άρθρο .

Και θα απαντήσω με έναν στίχο που έγραψε κάποιος φίλος κάποτε για αυτήν την κατάσταση που βιώνουμε

Δεν έχουν αυτοί << πολιτική >>
και μην τους συλλογάσε
είναι Εφιάλτες και θαρρείς
πως δεν θα τους απαντάσθε ;


Δεν έχουν αίμα οι οχτροί ,
μην έχεις αυταπάτες,
αυτοί που μας κατσικώθηκαν
δεν φεύγουν με αγάπες .

Θέλουν το αίμα να κιλά
να βλέπουν να πεθαίνουν
και μέσα από τις ψησταριές
συλύπηση να θέλουν .


Είναι γιορτή για όλους αυτούς
το κλάμα του εργάτη
<< δούλευε μωρέ κακορίζικε
δούλεψε ρε ακαμάτη >> .


ΓΑΠ


Έχω παιδιά, δισέγγονα
προίκα να τα προικίσω,
δούλεψε ρε ζωντόβολο
αλλιώς θα σε σβήσω .


Σ'αυτήν την χώρα κατοικούν
μόνο διεφθαρμένοι,
δουλέψτε γιουσουφάκια μου
τίποτε δεν σας μένει .

Εγώ και τον αγώνα σας
δικαίωση θα δώσω
και τον βραχνά της πτώχευσης
θα σας τον εμπεδώσω .


Δουλέψτε ακαμάτηδες
σκύψτε διεφθαρμένοι
εσείς και η Ελλάδα σας είσαστε
οι χαμένοι .


Και ο λαός :


Σαν είσαι εσύ Πορδυπουργός
εμένα δεν με νοιάζει
εσύ << έχεις τα κόλλυβα >>
εσύ και το μαράζι .

Σαν θα << ξυπνήσει ο Έλληνας >>
θα τρέχεις να σωθείς,
την ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν
μα ΤΟΝ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ουδείς .


ΣΩΤΟΣ

Eγώ έχω καταθέσει πολλές φορές την άποψη μου ότι η πορεία μας εντός ευρώ μόνο ευημερία δεν υπόσχεται .

Όσο παραμένουμε είναι προς όφελος των δανειστών μας .

Θα φτάσουν μια χώρα να την ξεπουλήσουν έναντι πινακίου φακής οι ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΜΑΣ ,
αυτοί οι περισπούδαστοι ΕΦΙΑΛΤΕΣ , ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ και ΤΥΧΑΡΠΣΤΟΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ .

Τρέχουν να προλάβουν τώρα που ο τροχός γυρίζει.

Δεν έχουν πολύ καιρό ακόμη μπροστά και τρέχουν τις εξελίξεις ξεπουλήματος οι ΞΕΠΟΥΛΗΤΑΔΕΣ.

Ως αλλόφρονες χαράζουν σχέδια πάνω στην άμμο και το βράδυ με το αεράκι σβήνονται τα σχέδια .

Εμείς πρέπει να πράξουμε τα αυτονόητα και μαζί με το αεράκι που του χαλάει τα σχέδια να πάρει και αυτούς και να τους σηκώσει .

Το παιχνίδι ήταν στημένο από την αρχή με την βοήθεια των Γερμανών να φανεί το κακό παιδί η Ελλάδα και να σπρωχτεί στην εξαθλίωση και στον κατακερματισμό.

Να τραβήξει το βαρύ φορτίο του σαμποταρίσματος του ευρώ και να διωχθεί ο Έλληνας ως προδότης , θαμώνας της καφετέριας , φοροφυγάς , διεφθαρμένος , κοπρίτης, αντιπαραγωγικός , μικροαστός , τεμπέλης κ.α


Έτσι το βάρος θα πέσει στον Έλληνα και στην Ελλάδα , για την κατάσταση που θα περιέλθουν και οι δανειστές μας, που τρέχουν να προλάβουν την υφαρπαγή της Ελληνικής Δημόσιας περιουσίας για να τους έρθει πιο βολικό το κούρεμα από την ελεγχόμενη πτώχευση που υποβάλουν την Ελλάδα .


Και στο τέλος θα ζητάνε και τα ρέστα βαφτίζοντας τα τοκοχρεολύσια ως μη αποσβέσιμα από την χώρα που επτώχευσαν επίτηδες για να καλύψουν τις αδυναμίες του ευρώ .


Σε ένα σχέδιο που είναι εδώ και πολύ καιρό σχεδιασμένο πρέπει να αντιδράσουμε .

Πρέπει εμείς να βάλουμε φρένο σε αυτήν την κατηφόρα για τί οι ΞΕΠΟΥΛΗΤΑΔΕΣ και οι ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ εώς ότου να είμαστε ξένοι στον ίδιο μας τον τόπο και να έχουμε μόνο υποχρεώσεις και όχι δικαιώματα .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

........ΜΟΡΦΕΑΣ........ είπε...

Xαιρετω την παρεα,....αρχισα να σε κατανοω....
και τωρα δεν μιλαω στα μασονακια.

ΕΛΕΥΣΙΣ 5 - Η τελευταία προειδοποίησις
http://www.youtube.com/watch?v=WwtrZFmK2Bg
…………………………..
The Greatest NASA secret! Part 3 ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΑΣΑ 3

http://www.youtube.com/watch?v=hvtwocIY5pE&feature=related

Ανώνυμος είπε...

ΑΟΡΑΤΕ

Κατσι ρι κατσιβελ να ρθι ι γκαβουβδουμαδα κι θα σι πο εγο

Θα κουτουλας σαν τα τραγια που κανουν χαρες


ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΥ ΤΣΟΠΑΝΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.
ΣΕ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ.
ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ.
ΚΑΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ.
ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ.
ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΠΩ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

ουρε τι γραφις αυτου μου ρθε σαιτια στου μυαλου
άι εγο να σι διαβάσου

καλιτερα ορε να παο για να αρμεξου παρα να ξεσιλοτιαστο με τοσου διαβασμα

ΜΟΡΦΕΑ

Ουρέ μίπος εινι απου κανενα πανυγηρ ;

αυτου ουρε που μα γραφς λεου γιατι ιμενα μα ερεσουν μονο τα χαβαλιτζιδικα

Που ξεβρου ιγο απου NASA εχι καμια σχεσι μι τιν μασα μιπους ειναι ξαδερφια ;

ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Που πας ουρε ζαγαρ κατσι κατου θα σι πο κι αλλα

ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΙΣ

Ανώνυμος είπε...

........ΜΟΡΦΕΑΣ........

Που είσαι ρε φίλε;

Πήρε φόρα ο βλάχος και μας σακάτεψε όλους , ας το καλό του, καιρό έχω να γελάσω τόσο .


Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

EΣΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΣ!!!!!!!!!!
ΤΙ ΚΡΙΜΑ !!!!!!!!ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ
ΣΕ ΟΤΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Καλα τα λεει ο 5.41, ο μεγαλυτερος ηθοποιος εισαι μορφεα. Αντε τωρα μαζι με ολες τις σαυρες και τα νεφελιμ ξανα στις τρυπες σας. Σας πηραμε χαμπαρι ξεφτυλες.
Τωρα καθομουνα και διαβαζα σχολια σας σε αλλο μπλογκ (ξερεις σε αυτο που σου δωσανε τα παπουτσια στο χερι) και ειδα ποσο χαμηλα μπορει να πεσει καποιος για λιγα ευρωπουλα.. α ρε ξεφτυλα

Ανώνυμος είπε...

18 Δεκεμβρίου 2011 6:29 μ.μ.

Σίγουρα εσύ είσαι ένα από τα τρολ που ξέφυγες από εκείνο το κολομπλόκ και ήρθες εδώ να το παίξεις διασώστης .

Ουστ απο εδώ γκαραγκιόζη .

_ΣΩΤΟΣ_

Ανώνυμος είπε...

Με οσα ονοματα και να γραψεις μορφεα ξεφτυλα παντου εχεις γινει...

"αυτα τα ατομα πληρωνονται απο τον λιακο για να κανουν διαφημηση.
Υπαρχουν και φορουμ που τους ξεβρακωνουν και λενε και τις τακτικες που ακολουθουν. Γιαυτο ο μορφεας ποτε δεν κανει ανταλαγη αποψεων, γιατι δεν του επιτρεπεται. Δεν τους αφηνει ο λιακο γιατι γινονται ξεφτυλα. Μολις τα βρουν σκουρα, γραφουν οτι να ναι, κανουν paste ολη τη σαβοθρα του λιακο, βριζουν (χυδαια πολυ! Τοσο που απο εκει και μονο καταλαβαινεις το επιπεδο των χιμπατζηδων) και σχολιαζουν με διαφορετικα ονοματα υποστηριζοντας τον εαυτο τους.
Για αυτους τους λογους τους πηρανε και χαμπαρι απο αλλα μπλογκ και τους ριξανε ακυρο. Οπου γραφουν σε αλλα μπλογκ τους κανουν ξεφτυλα και συνεχεια τους ταπωνουν.

Ψαξτο λιγο το θεμα και θα δεις πως οτι λεω ισχυει 100%.

Ειναι ολα στο ιντερνετ."

Ανώνυμος είπε...

18 Δεκεμβρίου 2011 6:37 μ.μ.

Άτονες λέξεις όλο μυστήριο μήπως έγινες ρεζίλι και πόνεσες τόσο πολύ που ήρθες να παραστήσεις τον προφήτη ;

Άκου να δεις εγώ δεν σε φοβάμαι οι εξυπνάδες σου αλλού και τα παιχνίδια σου .
ΠΡΟΣΕΧΕ ΔΣΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ

_ΣΩΤΟΣ_

Ανώνυμος είπε...

Με οσα ονοματα και να γραψεις ο κοσμος σε εχει καταλαβει πολυ καλα πια, δυστυχως για εσενα και τις πωλησεις βιβλιων σου...

Ανώνυμος είπε...

Τον προφητη; εγω;;;;;;;;;;;;
Ειδες που εντελως τυχαια αρχιζουν τα ασχετα; Ε ρε γλεντια.. Θελω και καλο τρολλαρισμα τωρα, ετσι για να μην διαβαζει ο κοσμος τις αληθειες..

Ποσο πιο χαμηλα μπορεις;;;;

Ανώνυμος είπε...

Mπορώ να παίξω τόσο άσχημα όσο εσύ συνεχίζεις να συμπεριφέρεσαι άσχημα και όχι δεν είμαι ο ........ΜΟΡΦΕΑΣ........ με χίλια πρόσωπα!!!!!!
Γουστάρω φασαρίες γουστάρω σαματάδες έχω να κάνω τρολιες όσο εσύ πιστεύεις ότι βρήκες ποιος είμαι
παίξε μαζί μου και εγώ θα συνεχίζω να παίζω με εσένα!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Mou apesoun ta paixnidia alles fores grafo etsi και άλλες φορές έτσι!!!!πως σου αρέσει τελικά να γράφω????

Ανώνυμος είπε...

poios tin peftei ston morfea? an einai antras me pantelonia na dosei tora telephone na ta poyme apo konta!
den eimai o morfeas, alla moy tin dinei na vrizoyn atoma poy gnorizoyn polla. loipon maga dose stigma kai erxomai na soy ksigiso to oneiro!

ONAR

Ανώνυμος είπε...

Διαγραφή χρέους η μόνη λύση ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΕΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ http://ellinonpaligenesia.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Ειδες λοιπον φιλε πως οταν λεω οτι το γυριζουν στα ασχετα κατι ξερω;;
;) Ευτυχως που με το διαδυκτιο πια μπορουμε και ενημερωνουμε πολιτες και αυτες οι σαυρες γινονται ξεφτυλα.. Προσοχη λοιπον απο εδω και περα και μην ασχολησαι με πουλημενους

Ανώνυμος είπε...

Το αρθρο ειναι αρκετα κατατοπιστικο. Οι 300 της Βουλης ειναι για φτυσιμο και πολλοι απο αυτους για κρεμαλα. Περιμενω τη στιγμη που ο λαος θα παρει τη δικαιοσυνη στα χερια του.
Ο Τζεφρυ αρχισε ηδη να φοβαται για τον ιδιο και την οικογενεια του, θελει εγγυησεις για να παραιτηθει...
Ομως ποιον να εμπιστευθουμε οτι νιωθει Ελληνας και δεν ειναι προδοτης?
ποιος θα μου πει με σιγουρια οτι θα τιμωρησει τους 300 οπως τους χρειαζετα και δεν θα τους την χαρισει για την δηθεν ενοτητα των Ελληνων?

Modestus είπε...

Ρε μυκονιάτο αγόρι μου μη το κουράζεις τα έχουμε πει ξανά και ξανά αυτά σωστά και ωραία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως τα επιβάλλεις αυτά μιας και το σαθρό σύστημα που έχουμε φυλάγεται από πραιτωριανούς και μπράβους. Αυτοί έχουν όπλα και εμείς πάμε εναντίον τους με γιαούρτια και μπινελίκια. Είδες τι κατάληξη είχαν οι απεργίες, οι πορείες, οι αγανακτησμένοι. Και όχι μόνο δεν άλλαξαν τίποτα, τουναντίον τους έκαναν χειρότερους από ότι ήταν πριν. Κοινώς οι επαναστάσεις δεν γίνονται με συνθήματα και κουπεπε. Επιβάλλονται δια των όπλων καλώς ή κακώς. Με πορδές δεν βάφεις αυγά

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ http://www.youtube.com/watch?v=Tk6ufV49ekk

Ανώνυμος είπε...

EIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΩΡΕ;
Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΕ;
ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΩΡΕ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Α!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΚΟ ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΥΠΑΝΙ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Έλα ρε φίλε τώρα σε είδα έκανα λίγο ζάπινγκ στις αναρτήσεις και βλέπω μαζεύτηκαν "πολλά" .

Δεν ξέρω από που να αρχίσω .

Χάθηκες εσύ έφυγε , ο Τσοπάνης ,έφυγε ο ΜΟΡΦΕΑΣ ,βρήκα και εγώ ελεύθερη ώρα να ασχοληθώ με την παραμετροποίηση του pc και χάθηκα μέχρι αφιερώσεις είδα αλλά δεν ξέρω ποιος τις έκανε αλλά και ξεκατινιάσματα .

Απ'ότι βλέπω εφήμερη ήταν η σοβαρότητα κάποιων.



Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΦΙΛΕ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΜΠΗΚΑ.
ΗΜΟΥΝΑ ΩΡΕΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΩ ΛΙΓΟ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΧΝΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΑΤΙΕΣ.
Ε ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝΕ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΡΙΧΝΩ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΕΡΧΕΣΑΙ.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ.
ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΛΑ;
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΥΤΗ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΣΚΟΝΗ ...ΠΕΤΡΕΣ..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΣΜΑ.
ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΑΙΝΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΓΑΥΡΑΚΙΑ ΜΟΥ.
2-0.
ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......666...... είπε...

ΑΟΡΑΤΕ,

http://www.youtube.com/watch?v=soG9CMVH2vM&feature=related
Τα παιδιά είναι εντάξει - Εξαδάκτυλος
EΠEIΔH EIMAI MAKΡYMAΛΛHS!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ.
ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΛΗΓΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ.
ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ;
Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ;
ΚΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 12.
ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΒΑΛΙΤΣΑ.
Ε!!!!
ΕΤΟΙΜΗ ΕΙΝΑΙ.
ΩΧ ΜΑΣΚΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Κ.Λ.Π
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Ο.Κ ΚΑΙ ΕΓΩ.
ΜΑΛΛΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ.
ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

AΡΜΑΓΕΔΩΝ.......καλα τα λες παρτα απ την αρχη και μην μπερδευεσαι οι αφιερωσεις με τα ξεκατινιασματα τι σχεση μπορει να εχουν?Μαζευε της αφιερωσεις για να δεις το πορτραιτο που τωρα δεν μπορεις

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ.
ΚΡΑΤΑΤΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ... ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......666...... ΜΟΡΦΕΑΣ

Περιμένω μια απάντηση σε ένα θέμα που προέκυψε από αναγνώστη σχολιαστή .

Μέχρι τότε δεν ξανασχολιάζω ούτε και πλέον θα αρθρογραφώ .

ΑΝΤΙ-ΝΕΑ-ΤΑΞΗ-ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Και εγώ θα ήθελα μια τοποθέτησή σας επί του θέματος :


http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/codex-alimentarius.html?showComment=1324232493281#c5950981070568257949



Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...


Διάβασε λίγο τι ειπώθηκε για "εμάς" που γνωριστήκαμε μέσω ενός άψυχου pc, στο λινκ που έδωσα και γιατί "κάποιοι" μας θεωρούν ομάδα ηλιθίων και θα δεις .

Κάποιοι πεθαίνουμε όταν πεθαίνει και η περηφάνια.

http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/codex-alimentarius.html?showComment=1324232493281#c5950981070568257949

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΚΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΩΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ.
ΣΤΑ ΑΡΚΙΝΤΙΑ ΜΟΥ.
ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ.
...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

...ΑΟΡΑΤΟΣ...

Υπάρχουν και άλλα μπλόκ και σίγουρα θα βρεθούμε ξανά .



Αλλά δεν θα ήθελες να ακούσεις μια φορά και την τοποθέτηση του

ΑΝΤΙ-ΝΕΑ-ΤΑΞΗ-ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ;



Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

mary είπε...

Ένας από τους λόγους που μπήκα εδώ μέσα, είναι ότι εδώ σχολιάζει ο εξωκοσμικός και όλη η ανεξάρτητη παρέα που ξεφεύγει από το κοινότυπο δήθεν, και αυτό το γουστάρω πάρα πολύ, γιατί είναι αληθινό και φευγάτο!
Παιδιά συνεχίστε...
όπως το τραγούδι...http://www.youtube.com/watch?v=g0OgoySjNCM&feature=related
Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω...ΣΤΡ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΊΣΚΑΚΗΣ

....ΜΟΡΦΕΑΣ.... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
....ΜΟΡΦΕΑΣ.... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Φίλε αρθρογράφε ξέχασες και την άμεση αποχώρηση απο τον παγκόσμιο οργανισμό εμπορίου που θέλει σώνει ντε και καλά να μας επιβάλλει τα μεταλλαγμένα δηλητηριώδη παραγωγα τους.Κατάργηση και τπυ προσφάτως ψηφισθέντος κώδικα τροφίμων.CODEX ALIMENTARIUS

Ανώνυμος είπε...

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν
.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
.
.
Γιατί έδιναν όλα αυτά ;

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να μάθετε ;

Κύριοι επικριτές που νομίσατε ότι θα μας κάνετε να τα παρατήσουμε γιατί σας φωνάζαμε όταν βρίζατε τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ;;;

Πάμε να σας το πω για τελευταία φορά .


ΡΕ MacGyver

Ρε εσύ δεν είσαι που βρίζεις Χριστό και Παναγία και κατά τα άλλα δεν βγαίνει κανένας από τους συντρόφους σου να αντιλογήσει με εσένα στο θέμα των υβρεολόγιον κατά του Χριστιανισμού .

Πόσο καιρό ρε ξερατό νομίζεις ότι θα κρύβεσαι εσύ και οι όμοιοί σου ;

Που πας ρε Καραμήτρο και μας τα έκανες σαν καρπούζια ;

Άντε ρε απο εδώ κρυπτοαδερφές της δεκάρας που θέλετε να έχετε και λόγο .

Σε πόσα μπλόκ εσύ και οι όμοιοί σου κάνετε τα ίδια βρίζοντας Χριστό και Παναγία και πουλώντας μας νέα Καζάκικη Δημοκρατία ;

Άντε μέσα γρήγορα στην Μασονική Στοά που ξεφυτρώσατε και νομίζατε ότι θα κρύβεστε για πάντα απο το φως της αλήθειας .

ΡΕ ΟΥΣΤ.............



http://ksipnistere.blogspot.com/2011/11/blog-post_528.html
6 σχόλια:
MacGyver είπε...
ΜΠΑΑΑ, ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ.
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΝΕ ΕΚΤΡΩΣΗ...
ΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΑΑΑΑ
28 Νοεμβρίου 2011 10:46 π.μ.




MacGyver είπε...
ΞΕΡΩ ΚΙΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ;

ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΤΩΜΑ..
ΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΑΧΑ
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ....
28 Νοεμβρίου 2011 3:51 μ.μ.

Η εκδίκηση για τους υβριστές της ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ ειναι πολύ γλυκιά .

Αριστοφάνη χαιρετίσματα στον Δημήτριο εκ Θεσσαλονίκης και στον Αριστοτέλη σκούπρο .

εεεε ΤΟΥΡΚΟΣΠΕΡΜΑ

Που πούλησες φύκια για μεταξωτές κορδέλες .

Σε κάποιους σας μιλούσα για :

καιροί δοτοί
καιροί δοτών ανθρώπων

Αλλά ...........

ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν