Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

KAZAKHΣ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ


Αδωνι θέλουμε το σχόλιό σου.

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντι νεα ταξη βαλτε σας παρακαλω ολοκληρη την ομιλια στ περιστερι αν μπορειτε βεβαια

Ανώνυμος είπε...

Ο Καζάκης χθες βράδυ έπεισε με τον απλό του λόγο.Δυό τρεις φορές είπε Ρε παιδια //είναι απλή ριθμητική//
και αιτιολόγησε γιατί τον Βαρουφάκη τον είπε ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗ
επίσης αιτιολόγησε το λάθος που κάνει ο Μαδιάς με την Τράπεζα Ελλάδας,τι να πούμε όταν αιτιολογείς ΠΕΙΘΕΙΣ και τους πιο δύσπιστους.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΣE ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤO ΑΝΤΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ BLOG ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

Μου φάνηκε ή δεν μίλησε καθόλου για πόσους πρέπει να σπρώξουμε "με το καλό" προς την έξοδο.. 2εκ και είναι μήπως να τους πάρουμε και εισιτήριο για τις μπαχάμες;;; Συγνώμη.. Ακουσα ολόκληρο το αποσπασμα.. Δεν με πείθει.. Το 80% + τους θέλει όλους έξω... Αλλά κομουνιστής είναι , τι να καταλάβει απο πλειοψηφίες;;

Φιλικά

Α.Μ

Ανώνυμος είπε...

"....κομμουνιστής......"
Α.Μ

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΕΛΦΕ Α.Μ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ...
ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΘΕΝ ΚΑΙ ΜΗ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΣΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΚΕ.
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΛΥΨΕ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ.
ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ ΓΙΑ "ΜΕΝΑ" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΑΡΞΕΙ "ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ" ΚΑΝΕΝΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΑΔΕΛΦΕ

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλός ο Καζάκης παιδιά, με επιχειρήματα, λόγο κτλ...αλλά υπάρχει και κάτι που με χαλάει και δεν ξέρω τι είναι. Να σημειώσω ότι δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος, ίσα ίσα θεωρώ όλα τα πολιτικά μας κόμματα και τις πολιτικές τους απαράδεκτες, όσα κυβέρνησαν γιατί το έκαναν για να γεμίσουν τις τσέπες τους με χρήμα και όσα δεν κυβέρνησαν (βλέπε ΚΚΕ) γιατί αυτές οι κλισέ εκφράσεις που χρησιμοποιούν 50-60 χρόνια τώρα μου φαίνονται τόσο εκτός πραγματικότητας. Ελπίζω να κάνω λάθος και να αποδειχθεί ο άνθρωπος άξογος και πατριώτης και ότι δεν βρήκε απλά ένα κενό στον πολιτικό χώρο και μπήκε.

Γ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΗΣ!!! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ!!! ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΕΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ!! ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟΙ 2;;;; ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ (ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ) ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ;;; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;;; ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΜΕΡΙΚΑΜΑΤΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ;;; ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ!!!!

e-ego είπε...

Και σαν τί απάντηση θα θέλατε ρε παιδιά από τον Άδωνι; Είπε κάτι σοβαρό; Όχι δεν είπε.
Τί είπε; Ότι δεν αναγνωρίζει την συνθήκη του Δουβλίνου. Δεν είπα εγώ ότι είναι σωστή αλλά η μη αναγνώρισή της, η αλλαγή της, η κατάργησή της θα/να γίνει από τη συντεταγμένη πολιτεία και όχι τον γκαζάκη.
Από τη μια δεν αναγνωρίζει συνθήκες που υπογράφει το κράτος, η πολιτεία κι από την άλλη έχει αναγνωρίσει την υποχρέωση της χώρας να στείλει τους λαθραίους εκεί που θέλουν.
Μα είναι λογική αυτή;
Ναι, είναι κομμουνιστική λογική που ονειρεύεται το νέο ΕΑΜ και τα κονσερβοκούτια...
Ε! τί απάντηση περιμένετε από τον Άδωνι;

Ανώνυμος είπε...

να μας πει καποιος απο που ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ο Καζακης για να κανει τοσες ομιλιες,φυλλαδια κλπ.Απο τον εαυτο του,απο ιδιωτες ιδεολογους ή απο τραπεζα δανειο και τα συναφι
Οσο για το θεμα της λαθρομεταναστευσης δεν ειπε τιποτα απολυτως.στρογγυλεμα και υποκρισια

Ανώνυμος είπε...

Παπαγαλάκια του Άδωνη δε σας παίρνει πλέον να γράφετε σχόλια, όλοι σας ξέρουν εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

12:11 μ.μ.
Παπαγάλε του ΛΑΟΣ του Καζάκη τα έξοδα τα πληρώνουν όσοι τον προσκαλούν. Πρώτα ρώτα και μετά κατηγόρησε άθλιε παπαγάλε.

e-ego είπε...

Καλώς ή κακώς, όταν ο Άδωνις έρθει στα πράγματα θα σωθείτε κι εσείς χαζούληδες, ενώ αν έρθουν οι γκαζάκηδες θα πεθάνουμε κι εμείς μαζί σας.

Ανώνυμος είπε...

η ομιλία ήταν εξαιρετική,εκτός από τον Καζάκη που για ακόμη μια φορά ήταν άψογος και ακούραστος μας έδινε τις γνώσεις του με στοιχεία και επιχειρήματα απαντώντας σε όλους όσοι παρεβρίσκονταν υπήρχαν και εκπρόσωποι από το πατριωτικό μέτωπο,τους αγανακτισμένους-αποφασισμένους έλληνες,καθώς και νομικοί,γιατροί του ΕΠΑΜ και άλλα κινήματα,μεγάλη συμμετοχή
τέτοιοι άνθρωποι μας δίνουν ελπίδα

να σαι καλά Καζάκη και όλοι εσείς που έχετε το σθένος να αγωνίζεστε και να ξεσηκώνετε τον λαό

Ανώνυμος είπε...

Μια βαθειά ανάσα βγήκε από μέσα μας ακούγοντας απόψε όλους όσους μίλησαν στο Περιστέρι και φυσικά τον κ.Καζάκη, η ελπίδα άρχισε να μεγαλώνει, και μακάρι να θεριέψει.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ κ. Καζακη και εύχομαι όλοι μαζί ενωμένοι να τα καταφέρουμε, να σώσουμε την πατρίδα μας, τα σπίτια και τις οικογένειες μας

Ανώνυμος είπε...

12:48 μ.μ.
Όταν έρθει ο Άδωνις θα υπογράψει νέο μνημόνιο που θα ξεπουλάει κι εμάς τους ίδιους γιατί δεν θα έχουμε χρήματα. Με το πρώτο ούτως ή άλλως παραχώρησε την εθνική κυριαρχία, δεν έχει μείνει και τίποτε άλλο.

Ανώνυμος είπε...

σωστός 12.16 άστους το φυσάνε και δεν κρυώνει όσοι τον λασπολογούν καθώς τους έχει αποστομώσει με τις γνώσεις ,την επιχειρηματολογία του,το ήθος,την ειλικρίνια και την μαχητικότητά του.
Ειλικρινά γελοιοποιούνται πλέον,τι να πουν,μην τους δίνετε καν σημασία,αφήστε τους να χτυπιούνται

ΤΟ ελπιδοφόρο είναι ότι σμμετείχαν και το πατριωτικό μέτωπο και πολλοί άλλοι ως κινήματα

Καζάκη κράτα γερά ,την επόμενη φορά θα είμαστε περισσότεροι πάνω από τις χθεσινές 4.000,θα σε μάθει όλη η Ελλάδα


ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΜ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να είμαστε και να μείνουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ, όλοι μαζί όσοι κατανοούμε τις κύριες κρίσιμες προτεραιότητες της ιστορικής στιγμής - δεν περισσεύει κανείς τώρα.
Καζάκη σε ευχαριστούμε και να ξέρεις ότι θα σε προστατεύσουμε όταν το βρωμερό χέρι του συστήματος θα προσπαθήσει να σε φιμώσει.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΖΑΚΗ είσαι φαινόμενο
τράβα μπροστά και εμείς σε στηρίζουμε

e-ego είπε...

12:57 μ.μ.
Δεν έχεις ιδέα τί σημαίνει μνημόνιο.
Σ'έχουν χαζέψει τα γκαζάκι και δε θες να καταλάβεις.
Σαν τους ποδοσφαιρόπληκτους.
Το μυαλό σας και μια λίρα και του μπογιατζή ο κόπανος.

e-ego είπε...

Έλα ανώνυμε, βάρα! Γράφε μηνύματα να φαίνεστε πολλές! χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

e-ego εσύ δεν έχεις ιδέα τι θα πει κοινή λογική. Α και για πες μας τι σημαίνει μνημόνιο, σε μας που δεν έχουμε το επιστημονικό μυαλό σου και νομίζουμε ότι το μνημόνιο σημαίνει μνημόνιο.

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι που η χώρα μας με όλη την άλωση που έχει υποστεί μπορεί και βγάζει ανθρώπους σαν τον Καζάκη,είναι αξιοσέβαστος και αξιοθαύμαστος
μας δείχνετε φως μέσα στο σκοτάδι και ελπίδα

θα σας στηρίξουμε, να ακουστεί η φωνή σας σε όλη την Ελλάδα,να δει ο έλληνας ποιοί είναι οι γνήσιοι πατριώτες.Κράτα γερά.

e-ego είπε...

1:35 μ.μ. σοβαρά μιλάς;
Έχεις δηλαδή τη διάθεση να ανοίξεις κουβέντα μαζί μου; Χαίρομαι.
Θα μου υποσχεθείς όμως ότι θα συζητήσουμε χωρίς αναίτιες επιθέσεις και ύβρεις λόγω έλλειψης επιχειρημάτων.
Και για να κάνω την αρχή θέλεις να θέσω τη βάση σε γενικές γραμμές για να αναπτύξουμε;

Ανώνυμος είπε...

Την άποψή σου την ξέρουμε από το blog τόσο καιρό. Απλά σε ρώτησα τι σημαίνει μνημόνιο γιατί όπως είπες δεν ξέρω.

Λοιπόν ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ; Χωρίς φαρφάρες και σάλτσες.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΓΚΑΖΑΚΗΣ ΣΑΣ Ο ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ 46-49'. ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΕΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ.

e-ego είπε...

Είπα κι εγώ, υπερασπιστής του γκαζάκη και λογικός άνθρωπος, γίνεται; Δεν γίνεται. Ακόμη δεν ξεκινήσαμε και άρχισες τις φωνές;
Μνημόνιο είναι αυτό που ήρθε επειδή η Ελλάδα χρεοκόπησε, χωρίς φανφάρες και σάλτσες.
Πες μου κι εσύ τί σημαίνει το μνημόνιο που «νομίζεις ότι μνημόνιο σημαίνει μνημόνιο», χωρίς φανφάρες και σάλτσες;

Ανώνυμος είπε...

2:13 μ.μ.
Είσαι τραγικός στην προπαγάνδα, βρες άλλο επάγγελμα.

e-ego
Η Ελλάδα δεν ήταν χρεωκοπημένη όταν ήρθε το μνημόνιο, αλλά το μνημόνιο που ψήφισαν οι εργοδότες σας με μαθηματική ακρίβεια τη χρεωκοπεί.

e-ego είπε...

Κάνεις τεράστιο λάθος.
Μπορούσε εκείνη την ημέρα να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της εντός και εκτός Ελλάδος;
Όχι.
Μπορούσε να πληρώσει ΚΑΙ τα «δανεικά» που είχαν πάρει νωρίτερα οι πολιτικοί απατεώνες που κυβέρνησαν τη χώρα
αλλά ΚΑΙ μισθούς και συντάξεις;
ΟΧΙ.
Άντε να πεις αλλού τα παραμύθια σου.

e-ego είπε...

Ώπα 2:27 μ.μ. με συγχωρείς.
Είσαι ο 2:03 μ.μ. εσύ, ή όχι;
Ε! μωρέ θα συνδεθείτε επιτέλους γαμώ την ανωνυμία μου γαμώ;

Ανώνυμος είπε...

1ον. Μπορούσε να πάρει δάνειο 25 δις από Ρωσία, με επίσημη ομολογία Ρώσου βουλευτή. Χωρίς να έχει ρωτήσει κι άλλες χώρες για δάνειο που μπορεί να ενδιαφερόταν.
2ον. Το χρέος ήταν επαχθές υπό κάθε έννοια και θα έπρεπε να διαγραφεί το μεγαλύτερο μέρος του όπως έχει γίνει σε πολλές χώρες για να μην πεινάσει ο λαός τους. Το διεθνές δίκαιο το προβλέπει, οπότε δε θα ήμασταν παράνομοι. Επιπλέον οι ανάγκες μας καλύπτονται αρκετά ώστε με μία διόρθωση στις αμοιβές και τις σπατάλες του δημοσίου να μην χρειαστεί να πάρουμε αυτό το δάνειο.

Οπότε την προπαγάνδα σας αλλού, έχει πάλιωσει.

e-ego είπε...

Τέλεια.
1ον .
Συμφωνώ φίλε μου, μπορούσε, αλλά δεν το έκανε όταν έπρεπε και φτάσαμε στη μέρα που το ΜΟΝΟ που μπορούσε να κάνει ήταν να υπογράψει το μνημόνιο. Και γι'αυτό ακριβώς βγήκε ο Ρώσσος και είπε «συστήνω στην Ελλάδα να πάει στο ΔΝΤ» Το θυμάσαι; Εμ! αφού πήγε ο πανηλίθιος (μετά από κονέ του Καρατζαφέρη, μην ξεχνιόμαστε) και αντί να του μιλήσει για δανεικά του μιλούσε για πράσινη ανάπτυξη ο παλιομαλάκας.
Ο Καρατζαφέρης φταίει;
Ο βλάκας κυβερνούσε. Αυτός καθυστέρησε, αυτός ΔΕΝ έκανε ό,τι θα έπρεπε να κάνει.
Μα τί συζητάμε, σε διατεταγμένη υπηρεσία ήταν ο βλάκας ώστε να μας πάει στο ΔΝΤ,
ο Καρατζαφέρης έφταιγε;

2ον .
Αυτό το διεθνές δίκαιο, δε μας το φέρνεις και μας να το διαβάσουμε κύριε ειδικέ του διεθνούς δικαίου;
Εσύ που αυτά τα βλέπεις τόοοσο απλά..
Μήπως παίρνεις και ως παράδειγμα την Αργεντινή;
Λοιπόν, το έχει τραβήξει η Αργεντινή 10 χρόνια ΔΕΝ το ξέρεις;
Τις «πόλεις μέσα στις πόλεις» τις πήρε τ'αυτί σου;
Το ότι η Αργεντινή είχε τα δικά της τρόφιμα ενώ εμείς εισάγουμε το 85%+ ΔΕΝ το λαμβάνεις υπόψιν σου;
Το ότι θα ήμασταν απομονωμένοι από όλους δεν μας ενδιαφέρει; Όλοι θα ζητούσαν να πληρωθούν μετρητοίς για να στείλουν φαγάκι στα παιδιά μας.
Το ότι η Αργεντινή ΔΕΝ είχε 2-3-4 μύρια ορκς βουτηγμένα στο αίμα, ΔΕΝ το λαμβάνεις υπόψιν σου; Αυτοί θα ήταν τα ήσυχα παιδιά και μόλις γινόταν το μπαμ θα έλεγαν «α! παιδιά πάμε από δώ, στην Ελλάδα δεν έχει χαΐρι πλέον»; Ή θα μας έσφαζαν όλους;
Και από την άλλη, βλέπεις ότι οι άχρηστοι, 17 μήνες στο μνημόνιο, 17 μήνες που υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε διάφορα προς εξυγίανση αυτού του κράτους ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ οι άχρηστοι μην τυχόν και θίξουν τους κομματικούς τους στρατούς.
Έχουν επιβάλλει φόρους, μειώσεις, χαράτσια σχεδόν 20 δις και τα έσοδά τους αυξήθηκαν μόλις κατά 1,5 δις. Δηλαδή, ή οι δαπάνες που έπρεπε να έχουν μειωθεί, όχι μόνο δε μειώθηκαν ΑΛΛΑ αυξήθηκαν ή ενώ από τη μια απολύουν από την άλλη προσλαμβάνουν(;) ή και τα δυο ή και κάτι ακόμα...;
Πάντως μας πήραν 20 δις τα οποία ΔΕΝ περίσσεψαν. Μόνο 1,5 περίσσεψε. Και φταίει ο Καρατζαφέρης;;;
Τα άλλα που είναι;
Ο Καρατζαφέρης τα πήρε;;;
Και, πώς το είπες;--> «οι ανάγκες μας καλύπτονται αρκετά ώστε με μία διόρθωση στις αμοιβές και τις σπατάλες του δημοσίου να μην χρειαστεί να πάρουμε αυτό το δάνειο.»
Επικαλούμαι τη λογική σου, τα πιστεύεις αυτά που λες;
Τα ακούς αυτά που λες;

Ανώνυμος είπε...

1. Ο Καρατζαφέρης μαζί με τον Άδωνη λέγανε ότι το μνημόνιο είναι μονόδρομος για να το ψηφίσουν, ενώ δεν ήταν. Αυτό δεν ήταν προδοσία;
2. Τους μισθούς και τις συντάξεις είχαμε να τις πληρώσουμε, τους διεθνής τοκογλύφους δεν είχαμε να πληρώσουμε. Και προτίμησε ο Καρατζαφέρης να πεινάσει ο κοσμάκης από το να μη δώσουμε τόκους σε δισεκατομμυριούχους.
3. Εδώ και τόσο καιρό παρακαλάτε το ΠΑΣΟΚ να σας δώσει κανένα υπουργείο. Μόνο προδότες συνεργάζονται με προδότες. Μην το παίζεται μωρές παρθένες τώρα.

Απορώ που προσπαθείτε ακόμα να κάνετε προπαγάνδα, βρείτε καμμιά καλύτερη δουλειά γιατί το ΠΑΣΟΚ δε θα σας στηρίξει όπως λανθασμένα νομίζετε.

e-ego είπε...

Ρε φίλε το παίζεις χαζός ή είσαι πραγματικά; Επίτηδες το κάνεις;
Ναι ήταν μονόδρομος εφόσον έγινε το Νο1 που σου γράφω. Αφού ο βλάκας τα έφερε εκεί που τα έφερε ήταν!
Έτσι και δε μας δώσουν αυτήν τη δόση τώρα, που εύχομαι να μη μας τη δώσουν θα καταλάβεις τις βλακείες που λες;
Λοιπόν αυτή η δόση ΔΕΝ είναι για να πληρώσουμε δανεικά ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ!! ΜΑΛΑΚΑ !!! ΞΥΠΝΑ!!
Αν και τότε ΔΕΝ παίρναμε το μνημόνιο θα γινόμασταν Αργεντινή με τις διαφορές που σου ανέφερα πριν. ΔΕΝ καταλαβαίνεις;;
Και τέλος, για το μόνο πράγμα που παρακαλάμε είναι να ξυπνήσουν μερικοί ηλίθιοι σαν εσένα.
Τα υπουργεία, γαμώ τα υπουργεία σου ΒΛΑΚΑ, θα τα πάρει το ΛΑΟΣ και θα είναι όλα δικά του.
Αλλά
ή
τόσο βλάκας είσαι και τόσο καταλαβαίνεις
ή πληρωμένο παπαγαλάκι που βάλθηκε να μας πρήξει τ'αρχίδια.
Μάλλον και τα δύο.
Αφού είσαι το δεύτερο είσαι σίγουρα το πρώτο.
Και γιατί είσαι το δεύτερο;
Επειδή από την ώρα που άρχισε ο διάλογός μας έπαψαν τα υποστηρικτικά προς το κομμουνόσκυλο γαμώ το ΕΑΜ του γαμώ,
σχόλια. Γι'αυτό!
Το κατάλαβες παπαγαλάρα που μου κάνεις τον χαζό;

Ανώνυμος είπε...

7:50 μ.μ.
Τι να σου πω... Γι'αυτό δε σου μιλάει κανείς εδώ μέσα...

e-ego είπε...

Σαν ποιος να μου μιλήσει ρε;
Ο ένας και μοναδικός ανώνυμος που εκθειάζει τον γκαζάκη;
Έχει κανένα πουσταριό αρχίδια και επιχειρήματα;
Ρε άντε στο διάολο κι ακόμα παραπέρα!
Να συνδεθείτε μουνάρες για να αποδείξετε ότι είστε περισσότερες!
Άντε γιατί έχω πολλά νεύρα σήμερα!
Γαμώ το κράτος σας γαμώ και το πασόκ σας και τη νΔούλα σας
παπαγαλάρες!