Η άγνοια είναι Πολυ καλύτερη απο την ημιμαθια. Εάν δεν ξέρουμε κάτι δεν γραφουμε ότι μας κατέβει. Δεν έπιασε συρματοσχοινο και έκανε go around. Ρουτίνα στην καθημερινότητα των αεροπλάνοφόρων
Η ταπεινή μου γνώμη ως πρώην χειριστής μαχητικού αεροσκάφους (Α-7 και F-16) είναι ότι το αεροσκάφος ερχόταν για προσνήωση αλλά ο πιλότος την τελευταία στιγμή επέλεξε να την ματαιώσει διότι κάτι δεν πήγαινε καλά, και εξηγώ αμέσως. α. Δεν γίνονται ασκήσεις touch n' go στα αεροπλανοφόρα. Η πληροφορία είναι από συνάδελφο αμερικάνο πιλότο του USN. Δεν αποκλείω το γεγονός οι Ρώσοι να το κάνουν. Πέρα από αυτό όμως δεν πρόκειται για ηθελημένο touch n' go διότι.. β. Είναι "κάτω" ο γάντζος ανάσχεσης (arresting hook) που έχουν όλα τα αεροσκάφη που επιχειρούν από αεροπλανοφόρα. Με αυτό το δεδομένο είναι πασιφανές οτι επρόκειτο για προσπάθεια προσνήωσης που ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή. Αν είχε σκοπό το touch n' go ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΓΑΝΤΖΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΌΤΑΝ οταν θα προσπαθούσε να απονηωθεί με τον γάντζο πιασμένο στο τρίτο συρματόσχοινο. γ. Η γωνία και μόνο που έχει το αεροπλάνο την στιγμή που είναι μόλις μερικά μέτρα πάνω από το κατάστρωμα υποδηλώνει οτι είναι κάτι τυχαίο και οτι επίσης είναι τυχερός που ζεί. Αν γινόταν με άλλο αφος θα είχε σκοτωθεί σίγουρα. Μανόλης
3:55 εχεις δικηο στο β και στο γ το ξαναειδα γαντζος κατω ειναι προσγειωση και η γωνια υποδηλωνει λαθος χειρισμο ,οσο για το α τετοιες ασκησεις γινονται πολλες και στα αεροπλανοφορα αρκει να βλεπεις ΝΤΙΣΚΑΒΕΡΥ
10 σχόλια:
Μπορει και να προκειται για ασκηση missed approach
και go arraound. Ενας χειριστης της Π.Α. θα μας
διαφωτιζε περισσοτερο.
Έχω ενημερωθεί εγώ είναι άσκηση
Ακριβως αυτο ειναι ασκηση touch and go.
Με πολλά αρχίδια όμως ο πιλότος...μπράβο!!Ρωσικό αεροσκάφος βλέπω ότι είναι.
έυκολα. είναι ρωσικό το σκάφος, το αντίσοιχο του raptor και οι πιλότοι που τα πάνε αυτά δεν παίζουν
Η άγνοια είναι Πολυ καλύτερη απο την ημιμαθια. Εάν δεν ξέρουμε κάτι δεν γραφουμε ότι μας κατέβει. Δεν έπιασε συρματοσχοινο και έκανε go around. Ρουτίνα στην καθημερινότητα των αεροπλάνοφόρων
Η ταπεινή μου γνώμη ως πρώην χειριστής μαχητικού αεροσκάφους (Α-7 και F-16) είναι ότι το αεροσκάφος ερχόταν για προσνήωση αλλά ο πιλότος την τελευταία στιγμή επέλεξε να την ματαιώσει διότι κάτι δεν πήγαινε καλά, και εξηγώ αμέσως.
α. Δεν γίνονται ασκήσεις touch n' go στα αεροπλανοφόρα. Η πληροφορία είναι από συνάδελφο αμερικάνο πιλότο του USN. Δεν αποκλείω το γεγονός οι Ρώσοι να το κάνουν. Πέρα από αυτό όμως δεν πρόκειται για ηθελημένο touch n' go διότι..
β. Είναι "κάτω" ο γάντζος ανάσχεσης (arresting hook) που έχουν όλα τα αεροσκάφη που επιχειρούν από αεροπλανοφόρα. Με αυτό το δεδομένο είναι πασιφανές οτι επρόκειτο για προσπάθεια προσνήωσης που ματαιώθηκε την τελευταία στιγμή. Αν είχε σκοπό το touch n' go ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΓΑΝΤΖΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΌΤΑΝ οταν θα προσπαθούσε να απονηωθεί με τον γάντζο πιασμένο στο τρίτο συρματόσχοινο.
γ. Η γωνία και μόνο που έχει το αεροπλάνο την στιγμή που είναι μόλις μερικά μέτρα πάνω από το κατάστρωμα υποδηλώνει οτι είναι κάτι τυχαίο και οτι επίσης είναι τυχερός που ζεί. Αν γινόταν με άλλο αφος θα είχε σκοτωθεί σίγουρα.
Μανόλης
Συμφωνώ με τον συνάδελφο, ξαναλέω η ημιμαθια είναι χειρότερη απο την αμαθ
3:55 εχεις δικηο στο β και στο γ το ξαναειδα γαντζος κατω ειναι προσγειωση και η γωνια υποδηλωνει λαθος χειρισμο ,οσο για το α τετοιες ασκησεις γινονται πολλες και στα αεροπλανοφορα αρκει να βλεπεις ΝΤΙΣΚΑΒΕΡΥ
Ωραίοι οι αεροπόροι μας!!! Και ικανοί και ταπεινοί!! Η αιχμή του Ε.Σ!
Δημοσίευση σχολίου