Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Το δίκυκλο είναι το μοντέλο Renzo της Nipponia . Η εταιρεία είναι Ελληνικών συμφερόντων με έδρα την Αθήνα .


Δεν φτιάχνουμε τίποτα ε; Τρανή διάψευση είναι το scooter της φωτογραφίας .
Το δίκυκλο είναι το μοντέλο Renzo της Nipponia . Η εταιρεία είναι Ελληνικών συμφερόντων με έδρα την Αθήνα .
Η Nipponia δραστηριοποιείται σήμερα σε αρκετές αναπτυσσόμενες αγορές της υφηλίου όπως η..Ιαπωνία, Κίνα , Δομινικανή Δημοκρατία , Άγιος Δομίνικος , Βενεζουέλα , Βραζιλία. Η παραγωγή των...
δικύκλων γίνεται στην Σανγκάη.
Σχεδιάζει γι΄ αυτήν ο σχεδιαστής του Yaris της Toyta Δημήτρης Κωβός και τα αποτελέσματα όπως βλέπετε είναι εξαιρετικά .
Η εταιρεία έχει ρίζες από την εταιρεία ποδηλάτων Μego από τα Τρίκαλα .
Προφίλ της εταιρείας θα βρείτε εδώ : http://www.nipponia.co/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=80 .
Κόντρα στην ηττοπάθεια του δεν παράγουμε τίποτα , ότι βγήκαμε από τον διεθνή οικονομικό χάρτη , προσπάθειες σαν την παραπάνω είναι κίνητρο εξωστρέφειας και παραγωγής πρωτοπόρων και ποιοτικών Ελληνικών προιόντων.
Πηγή: paragoume.wordpress.com - Blog για την ανάπτυξη της Ελληνικής παραγωγής

(σχόλιο.Δεν τη πήρε χαμπάρι ακόμη το ελληνικό δημόσιο την εταιρεία. Τώρα που την πήρε σε 6 μήνες θα την κλείσει. Κάτι πρόστιμα, κάτι φορολικοί έλεγχοι, κάτι "στερείται αδείας" κλπ, σε 6 μήνες είναι τελειωμένη. Στην Ελλάδα το δημόσιο φτιάχθηκε για να απαγορεύει στις ιδιωτικές εταιρείες να ανθίσουν (εκτός αν ανήκουν στη συμμαχία των πρόθυμων))



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

fake.

Ανώνυμος είπε...

πολυ fake ομως

Ανώνυμος είπε...

Στην Ελλάδα κατασκευάζονται πολλοί τύποι οχημάτων (εμπορικά- ειδικά οχήματα - ημιρυμουλκουμενα - ρυμουλκούμενα - λεωφορεία κτλ.).
Εδώ και 2 χρόνια όμως δεν μπορούμε να βγάλουμε εγκρίσεις τύπου, γιατί το ΥΜΕ από το 2007 ψάχνει να βρει ποιος φορέας θα κάνει τις πιστοποιήσεις.
Υ.Γ Η Βουλγαρία έχει φορέα.

Ανώνυμος είπε...

The first of the Nipponia companies, Nipponia Boeki Ltd, was established in 1992 in Saitama, Japan and since then it specializes in the international trade of motorcycles, mopeds and scooters. Following in seniority is Nipponia Caribe C.xA. founded in 2002 in St. Domingo, Dominican Republic. It targets the markets of the Dominican Republic and Haiti, distributing Nipponia motorcycles as well as those of other brands. The next subsidiary in Latin America is Nipponia Venezuela C.A. which was founded in 2006 in La Victoria, Venezuela in order to distribute Nipponia brand motorcycles in the country. Nipponia Shanghai Ltd is the most recent branch, founded in 2006 in Shanghai, China. Its role is to further raise the quality of the Nipponia products by closely monitoring production and assembly procedures. Due to the expansion of the company's activities into various markets, the existence of a corporate entity to control and coordinate all Nipponia operations was deemed necessary. With this necessity in mind, Nipponia Holding and Management S.A. was created, hosting the company’s headquarters.

Nipponia S.A. was established in 2006 in Athens, Greece and it serves multiple purposes. It offers organizational support and coordination on a managerial, financial and commercial level to the other Nipponia companies. While trying to manage each company independently and in harmony with the local conditions, Nipponia also promotes a uniform image for its brand name on a worldwide basis. In addition to this, the corporate HQ is in charge of shaping the corporate strategy and defining ways to implement it. Nipponia S.A. has a very aggressive business plan, aiming to penetrate into new national markets, strengthen its existing market presence and enrich the product range to cover the needs of the everyday consumer, while maintaining a competitive price.

Με λίγα λόγια οι Γιαπωνέζοι έχουν φτιάξει στην Ελλάδα υποκατάστημα, με σκοπό την διάδοση του προϊόντος τους στην Ευρώπη. Κάτι θετικό βεβαίως για την Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Η γνωστη Mego του Γκοργκολη? Ωρε μπραβο....!