Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Νικόλα Tεσλα


Ο Νικόλα Τεσλα ήταν μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες που γνώρισε ο κόσμος μας (περίπου 700 διπλώματα ευρεσιτεχνίας) και πολλές από τις εφευρέσεις  του δεν έχουν βρει εφαρμογή ακόμη .Ο Νικόλα Τεσλα ανακάλυψε ευρεσιτεχνίες  που  έχουν σχέση με " τη λεγόμενη  τεχνολογία UFO η και με άλλες μυστικές στρατιωτικές  εφαρμογές" και να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά  έγιναν  πριν το 1900!! Ο  Τεσλα γεννήθηκε  στις 10 Ιουλίου του 1856  στο χωριό  Σμiλιαν της Λiκα  .
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το  1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα  υψηλής δόνησης  καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
 Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς  καλώδιο! 


Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη  με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν  τηλεχειρισμό που επινόησε  και ανέπτυξε πάνω στα  ράδιο κύματα .

 Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του  ελικοπτέρου.  Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική  βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη  μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή  με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί  κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή  του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό   μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την  χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει  λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση  25-30 χιλιομέτρωνΚαταγράφει τα πειράματα  του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα.
Ο Τεσλα  μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα  με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας  τεράστια επίπεδα  ενέργειας.  Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες   άρχισε να τινάζετε  ολόκληρο το κτήριο. Το  προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω  καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος.   Το 1935,στην ηλικία των  79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν  δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να  χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες  περιοχές  του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .

Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα  μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .

Οι πρόσφατες αναφορές  για τη συμμετοχή του Νικόλα Tesla  στη καταστροφή  της Tunguska του 1908 τροφοδοτήθηκαν αρχικά από μερικές δηλώσεις που έγιναν πριν από καιρό στους New York Times. Πρώτα  δημοσιεύτηκαν  τον Μάρτιο του 1907 που  μιλά για τη "κύμα-ενεργειακής προβολής" και  τον Απρίλιο του 1908  που γίνεται  αναφορά στη "άμεση εφαρμογή των ηλεκτρικών κυμάτων χωρίς τη χρήση των εναέριων μηχανών ή άλλων μέσων της καταστροφής."  Το 1915 δήλωσε ο Τέσλα , "Είναι τέλεια εφαρμόσιμο να διαβιβαστεί η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς καλώδια και να παραχθούν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα σε μια απόσταση. Έχω κατασκευάσει ήδη μια ασύρματη συσκευή αποστολής σημάτων που καθιστά αυτό πιθανό, και την έχω περιγράψει στις τεχνικές δημοσιεύσεις μου, μεταξύ των οποίων μπορώ να αναφερθώ στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μου1.119.732 που χορηγείται πρόσφατα."  Οι ηλεκτρικές βολίδες, τα σφαιρικά plasmoids, ή η αστραπή σφαιρών έχουν αναφερθεί επίσης σε παρόμοια φαινόμενα .Οι ηλεκτρική βολίδες αστραπής & Tesla  γεννήτρια αστραπών ( Fuelless Tesla) προσεγγίζουν  αυτό το φαινόμενο .
Ο Τεσλα στόχευε να κατασκευάσει στους καταρράκτες του Νιαγάρα ένα σύστημα συλλογής ενέργειας από τη  ατμόσφαιρα  το οποίο θα το διοχέτευε δωρεά  σε όλων τον κόσμο του πλανήτη. 


Νικόλα Tεσλα
Ο Νικόλα Τεσλα ήταν μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες που γνώρισε ο κόσμος μας (περίπου 700 διπλώματα ευρεσιτεχνίας)
 και πολλές από τις εφευρέσεις  του δεν έχουν βρει εφαρμογή ακόμη .Ο Νικόλα Τεσλα ανακάλυψε ευρεσιτεχνίες  που  έχουν σχέση με " τη λεγόμενη  τεχνολογία UFO η και με άλλες μυστικές στρατιωτικές  εφαρμογές" και να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά  έγιναν  πριν το 1900!! Ο  Τεσλα γεννήθηκε  στις 10 Ιουλίου του 1856  στο χωριό  Σμiλιαν της Λiκα  .
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το  1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα  υψηλής δόνησης  καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
 Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς  καλώδιο! 


Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη  με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν  τηλεχειρισμό που επινόησε  και ανέπτυξε πάνω στα  ράδιο κύματα .

 Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του  ελικοπτέρου.  Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική  βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη  μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή  με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί  κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή  του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό   μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την  χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει  λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση  25-30 χιλιομέτρωνΚαταγράφει τα πειράματα  του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα.
Ο Τεσλα  μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα  με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας  τεράστια επίπεδα  ενέργειας.  Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες   άρχισε να τινάζετε  ολόκληρο το κτήριο. Το  προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω  καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος.   Το 1935,στην ηλικία των  79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν  δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να  χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες  περιοχές  του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .

Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα  μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .
Οι πρόσφατες αναφορές  για τη συμμετοχή του Νικόλα Tesla  στη καταστροφή  της Tunguska του 1908 τροφοδοτήθηκαν αρχικά από μερικές δηλώσεις που έγιναν πριν από καιρό στους New York Times. Πρώτα  δημοσιεύτηκαν  τον Μάρτιο του 1907 που  μιλά για τη "κύμα-ενεργειακής προβολής" και  τον Απρίλιο του 1908  που γίνεται  αναφορά στη "άμεση εφαρμογή των ηλεκτρικών κυμάτων χωρίς τη χρήση των εναέριων μηχανών ή άλλων μέσων της καταστροφής."  Το 1915 δήλωσε ο Τέσλα , "Είναι τέλεια εφαρμόσιμο να διαβιβαστεί η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς καλώδια και να παραχθούν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα σε μια απόσταση. Έχω κατασκευάσει ήδη μια ασύρματη συσκευή αποστολής σημάτων που καθιστά αυτό πιθανό, και την έχω περιγράψει στις τεχνικές δημοσιεύσεις μου, μεταξύ των οποίων μπορώ να αναφερθώ στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μου1.119.732 που χορηγείται πρόσφατα."  Οι ηλεκτρικές βολίδες, τα σφαιρικά plasmoids, ή η αστραπή σφαιρών έχουν αναφερθεί επίσης σε παρόμοια φαινόμενα .Οι ηλεκτρική βολίδες αστραπής & Tesla  γεννήτρια αστραπών ( Fuelless Tesla) προσεγγίζουν  αυτό το φαινόμενο .
Ο Τεσλα στόχευε να κατασκευάσει στους καταρράκτες του Νιαγάρα ένα σύστημα συλλογής ενέργειας από τη  ατμόσφαιρα  το οποίο θα το διοχέτευε δωρεά  σε όλων τον κόσμο του πλανήτη. 
Nikola Tesla - The Forgotten Wizard
 


Καιρικός έλεγχος
Είναι περίεργα τα καιρικά φαινόμενα η όχι ? .Ο Tesla ήταν γνωστός επίσης για την ανάπτυξη των τρόπων να χρησιμοποίηση  " το κλιμακωτό Electromagnetics". Η χρήση της οποίας θα μπορούσε να είναι για "καλούς" λόγους ή "όχι τόσο καλούς". Μια από τις εφευρέσεις αυτής της τεχνολογίας  χρησιμοποιείτε σήμερα  με διάφορους τρόπους.

Δείτε : τεχνολογία κλιματολογικού πολέμου http://www.haarp.alaska.edu/ 
Δείτε :
πρόκληση τεχνιτών σεισμών.

Nikola Tesla και τα " Ιπτάμενα  πιατάκια" (UFO)

Υπάρχει πολλή σύγχυση  για τα ιπτάμενα  πιατάκια  (UFO). Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν τι είναι και όπου προέρχονται .  Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι τα UFO είτε προέρχονται από το εξωτερικό διάστημα ή ότι απλά δεν υπάρχουν. Το γεγονός του θέματος είναι ότι και οι δύο απαντήσεις πιθανόν να κάνουν λάθος. Οι ιπτάμενοι δίσκοι είναι απλά μυστικά στρατιωτικά αεροσκάφη που εφευρέθηκαν το 1880 από τον  Nikola Tesla. Κανένας δεν θυμάται σήμερα τον  Nikola Tesla για τη μέγιστη εφεύρεσή του, το ιπτάμενο πιατάκι. Εντούτοις, ο Tesla αναγνώρισε ανοιχτά  ότι το ιπτάμενο  πιατάκι ( μηχανή χωρίς καύσιμα ) ήταν εργασία της ζωής του. Στην αυτοβιογραφία του, Tesla γράφει:
Όπως δηλώνεται σε μια προηγούμενη περίπτωση, όταν ήμουν σπουδαστής στο κολέγιο συνέλαβα μια ιπταμένη  μηχανή αρκετά αντίθετη από τις παρούσες. Η ελλοχεύουσα αρχή ήταν υγιής. Τα τελευταία χρόνια, έχω λύσει επιτυχώς  τα προβλήματα  και προγραμματίζω τώρα τις εναέριες μηχανές  απαλλαγμένες της στήριξης των πτερυγίων, των προωστήρων, και άλλων εξωτερικών  συνδέσεων, Τα ιπτάμενα μηχανήματα θα είναι ικανά για  "απέραντες" ταχύτητες  και είναι πολύ πιθανό να εφοδιάσουν τα έθνη με  ισχυρά επιχειρήματα για την ειρήνη στο εγγύς μέλλον. Μια τέτοια μηχανή, που στηρίζεται και που ωθείται  εξ ολοκλήρου από την αντίδραση , παρουσιάζεται σε μια από τις σελίδες των διαλέξεών μου, και είναι υποτιθέμενη για να ελεγχθεί είτε μηχανικά, είτε από την ασύρματη ενέργεια. Με την εγκατάσταση των κατάλληλων εγκαταστάσεων, θα είναι εφαρμόσιμο πρόγραμμα.
Είναι αρκετά σαφές ότι Tesla εφηύρε κάποιο είδος ιπταμένης  μηχανής, και ότι είναι βασισμένη στην τεχνολογία εξ ολοκλήρου διαφορετική από αυτήν του αεροπλάνου. Είναι πολύ πιθανό ότι τα UFO δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις  μηχανές Tesla. Σύμφωνα με τις περιγραφές μαρτύρων UFO τα αντικείμενα είναι  μεταλλικά( η έχουν εξελιχτεί τώρα με αλλά κράματα )  που περιβάλλονται από μια χλωμή πυράκτωση. Το Tesla λέει ότι οι ιπτάμενες  μηχανές του είναι συνεχείς και ωθημένες εξ ολοκλήρου από την αντίδραση, και ότι είναι ικανές για "φαντάστηκες" ταχυτήτων. Έτσι, ποιος είναι σήμερα ο κάτοχος  των ιπταμένων  πιατακιών; Στρατιωτικοί  φυσικά! Μετά από το θάνατο Nikola Tesla το 1943, το FBI μπήκε  στο διαμέρισμά του και δήμευσε  όλα σχέδια και τα έγγραφά του. Μεταξύ τους ήταν τα σχέδια για το ιπτάμενο  πιατάκι. Η τεχνολογία UFO είναι γήινη αγαπητοί φίλοι  και είναι  από τα κορυφαία στρατιωτικά μυστικά ακόμη και αυτήν την ημέρα.
 
 
Nikola Tesla  U.S. Patent Collection


  


Jim Bieberich's Complete 
# Patent Year Month Day Title
1 334,823 1886 January 26 Commutator for Dynamo Electric Machines
2 335,786 1886 February 9 Electric Arc Lamp
3 335,787 1886 February 9 Electric Arc Lamp
4 336,961 1886 March 2 Regulator for Dynamo Electric Machines
5 336,962 1886 March 2 Regulator for Dynamo Electric Machines
6 350,954 1886 October 19 Regulator for Dynamo Elecric Machines
7 359,748 1887 March 22 Dynamo Electric Machine
8 381,968 1888 May 1 Electro Magnetic Motor
9 381,969 1888 May 1 Electro Magnetic Motor
10 381,970 1888 May 1 System of Electrical Distribution
11 382,279 1888 May 1 Electro Magnetic Motor
12 382,280 1888 May 1 Electrical Transmission of Power
13 382,281 1888 May 1 Electrical Transmission of Power
14 382,282 1888 May 1 Method of Converting and Distributing Electric Currents
15 382,845 1888 May 15 Commutator for Dynamo Electric Machines
16 390,413 1888 October 2 System of Electrical Distribution
17 390,414 1888 October 2 Dynamo Electric Machine
18 390,415 1888 October 2 Dynamo Electric Machine or Motor
19 390,721 1888 October 9 Dynamo Electric Machine
20 390,820 1888 October 9 Regulator for Alternate Current Motors
21 396,121 1889 January 15 Thermo Magnetic Motor
22 401,520 1889 April 16 Method of Operating Electro Magnetic Motors
23 405,858 1889 June 25 Electro Magnetic Motor
24 405,859 1889 June 25 Method of Electrical Power Transmission
25 406,968 1889 July 16 Dynamo Electric Machine
26 413,353 1889 October 22 Method of Obtaining Direct from Alternating Currents
27 416,191 1889 December 3 Electro Magnetic Motor
28 416,192 1889 December 3 Method of Operating Electro Magnetic Motors
29 416,193 1889 December 3 Electro Magnetic Motor
30 416,194 1889 December 3 Electric Motor
31 416,195 1889 December 3 Electro Magnetic Motor
32 417,794 1889 December 24 Armature for Electric Machines (A. Schmid & N. Tesla)
33 418,248 1889 December 31 Electro Magnetic Motor
34 424,036 1890 March 25 Electro Magnetic Motor
35 428,057 1890 May 13 Pyromagneto Electric Generator
36 433,700 1890 August 5 Alternating Current Electro Magnetic Motor
37 433,701 1890 August 5 Alternating Current Motor
38 433,702 1890 August 5 Electrical Transformer or Induction Device
39 433,703 1890 August 5 Electro Magnetic Motor
40 445,207 1891 January 27 Electro Magnetic Motor
41 447,920 1891 March 10 Method of Operating Arc Lamps
42 447,921 1891 March 10 Alternating Electric Current Generator
43 454,622 1891 June 23 System of Electric Lighting
44 455,067 1891 June 30 Electro Magnetic Motor
45 455,068 1891 June 30 Electrical Meter
46 455,069 1891 June 30 Electric Incandescent Lamp
47 459,772 1891 September 22 Electro Magnetic Motor
48 462,418 1891 November 3 Method of and Apparatus for Electrical Conversion and Distribution
49 464,666 1891 December 8 Electro Magnetic Motor
50 464,667 1891 December 8 Electrical Condenser
51 487,796 1892 December 13 System of Electrical Transmission of Power
52 511,559 1893 December 26 Electrical Transmission of Power
53 511,560 1893 December 26 System of Electrical Power Transmission
54 511,915 1894 January 2 Electrical Transmission of Power
55 511,916 1894 January 2 Electric Generator
56 512,340 1894 January 9 Coil for Electro Magnets
57 514,167 1894 February 6 Electrical Conductor
58 514,168 1894 February 6 Means for Generating Electric Currents
59 514,169 1894 February 6 Reciprocating Engine
60 514,170 1894 February 6 Incandescent Electric Light
61 514,972 1894 February 20 Electric Railway System
62 514,973 1894 February 20 Electrical Meter
63 517,900 1894 April 10 Steam Engine
64 524,426 1894 August 14 Electromagnetic Motor
65 555,190 1896 February 25 Alternating Motor
66 567,818 1896 September 15 Electrical Condenser
67 568,176 1896 September 22 Apparatus for Producing Electric Currents of High Frequency and Potential
68 568,177 1896 September 22 Apparatus for Producing Ozone
69 568,178 1896 September 22 Method of Regulating Apparatus for Producing Currents of High Frequency
70 568,179 1896 September 22 Method of and Apparatus for Producing Currents of High Frequency
71 568,180 1896 September 22 Apparatus for Producing Electrical Currents of High Frequency
72 577,670 1897 February 23 Apparatus for Producing Electric Currents of High Frequency
73 577,671 1897 February 23 Manufacture of Electrical Condensers, Coils, &c
74 583,953 1897 June 8 Apparatus for Producing Currents of High Frequency
75 593,138 1897 November 2 Electrical Transformer
76 609,245 1898 August 16 Electrical Circuit Controller
77 609,246 1898 August 16 Electric Circuit Controller
78 609,247 1898 August 16 Electric Circuit Controller
79 609,248 1898 August 16 Electric Circuit Controller
80 609,249 1898 August 16 Electric Circuit Controller
81 609,250 1898 August 16 Electrical Igniter for Gas Engines
82 609,251 1898 August 16 Electric Circuit Controller
83 611,719 1898 October 4 Electrical Circuit Controller
84 613,735 1898 November 8 Electric Circuit Controller
85 613,809 1898 November 8 Method of and Apparatus for Controlling Mechansim of Moving Vessels or Vehicles
86 645,576 1900 March 20 System of Transmission of Electrical Energy
87 649,621 1900 May 15 Apparatus for Transmission of Electrical Energy
88 655,838 1900 August 14 Method of Insulating Electric Conductors
89 11,865 1900 October 23 Method of Insulating Electric Conductors
90 685,012 1901 October 22 Means for Increasing the Intensity of Electrical Oscillations
91 685,953 1901 November 5 Method of Intensifying and Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media
92 685,954 1901 November 5 Method of Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media
93 685,955 1901 November 5 Apparatus for Utilizing Effects Transmitted From a Distance to a Receiving Device Through Natural Media
94 685,956 1901 November 5 Apparatus for Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media
95 685,957 1901 November 5 Apparatus for the Utilization of Radiant Energy
96 685,958 1901 November 5 Method of Utilizing Radiant Energy
97 723,188 1903 March 17 Method of Signaling
98 725,605 1903 April 14 System of Signaling
99 787,412 1905 April 18 Art of Transmitting Electrical Energy Through the Natural Mediums
100 1,061,142 1913 April 29 Fluid Propulsion
101 1,061,206 1913 May 6 Turbine
102 1,113,716 1914 October 13 Fountain
103 1,119,732 1914 December 1 Apparatus for Transmitting Electrical Energy
104 1,209,359 1916 December 19 Speed Indicator
105 1,266,175 1918 May 14 Lightning Protector
106 1,274,816 1918 August 6 Speed Indicator
107 1,314,718 1919 September 2 Ship's Log
108 1,329,559 1920 February 3 Valvular Conduit
109 1,365,547 1921 January 11 Flow Meter
110 1,402,025 1922 January 3 Frequency Meter
111 1,655,113 1928 January 3 Method of Aerial Transportation
112 1,655,114 1928 January 3 Apparatus for Aerial Transportation


Πηγη

3 σχόλια:

MAVGR είπε...

ΜΠΡΑΒΟ !!!!

ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΑΙΔΕΣ !!!

ΕΥΓΕ !!

Ανώνυμος είπε...

μαγος ηταν ρε παιδια...διαβαζε σολωμονικη και επικαλουσε δαιμονια!!!πουλησε την ψυχη του για δοξα!!!

Ανώνυμος είπε...

ξέρεις αυτοί που είχαν γνώσεις στον αρχαίο καιρό τους έλεγαν μάγους και ο κόσμος που είχε άγνοια συμφωνούσανε και τους καίγανε στη πυρά μήπως είσαι από τα άτομα αυτά??? Ποιά δόξα που πέθανε μόνος και φτωχός ρε πάτε καλά υβρίδια???