Ο Νικόλα Τεσλα ήταν μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες που γνώρισε ο κόσμος μας (περίπου 700 διπλώματα ευρεσιτεχνίας) και πολλές από τις εφευρέσεις του δεν έχουν βρει εφαρμογή ακόμη .Ο Νικόλα Τεσλα ανακάλυψε ευρεσιτεχνίες που έχουν σχέση με " τη λεγόμενη τεχνολογία UFO η και με άλλες μυστικές στρατιωτικές εφαρμογές" και να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά έγιναν πριν το 1900!! Ο Τεσλα γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου του 1856 στο χωριό Σμiλιαν της Λiκα .
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το 1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα υψηλής δόνησης καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς καλώδιο!
Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν τηλεχειρισμό που επινόησε και ανέπτυξε πάνω στα ράδιο κύματα .
Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του ελικοπτέρου. Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση 25-30 χιλιομέτρων. Καταγράφει τα πειράματα του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα. Ο Τεσλα μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας τεράστια επίπεδα ενέργειας. Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες άρχισε να τινάζετε ολόκληρο το κτήριο. Το προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος. Το 1935,στην ηλικία των 79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες περιοχές του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .
Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .
Νικόλα Tεσλα
Ο Νικόλα Τεσλα ήταν μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες που γνώρισε ο κόσμος μας (περίπου 700 διπλώματα ευρεσιτεχνίας) και πολλές από τις εφευρέσεις του δεν έχουν βρει εφαρμογή ακόμη .Ο Νικόλα Τεσλα ανακάλυψε ευρεσιτεχνίες που έχουν σχέση με " τη λεγόμενη τεχνολογία UFO η και με άλλες μυστικές στρατιωτικές εφαρμογές" και να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά έγιναν πριν το 1900!! Ο Τεσλα γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου του 1856 στο χωριό Σμiλιαν της Λiκα .
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το 1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα υψηλής δόνησης καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς καλώδιο!
Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν τηλεχειρισμό που επινόησε και ανέπτυξε πάνω στα ράδιο κύματα .
Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του ελικοπτέρου. Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση 25-30 χιλιομέτρων. Καταγράφει τα πειράματα του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα. Ο Τεσλα μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας τεράστια επίπεδα ενέργειας. Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες άρχισε να τινάζετε ολόκληρο το κτήριο. Το προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος. Το 1935,στην ηλικία των 79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες περιοχές του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .
Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .
Καιρικός έλεγχος Είναι περίεργα τα καιρικά φαινόμενα η όχι ? .Ο Tesla ήταν γνωστός επίσης για την ανάπτυξη των τρόπων να χρησιμοποίηση " το κλιμακωτό Electromagnetics". Η χρήση της οποίας θα μπορούσε να είναι για "καλούς" λόγους ή "όχι τόσο καλούς". Μια από τις εφευρέσεις αυτής της τεχνολογίας χρησιμοποιείτε σήμερα με διάφορους τρόπους.
Δείτε : τεχνολογία κλιματολογικού πολέμου http://www.haarp.alaska.edu/
Δείτε : πρόκληση τεχνιτών σεισμών.
Πηγη
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το 1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα υψηλής δόνησης καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς καλώδιο!
Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν τηλεχειρισμό που επινόησε και ανέπτυξε πάνω στα ράδιο κύματα .
Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του ελικοπτέρου. Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση 25-30 χιλιομέτρων. Καταγράφει τα πειράματα του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα. Ο Τεσλα μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας τεράστια επίπεδα ενέργειας. Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες άρχισε να τινάζετε ολόκληρο το κτήριο. Το προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος. Το 1935,στην ηλικία των 79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες περιοχές του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .
Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .
Οι πρόσφατες αναφορές για τη συμμετοχή του Νικόλα Tesla στη καταστροφή της Tunguska του 1908 τροφοδοτήθηκαν αρχικά από μερικές δηλώσεις που έγιναν πριν από καιρό στους New York Times. Πρώτα δημοσιεύτηκαν τον Μάρτιο του 1907 που μιλά για τη "κύμα-ενεργειακής προβολής" και τον Απρίλιο του 1908 που γίνεται αναφορά στη "άμεση εφαρμογή των ηλεκτρικών κυμάτων χωρίς τη χρήση των εναέριων μηχανών ή άλλων μέσων της καταστροφής." Το 1915 δήλωσε ο Τέσλα , "Είναι τέλεια εφαρμόσιμο να διαβιβαστεί η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς καλώδια και να παραχθούν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα σε μια απόσταση. Έχω κατασκευάσει ήδη μια ασύρματη συσκευή αποστολής σημάτων που καθιστά αυτό πιθανό, και την έχω περιγράψει στις τεχνικές δημοσιεύσεις μου, μεταξύ των οποίων μπορώ να αναφερθώ στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μου1.119.732 που χορηγείται πρόσφατα." Οι ηλεκτρικές βολίδες, τα σφαιρικά plasmoids, ή η αστραπή σφαιρών έχουν αναφερθεί επίσης σε παρόμοια φαινόμενα .Οι ηλεκτρική βολίδες αστραπής & Tesla γεννήτρια αστραπών ( Fuelless Tesla) προσεγγίζουν αυτό το φαινόμενο .
Ο Τεσλα στόχευε να κατασκευάσει στους καταρράκτες του Νιαγάρα ένα σύστημα συλλογής ενέργειας από τη ατμόσφαιρα το οποίο θα το διοχέτευε δωρεά σε όλων τον κόσμο του πλανήτη. Νικόλα Tεσλα
Ο Νικόλα Τεσλα ήταν μία από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες που γνώρισε ο κόσμος μας (περίπου 700 διπλώματα ευρεσιτεχνίας) και πολλές από τις εφευρέσεις του δεν έχουν βρει εφαρμογή ακόμη .Ο Νικόλα Τεσλα ανακάλυψε ευρεσιτεχνίες που έχουν σχέση με " τη λεγόμενη τεχνολογία UFO η και με άλλες μυστικές στρατιωτικές εφαρμογές" και να μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά έγιναν πριν το 1900!! Ο Τεσλα γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου του 1856 στο χωριό Σμiλιαν της Λiκα .
Το 1885 Βελτιώνει μια σειρά από εφευρέσεις του Έντισον . Το 1890 κατασκευάζει τις πρώτες γεννήτριες υψηλής συχνότητας κι έτσι ανακαλύπτει τα ρεύματα υψηλής δόνησης καθώς και τις επιδράσεις τους στην ανθρώπινη φυσιολογία.
Φωτογραφία ,που δείχνει τον Τέσλα να ανάβει μια λάμπα χωρίς καλώδιο!
Το 1891 αρχίζει να πειραματίζεται πάνω στα ραδιοκύματα .Στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ηλεκτροτεχνικής πραγματοποιεί μια πολύ σημαντικά διάλεξη με θέμα "Πειράματα με Εναλλασσόμενα Ρεύματα Υψηλής Συχνότητας και η εφαρμογή τους στις μεθόδους τεχνητού φωτισμού". Το 1898 Tesla ανήγγειλε την εφεύρεσή του μιας teleautomatic βάρκας που καθοδηγήθηκε από έναν τηλεχειρισμό που επινόησε και ανέπτυξε πάνω στα ράδιο κύματα .
Το 1912 Σχεδιάζει το πρώτο αεροπλάνο καθέτου από/προσγείωσης (VTOL), καθώς και τον πρόδρομο του ελικοπτέρου. Το 1899 πραγματοποιεί μυστικά και χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια μια σειρά πειραμάτων πάνω στην ασύρματη μεταφορά ενέργειας. Ο Τέσλα πηγαίνει στο Κολοράντο Σπρινγκς. μια περιοχή με πολύ καθαρή και ξερή ατμόσφαιρα, γεμάτη με στατικό ηλεκτρισμό. Εκεί κατασκευάζει έναν μεγάλο πειραματικό σταθμό, από τον οποίο προεξέχει ένας πύργος με μια χάλκινη σφαίρα στnν κορυφή του. Εκεί καταφέρνει να πραγματοποιήσει μια σειρά από πετυχημένα πειράματα ασύρματης μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρικής ενέργειας. Παράγει ρεύμα πολύ υψηλής Τάσης (20.000.000VοΙt) και κατασκευάζει ένα ειδικό μηχάνημα που ονομάζεται με το αινιγματικό όνομα (μεταφορέας εξ αποστάσεως ) Χάρης αυτό και χωρίς την χρησιμοποίηση συρμάτων, ανάβει λάμπες και θέτει σε λειτουργία μηχανήματα , που βρίσκονται σε απόσταση 25-30 χιλιομέτρων. Καταγράφει τα πειράματα του σ ένα ημερολόγιο πεντακοσίων χειρόγραφων σελίδων, που δημοσιεύεται αργότερα. Ο Τεσλα μετακομίζοντας στη Νέα Υόρκη, ίδρυσε ένα εργαστήριο και άρχισε πειράματα με τις ηχητικές δονήσεις. Εφηύρε τον ταλαντωτή Tesla, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει πολύ λίγη ενέργεια εισαγωγής για να θέσει τη συσκευή σε κίνηση δίνοντας τεράστια επίπεδα ενέργειας. Σε ένα πείραμα, συντόνισε τη μηχανή του στη δόνηση του κτηρίου, όταν ξαφνικά " συγχρονίστηκαν " οι συχνότητες άρχισε να τινάζετε ολόκληρο το κτήριο. Το προσωπικό και οι εργαζόμενοι στο κτίριο έτρεξαν πανικόβλητοι έξω καλώντας την αστυνομία και τα ασθενοφόρα. Όταν έφθασαν, Tesla και οι βοηθοί του ζήτησαν συγνώμη για το απρόσμενο του πειράματος. Το 1935,στην ηλικία των 79 ετών ,ο Tesla ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μηχανή συντονισμού για να καταστρέψει ένα κτήριο η να προκαλέσει σεισμό σε άλλες περιοχές του πλανήτη , ο Τεσλα απάντησε ότι ήταν δυνατό μιας και η φιλοσοφία για την σφαιρικότητα και τα κανάλια ενέργειας έχε αποδειχτεί από την ασύρματη μεταφορά ενέργειας .
Ο αμερικανικός στρατός ταξινόμησε πολλές από τις ηλεκτρικές εφευρέσεις του Tesla ως απόρρητα μυστικά , αποτρέποντας κατά συνέπεια τη διαρροή τεχνογνωσίας .
Οι πρόσφατες αναφορές για τη συμμετοχή του Νικόλα Tesla στη καταστροφή της Tunguska του 1908 τροφοδοτήθηκαν αρχικά από μερικές δηλώσεις που έγιναν πριν από καιρό στους New York Times. Πρώτα δημοσιεύτηκαν τον Μάρτιο του 1907 που μιλά για τη "κύμα-ενεργειακής προβολής" και τον Απρίλιο του 1908 που γίνεται αναφορά στη "άμεση εφαρμογή των ηλεκτρικών κυμάτων χωρίς τη χρήση των εναέριων μηχανών ή άλλων μέσων της καταστροφής." Το 1915 δήλωσε ο Τέσλα , "Είναι τέλεια εφαρμόσιμο να διαβιβαστεί η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς καλώδια και να παραχθούν τα καταστρεπτικά αποτελέσματα σε μια απόσταση. Έχω κατασκευάσει ήδη μια ασύρματη συσκευή αποστολής σημάτων που καθιστά αυτό πιθανό, και την έχω περιγράψει στις τεχνικές δημοσιεύσεις μου, μεταξύ των οποίων μπορώ να αναφερθώ στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μου1.119.732 που χορηγείται πρόσφατα." Οι ηλεκτρικές βολίδες, τα σφαιρικά plasmoids, ή η αστραπή σφαιρών έχουν αναφερθεί επίσης σε παρόμοια φαινόμενα .Οι ηλεκτρική βολίδες αστραπής & Tesla γεννήτρια αστραπών ( Fuelless Tesla) προσεγγίζουν αυτό το φαινόμενο .
Ο Τεσλα στόχευε να κατασκευάσει στους καταρράκτες του Νιαγάρα ένα σύστημα συλλογής ενέργειας από τη ατμόσφαιρα το οποίο θα το διοχέτευε δωρεά σε όλων τον κόσμο του πλανήτη. Nikola Tesla - The Forgotten Wizard |
Δείτε : τεχνολογία κλιματολογικού πολέμου http://www.haarp.alaska.edu/
Δείτε : πρόκληση τεχνιτών σεισμών.
Nikola Tesla και τα " Ιπτάμενα πιατάκια" (UFO)
Υπάρχει πολλή σύγχυση για τα ιπτάμενα πιατάκια (UFO). Οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν τι είναι και όπου προέρχονται . Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι τα UFO είτε προέρχονται από το εξωτερικό διάστημα ή ότι απλά δεν υπάρχουν. Το γεγονός του θέματος είναι ότι και οι δύο απαντήσεις πιθανόν να κάνουν λάθος. Οι ιπτάμενοι δίσκοι είναι απλά μυστικά στρατιωτικά αεροσκάφη που εφευρέθηκαν το 1880 από τον Nikola Tesla. Κανένας δεν θυμάται σήμερα τον Nikola Tesla για τη μέγιστη εφεύρεσή του, το ιπτάμενο πιατάκι. Εντούτοις, ο Tesla αναγνώρισε ανοιχτά ότι το ιπτάμενο πιατάκι ( μηχανή χωρίς καύσιμα ) ήταν εργασία της ζωής του. Στην αυτοβιογραφία του, Tesla γράφει:Όπως δηλώνεται σε μια προηγούμενη περίπτωση, όταν ήμουν σπουδαστής στο κολέγιο συνέλαβα μια ιπταμένη μηχανή αρκετά αντίθετη από τις παρούσες. Η ελλοχεύουσα αρχή ήταν υγιής. Τα τελευταία χρόνια, έχω λύσει επιτυχώς τα προβλήματα και προγραμματίζω τώρα τις εναέριες μηχανές απαλλαγμένες της στήριξης των πτερυγίων, των προωστήρων, και άλλων εξωτερικών συνδέσεων, Τα ιπτάμενα μηχανήματα θα είναι ικανά για "απέραντες" ταχύτητες και είναι πολύ πιθανό να εφοδιάσουν τα έθνη με ισχυρά επιχειρήματα για την ειρήνη στο εγγύς μέλλον. Μια τέτοια μηχανή, που στηρίζεται και που ωθείται εξ ολοκλήρου από την αντίδραση , παρουσιάζεται σε μια από τις σελίδες των διαλέξεών μου, και είναι υποτιθέμενη για να ελεγχθεί είτε μηχανικά, είτε από την ασύρματη ενέργεια. Με την εγκατάσταση των κατάλληλων εγκαταστάσεων, θα είναι εφαρμόσιμο πρόγραμμα.Είναι αρκετά σαφές ότι Tesla εφηύρε κάποιο είδος ιπταμένης μηχανής, και ότι είναι βασισμένη στην τεχνολογία εξ ολοκλήρου διαφορετική από αυτήν του αεροπλάνου. Είναι πολύ πιθανό ότι τα UFO δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις μηχανές Tesla. Σύμφωνα με τις περιγραφές μαρτύρων UFO τα αντικείμενα είναι μεταλλικά( η έχουν εξελιχτεί τώρα με αλλά κράματα ) που περιβάλλονται από μια χλωμή πυράκτωση. Το Tesla λέει ότι οι ιπτάμενες μηχανές του είναι
συνεχείς και ωθημένες εξ ολοκλήρου από την αντίδραση,και ότι είναι
ικανές για "φαντάστηκες" ταχυτήτων.Έτσι, ποιος είναι σήμερα ο κάτοχος των ιπταμένων πιατακιών; Στρατιωτικοί φυσικά! Μετά από το θάνατο Nikola Tesla το 1943, το FBI μπήκε στο διαμέρισμά του και δήμευσε όλα σχέδια και τα έγγραφά του. Μεταξύ τους ήταν τα σχέδια για το ιπτάμενο πιατάκι. Η τεχνολογία UFO είναι γήινη αγαπητοί φίλοι και είναι από τα κορυφαία στρατιωτικά μυστικά ακόμη και αυτήν την ημέρα.
Nikola Tesla U.S. Patent Collection | |||||
# | Patent | Year | Month | Day | Title |
1 | 334,823 | 1886 | January | 26 | Commutator for Dynamo Electric Machines |
2 | 335,786 | 1886 | February | 9 | Electric Arc Lamp |
3 | 335,787 | 1886 | February | 9 | Electric Arc Lamp |
4 | 336,961 | 1886 | March | 2 | Regulator for Dynamo Electric Machines |
5 | 336,962 | 1886 | March | 2 | Regulator for Dynamo Electric Machines |
6 | 350,954 | 1886 | October | 19 | Regulator for Dynamo Elecric Machines |
7 | 359,748 | 1887 | March | 22 | Dynamo Electric Machine |
8 | 381,968 | 1888 | May | 1 | Electro Magnetic Motor |
9 | 381,969 | 1888 | May | 1 | Electro Magnetic Motor |
10 | 381,970 | 1888 | May | 1 | System of Electrical Distribution |
11 | 382,279 | 1888 | May | 1 | Electro Magnetic Motor |
12 | 382,280 | 1888 | May | 1 | Electrical Transmission of Power |
13 | 382,281 | 1888 | May | 1 | Electrical Transmission of Power |
14 | 382,282 | 1888 | May | 1 | Method of Converting and Distributing Electric Currents |
15 | 382,845 | 1888 | May | 15 | Commutator for Dynamo Electric Machines |
16 | 390,413 | 1888 | October | 2 | System of Electrical Distribution |
17 | 390,414 | 1888 | October | 2 | Dynamo Electric Machine |
18 | 390,415 | 1888 | October | 2 | Dynamo Electric Machine or Motor |
19 | 390,721 | 1888 | October | 9 | Dynamo Electric Machine |
20 | 390,820 | 1888 | October | 9 | Regulator for Alternate Current Motors |
21 | 396,121 | 1889 | January | 15 | Thermo Magnetic Motor |
22 | 401,520 | 1889 | April | 16 | Method of Operating Electro Magnetic Motors |
23 | 405,858 | 1889 | June | 25 | Electro Magnetic Motor |
24 | 405,859 | 1889 | June | 25 | Method of Electrical Power Transmission |
25 | 406,968 | 1889 | July | 16 | Dynamo Electric Machine |
26 | 413,353 | 1889 | October | 22 | Method of Obtaining Direct from Alternating Currents |
27 | 416,191 | 1889 | December | 3 | Electro Magnetic Motor |
28 | 416,192 | 1889 | December | 3 | Method of Operating Electro Magnetic Motors |
29 | 416,193 | 1889 | December | 3 | Electro Magnetic Motor |
30 | 416,194 | 1889 | December | 3 | Electric Motor |
31 | 416,195 | 1889 | December | 3 | Electro Magnetic Motor |
32 | 417,794 | 1889 | December | 24 | Armature for Electric Machines (A. Schmid & N. Tesla) |
33 | 418,248 | 1889 | December | 31 | Electro Magnetic Motor |
34 | 424,036 | 1890 | March | 25 | Electro Magnetic Motor |
35 | 428,057 | 1890 | May | 13 | Pyromagneto Electric Generator |
36 | 433,700 | 1890 | August | 5 | Alternating Current Electro Magnetic Motor |
37 | 433,701 | 1890 | August | 5 | Alternating Current Motor |
38 | 433,702 | 1890 | August | 5 | Electrical Transformer or Induction Device |
39 | 433,703 | 1890 | August | 5 | Electro Magnetic Motor |
40 | 445,207 | 1891 | January | 27 | Electro Magnetic Motor |
41 | 447,920 | 1891 | March | 10 | Method of Operating Arc Lamps |
42 | 447,921 | 1891 | March | 10 | Alternating Electric Current Generator |
43 | 454,622 | 1891 | June | 23 | System of Electric Lighting |
44 | 455,067 | 1891 | June | 30 | Electro Magnetic Motor |
45 | 455,068 | 1891 | June | 30 | Electrical Meter |
46 | 455,069 | 1891 | June | 30 | Electric Incandescent Lamp |
47 | 459,772 | 1891 | September | 22 | Electro Magnetic Motor |
48 | 462,418 | 1891 | November | 3 | Method of and Apparatus for Electrical Conversion and Distribution |
49 | 464,666 | 1891 | December | 8 | Electro Magnetic Motor |
50 | 464,667 | 1891 | December | 8 | Electrical Condenser |
51 | 487,796 | 1892 | December | 13 | System of Electrical Transmission of Power |
52 | 511,559 | 1893 | December | 26 | Electrical Transmission of Power |
53 | 511,560 | 1893 | December | 26 | System of Electrical Power Transmission |
54 | 511,915 | 1894 | January | 2 | Electrical Transmission of Power |
55 | 511,916 | 1894 | January | 2 | Electric Generator |
56 | 512,340 | 1894 | January | 9 | Coil for Electro Magnets |
57 | 514,167 | 1894 | February | 6 | Electrical Conductor |
58 | 514,168 | 1894 | February | 6 | Means for Generating Electric Currents |
59 | 514,169 | 1894 | February | 6 | Reciprocating Engine |
60 | 514,170 | 1894 | February | 6 | Incandescent Electric Light |
61 | 514,972 | 1894 | February | 20 | Electric Railway System |
62 | 514,973 | 1894 | February | 20 | Electrical Meter |
63 | 517,900 | 1894 | April | 10 | Steam Engine |
64 | 524,426 | 1894 | August | 14 | Electromagnetic Motor |
65 | 555,190 | 1896 | February | 25 | Alternating Motor |
66 | 567,818 | 1896 | September | 15 | Electrical Condenser |
67 | 568,176 | 1896 | September | 22 | Apparatus for Producing Electric Currents of High Frequency and Potential |
68 | 568,177 | 1896 | September | 22 | Apparatus for Producing Ozone |
69 | 568,178 | 1896 | September | 22 | Method of Regulating Apparatus for Producing Currents of High Frequency |
70 | 568,179 | 1896 | September | 22 | Method of and Apparatus for Producing Currents of High Frequency |
71 | 568,180 | 1896 | September | 22 | Apparatus for Producing Electrical Currents of High Frequency |
72 | 577,670 | 1897 | February | 23 | Apparatus for Producing Electric Currents of High Frequency |
73 | 577,671 | 1897 | February | 23 | Manufacture of Electrical Condensers, Coils, &c |
74 | 583,953 | 1897 | June | 8 | Apparatus for Producing Currents of High Frequency |
75 | 593,138 | 1897 | November | 2 | Electrical Transformer |
76 | 609,245 | 1898 | August | 16 | Electrical Circuit Controller |
77 | 609,246 | 1898 | August | 16 | Electric Circuit Controller |
78 | 609,247 | 1898 | August | 16 | Electric Circuit Controller |
79 | 609,248 | 1898 | August | 16 | Electric Circuit Controller |
80 | 609,249 | 1898 | August | 16 | Electric Circuit Controller |
81 | 609,250 | 1898 | August | 16 | Electrical Igniter for Gas Engines |
82 | 609,251 | 1898 | August | 16 | Electric Circuit Controller |
83 | 611,719 | 1898 | October | 4 | Electrical Circuit Controller |
84 | 613,735 | 1898 | November | 8 | Electric Circuit Controller |
85 | 613,809 | 1898 | November | 8 | Method of and Apparatus for Controlling Mechansim of Moving Vessels or Vehicles |
86 | 645,576 | 1900 | March | 20 | System of Transmission of Electrical Energy |
87 | 649,621 | 1900 | May | 15 | Apparatus for Transmission of Electrical Energy |
88 | 655,838 | 1900 | August | 14 | Method of Insulating Electric Conductors |
89 | 11,865 | 1900 | October | 23 | Method of Insulating Electric Conductors |
90 | 685,012 | 1901 | October | 22 | Means for Increasing the Intensity of Electrical Oscillations |
91 | 685,953 | 1901 | November | 5 | Method of Intensifying and Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media |
92 | 685,954 | 1901 | November | 5 | Method of Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media |
93 | 685,955 | 1901 | November | 5 | Apparatus for Utilizing Effects Transmitted From a Distance to a Receiving Device Through Natural Media |
94 | 685,956 | 1901 | November | 5 | Apparatus for Utilizing Effects Transmitted Through Natural Media |
95 | 685,957 | 1901 | November | 5 | Apparatus for the Utilization of Radiant Energy |
96 | 685,958 | 1901 | November | 5 | Method of Utilizing Radiant Energy |
97 | 723,188 | 1903 | March | 17 | Method of Signaling |
98 | 725,605 | 1903 | April | 14 | System of Signaling |
99 | 787,412 | 1905 | April | 18 | Art of Transmitting Electrical Energy Through the Natural Mediums |
100 | 1,061,142 | 1913 | April | 29 | Fluid Propulsion |
101 | 1,061,206 | 1913 | May | 6 | Turbine |
102 | 1,113,716 | 1914 | October | 13 | Fountain |
103 | 1,119,732 | 1914 | December | 1 | Apparatus for Transmitting Electrical Energy |
104 | 1,209,359 | 1916 | December | 19 | Speed Indicator |
105 | 1,266,175 | 1918 | May | 14 | Lightning Protector |
106 | 1,274,816 | 1918 | August | 6 | Speed Indicator |
107 | 1,314,718 | 1919 | September | 2 | Ship's Log |
108 | 1,329,559 | 1920 | February | 3 | Valvular Conduit |
109 | 1,365,547 | 1921 | January | 11 | Flow Meter |
110 | 1,402,025 | 1922 | January | 3 | Frequency Meter |
111 | 1,655,113 | 1928 | January | 3 | Method of Aerial Transportation |
112 | 1,655,114 | 1928 | January | 3 | Apparatus for Aerial Transportation |
Πηγη
3 σχόλια:
ΜΠΡΑΒΟ !!!!
ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΑΙΔΕΣ !!!
ΕΥΓΕ !!
μαγος ηταν ρε παιδια...διαβαζε σολωμονικη και επικαλουσε δαιμονια!!!πουλησε την ψυχη του για δοξα!!!
ξέρεις αυτοί που είχαν γνώσεις στον αρχαίο καιρό τους έλεγαν μάγους και ο κόσμος που είχε άγνοια συμφωνούσανε και τους καίγανε στη πυρά μήπως είσαι από τα άτομα αυτά??? Ποιά δόξα που πέθανε μόνος και φτωχός ρε πάτε καλά υβρίδια???
Δημοσίευση σχολίου