Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Απολύθηκε γιατί έκανε σύγκριση στο Facebook τον μισθό της με του αφεντικού της



Μια εργαζόμενη σε τράπεζα μάζεψε τα πράγματα της αφού έκανε το λάθος να επικρίνει τις 4.
000 λίρες που παίρνει το αφεντικό της , ανά ώρα, με μια ανάρτηση στο Facebook.
Η Stephanie Bon, 37, από το Colchester του Essex, εργαζόταν ως τραπεζική υπάλληλος με το ποσό των 7 λιρών ανά ώρα ως βοηθός Ύπατου Εκπροσώπου για την Lloyds Banking Group, ...όταν άκουσε για το μαμούθ μισθό του νέο διευθύνοντα σύμβουλου της.
Η Bon άνοιξε το Facebook και δημοσίευσε ότι «ο νέος CEO της LBG παίρνει 4.000 λίρες την ώρα και εγώ παίρνω 7 λίρες. Αυτό είναι σωστό;».
Υποστήριξε ότι δεν είχε αποκαλύψει τίποτα εμπιστευτικά θέματα της τράπεζας, αλλά τα αφεντικά της σε καμία περίπτωση δεν είχαν διάθεση για συγχώρεση.
Η νεαρή τόνισε: «Ο επικεφαλής της ομάδας μου με ρώτησε γιατί έγραφα τέτοια πράγματα; Μετά ήρθε ο διευθυντής μου και μου είπε ότι ήταν απογοητευμένος από μένα ενώ μου είπε ότι η ανάρτηση μου θα δημιουργούσε πρόβλημα προς την εταιρεία ,αλλά εγώ δεν είχα γράψει κάτι που ήταν αμφιλεγόμενο. Ήταν πολύ δύσκολο που έχασα τη δουλειά μου. Ευτυχώς είχα τους φίλους και την οικογένειά μου που ήταν εκεί για να με βοηθήσουν».
Εκπρόσωπος της Lloyds TSB είπε: «Η αποχώρηση της Stephanie Bon δε είχε απολύτως καμία σχέση με την ανάρτηση στοFacebook.
Την περασμένη εβδομάδα, αποκαλύφθηκε ότι η τράπεζα προσέφερε στον António Horta-OSORIO 13.5 εκ. λίρες σε μισθό, επιδόματα και λοιπές παροχές του τρέχοντος έτους για να τον αρπάξει από την ισπανική τράπεζα Santander.



http://www.7news.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=62450:-----facebook-------&catid=87:2010-03-26-17-28-29&Itemid=328

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιο πάνω και από το Μέσσι!!!

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa...όντως..μα που παίζει τέλος πάντων...!