Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Η μέγιστη κωλοτούμπα του Αδώνιδος «Οι Έλληνες είναι ινδοευρωπαίοι και όχι αυτόχθονες» ΜΕΡΟΣ Β'


Anti-ntp:Εμείς το δημοσιεύουμε έτσι για να υπάρχει... το κρατάμε σαν στοιχείο και συνεχίζουμε...


Δημοσιεύουμε σχόλιο που μας εστάλη για το άρθρο μας Η μέγιστη κωλοτούμπα του Αδώνιδος «Οι Έλληνες είναι ινδοευρωπαίοι και όχι αυτόχθονες»

«Φίλοι ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Διαβάζοντας την ανάρτησή σας για το δημοσίευμα...

.. του περιοδικού ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ περί ινδοευρωπαίων και κατ’ επέκταση την «επίθεση» που κάνατε κατά του Άδωνι Γεωργιάδη, θέλησα να ενημερώσω, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον βουλευτή, για τα γραφόμενά σας και να τον  ρωτήσω την άποψή του και για το ποιες ενέργειες προτίθεται να πράξει.

Το μήνυμα που έστειλα είναι:
 
Είναι αληθή τα αναφερόμενα στο κάτωθι ιστολόγιο; 
Πως επέτρεψες κάτι τέτοιο στο περιοδικό σου; 
Πιστεύω να έγινε εκ παραδρομής και να υπάρξει άμεση διόρθωση και μία έντιμη εξήγηση για το αυτό το μέγιστο ατόπημα.
Φαίνεται ότι η δική σου κατρακύλα, αλλά και η ευρυτέρα του κόμματός σου, δεν μας έχει δείξει ακόμα τα χειρότερα.
http://akommatistoi.blogspot.com/2010/07/blog-post_05.html

Ακολουθεί η απάντηση του βουλευτή Άδωνι Γεωργιάδη: 
 
«Δεν θελω να υποκρινεστε τους φιλους μου ορισμενοι! Εσυ κοινε ψευτη και συκοφαντη ουδεποτε στην ζωη σου εχεις διαβασει την Ελληνικη Αγωγη, την οποια εαν ειχες διαβασει θα ηξερες οτι εδω και τρια χρονια δεν ειμαι πια διευθυντης της πρωτον και δευτερον οτι ποτε μα ποτε δεν εχουμε κανει λογοκρισια αντιθετως ενθαρρυνουμε τον διαλογο και τον αντιλογο. Ειναι κριμα τετοιοι ψευτες σαν και σας λοιπον να το παιζουν πατριωτες.
Αδωνις Α. Γεωργιαδης»

Ένα μόνο πράγμα αισθάνθηκα μετά την απάντηση αυτή ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.

Δεν ξέρω από που έβγαλε το συμπέρασμα ότι είμαι φίλος του, δεν νομίζω ότι αναφέρεται η λέξη αυτή μέσα στο κείμενό μου πουθενά.
Με αποκαλεί ψεύτη και συκοφάντη, εμένα που τον ενημέρωσα για μία ανάρτηση κάποιου άλλου!!! Μου φαίνεται ότι κάνει αντιγραφή – επικόλληση, τις απαντήσεις του. Πρέπει να του τα είχε προλάβει και άλλος και δεν έχει την διάθεση (αν ασχολείται ο ίδιος) να διαφοροποιεί, έστω λίγο, τις απαντήσεις του. Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει κατανοητό με τον όγκο των μηνυμάτων που δέχεται καθημερινώς, φαντάζομαι στην πλειοψηφία τους, καταγγελτικών της εκτροχιασμένης πορείας του.

Στο περιοδικό, αν αναφέρεται σε εμένα, ήμουν συνδρομητής και έχω πάνω από 20 τεύχη στην κατοχή μου, μαζί με την τελευταία έκδοση της Ελληνικής Αγωγής ως εφημερίδας. Τουλάχιστον στα τεύχη που έχω δεν υπάρχουν ανιστόρητες, ξεπερασμένες και αντιεπιστημονικές δημοσιεύσεις.

Μου αναφέρει ότι στο περιοδικό δεν είναι πια διευθυντής και ότι δεν κάνει λογοκρισία.
Φαντάζομαι ότι συνεχίζει να είναι ο συνιδιοκτήτης και ότι ενδιαφέρεται για τις δημοσιεύσεις του. Εκτός και αν το πούλησε και άλλαξε τελείως το πρότερο καθεστώς, οπότε και θα πρέπει να ενημερώσει τους αναγνώστες του για την αλλαγή πλεύσης του περιοδικού.

Και κάτι τελευταίο. Αν βουλευτή Άδωνι Γεωργιάδη, σου έστελναν ένα καλογραμμένο άρθρο που θα είχε ως θέμα του «Αιγαίο μία Τουρκική θάλασσα», θα το δημοσίευες άνευ... λογοκρισίας; Και τώρα, που δεν είσαι πια διευθυντής, θα σου άρεσε να έβλεπες αυτό το δημοσίευμα στο περιοδικό σου;

Ο όρος κωλοτούμπα δεν μου άρεσε, όμως μετά την απάντησή σου, που φανερώνει ότι, μάλλον, αποδέχεσαι ή έστω αδιαφορείς, για το περιεχόμενό του άρθρου, οφείλω να αποδεχθώ και εγώ πλήρως τον χαρακτηρισμό που σου απέδωσαν. Και με βάζει σε σκέψεις το πόσο έχεις αποκλίνει από τις προ-κοινοβουλευτικές θέσεις σου. Μπορεί, βουλευτή Γεωργιάδη, οι αποκλείσεις σου, να φθάσουν σε «Εφιαλτικά» όρια;;;
Ευχαριστώ, ΔΙΟΜΗΔΗΣ»



http://peripatris.blogspot.com/2010/07/blog-post_9493.html